-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Реконструкція мереж вуличного освітлення від КТП-117 в с. Соколова Балка Новосанжарського району Полтавської області
Завершена
66 373.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 331.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 331.87 UAH
Період оскарження:
22.02.2021 13:10 - 26.02.2021 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ "ДОМАШНІ СИСТЕМИ"
Номер:
fb37fa36e47c4a038d94c1e912ad3bbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-22-007131-b.b2
Назва:
Скарга щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ "ДОМАШНІ СИСТЕМИ"
Вимога:
СКАРГА
Оскарження рішення Замовника щодо дискваліфікації ТОВ«ДОМАШНІ СИСТЕМИ»
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №54 від 15 березня 2021 року (далі за текстом - протокол) Виконавчого комітету Нехворощанської сільської ради (далі за текстом - Замовник) було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДОМАШНІ СИСТЕМИ» (ЄДРПОУ: 39156686) щодо закупівлі за ідентифікатором UA-P-2021-02-22-007564-b (Реконструкція мереж вуличного освітлення від КТП-117 в с. Соколова Балка Новосанжарського району Полтавської області).
На вище зазначені обставини повідомляємо, що дане рішення є необгрунтованим та таким, що прийнято з порушеннями законодавстава України виходячи з наступного:
Підставою для відхилення, відповідно до протоколу, послужило подання прожектора (за думкою замовника) замість світлодіодного світильника.
Повідомляємо, що Правилами улаштування електроустановок, Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів та іншими нормативними актами та стандартами України не встановлено визначення термінів «світильник» та «прожектор».
Звернувшись до міжнарожнодних стандартів було встановлено, що відповідно до термінології міжнародної організації із стандартизації у сфері електричних, електронних і суміжних технологій Міжнародної електротехнічної комісії (International Electrotechnical Commission, IEC), стандарти якої розробляються спільно з Міжнародною організацією із стандартизації (ISO), світильник – це прилад для розподілу, фільтрації і перетворення світла від лампи або ламп, що включають необхідні компоненти для їхнього захисту, кріплення і постачання електроенергією.
Варто зауважити, що прожектор також є приладом для розподілу, фільтрації і перетворення світла від лампи. Отже, поняття «світильник» та «прожектор» є суміжними та взаємозамінними, тобто прожектор також являється світильником.
На виконання вимог пункту 14.2.1.12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учаснику необхідно було надати замовнику зразок ліхтаря. На виконання даної вимоги було ТОВ «ДОМАШНІ СИСТЕМИ» 03 березня 2021 року було надано (предоставлено) до Виконавчого комітету Нехворощанської сільської ради Консольний світильник Feron SP2911 30W 6400К 230V IP65 (в назві приладу не фігурує слово «прожектор»). Переконатися щодо точного найменування приладу можна на офіційному сайті виробника за посиланням: https://feron.ua/sadovo-parkovye-svetilniki/svetodiodnie-konsolnie-svetilniki/konsolnyy-svetilnik-feron-sp2911-30w-32547/ , або звернувшись до виробника з консультацією за додатковими роз’ясненнями.
Також, варто зауважити, що в документації, яка супроводжує передачу світильника від постачальника до ТОВ «ДОМАШНІ СИСТЕМИ» (видаткова накладна та рахунок на оплату) зазначено саме «світильник», а не «прожектор» (видаткова накладна та рахунок на оплату додаються в додатках).
Отже, всі вище перелічені аргументи беззаперечно свідчать про те, що представлений (наданий) замовнику прилад є світильником, а не прожектором. Докази та підстави вважати протележне відсутні, а твердження цього є спотворенням понять.
Враховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійсненя закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
У відповідності до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі мають здійснюватися за такими принципами:
• добросовісна конкуренція;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Водночас, описані вище обставини прямо вказують на наявність під час розгляду тендерних пропозицій явної упередженості необ’єктивності, що грубо порушує права інших учасників, які мають намір стати переможщем даної процедури закупівлі.
Враховуючи вище наведені обставини, слід вважати, що рішення Замовника щодо дискваліфікації є неправомірним та необгрунтованим.
