• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пісок

Торги відмінено

1 120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 600.00 UAH
Період оскарження: 04.04.2017 12:18 - 16.04.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення по учаснику по закупівлі №907575. Пісок

Номер: 64fa474458af4e7c899468dcc1f923e4
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-04-000328-c.b3
Назва: Оскарження рішення по учаснику по закупівлі №907575. Пісок
Скарга:
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Замовник тендеру: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва Адреса Замовника: 02217, м. Київ, вул. М. Закревського, 29 код за ЄДРПОУ 04590234 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Собі» Адреса скаржника: 04107, м. Київ, вул. Електриків, 4 Код ЄДРПОУ 16476986 Тел. 0734556677 Вих. № 27/2 від05 травня 2017р. Дана скарга обумовлена грубим порушенням, що було допущене Комунальним підприємством "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва (02217, м. Київ, вул. М. Закревського, 29), код за ЄДРПОУ 04590234 (далі – Замовник) по відношенню до ТОВ «Собі» під час оголошення переможця тендеру та розгляду тендерної пропозиції щодо публічної закупівлі ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (пісок). Так, Замовником було оголошено про проведення тендеру (Номер у ЦБД UA-2017-04-04-000328-c) із надання пропозицій щодо закупівлі ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (пісок). Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації, розробленої Замовником визначено порядок подання тендерної пропозиції, а саме: в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації; - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації; - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації; - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - гарантійного листа щодо погодження з проектом договору згідно Додатку 4 до тендерної документації; - іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації. Переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подається інформація та документи встановлені в Додатках 2 (для переможця) та Додатку 5 до цієї тендерної документації. Інших вимог щодо надання будь-яких інших документів, в тому числі й Додатку № 5, як учаснику Тендеру, крім визначених в розділі 3 Тендерна документація не містить. Всі вищевказані вимоги закону та тендерної документації Замовника ТОВ «Собі» було виконано належним чином. Однак, відповідно до протоколу №51/17 засідання тендерного комітету КП ШЕУ Деснянського району розгляду тендерних пропозицій від 25 квітня 2017 р. ТОВ «Собі» було визнано переможцем закупівлі за результатами аукціону, але пропозиція ТОВ «Собі» була відхилена через відсутність Додатку 5 у складі пропозиції. Пунктом 4 ч. 1 ст. 30 Закону передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Вважаємо, що таке рішення тендерного комітету Замовника є неправомірним та таким, що грубо порушує наші права, оскільки не ґрунтується на вимогах закону та Тендерній документації Замовника, не відповідає фактичним обставинам щодо поданих ТОВ «Собі» документів та позбавляє можливості ТОВ «Собі» як переможця аукціону укласти договір закупівлі за результатами аукціону та відповідно виконати зобов’язання по укладеному договору і отримати винагороду за їх виконання. Про це свідчить наступне. Відповідно до п. 29 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно з п.1 ч.2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Згідно п. 30 ст. 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Як вже зазначалось раніше Тендерна документація Код за ДК 021:2015 - 14210000-6 Замовника в розділі 3 (пункт 1) «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» чітко визначала порядок подання тендерної пропозиції, а саме: в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження ряду файлів, серед яких додаток №5 відсутній. Статтею 25 Закону, яка кореспондується з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації Замовника також визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Більш того, розділ 3 тендерної документації Замовника містив чітке посилання на те, що додаток № 5 подається лише Переможцем протягом п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Жодного згадування про те, що Додаток 5 повинен подавати учасник - у документації немає. Беручи до уваги наведене, рішення тендерного комітету Замовника, яке було оформлене протоколом №51/17 від 25.04.2017 року про відхилення пропозиції ТОВ «Собі» є неправомірним. Відповідно до ст. 18 Закону суб’єкт оскарження має право подати скаргу на прийняте рішення Замовником. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Враховуючи все вищевикладене, з метою забезпечення принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням з боку Замовника, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО ВАС прийняти дану скаргу до розгляду, надати правову оцінку діям Замовника і зобов’язати замовника повністю скасувати свої рішення, оформлені протоколом № 51/17 тендерного комітету від 25.04.2017 року. З повагою, Директор ТОВ «Собі» І.Л. Мень
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.05.2017 20:50
Дата виконання рішення Замовником: 02.06.2017 09:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокольним рішенням тендерного комітету № 68/17 від 01.06.2017 року на підставі рішення Колегії АМКУ, протокольне рішеннятендерного комітету КП ШЕУ №51/17 від 25.04.2017 року - скасовано.
Автор: ТОВ "СОБІ", Надеев Дмитрий +380674490100 bodya_voluyko@ukr.net
Скарга
Відхилено

СКАРГА ВІДПОВІДНО ДО СТ. 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ"

Номер: b170e2472420456ebd691de9bad419e3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-04-000328-c.a2
Назва: СКАРГА ВІДПОВІДНО ДО СТ. 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ"
Скарга:
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Публічне акціонерне товариство «Київський річковий порт» 04071, м. Київ, вул. Верхній Вал, буд. 70, СКАРГА Публічне акціонерне товариство «Київський річковий порт», код ЄДРПОУ 03150071 (далі за текстом – ПАТ «КИЇВПОРТ»), відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про порушення Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району», код за ЄДРПОУ 04590234 (далі за текстом – Замовник), порядку проведення процедури закупівлі Код за ДК 021:2015 - 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (пісок), та не погоджується з рішенням Замовника про обрання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «АЖУР-Д». ПАТ «КИЇВПОРТ» повідомляє наступне: 21.04.2017 року відбулося розкриття пропозицій конкурсних торгів, свої пропозиції надали такі учасники: 1 ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» 2 ПАТ «КИЇВПОРТ» 3 ТОВ «АЖУР-Д» 4 ТОВ «СОБІ» Найбільш економічно вигідною Замовник визнав пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СОБІ», загальна вартість 799 000,00 (сімсот дев’яносто дев’ять тисяч) гривень, включаючи ПДВ, тобто ціна за одну тону піску становить 114,00 (сто чотирнадцять) гривень, однак при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СОБІ» тендерним комітетом КП ШЕУ Деснянського району виявлено відсутність Додатку № 5 до тендерної документації, що посприяло відхиленню його пропозиції (Протокол № 51/17 розгляду тендерних пропозицій від 25.04.2017 року). Враховуючи даний факт переможцем визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «АЖУР-Д», учасника який по ціновій пропозиції посів наступне місце, з різницею лише 1000,00 (одна тисяча) гривень, тобто ціна за одну тону піску становить 114,29 (сто чотирнадцять) гривень 29 копійок. ПАТ «КИЇВПОРТ» вважає, що ТОВ «СОБІ» та ТОВ «АЖУР-Д», мають домовленості про спільну участь в подібних тендерах для збільшення шансів однієї з копаній вийти переможцем, в свою чергу, інша компанія бере участь у закупівлі лише для того, щоб посунути наступних учасників, або стати переможцем, якщо пропозиція попереднього буде відхилена. Що і трапилося у нашому випадку. Це є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим пунктом 1 статті 50 та пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів. Цими нормами передбачено, що: - порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції є антиконкурентні узгоджені дії; - антиконкурентними узгодженими діями визнаються узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів. За визначенням Закону України «Про захист економічної конкуренції»: - економічна конкуренція (конкуренція) - це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку (стаття 1); - узгодженими діями є укладення суб'єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об'єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб'єктів господарювання (абзац перший статті 5); - антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції (частина перша статті 6); - за порушення, передбачені, зокрема, пунктом 1 статті 50 цього Закону, накладаються штрафи в розмірі до десяти відсотків доходу (виручки) суб'єкта господарювання від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітній рік, що передував року, в якому накладався штраф (частина друга статті 52). Для кваліфікації дій суб'єкта господарювання як антиконкурентних узгоджених не є обов'язковою умовою наявність негативних наслідків таких дій у вигляді завдання збитків, порушень прав та охоронюваних законом інтересів інших господарюючих суб'єктів чи споживачів, оскільки достатнім є встановлення самого факту погодження конкурентної поведінки, яка може мати негативний вплив на конкуренцію. ПАТ «КИЇВПОРТ» просить Вас прийняти скаргу до розгляду та скасувати рішення КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району» про обрання переможцем процедури закупівлі Код за ДК 021:2015 - 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (пісок) Товариства з обмеженою відповідальністю «АЖУР-Д». Додатки: 1. Квитанція про плату за подання скарги до органу оскарження.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.06.2017 18:28
Автор: Публічне акціонерне товариство "Київський річковий порт, Бойко Сергій В'ячеславович 380686392959 sales@krp.com.ua http://krp.com.ua
Вимога
Є відповідь

Щодо відсутності додатку 5

Номер: e3eb58baff594496bb39af59611a879a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-04-000328-c.c1
Назва: Щодо відсутності додатку 5
Вимога:
Відповідно до тендерної документації Код за ДК 021:2015 - 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (пісок) Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району» ДОдаток 5 подається лише переможцем у списку необхідних документів для участі в закупівлі Додатку 5 немає. Тендерна пропозиція, за вимогою замовника, подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки. Просимо розглянути нашу скаргу та надати пояснення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник, згідно умов тендерної документацїї та Додатку № 5 (сторінка 31) до неї, Учасником подається ФОРМА - ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ. Разом з тим умовами тендерної документації, передбачено подання оновленого Додатку №5 (за результатами аукціону ) протягом п’яти днів - Учасником якого визнано переможцем закупівлі а також документів, які передбачені Додатком № 2 до тендерної документації та вимогам ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі". Враховуючи наведе, повідомляємо, оскільки у складі Вашої тендерної пропозиції відсутні документи які передбачені тендерною документацією Замовника, то така пропозиція підлягає відхиленню в порядку ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме : тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено