-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне канцелярське приладдя
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у тендерній документації (Додаток 3)
Завершена
290 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 4 350.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 4 350.00 UAH
Період оскарження:
14.04.2017 21:45 - 29.04.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
пункт 38 "Пластилін восковий" - товар з Російської Федерації . Порушення норм закону України "Про санкції"
Номер:
be6411fee7b44f7c9db2d684c6dfd353
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-14-001171-c.a1
Назва:
пункт 38 "Пластилін восковий" - товар з Російської Федерації . Порушення норм закону України "Про санкції"
Вимога:
"Наш суд гуманней всех на свете - Наш суд не знает слова "нет" - Когда касается кармана - Не видит суд "Росийский след". Мы спросим Вас : "А Вы готовы ? - Законом Украины пренебречь? - России дать зеленый свет............. - Ведь голосуют не коровы - А голосует "КОМИТЕТ" (тендерный). Он видит все и знает все "ЗАОЧНО" - Где справка , "довідка" нужна - Не знает комитет Ваш точно - В торгах важней всего "ЦЕНА". Вельмишановний тендерний комітет Апеляційного суду України м. Києва , звертаю Вашу увагу на порушення норм закону України "Про санкції". В Законі вказано : "заборона здійснення державних закупівель товарів , робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави , а також державних закупівель у інших субєктів господарювання , що здійснюють продаж товарів , робіт , послуг походження з іноземної держави до якої застосовано санкції згідно з цим Законом". Отже КОМІТЕТ визнавши переможцем Учасника , який вийшов на торги з товаром Російської Федерації (п.38 Тендерної пропозиції -"Пластилін восковий") порушив норми Закон і цим показав свою "некомпетенцію". "Помилка" тут виключена - адже з якою щепетільністю вивчалася тендерна документація попереднього Учасника (ТОВ "ВАШ АВТОГРАФ") і вказані його помилки - можна з впевненістю заявити про свідомі дії на користь агресора. З вищевказаного , звертаюсь до Служби Безпеки України , та інших відповідних органів з метою розгляду ситуації , яка склалася. А тендерному комітету бажаю щасливо пройти "переатестацію"
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 22.05.2017 15:49
Дата подачі:
19.05.2017 16:44
Вирішення:
За результатом розгляду Вашої вимоги UA-2017-04-14-001171-c.a1 (від 19.05.2017 16:44) повідомляємо, що тендерний комітет Апеляційного суду міста Києва під час процедур закупівель товарів, робіт та послуг діє в рамках законодавства України, виключно на підставах, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Користуючись нагодою, зауважимо, що всебічне вивчення та аналіз чинного законодавства (що не обмежується лише нормами Закону України «Про санкції») є більш ефективним методом у відстоюванні власних правових позицій, ніж їх обґрунтування шляхом вжиття віршовано-римованих доводів, упереджених висловлювань та інших припущень щодо не правомірності або некомпетентності будь-яких суб’єктів права.
У своїй вимозі Ви звертаєте увагу тендерного комітету Апеляційного суду міста Києва на наявність зі сторони останнього порушень норм Закону України «Про санкції» та цитуєте пункт 10 частини першої статті 4 цього Закону. Проте, як вбачається з Вашої позиції, вказана норма Закону Вами витлумачена на власний розсуд, а механізм застосування таких санкцій Вами не був вивчений. Крім того, з усією впевненістю можемо стверджувати, що Вами не було опрацьовано й інші нормативно-правові акти, які були прийняті на підставі Закону України «Про санкції» та містять перелік юридичних осіб, товарів тощо щодо яких застосовані відповідні санкції.
З метою Вашого чіткого розуміння застосування санкцій до юридичних осіб та інших суб’єктів господарювання звертаємо Вашу увагу на норми статті 5 Закону України «Про санкції» та на положення нормативно-правових актів, що були прийняті на підставі зазначеної статті. Зокрема, постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 (зі змінами) було затверджено вичерпний перелік товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації. Відповідно до такого переліку пластилін восковий (пункт 38 Додатку 3 до тендерної документації) як товар, заборонений до ввезення на митну територію України, який походять з Російської Федерації, відсутній.
Враховуючи викладене, тендерний комітет Апеляційного суду міста Києва повідомляє Вам, що не здійснював закупівлю товару у юридичних осіб іноземних держав та у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів з іноземної держави, щодо яких застосовано санкції, в тому числі щодо Російської Федерації.
З огляду на викладене, тендерний комітет Апеляційного суду міста Києва констатує, що Ваша вимога UA-2017-04-14-001171-c.a1 (від 19.05.2017 16:44) є безпідставною та необґрунтованою, а тому не підлягає задоволенню.
Із побажанням усього найкращого
Тендерний комітет Апеляційного суду міста Києва
Статус вимоги:
Не задоволено