-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Віники, совки (код ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Завершена
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 500.00 UAH
Період оскарження:
22.02.2021 13:22 - 05.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Щодо визначення Переможця
Номер:
9b4a5bbffb1d42f79653837f6f8522a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-22-001743-a.c3
Назва:
Щодо визначення Переможця
Скарга:
Суть Скарги викладена у Додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА АМКУ.pdf (3).zip 26.04.2021 14:17
- Довідка №02 від 17.03.2021 р. ФГ Житниця.pdf 26.04.2021 14:17
- рішення від 28.04.2021№9342+лист замовнику.pdf 29.04.2021 13:14
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2021 №10470.pdf 13.05.2021 20:25
- рішення від 12.05.2021 №10470.pdf 17.05.2021 17:31
- Пояснення по суті скарги 29.04.2021 16:55
- Пояснення по суті скарги-додаток 29.04.2021 16:55
- Пояснення по суті скарги-додаток 29.04.2021 16:55
- Пояснення по суті скарги 29.04.2021 16:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.04.2021 14:23
Дата розгляду скарги:
12.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.04.2021 13:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.05.2021 17:31
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування Протоколу про визначення Переможцем ФГ "Житниця"
Номер:
5756861cd939455da012334d8164dd12
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-22-001743-a.c2
Назва:
Вимога щодо скасування Протоколу про визначення Переможцем ФГ "Житниця"
Вимога:
Суть Вимоги Викладене у Додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про відхилення.pdf 19.04.2021 15:44
- Протокол 23.04.2021 16:28
Дата подачі:
19.04.2021 15:44
Вирішення:
Діяльність Комунального Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг спрямована на максимальне забезпечення потреб громади міста та здійснюється згідно з принципами ефективного використання матеріальних та фінансових ресурсів. За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною визначено тендерну пропозицію учасника ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «ЖИТНИЦЯ» (ЄДРПОУ 32922791).
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, добросовісної конкуренції серед учасників.
Згідно пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
- склад площею мінімум 80 кв.м;
- транспортні засоби мінімум 2 шт,
необхідної для постачання предмету закупівлі (транспорт власний, або орендований, або договори укладені з транспортними компаніями на транспортні послуги, тощо). Скановані копії оригіналів підтверджуючих документів обов’язково надаються учасником у складі тендерної пропозиції (або договори оренди, або інші документи, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально технічною базою). У разі якщо учасником надано договори укладені з транспортними компаніями, договори оренди, тощо строк дії документів має бути не менше остаточного терміну постачання товару.
Інша інформація відмінна від даних про наявність складу та транспортних засобів від учасників процедури закупівлі не вимагалася.
Водночас інформуємо, що згідно з п.1.4 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає надати учасник. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції тендерній документації».
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «ЖИТНИЦЯ» у складі своєї тендерної пропозиції надало підтвердження щодо наявності складу площею 1121,1 кв.м та двох транспортних засобів.
Згідно з частиною 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, а саме:
відповідність кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону;
відсутність підстав для відхилення, встановлених статтею 17 Закону;
відповідність умовам технічної специфікації, встановлених статтею 23 Закону та іншим вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі.
Вичерпний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій зазначений у статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» (пункт 9 частина 1 стаття 17) визначено, яка саме інформація перевіряється замовником у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань:
інформація передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), тобто «інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності»,
На виконання зазначеної норми закону в тендерній документації встановлена відповідна вимога до учасника процедури закупівлі (п.1.1.9 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції).
Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовник під час проведення процедури, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, дотримується принципів здійснення закупівель та не допускає до штучного чи формального обмеження кола учасників процедури закупівель для подальшого визначення переможця торгів.
У зв’язку з викладеним та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» відсутні підстави для скасування рішення тендерного комітету Комунального Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг № 276 від 16.04.2021 р. про визначення переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі Віники, совки (код ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-22-001743-a - ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «ЖИТНИЦЯ» (ЄДРПОУ 32922791)
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні умови Тендерної документації, за результатами внесених Змін до Тендерної Документації
Номер:
a036bfa817734451955f1b23aa03e25e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-22-001743-a.a1
Назва:
Дискримінаційні умови Тендерної документації, за результатами внесених Змін до Тендерної Документації
Скарга:
Суть скарги викладене у Додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Зміни до ТД.docx 13.03.2021 16:06
- Скарга АМКУ.pdf.zip 13.03.2021 16:06
- Проект договору-зі змінами.docx 13.03.2021 16:06
- ТД віники_ совки зі змінами.docx 13.03.2021 16:06
- рішення від 17.03.2021 №5261+лист замовнику+лист скаржнику.pdf 17.03.2021 19:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2021 №6161.pdf 29.03.2021 18:41
- рішення від 26.03.2021 №6161.pdf 31.03.2021 22:32
- Пояснення по суті скарги 22.03.2021 17:12
- Пояснення по суті скарги 22.03.2021 17:12
- Пояснення по суті скарги-додаток 22.03.2021 17:12
- Пояснення по суті скарги-додаток 22.03.2021 17:12
- Протокол 01.04.2021 15:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.03.2021 16:08
Дата розгляду скарги:
26.03.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.03.2021 19:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.03.2021 22:32
Дата виконання рішення Замовником:
01.04.2021 15:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерним комітетом Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг по розгляду Рішення №6161-р/пк-пз від 26.03.2021р Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги фізичної особи підприємця Гікави Анни Миколаївни (ЄДРПОУ 3238518089) вирішено:1. Заперечити наявність порушення Комунальним Рівненським шляхово-експлуатаційним управлінням автомобільних доріг вимоги Закону, щодо надання АМКУ пояснення по суті скарги згідно Рішення №6161-р/пк-пз від 26.03.2021 р. Звернути увагу на те , що листом від 17.03.2021р № 20-29/03-3813-пз Колегією було запропоновано надати пояснення по суті Скарги. Згідно абзацу 4 частини16 статті 18 ЗУ « Про публічні закупівлі» замовники, учасники процедури закупівлі, контролюючі органи, Уповноважений орган, інші особи протягом трьох робочих днів з дня отримання запиту повинні надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення процедур закупівель. Також, згідно статті 253 Цивільного Кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Тендерним комітетом Комунального Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг в електронній системі закупівель було надано пояснення по суті скарги 22.03.2021р яке свідчить про те , що Замовником не було порушено термінів подання пояснення по суті Скарги.
2. Прийняти до виконання Рішення АМКУ №6161-р/пк-пз від 26.03.2021 р та внести зміни до тендерної документації по процедурі закупівлі UA-2021-02-22-001743-а (Віники, совки (код ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування).