• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне АМ 13-25)

Завершена

307 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 072.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2021 18:34 - 04.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 94816132e3ed4fd88fe5167d340608da
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-19-003516-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
на незаконні дії тендерного комітету
Дата розгляду скарги: 08.04.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.03.2021 14:02
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.04.2021 20:15
Автор: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", КУГУКОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 380675380454 gasenergo2019@gmail.com
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги в тендерній документації

Номер: bac08d21c4514144b36c56dbbb7fda1b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-19-003516-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Вимога:
19.02.2021 року Замовником було прийнято рішення про затвердження тендерної документації щодо предмету закупівлі 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне АМ 13-25), при цьому положення тендерної документації містять умови, що порушують наші права та законні інтереси як учасника процедури закупівлі, а саме: замовником порушено статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Не погоджуємося з умовами тендерної документації в наступній їх частині: 1. Пунктом 1 Додатку №3 до тендерної документації на підтвердження відповідності пропозиції учасника предмету закупівлі, учасник для підтвердження технічних, якісних та кількісних вимог товару повинен виконати наступну умову, зокрема: «Поставка вугілля здійснюється за адресою Замовника автомобільним транспортом за рахунок учасника-переможця партіями. Поставка кожної партії вугілля повинна здійснюватись не пізніше 5 робочих днів з моменту одержання відповідної заявки Замовника автомобільним транспортом грузопід’ємністю до 3 тон (приміщення, яке опалюється вугіллям знаходиться на вузькій вулиці, тому вантажній машині на 10 т та більше буде неможливо заїхати та здійснити розвантаження на території біля складу).» Ми не погоджуємося з вищезазначеною умовою та вважаємо її дискримінаційною, оскільки у своїй діяльності щодо постачання вугілля кам’яного використовуємо транспортний засіб вантажопідйомністю 8 тонн, який за своїми габаритними розмірами не перевищує габарити транспортного засобу вантажопідйомністю 3 тонни. Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначену вимогу дискримінаційною та внести зміни до тендерної документації. 2. Пунктом 5 Додатку №3 до тендерної документації на підтвердження відповідності пропозиції учасника предмету закупівлі, учасник для підтвердження технічних, якісних та кількісних вимог товару повинен надати в складі тендерної пропозиції, зокрема: «Оригінал протоколу випробувань на відповідну марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, виданого на ім’я учасника процедури торгів не раніше 2020 року незалежною лабораторією (не лабораторіями на вугледобувних підприємствах та шахтах), яка акредитована національним агентством по акредитації України, що підтверджує відповідність товару встановленим технічним та якісним характеристикам» Для того щоб протокол випробувань на відповідну марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, був виданий саме на ім’я учасника процедури торгів, такий учасник повинен здійснити закупівлю партії вугілля та віддати від купленої партії відібрану пробу на експертизу. Однак це суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» через те, що учасники не зобов’язані купувати до проведення або під час проведення торгів товар, який в подальшому у разі перемоги буде постачатися за результатами торгів. Разом з цим, зауважимо, що наше підприємство щодо постачання вугілля кам’яного співпрацює з суб’єктом господарювання, що здійснює регулярну реалізацію та відвантаження нам вугілля, та є безпосереднім виробником пропонованого нами вугілля. Наведений вище суб’єкт господарювання має протокол випробувань на відповідну марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, проте він виданий на його ім’я. Але всупереч нормам Закону України «Про публічні закупівлі» ми не маємо змогу прийняти участь у даних торгах через встановлену Вами дискримінаційну вимогу відносно того, що протокол випробувань на відповідну марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, повинен бути виданий саме на ім’я учасника процедури торгів. Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначену вимогу дискримінаційною та внести зміни до тендерної документації. 3. Пунктом 6 Додатку №3 до тендерної документації на підтвердження відповідності пропозиції учасника предмету закупівлі, учасник для підтвердження технічних, якісних та кількісних вимог товару повинен надати в складі тендерної пропозиції, зокрема: «Сертифікат якості на відповідну марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, виданого на ім’я учасника процедури торгів не раніше 2020 року незалежною лабораторією (не лабораторіями на вугледобувних підприємствах та шахтах), яка акредитована національним агентством по акредитації України, що підтверджує відповідність товару встановленим технічним та якісним характеристикам» Для того щоб сертифікат якості на відповідну марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, був виданий саме на ім’я учасника процедури торгів, такий учасник повинен здійснити закупівлю партії вугілля та віддати від купленої партії відібрану пробу на експертизу. Однак це суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» через те, що учасники не зобов’язані купувати до проведення або під час проведення торгів товар, який в подальшому у разі перемоги буде постачатися за результатами торгів. Разом з цим, зауважимо, що наше підприємство щодо постачання вугілля кам’яного співпрацює з суб’єктом господарювання, що здійснює регулярну реалізацію та відвантаження нам вугілля, та є безпосереднім виробником пропонованого нами вугілля. Наведений вище суб’єкт господарювання має сертифікат якості на відповідну марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, проте він виданий на його ім’я. Але всупереч нормам Закону України «Про публічні закупівлі» ми не маємо змогу прийняти участь у даних торгах через встановлену Вами дискримінаційну вимогу відносно того, що сертифікат якості на відповідну марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, повинен бути виданий саме на ім’я учасника процедури торгів. Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначену вимогу дискримінаційною та внести зміни до тендерної документації. 4. Пунктом 7 Додатку №3 до тендерної документації на підтвердження відповідності пропозиції учасника предмету закупівлі, учасник для підтвердження технічних, якісних та кількісних вимог товару повинен надати в складі тендерної пропозиції, зокрема: «Сертифікат відповідності на марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, виданого на ім’я учасника процедури торгів не раніше 2020 року незалежною лабораторією , яка акредитована національним агентством по акредитації України, що підтверджує відповідність товару предмету закупівлі за даними торгами» Для того щоб сертифікат відповідності на марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, був виданий саме на ім’я учасника процедури торгів, такий учасник повинен здійснити закупівлю партії вугілля та віддати від купленої партії відібрану пробу на експертизу. Однак це суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» через те, що учасники не зобов’язані купувати до проведення або під час проведення торгів товар, який в подальшому у разі перемоги буде постачатися за результатами торгів. Разом з цим, зауважимо, що наше підприємство щодо постачання вугілля кам’яного співпрацює з суб’єктом господарювання, що здійснює регулярну реалізацію та відвантаження нам вугілля, та є безпосереднім виробником пропонованого нами вугілля. Наведений вище суб’єкт господарювання має сертифікат відповідності на марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, проте він виданий на його ім’я. Але всупереч нормам Закону України «Про публічні закупівлі» ми не маємо змогу прийняти участь у даних торгах через встановлену Вами дискримінаційну вимогу відносно того, що сертифікат відповідності на марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, повинен бути виданий саме на ім’я учасника процедури торгів. Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначену вимогу дискримінаційною та внести зміни до тендерної документації. 5. Пунктом 8 Додатку №3 до тендерної документації на підтвердження відповідності пропозиції учасника предмету закупівлі, учасник для підтвердження технічних, якісних та кількісних вимог товару повинен надати в складі тендерної пропозиції, зокрема: «Оригінал, дійсного на момент подання пропозиції та постачання товару, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідну марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, виданого на ім’я учасника процедури торгів, щодо відповідності товару вимогам ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи регулюється Порядком проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 N 247 (надалі - Порядок). Відповідно до ч. 1 Прядку, об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров’я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Згідно з положеннями пункту 5.1. ч. 5 Прядку заявниками державної санітарно-епідеміологічної експертизи є власники об'єкта експертизи або вповноважені ними особи. Пунктом 5.2 ч. 5 Прядку визначено, що власник об'єкта експертизи - фізична або юридична особа зобов'язана відшкодувати всі пов'язані з проведенням державної санітарно-епідеміологічної експертизи витрати та виконувати вимоги експертизи щодо об'єкта експертизи Тобто для того щоб висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідну марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, був виданий саме на ім’я учасника процедури торгів, такий учасник повинен здійснити закупівлю партії вугілля та віддати від купленої партії відібрану пробу на санітарно-епідеміологічну експертизу. Однак це суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» через те, що учасники не зобов’язані купувати до проведення або під час проведення торгів товар, який в подальшому у разі перемоги буде постачатися за результатами торгів. Разом з цим, зауважимо, що наше підприємство щодо постачання вугілля кам’яного співпрацює з суб’єктом господарювання, що здійснює регулярну реалізацію та відвантаження нам вугілля, та є безпосереднім виробником пропонованого нами вугілля. Наведений вище суб’єкт господарювання має висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який виданий на його ім’я. Але всупереч нормам Закону України «Про публічні закупівлі» ми не маємо змогу прийняти участь у даних торгах через встановлену Вами дискримінаційну вимогу відносно того, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи повинен бути виданий саме на ім’я учасника процедури торгів. Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначену вимогу дискримінаційною та внести зміни до тендерної документації. Вважаємо наведені вище вимоги дискримінаційними та незаконними, оскільки вказані документи видаються на вже вироблену та відвантажену партію вугілля. Для отримання протоколів випробування учасник повинен мати в наявності вугілля, що є предметом закупівлі ще до проведення торгів. Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, зокрема, нашого підприємства, які мають можливість поставляти даний товар у майбутньому, але не мають досвіду його поставки у минулому, зокрема у 2020 році. Зазначаємо, що вимога стосовно надання вказаних вище документів виданих саме на ім'я учасника торгів, унеможливлює подання таких документів від постачальників та продавців чи інших контрагентів учасника і покладає додаткові витрати на самого учасника пов'язані з виготовленням необхідних документів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено