• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з друку періодичного видання журналу "Фінансовий контроль"

Завершена

720 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 200.00 UAH
Період оскарження: 22.02.2021 09:39 - 06.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення, дій або бездіяльності замовника

Номер: 08042eecd90847389dde3ef275e67f7a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-001278-b.a1
Назва: Оскарження рішення, дій або бездіяльності замовника
Скарга:
Орган оскарження: Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського (Урицького), 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНВІ ПРІНТ» ЄДРПОУ: 37356541 Адреса: вул. Антона Цедіка, буд.12, м. Київ, 03680 Замовник: Державне підприємство «Державне управління комплексного забезпечення» ЄДРПОУ: 37499058 Адреса: вул. Малинська, 4-А, корпус Лабораторний 01-4, м. Київ, 03164 Відомості про процедуру закупівлі: Вид процедури: відкриті торги Електронний торговий майданчик: https://smarttender.biz/ Закупівля №9783142 Номер у Prozorro: UA-2021-02-22-001278-b Предмет закупівлі: послуги з друкування періодичного видання журналу «Фінансовий контроль» ДК 021-2015 (CPV) : 79810000-5 Друкарські послуги Бюджет закупівлі: 720 000,00 грн. з ПДВ Скарга на дії Замовника при проведенні відкритих торгів на закупівлю послуг 22.02.2021 року Державним підприємством «Державне управління комплексного забезпечення» (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу було опубліковано оголошення UA-2021-02-22-001278-b про відкриті торги на закупівлю за предметом: послуги з друкування періодичного видання журналу «Фінансовий контроль» ДК 021-2015 (CPV) : 79810000-5 Друкарські послуги. Джерело фінансування – державний бюджет. Класифікація ДК 021-2015 (CPV) : 79810000-5 Друкарські послуги. Бюджет закупівлі: 720 000,00 грн. з ПДВ. Щодо участі у закупівлі було подано три пропозиції, 11.03.2021 року о 12:35 відбувся аукціон з наступним результатом: 1. ТОВ "ГАМА ПРИНТ": первинна пропозиція 525 600,00 грн з ПДВ, остаточна пропозиція 489 900,00 грн з ПДВ 2. ТОВ "БІЗНЕС-ЛОГІКА": первинна пропозиція 576 000,00 грн з ПДВ, остаточна пропозиція 490 000,00 грн з ПДВ 3. ТОВ "КОНВІ ПРІНТ": первинна пропозиція 698 400,00 грн з ПДВ, остаточна пропозиція 698 400,00 грн з ПДВ. За результатами аукціону, Замовником було прийнято рішення щодо визначення переможцем ТОВ «ГАМА ПРИНТ» на підставі Протоколу розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі за оголошенням UA-2021-02-22-001278-b, 79810000-5 Друкарські послуги №4 від 16.03.2021 року, який опубліковано Замовником від 17.03.2021 10:44 год. Протоколом №4 від 16.03.2021 року Замовника було прийнято рішення щодо укладення договору закупівлі з переможцем торгів, а саме з ТОВ «ГАМА ПРИНТ», на підставі якого 17.03.2021 о 10:50 год було направлено повідомлення Замовника про намір укласти договір закупівлі. Однак, за результатами аналізу тендерної пропозиції переможця торгів – ТОВ «ГАМА ПРИНТ», ТОВ «КОНВІ ПРІНТ» (надалі – Скаржник) було визначено, що пропозиція переможця торгів містить наступні недоліки, які є підставою для відхилення поданої пропозиції, а саме: 1. Відповідно до ч. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.» Проте Тендерна пропозиція ТОВ «ГАМА ПРИНТ», а саме: цінова пропозиція, надані документи, що підтверджують кваліфікацію учасника та відповідність учасника вимогам Тендерної документації не підписані електронним цифровим підписом. 2. Відповідно до Додатку № 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги до учасників та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність таким вимогам», - зазначені документи надаються у вигляді сканованої кольорової копії оригіналу документа у форматі pdf. Проте частину документів, щодо підтвердження наявності аналогічного досвіду (договір 01/02-02 і відгук до договору) надав у вигляді завірених копій некольорових сканкопій чи ксерокопій документів. 3. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації «Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження свого права на участь у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону», Переможець торгів має надати: Довідка Для службових (посадових) осіб учасника: оригінал або нотаріально завірена копія Довідки, виданої органом Міністерства внутрішніх справ, про те, що службова (посадова) особа, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості*. *Довідка надається станом на жовтень, листопад 2020 р., на : - особу, уповноважену на підписання документів тендерної пропозиції; - особу, уповноважену на підписання договору про закупівлю. Проте, ТОВ «ГАМА ПРИНТ» було надано довідку видану органом Міністерства внутрішніх справ, про те, що службова (посадова) особа, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості станом на жовтень 2020 р. Відтак, Скаржник не погоджується з оскаржуваним рішенням Замовника, вважає його необґрунтованими та такими, що порушує основні принципи, встановлені ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. ПРОСИМО 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі Замовником. 3. Прийняти рішення про призупинення процедури закупівлі на строк винесення рішення за скаргою. 4. Визнати протиправним та скасувати рішення Державного підприємства «Державне управління комплексного забезпечення», а саме: Протокол розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі за оголошенням UA-2021-02-22-001278-b, 79810000-5 Друкарські послуги №4 від 16.03.2021 року щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ГАМА ПРИНТ». 5. Визнати протиправним та скасувати рішення Державного підприємства «Державне управління комплексного забезпечення» про намір укласти договір закупівлі з переможцем торгів, а саме з ТОВ «ГАМА ПРИНТ». 6. Зобов’язати Замовника усунути порушення процедури закупівлі. 7. Запросити до участі у розгляді даної Скарги представника ТОВ «КОНВІ ПРІНТ».
Дата розгляду скарги: 09.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.03.2021 20:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.04.2021 21:45
Дата виконання рішення Замовником: 15.04.2021 11:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано.
Автор: ТОВ "КОНВІ ПРІНТ", ШОВКАЛЮК СЕРГІЙ 380443328473 MAIL@KONVIPRINT.CO.UA