З огляду на вищевказане, на необгрунтованість та безпідставність дій Замовника, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою недопущення порушення законодавства України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду
2. Скасувати рішення Замовника (Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №54 від 15 березня 2021 року) про дискваліфікацію ТОВ «ДОМАШНІ СИСТЕМИ».
3. Прийняти більш зважене та обгрунтоване рішення, яке не суперечитиме вимогам законодавства України.
В РЕЗУЛЬТАТІ НЕГАТИВНОГО РОЗГЛЯДУ ДАНОЇ СКАРГИ, ТОВ«ДОМАШНІ СИСТЕМИ» БУДЕ ВИМУШЕНЕ ЗВЕРТАТИСЬ ДО АДМІНІСТРАНИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ З МЕТОЮ ІНІЦІЮВАННЯ АНТИКОНКУРЕНТНОГО РОЗСЛІДУВАННЯ, А ТАКОЖ БУДЕ ІНІЦІЙОВАНО ВИМОГУ ДО ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ОЗНАК ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Додатки:
1. Видаткова накладна № 37 від 03 березня 2021 року – 1 примірник на 1 аркуші;
2. Рахунок на оплату по замовленню № 53 від 03 березня 2021 року – 1 примірник на 1 аркуші.
Директор
ТОВ “Домашні системи” О.В. Ларіонов
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 - Видаткова накладна 17.03.2021 23:51
- Скарга щодо дискваліфікації ТОВ "ДОМАШНІ СИСТЕМИ" 17.03.2021 23:51
- Додаток 2 - Рахунок 17.03.2021 23:51
Дата подачі:
17.03.2021 23:51
Вирішення:
Шановний учаснику, згідно Закону України «Про публічні закупівлі», Ви маєте право ініціювати вимогу до Державної аудиторської служби України. Наразі ми вважаємо це безпідставним рішенням. По-перше: Ваша скарга надійшла в пізній час, коли фактичної можливості надати відповідь не було, На даний час період оскарження кваліфікації учасників закінчений. По-друге: попередньо було долучено протокол відхилення Вашої пропозиції, де чітко вказано причину відхилення, а саме невідповідність пропозиції (в технічній частині вказано прожектор) нашим вимогам- світлодіодні світильники. Без сумніву обидва прилади - світильник і прожектор - відносяться до класу світлові прилади. Основна відмінність прожектора і світильника - в характері світло розподілення. Прожектор світить концентрованим вузьконаправленим променем, тому його використовують для акцентного освітлення. Світильники ж, навпаки, висвітлюють близько розташовані об'єкти і мають більш широкий світловий потік, що повністю відповідає нашим вимогам. Дякуємо за участь в даній закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.03.2021 12:00
Вимога
Залишено без розгляду
Стосовно кваліфікації переможця
Номер:
0adb87bf20fd4c248d3cd556c8cb0cf0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-22-007131-b.c1
Назва:
Стосовно кваліфікації переможця
Вимога:
Відповідно до «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», розділ 14 «Інша інформаці», пункт 14.2 «Вимоги до учасника», переможець закупівлі (ФОП Солтус Євгеній Олександрович) не надав документи зазначені в підпункті 14.2.1.8. Копію дозволу/декларації Учасника закупівлі на право виконання робіт підвищеної небезпеки, що виданий відповідним уповноваженим державним органом (на виконання даного виду робіт). Зазначені документи повинні бути дійсними на час виконання робіт. ФОП Солтус Євгеній Олександрович надав лише довідку по ліцензуванню, яка не відноситься до підпункту 14.2.1.8. Надану довідку можна віднести до розділу 14.8 «Строк укладання договору про закупівлю. Проект договору про закупівлю» до «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», підпункт 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Враховуючи це ФОП Солтус Євгеній Олександрович не може бути переможцем даної спрощеної закупівлі, так як є невідповідності в подані пропозиції учасником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2021 13:13
Вирішення:
У відповідь на скаргу повідомляємо, що роботи по об’єкту (Реконструкція мереж вуличного освітлення від КТП-117 в с. Соколова Балка Новосанжарського району Полтавської області)» згідно розрахунку до робочого проекту відноситься до класу наслідків СС1. Тому наявність довідки про ліцензування в ТОВ «Солтус Євгеній Олександрович» вважаємо достатньою і не є причиною для відхилення пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.03.2021 21:12
Задовільнена:
Ні