-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (паливні пелети)
Завершена
1 358 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 580.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 580.00 UAH
Період оскарження:
21.02.2021 23:00 - 18.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
accf3fac6c5841fb8cd6b1e15a835151
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-21-000550-b.a3
Назва:
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
СКАРГА на рішення Замовника у формі протоколу № ПВ250321 від 25.03.2021 року щодо відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА АМКУ.pdf 04.04.2021 15:44
- СКАРГА АМКУ.docx 04.04.2021 15:44
- рішення від 07.04.2021 № 7115 + лист Замовнику.pdf 07.04.2021 20:45
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2021 № 8230.pdf 19.04.2021 19:17
- рішення від 16.04.2021 № 8230.pdf 21.04.2021 20:14
- Пояснення по скаргі .pdf 12.04.2021 23:24
- Пояснення по скаргіdoc.doc 12.04.2021 23:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.04.2021 15:48
Дата розгляду скарги:
16.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.04.2021 20:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.04.2021 20:14
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
021aa65c116140ea8cb616d43a461a2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-21-000550-b.c2
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
ТОВ «КЕВПРОД» приймало участь у процедуры закупівлі UA-2021-02-21-000550-b.
Протоколом № ПВ250321 від 25.03.2021 року тендерна пропозиція ТОВ «КЕВПРОД» була відхилена.
Як на підставу відхилення тендерної пропозиції Замовник зазначає, що в протоколах випробування, які надав учасник ТОВ «КЕВПРОД» відсутні посилання на ДСТУ 8358:2015 та ДСТУ 7124:2009, також відсутня інформація щодо механічної міцності та щільності відповідно вищенаведених ДСТУ.
Вважаємо, що протокол № ПВ250321 від 25.03.2021 року повинен бути скасований Замовником виходячи з наступного:
У відповідності до додатку 3 до тендерної документації, підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником (відповідно до опису предмету закупівлі (Додатку1 до ТД), у вигляді протоколу випробувань паливних пелетів, виданим не раніше січня 2021 року. Протокол надається для підтвердження фізичних показників паливних пелетів, оскільки під час тривалого зберігання масова частка вологи може перевищувати норми та не відповідати ДСТУ 7124:2009 ( щодо паливних пелетів з лушпиння соняшника) та вимог ДСТУ 8358:2015 (щодо паливних пелетів з деревини змішаних порід).
Тобто, Замовник чітко визначив, що протокол надається виключно на підтвердження МАСОВОЇ ЧАСТКИ ВОЛОГИ.
В наданих Учасником ТОВ «КЕВПРОД» протоколах випробувань показник масової частки вологи відповідає ДСТУ 7124:2009 (щодо паливних пелетів з лушпиння соняшника) та ДСТУ 8358:2015 (щодо паливних пелетів з деревини змішаних порід).
Жоден нормативно-правовий акт України не містить посилання на те, що протокол випробувань в обов’язковому порядку повинен містити посилання на відповідність випробовуваного товару тому чи іншому ДСТУ. Дане посилання є недоречним з огляду на те, що в протоколі випробувань зазначаються фізико-хімічні показники товару, які і відображають його стан на відповідність тим чи іншим ДСТУ. Крім цього, сама тендерна документація не містила обов’язку Учасника надати протокол випробувань, який повинен був обов’язково містити посилання на ДСТУ.
Головне, що вимагав Замовник, щоб САМ ТОВАР ВІДПОВІДАВ ДСТУ. Надані протоколи випробувань підтверджують відповідність запропонованого товару ДСТУ 7124:2009 (щодо паливних пелетів з лушпиння соняшника) та вимог ДСТУ 8358:2015 (щодо паливних пелетів з деревини змішаних порід).
Звертаємо увагу Замовника, що ним не ставилися вимоги відносно того, які показники повинні бути зазначені у протоколі випробувань. Чинні ДСТУ 7124:2009 (щодо паливних пелетів з лушпиння соняшника) та ДСТУ 8358:2015 (щодо паливних пелетів з деревини змішаних порід) не містять інформації, щодо зазначення обов’язкових показників у протоколі випробувань. Головне, щоб сам товар відповідав чинним ДСТУ.
Невідповідність товару вимогам ДСТУ може бути встановлена ВИКЛЮЧНО під час отримання Замовником товару у відповідності до укладеного договору на закупівлю.
