• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

45421130-4 Встановлення дверей і вікон

Завершена

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження: 17.05.2017 11:16 - 22.05.2017 15:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА

Номер: 20e92dc7804e4626b50cdafe1da9d056
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-17-000741-b.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА НА РІШЕННЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЯКИМІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАУНА ГРАНТ", надалі - скаржник, учасник допорогових торгів на закупівлю, Поточний ремонт заміна вікон в будівлі Ленiнська ЗОШ I-III ст. за адресою: Запорізька область, Якимівський р-н, с. Мирне, вул. Шкільна, 77» номер закупівлі UA-2017-05-17-000741-b , з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись п. 14 «Порядку здійснення допорогових закупівель»», офіційно звертається з даною скаргою на рішення Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЯКИМІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ по процедурі, внаслідок якого порушено права та законні інтереси скаржника. 26.05.2017 14:22 відбулось розкриття поданих пропозицій, зазначених вище конкурсних торгів, під час якого, , було встановлено найбільш економічно вигідною пропозицією пропозиція учасника ТОВ "ФАУНА ГРАНТ" - 118 000 грн. 29 травня 2017 року замовником торгів було прийнято рішення (Протокол № б/н без дати) про відхилення пропозиції скаржника, посилаючись на наступне: Підстави відхилення: 1.У технічний частини ТОВ «Фауна Гранд» надані конструкції з меншими розмірами невідповідними вимогам закупівлі 2.Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням програмного комплексу АВК-5( версія 3.1.6.) Згідно з вимогами до тендерної документації, а саме учасник або Виконавець гарантує що якісні та технічні характеристики предмету закупівлі відповідають вимогам технічних та якісних норм діючих в Україні. На дану вимогу учасник «Фауна Гранд» надав письмову згоду, та додаткову, з власного бажання надав зображення віконних та дверних блоків. Всі розмірі конструкцій ( які повністю співподають з технічними вимогами) вказуються в кошторисної документації. Згідно 9. Тех. завдання «Відхилення тендерних пропозицій», Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: - учасник:не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. До кваліфікаційних критеріїв згідно ст.. 16 Закона Про публічні закупівлі, відносяться: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тому, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФАУНА ГРАНД», вважаємо таким, що порушує основні принципи здійснення Публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно протоколу відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФАУНА ГРАНД», ви посилаєтесь на її невідповідність технічним та кваліфікаційним вимогам, а саме: 1. Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням програмного комплексу АБК-5 (версія 3.1.6). 2. У технічній частині надані конструкції з меншим розміром.(після розмови з уповноваженою особою Замовника, з’ясували що малюнки надані поганої якості). По перше, відносно обох пунктів Протоколу про відхилення, не один із згаданих пунктів не відноситься до критеріїв оцінки згідно п. 16 Закону Про публічні закупівлі. По друге, відносно п.1. До вашого відома, згідно даних виробника Програмного комплексу АБК-5 НВФ «АБК Созидатель», існує вже більш нові версії програми АБК-5, а саме, версії 3.2.0, та 3.2.1 http://avk5.com.ua/download.html. Таким чином, ви відхиляєте учасників які могли б використовувати ці версії. Крім того, при порівнянні версій 3.1.4, та 3.1.6 (яку Ви нібито вимагаєте), програмний комплекс визнав правки, які ніяким чином не вливають на якість кошторисної документації.Кошторисна документація ТОВ «ФАУНА ГРАНД», відповідає всім вимогам техзавдання, а саме: Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи (ДСТУ). Вартість матеріальних ресурсів і машино-годин прийнято за регіональними поточними цінами станом на дату складання документації та за усередненими даними Держбуду України. Ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи (ДСТУ). Крім того, згідно Техзавдання: Після проведення електронної закупівлі всі документи подаються в на експертизу для отримання Позитивного висновку. Тому відповідність технічним характеристикам замовника, ніяк не може бути встановлена використанням, або ні той чи іншої версії програми. Відносно п. 2 Згідно Технічного завдання, розрахунок цінової пропозиції повинен бути підтверджений кошторисною документацією. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Правила визначення вартості будівництва http://dnaop.com/html/32616_5.html. До кошторисної документації відносяться: ДОДАТОК А Форма локального кошторису на будівельні роботи ДОДАТОК Б Форма локального кошторису на придбання устаткування,меблів та інвентарю ДОДАТОК В Форма локального кошторису на пусконалагоджувальні роботи ДОДАТОК Г Форма індивідуальної ресурсної елементної кошторисної норми на будівельні роботи ДОДАТОК Д Форма відомості ресурсів до локального кошторису ДОДАТОК Е Форма об'єктного кошторису ДОДАТОК Ж Форма відомості ресурсів до об’єктного кошторису ДОДАТОК И Форма зведеного кошторисного розрахунку вартостіоб'єкта будівництва ДОДАТОК К Примірна номенклатура зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва ДОДАТОК Л Форма відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва ДОДАТОК М Форма зведення витрат ДОДАТОК Н Форма відомості кошторисної вартості будівництва будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, що входять до пускових комплексів ДОДАТОК ПУсереднені показники розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва для врахування в інвесторській кошторисній документації ДОДАТОК Р Форма дефектного акта ДОДАТОК С Форма договірної ціни ДОДАТОК Т Форма акта приймання виконаних будівельнихробіт ДОДАТОК У Форма довідки про вартістьвиконаних будівельних робіт та витрати ДОДАТОК ФФорма звіту про виконання робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період (місяць/рік) ДОДАТОК XФорма підсумкового звіту про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період ДОДАТОК ЦФорма акта здавання-приймання виконанихбудівельних робіт ДОДАТОК ШФорма індивідуальної ресурсної елементної кошторисної норми на пусконалагоджувальні роботи. Відповідно, креслення(малюнки), наведені в тендерній документації Замовника до Кошторисної документації не відносяться, навіть якщо Учасник надав їх у складі пропозиції, і оцінка їх як складових тендерної пропозиції неможлива.. Тому, ВИМАГАЄМО: скасувати протокол про дискваліфікацію ТОВ «ФАУНА ГРАНД», як такий що порушує Законодавство, саме ст.. 3 Закона Про публічні закупівлі, ст..16 Закона Про публічні закупівлі, та п.6.2 Порядку здійснення публічних закупівель. Наступною пропозицією до розгляду була ТОВ « Никс-М». Згідно рішення (Протокол № б/н без дати) про визначення переможцем торгів «Товариство з Обмеженою відповідальністю Нікс –М» визначено переможцем з сумою 119 400 грн. Але, пропозиція ТОВ «Нікс-М» НЕ відповідає вимогам тендерної документації. У склад тендерної пропозиції учасник повинен надати наступні документи : -3. Документи, для підтвердження фінансової спроможності: 3.1 Документи, що підтверджують фінансову спроможність учасника (баланс, звіт про фінансові результати за останній звітний період). Учасник ТОВ «Никс-М» подав у складі своєї тендерної пропозиції даний документ, але НЕ ЗА останній звітний період, а за 2016 рік. Останній звітний період 3 01.01.2017- по 31.03.2017. ТОМУ дану вимогу учасник «ТОВ Никс-М» НЕ ВИКОНАВ!!!!!! - 4. Документи, для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази: 4.1. Характеристика виробничої бази. Документально підтверджена довідка, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання для виробництва металопластикових конструкцый (власне або орендоване) та матеріально-технічної бази для виконання робіт з поточного ремонту (перелічити наявне обладнання). Згідно даного пункту ТОВ «Никс-М» не підтвердил «документально» наявність в нього того обладнання, яке заявлено в довідці. ТОМУ дану вимогу учасник «ТОВ Никс-М» Не виконав. ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ ПРОТОКОЛ, ЩОДО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ «НИКС-М». Директор ТОВ «Фауна Гранд» Півень С.М.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Згідно статті 2 частини 1 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», цей закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Данна закупівля вважаються “допороговою”. Такі закупівлі регламентуються Порядоком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 використання електронної системи закупівель для здійснення допорогових закупівель, а не Законом України “Про публічні закупівлі”. Він застосовується, якщо у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону. Згідно п.9. «Кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі» Порядку Виключними підставами дискваліфікації є: 1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; 2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Розглянувши визначену системою пропозицію з найнижчою ціною на предмет відповідності, було вирішено відхилити пропозицію ТОВ «Фауна гранд», як таку, що не відповідає технічним і кваліфікаційним вимогам, а саме: - у технічній частині ТОВ «Фауна гранд» надані конструкції з меншими розмірами, невідповідними вимогам про закупівлю.
Статус вимоги: Відхилено