-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення.
Завершена
123 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 100.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 100.00 UAH
Період оскарження:
27.04.2017 09:20 - 04.05.2017 10:00
Вимога
Відхилено
Оскарження результатів тендеру
Номер:
35e492b9a56a46db8f2f17596dd85ddf
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-27-000107-b.b2
Назва:
Оскарження результатів тендеру
Вимога:
Шановний замовник, вимога про відхилення тендерної пропозиції ФОП Галюк Олега Євгенійовича у завантаженної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження.pdf 13.05.2017 15:22
Дата подачі:
13.05.2017 15:22
Вирішення:
4. На вимогу ТОВ «Лайт Сервіс» про відхилення пропозиції ФОП Галюк О. Є. повідомляємо наступне:
- з приводу подання копій документів Учасника:
ФОП Галюк О.Є. розмістив копії та оригінали документів, які містять його підпис та печатку, як і вимагалося Замовником. Окрім того, згідно пункту 4.5. наказу ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року усі дії, вчинені Користувачем Системи, належним чином ідентифікованим у Системі, визнаються діями такого Користувача Системи і накладають для нього відповідні права та обов'язки. Крім того п.5.27 Національного стандарту України Державної Уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації «Вимоги до оформлювання документів» ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 №55 передбачено, що відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляють нижче підпису, що ФОП Галюком О.Є. було дотримано.
В складі пропозиції учасника міститься лист з підтвердженням особистого підпису Учасника на копіях документів.
- з приводу подання документів, які підтверджують якість товару:
в складі пропозиції Учасником подано документи на підтвердження якості товару запропонованого до поставки та про наявність сервісного центру, як і вимагалося Замовником. При постачанні товару буде надано повний комплект паперових варіантів документів на якість та на гарантійне сервісне обслуговування.
При проведенні закупівлі єдиним критерієм оцінки є ціна, згідно Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року при проведенні закупівлі Замовник повинен керуватися принципом максимальної економії та ефективності, на підставі вищевикладеного відсутні підстави для скасування рішення про визначення ФОП Галюк О.Є. переможцем закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження результатів тендеру
Номер:
e89ba94d6c26447085ca25d740b23d6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-27-000107-b.b1
Назва:
Оскарження результатів тендеру
Вимога:
Шановний замовник, вимога про відхилення тендерної пропозиції ФОП Галюк Олега Євгенійовича у завантаженної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження.pdf 13.05.2017 15:21
Дата подачі:
13.05.2017 15:21
Вирішення:
4. На вимогу ТОВ «Лайт Сервіс» про відхилення пропозиції ФОП Галюк О. Є. повідомляємо наступне:
- з приводу подання копій документів Учасника:
ФОП Галюк О.Є. розмістив копії та оригінали документів, які містять його підпис та печатку, як і вимагалося Замовником. Окрім того, згідно пункту 4.5. наказу ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року усі дії, вчинені Користувачем Системи, належним чином ідентифікованим у Системі, визнаються діями такого Користувача Системи і накладають для нього відповідні права та обов'язки. Крім того п.5.27 Національного стандарту України Державної Уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації «Вимоги до оформлювання документів» ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 №55 передбачено, що відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляють нижче підпису, що ФОП Галюком О.Є. було дотримано.
В складі пропозиції учасника міститься лист з підтвердженням особистого підпису Учасника на копіях документів.
- з приводу подання документів, які підтверджують якість товару:
в складі пропозиції Учасником подано документи на підтвердження якості товару запропонованого до поставки та про наявність сервісного центру, як і вимагалося Замовником. При постачанні товару буде надано повний комплект паперових варіантів документів на якість та на гарантійне сервісне обслуговування.
При проведенні закупівлі єдиним критерієм оцінки є ціна, згідно Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року при проведенні закупівлі Замовник повинен керуватися принципом максимальної економії та ефективності, на підставі вищевикладеного відсутні підстави для скасування рішення про визначення ФОП Галюк О.Є. переможцем закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Прохання про розгорнуте пояснення
Номер:
7be9e7fb31f04b9cb18a544a5d030501
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-27-000107-b.b3
Назва:
Прохання про розгорнуте пояснення
Вимога:
Закупка UA-2017-04-27-000107-b. Шановний Замовнику, доброго дня. Просимо надади розгорнене пояснення про причину дисквалифікації ТОВ Офіс Систем ЛТД згідно з Рішенням про відхилення №10 в частині "Зазальні характеристики", оскільки всі характеристики наданого нами апарату -аналогу відповівдні до заявлених або перевищують заявлені. Дякуємо, з повагою директор Міліневський Денис Миколайович.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.05.2017 09:58
Вирішення:
Шановний учаснику торгів! Невідповідність вказаних Замовником вимог (пункт - Загальні характеристики: РК-дисплей, ємність прийому, розміри, вага). Також замовником було вказано посилання на конкретну торговельну марку принтера HP LaserJet Enterprise M605dn (E6B70A)
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так