Приймаючи до уваги викладене вище, вважаємо, що підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «КЕВПРОД» є надуманими і протокол № ПВ250321 від 25.03.2021 року повинен бути скасований. Також просимо звернути увагу на ту обставину, що Учасник ТОВ «КЕВПРОД» запропонував найнижчу ціну на товар.
В іншому випадку , ми будемо вимушені звернутися зі СКАРГОЙЮ до АМКУ, для захисту своїх інтересів та законних прав.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 28.03.2021 15:52
- ВИМОГА.docx 28.03.2021 15:52
Дата подачі:
28.03.2021 15:52
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно додатку до тендерної документації №2 розділу інші документи, учасник повинен був надати підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником (відповідно до опису предмету закупівлі (Додатку1 до ТД), у вигляді протоколу випробувань паливних пелетів, виданим не раніше січня 2021 року , який повинен підтверджувати
1. відповідність технічним вимогам,
2. фізичні показники,
3. вологу.
В протоколах випробування, які надав учасник ТОВ «КЕВПРОД» відсутня інформація щодо механічної міцності та щільності відповідно вищенаведених ДСТУ.
На підставі вищевикладеного вимога ТОВ «КЕВПРОД» відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Розгляд припинено
Скарга в АМКУ
Номер:
0ed61dc8b21d4988838808abbd1973ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-21-000550-b.b1
Назва:
Скарга в АМКУ
Скарга:
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вул. Митрополита Василя Липківського, 45
м. Київ, 03035
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «РІАТ»
код ЄДРПОУ 42437454
Юридична адреса: Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Діагональна, буд. 8
Поштова адреса: Запорізька обл., місто Запоріжжя,
вул. Ладозька, буд. 36, кВ. 84
електронна пошта: Julyazh1406@gmail.com
телефон: +380992242557
Замовник: Комунальний заклад "Верхівцевський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
код ЄДРПОУ 03188381
Місцезнаходження: 51660, Україна , Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський район , місто Верхівцеве
+380661316298
pniverh@ukr.net
Підстави подання скарги: Наявність дискримінаційних вимог у Тендерній документації та невідповідність Тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер закупівлі
та назва предмету
закупівлі UA-2021-02-21-000550-b
Код ДК 021:2015-09110000-3-"Тверде паливо" (паливні пелети)
Дотримання строку
подання скарги Скарга подається у строк, визначений
ч.8 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Про порушення своїх прав ТОВ «РІАТ» дізналося – 21.02.2021р.
СКАРГА
21.02.2021р. Комунальний заклад "Верхівцевський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" код ЄДРПОУ 03188381 (надалі-Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2021-02-21-000550-b ● 22ad4a687d9842d29e7b2dddf54e6b43 про проведення закупівлі за Код ДК 021:2015-09110000-3-"Тверде паливо" (паливні пелети) очікуваною вартістю 1 358 000,00 гривень.
Товариство з обмеженою відповідальністю «РІАТ» (надалі – Скаржник, Учасник) вирішило взяти участь у відкритих торгах. Однак при вивченні Тендерної документації Замовника на закупівлю за Код ДК 021:2015-09110000-3-"Тверде паливо" (паливні пелети) /надалі – тендерна документація/, виявилось, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги та не відповідає вимогам чинного законодавства.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про публічні закупівлі) , закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону про публічні закупівлі, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Однак, Замовником грубо порушується принцип недискримінації учасників процедури закупівлі та штучно обмежується конкуренція та коло учасників з огляду на наступне.
1. Учасник вважає, що умови Тендерної документації повинні відповідати (не можуть суперечити) положенням Закону про публічні закупівлі, проте це не дотримано Замовником в наступних випадках:
- п. 4 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної документації» Тендерної документації та абзац сьомий форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (Додаток 3 до Тендерної документації), зокрема, в частині зазначення строку дії тендерної пропозиції, не відповідають вимогам п.11 ч.2 ст. 22 Закону про публічні закупівлі;
- абзац десятий форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (Додаток 3 до Тендерної документації), суперечить вимогам ч.5 ст.33 Закону про публічні закупівлі, в частині встановлення умови щодо оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу.
- п.1 п. 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», а саме, вимога Замовника: «1. На вимогу Замовника Учасник, який перебуває у статусі «Кваліфікація», повинен надати в 10-денний строк з моменту початку його кваліфікації у паперовому вигляді ті документи, які були подані ним в складі пропозиції в електронному вигляді.».
