-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект обладнання для оснащення навчальних кабінетів хімії, фізики, математики, біології, географії, іноземної мови
Мова, якою публікуються тендерні пропозиції - українська
Торги не відбулися
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
22.02.2021 12:52 - 06.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
щодо проведення публічної закупівлі в порядку статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі”
Номер:
b986e1bd6de4418fbfaa9368f4055fb9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-22-001261-c.b1
Назва:
щодо проведення публічної закупівлі в порядку статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі”
Вимога:
Здійснивши аналіз публічної закупівлі яка проводиться Хмельницькою спеціалізованою середньо загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №1 щодо закупівлі комплекту обладнання для оснащення навчальних кабінетів хімії, фізики, математики, біології, географії, іноземної мови, вважаємо, що певні вимоги які ставляться Замовником від Учасників публічної закупівлі у Тендерній документації є такими, що порушують діюче законодавство України.
1) Вимога щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до п.3 Розділу 1 додатку № 1 до Тендерної документації по процедурі відкриті торги, предметом закупівлі якої є «код ДК 021:2015: 39160000-1 шкільні меблі (Комплекти обладнання для оснащення навчальних кабінетів хімії, фізики, математики, біології, географії, іноземної мови) встановлений наступний кваліфікаційним критерій визначений у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме: учасник закупівлі повинен для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів). При цьому Замовник зазначає, що аналогічним вважається договір, предмет якого відповідає коду ДК 021:2015 -39160000-1- Шкільні меблі (деталізований код ДК 021:2015 39162100-6 –навчальне обладнання). На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: не менше 2-х копій договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), лист-відгук про якісне постачання товару до кожного договору, що зазначений в довідці.
Разом з тим на нашу думку така вимога Замовника є дискримінаційною з наступних підстав. Так, законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір». Відповідно до Академічного тлумачного словника (том 1, 1970–1980, стор. 42) аналогічний — це той, який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий. Із цього визначення можна зробити висновок, що аналогічний — це не одне і те ж саме, що тотожний чи ідентичний.
Разом з тим у даній закупівлі висувається вимога щодо надання аналогічних договорів на закупівлю ідентичного товару відповідну до предметові закупівлі та більше того, який відповідає коду ДК 021:2015 -39160000-1- Шкільні меблі (деталізований код ДК 021:2015 39162100-6 –навчальне обладнання).
Фактично Замовник звужує (обмежує) коло потенційних учасників до тих, які мають у своєму розпорядженні договори НЕ АНАЛОГІЧНІ, А ІДЕНТИЧНІ, що на нашу думку є дискримінаційною вимогою, яка підлягає зміни, як така, що порушує права потенційних Учасників публічної закупівлі.
Дана позиція підтверджується і відповідною практикою розгляду скарг органом оскарження, зокрема рішенням АМКУ № 797-р/пк-пз від 23.09.2016 (оголошення № UA-2016-09-02-001082-с), відповідно до якого така вимога Замовника є дискримінаційною і такою, що обмежує коло учасників та залишає поза межами тендерної процедури тих учасників, які не мають попереднього досвіду виконання договорів тотожних або аналогічних предметові закупівлі, а тому орган оскарження прийняв рішення по зобов’язання замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації.
2) Вимога щодо надання Учасником копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/Картки та належним чином завіреної копії паспорту
Відповідно до п.1 Розділу 4 додатку № 1 до Тендерної документації по процедурі відкриті торги, предметом закупівлі якої є «код ДК 021:2015: 39160000-1 шкільні меблі (Комплекти обладнання для оснащення навчальних кабінетів хімії, фізики, математики, біології, географії, іноземної мови), Замовник вимагає від Учасників (юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) публічної закупівлі надати інші документи у тому числі: копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/Картка про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу - для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців) та копію паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)- для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців. Разом з тим нам як потенційним Учасником НЕЗРОЗУМІЛО, як і на підставі яких нормативно правових актів України, юридична особа Учасник публічної закупівлі може надати копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/Картки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорт. Можливо у даній нормі Тендерної документації, Замовник, мав на увазі, що Учасник – юридична особа повинна надати зазначені вище документи на керівника юридичної особи чи підписанта? У будь-якому разі дане питання повинне бути уточнено Замовником. Крім того керівником юридичної особи – Учасника публічної закупівлі може бути громадянин іноземної країни де форма та вид паспорту може бути зовсім інший ніж той, що становлений для паспорта громадянина України, а тому вимога про надання копії паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки є взагалі дискримінаційною та такою, що обмежує потенційне коло учасників публічної закупівлі. Більше того порядок надання довідки з ідентифікаційним номером Державного реєстру фізичних осіб визначався Положенням про порядок видачі довідки з ідентифікаційним номером (затвердженого наказом ДПА України від 08.04.1999 року № 191), який було скасовано на підставі Наказу ДПА 21.12.2001 за № 512. На даний час взагалі діє Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (затвердженого Наказом ДПС України від 17.12.2010 року № 954), згідно з яким на даний час взагалі повинен присвоюватися реєстраційний номер облікової картки платників податку. З огляду на це вимога Замовника надати копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/Картка про присвоєння ідентифікаційного коду навіть на керівника юридичної особи є дискримінаційною та такою, що потенційно обмежує коло учасників до тих де є особи (керівники юридичних осіб, фізичні особи - підприємці), які мають ідентифікаційний код, а не ідентифікаційний номер платника податків, а тому на нашу думку вимога Замовника викладена у 1 Розділу 4 додатку № 1 до Тендерної документації підлягає видаленню.
3) Щодо встановлення дискримінаційних вимог у Додатку № 2 до тендерної документації (Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі)
Відповідно до п.42 Розділу б/н (Комплект обладнання для оснащення кабінету географії) додатку № 2 (Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі) до Тендерної документації по процедурі відкриті торги, предметом закупівлі якої є «код ДК 021:2015: 39160000-1 шкільні меблі (Комплекти обладнання для оснащення навчальних кабінетів хімії, фізики, математики, біології, географії, іноземної мови) Замовником встановленні наступні технічні та якісні вимоги до цифрової бездротової метеостанція, а саме дане приладдя (обладнання) повинно мати: гарантію на пропоновану метеостанцію не менше 5 років (на акумулятор не менше 1 рік) про що має бути підтвердження від виробника або офіційного дистриб’ютора в складі тендерної пропозиції. Учасник повинен зазначити в таблиці відповідності посилання на сайт виробника запропонованої метеостанції та надати авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України (статус офіційного дистриб’ютора на території України підтверджується листом від виробника). Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копії сертифікатів(декларацій) на Цифрову бездротову метеостанцію, що має бездротові комунікації (Wi-Fi, Bluetooth), які підтверджують її відповідність вимогам технічних регламентів щодо електромагнітної сумісності, безпеки, радіо чинних на дату розкриття пропозицій та сертифікат експертизи типу щодо відповідності технічного проекту радіообладнання суттєвим вимогам " Технічного регламенту радіообладнання"
Разом з тим відповідно до п 1 таблиці 4 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 встановлені вимоги до засобів навчання і обладнання для кабінету географії, які повинні відповідати вимогам у тому числі для цифрової метеостанції, а саме дане цифрове вимірювальне обладнання повинно забезпечувати неперервне вимірювання параметрів стану атмосфери (наприклад, температура, тиск, вологість, тощо) з подальшим опрацюванням за допомогою програмного забезпечення. Програмне забезпечення ПК відображає, зберігає та аналізує отримані від метеостанції дані. Жодних інших вимог у тому числі і щодо гарантії на пропоновану метеостанцію не менше 5 років та наявності сайту у виробника зазначений вище Наказ не містить, а тому зазначена технічна та якісна вимога є дискримінаційною та штучною, оскільки обмежує коло потенційних учасників до тих які можуть надати гарантію від виробника не менше 5 років та які фактично мають сайт виробника. Більше того вимога щодо наявності сайту у виробника взагалі жодним чином не впливає на якісні та технічні характеристики Товару, який необхідний Замовнику, жодний НПА взагалі не зобов’язує суб’єктів господарювання мати сайт. З огляду на вищенаведене, технічні та якісні вимоги до цифрової бездротової метеостанції викладені Замовником в п.42 Розділу б/н (Комплект обладнання для оснащення кабінету географії) додатку № 2 (Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі) до Тендерної документації по процедурі відкриті торги, предметом закупівлі якої є «код ДК 021:2015: 39160000-1 шкільні меблі (Комплекти обладнання для оснащення навчальних кабінетів хімії, фізики, математики, біології, географії, іноземної мови) в частині гарантії на пропоновану метеостанцію не менше 5 років (на акумулятор не менше 1 рік) про що має бути підтвердження від виробника або офіційного дистриб’ютора в складі тендерної пропозиції та необхідності Учасником зазначення в таблиці відповідності посилання на сайт виробника запропонованої метеостанції підлягає видаленню, як така, що носить дискримінаційний характер.
Згідно з п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі — ТД) — це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється і затверджується замовником та оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. У ТД замовник визначає свої вимоги до товару (послуги, роботи), які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови ТД. Вимоги до ТД викладені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Відповідно до п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно із ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону (п.1). Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. (п.2).
На підставі вищенаведеного, керуючись Конституцією України, Законом України “Про публічні закупівлі”,
ВИМАГАЄМО:
1) Враховуючи аргументи та мотиви викладені потенційним Учасником публічної закупівлі в мотивувальній частині даної вимоги щодо публічної закупівлі яка проводиться Хмельницькою спеціалізованою середньо загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №1 щодо закупівлі комплекту обладнання для оснащення навчальних кабінетів хімії, фізики, математики, біології, географії, іноземної мови – внести зміни в тендерну документацію закупівлі затвердженої рішенням уповноваженої особи Протоколом №14 від 22.02.2021 року з метою усунення дискримінаційних умов та приведення документації у відповідності до норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2021 16:08
Вирішення:
Шановний учаснику, стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне:
1) Вимога щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що почала діяти з 19.04.2020 року), замовник може вимагати від учасника наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних договорів) за предметом закупівлі договору (договорів). Минула редакція даної статті (яка діяла до 19.04.2020 року) мала наступний зміст: замовник установлює такий кваліфікаційний критерій, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, у чинній редакції зазначеної статті замовник може вимагати від учасника наявність таких аналогічних договорів саме за предметом закупівлі. Таким чином, зазначена нами вимога у Тендерній документації, щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів саме за предметом закупівлі (а предметом закупівлі є Комплекти обладнання для оснащення навчальних кабінетів хімії, фізики, математики, біології, географії, іноземної мови, що відносяться за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі) жодним чином не є дискримінаційною умовою. Ваше посилання на рішення АМКУ в даному випадку не є доречним, оскільки ці рішення винесені виходячи саме з минулої редакції статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а вона, як зазначається, зазнала суттєвих змін. У системі PROZORRO можна знайти тисячі закупівель за аналогічним кодом ДК, які були успішно завершені та переможцями у яких є десятки різних учасників, наприклад:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-25-009079-a переможець ТОВ БМС ТЕХНО;
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-23-000344-b переможець ТОВ "БІ-ПРО.ЮА";
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-10-006625-c переможець ТОВ "ЛАКІ СЕЙЛЗ".
Таким чином, дана вимога замовника встановлена на підставі п. 3 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», цю вимогу виконують багата різних учасників публічних закупівель, а тому вона не є дискримінаційною.
2)Вимога щодо надання Учасником копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/Картки та належним чином завіреної копії паспорту:
п.1 Розділу 4 додатку № 1 до Тендерної документації стосується лише фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що зазначено у вказаному пункті. Для кращого розуміння зазначеного пункту Замовником будуть внесені зміни та вилучено положення щодо надання копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/Картки про присвоєння ідентифікаційного коду.
3) Щодо встановлення дискримінаційних вимог у Додатку № 2 до тендерної документації (Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі):
Тендерна документація була складена у відповідності до вимог Закону. Так, технічні характеристики обладнання та засобів навчання (Додаток 1 до тендерної документації) визначалися відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної освіти)» та від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вищезазначеними наказами встановлені мінімальні технічні характеристики обладнання та засобів навчання, кількісний і якісний склад комплектації навчальних кабінетів та STEM-лабораторій, які можуть використовуватися у закладах освіти. При цьому у Типових переліках технічні характеристики обладнання та засобів навчання визначено з формулюванням «НЕ МЕНШЕ» та «НЕ ГІРШЕ» і в жодному нормативно-правовому документі Міністерства освіти і науки України не встановлено заборони на придбання та використання у закладах освіти обладнання з кращими та більш потужними технічними характеристиками. Більше того, Типовий перелік, у багатьох випадках, прямо вказує, що кількісний і якісний склад обладнання визначається педагогічним працівником. Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі.
Ваше посилання на лист Міністерства освіти і науки України від 14.08.2020 року №1/9-441 в умовах інтерпретації його змісту як такого, що будь-яка тендерна документація будь-якого замовника має відповідати найнижчому діапазону тих технічних характеристик, які визначені у типовому переліку, є необґрунтованою позицією. На сьогоднішній день, у відкритому доступі (https://vseosvita.ua/news/zakupivli-obladnannia-dlia-stem-osvity-i-znovu-shkolam-naideshevshe-28679.html) є Лист МОН № 4/3058-20 від 01.09.2020, який дає роз’яснення з даного приводу. Так, у вищенаведеному листі зазначено, що «Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574, та Типовий перелік комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної освіти), затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440, визначають технічні вимоги до деякого обладнання з фіксованими або мінімальними значеннями таких характеристик та/або кількостями. У випадках встановлених Типовими переліками мінімальних значень технічних вимог (наприклад, «не менше….», «не гірше….») при проведенні закупівель відповідного обладнання можуть встановлюватися обґрунтовано вищі значення технічних вимог до такого обладнання, що повинно задовольнити потреби освітнього процесу, зокрема, виходячи з оптимальних вимог для програмного забезпечення, встановлених на персональних комп’ютерах, тощо. Так само можуть бути зазначені необхідні додаткові технічні вимоги з дотриманням вимог законодавства і якщо це не вплине негативно на конкуренцію та не суперечить зазначеним типовим перелікам»
Статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог; у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та інше. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Крім того, варто зазначити, що на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Тобто Замовник вправі визначати конкретний тип, модель, технологію виробництва обладнання, тощо, із обов’язковим зазначенням «або еквівалент» (дані вимоги Замовником виконано). Разом з тим, в тендерній документації на закупівлю міститься вираз «У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника- читати "або еквівалент". Замовником здійснено моніторинг ринку виробництва та реалізації комп’ютерного, мультимедійного та цифрового обладнання, засобів навчання. Зазначені у тендерній документації технічні параметри є універсальними та уніфікованими і зазначаються усіма відомими виробниками. Учасники можуть запропонувати аналог товару, який буде повністю відповідати технічним вимогам, встановленим у тендерній документації, або еквівалент товару, технічні характеристики якого будуть кращими. При цьому, Замовник вважає за необхідне вказати, що конкретизація вимог до предмета закупівлі жодним чином не свідчить про обмеження конкуренції, а спрямована виключно на закупівлю якісного обладнання та ефективне використання бюджетних коштів. Натомість, при відсутності чітких характеристик необхідного обладнання, зростає ризик поставки товару низької якості, без потрібних Замовнику функціональних та якісних характеристик за ціною, яка може не відповідати реальній вартості такого обладнання.
Виходячи із змісту вашої вимоги можливо дійти висновку, що закупівля обладнання для навчальних кабінетів, на ваш погляд, має визначатися не замовником, як передбачено у законі, а нормативно-правовим актом міністерства, що є неприйнятним та таким, що суперечить Закону України “Про публічні закупівлі”. В дійсності, згідно вимог закону, замовники самостійно визначають технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, з урахуванням принципів публічних закупівель, дійсних та індивідуальних потреб замовників, та у відповідності до типових переліків обладнання, визначених Наказами № 574 та № 1440 (з можливістю конкретизації характеристик необхідного обладнання в межах діапазонних величин, визначених наказами).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.03.2021 15:02
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне скасування процедури закупівлі
Номер:
e52924201c164406b45b327c6c6bd459
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-22-001261-c.a2
Назва:
Неправомірне скасування процедури закупівлі
Скарга:
Замовник, відмінивши тендер на закупівлю «код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Комплекти обладнання для оснащення навчальних кабінетів хімії, фізики, математики, біології, географії, іноземної мови)», оголошення про проведення відкритих UA-2021-02-22-001261-c, грубо порушив норми чинного законодавства і мої законні права та інтереси, адже ФОП Кирильченко Олесю Анатолїївну позбавлено потенційної можливості правомірно стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення тендера та відповідно отримати прибуток шляхом провадження господарської діяльності відповідно до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 05.04.2021 № 6918.pdf 08.04.2021 17:57
- Рішення від 26.03.2021 № 6117 (+лист Замовнику).pdf 26.03.2021 18:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.04.2021 № 6918.pdf 06.04.2021 18:52
- скарга.docx 24.03.2021 09:26
- Скарга.pdf 24.03.2021 09:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.03.2021 09:36
Дата розгляду скарги:
05.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2021 18:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.04.2021 17:57
Дата виконання рішення Замовником:
19.04.2021 10:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник ознайомлений із рішенням Антимонопольного комітету України та погоджується його виконати