Така вимога не відповідає жодним нормам Закону про публічні закупівлі, більше того, згідно частини 8 статті 12 Закону про публічні закупівлі Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
2. В п. 4.5. п. 4 розділу І «Загальні положення» замовником визначено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – До 15 жовтня 2021 року.
Однак встановлений строк не узгоджується з умовами, викладеними в 5.2. проєкту Договору (Додаток 4 до Тендерної документації), яким визначено терміни поставок товару за Договором: до 15. 10.2020 року.
Наведене надає підстави для двозначного трактування Учасниками вимог Тендерної документації, а Замовнику – підстави для відхилення тендерних пропозицій «не своїх» Учасників. Дані умови потребують узгодження шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Таким чином, вважаємо, що свідоме встановлення Замовником таких неоднозначних вимог не узгоджується з вимогами законодавства про публічні закупівлі та не дає учасникам належним чином підготувати свої тендерні пропозиції і взяти участь у закупівлі.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги ч. 4 ст.5 та ч.4. ст. 22 Закону про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, визначених ч.1 ст. 5 Закону про публічні закупівлі.
Зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що встановивши вищевказані дискримінаційні вимоги, Замовник свідомо позбавляє можливості Товариству з обмеженою відповідальністю «РІАТ» подати тендерну пропозицію та взяти участь у процедурі закупівлі, чим порушуються його права та законні інтереси, пов’язані з участю у закупівлі.
Інтерес Товариства з обмеженою відповідальністю «РІАТ» в участі у публічних закупівлях в цілому та конкретно в цій процедурі закупівлі полягає в укладенні договору про закупівлю та одержанні прибутку від реалізації Товару. Товариство з обмеженою відповідальністю «РІАТ» є реальним учасником ринку паливних брикетів, тобто закупівля UA-2021-02-21-000550-b повністю відповідає сфері наших інтересів.
Проте, в зв’язку з допущеними Замовником порушеннями вимог чинного законодавства та невідповідністю Тендерної документації чинному законодавству, створено дискримінаційні, непрозорі та незаконні вимоги до учасників, що значно звужують їх коло, які виключають здійснення закупівлі UA-2021-02-21-000550-b за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, такі порушення можуть повністю перекреслити шанс на перемогу Учаснику за суб’єктивними причинами, при цьому Учасник в будь-якому разі понесе суттєві витрати на участь у процедурі закупівлі.
Таким чином, порушуються права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «РІАТ» як Учасника процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО :
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушення процедури закупівлі за Код ДК 021:2015-09110000-3-"Тверде паливо" (паливні пелети) згідно з оголошенням UA-2021-02-21-000550-b ● 22ad4a687d9842d29e7b2dddf54e6b43 Замовником якої є Комунальний заклад "Верхівцевський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" код ЄДРПОУ 03188381 по питаннях наведених в Скарзі та зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації за цією процедурою закупівлі з метою усунення виявлених порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Директор ТОВ "РІАТ" Ю. М. Жданова
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Верховцеве.docx 04.03.2021 18:52
- Скарга Верховцеве.PDF 04.03.2021 18:52
- рішення від 09.03.2021 № 4331 + лист Замовнику + лист Скаржнику .pdf 10.03.2021 12:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.03.2021 № 5183.pdf 17.03.2021 16:18
- рішення від 16.03.2021 № 5183 .pdf 19.03.2021 21:03
- Перелік змін до ТД 1203.1.pdf 12.03.2021 21:27
- Перелік змін до ТД 1203.1.docx 12.03.2021 21:27
- Пояснення 12.03.2021.pdf 12.03.2021 21:27
- Перелік змін до ТД 04.03.2021.docx 12.03.2021 21:27
- Перелік змін до ТД 04.03.2021.pdf 12.03.2021 21:27
- ТД ВТ Паливні пелети нова редакція 04.03.2021.pdf 12.03.2021 21:27
- ТД ВТ Паливні пелети нова редакція 1203.1.pdf 12.03.2021 21:27
- ТД ВТ Паливні пелети нова редакція 04.03.2021docx.docx 12.03.2021 21:27
- Пояснення 12.03.2021.docx 12.03.2021 21:27
- ТД ВТ Паливні пелети нова редакція 1203.1.docx 12.03.2021 21:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.03.2021 18:55
Дата розгляду скарги:
16.03.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.03.2021 12:39
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.03.2021 21:03
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.03.2021 21:03