• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015:15510000-6 Молоко та вершки (Пастеризоване молоко код ДК 021:2015:15511100-4; Згущене молоко код ДК 021:2015:15511600-9)

1. Найменування Замовника: Відділ освіти Сватівської міської ради. 2. Місцезнаходження Замовника: 92600, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, будинок 36. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 44060336. 4. Категорія Замовника органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Рєзнікова Римма Анатоліївна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти Сватівської міської ради, 92600, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, будинок 36, телефон +380666971707, E-mail: osvita_svt@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товар. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021:2015:15510000-6 Молоко та вершки (Пастеризоване молоко код ДК 021:2015:15511100-4; Згущене молоко код ДК 021:2015:15511600-9) 8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: Пастеризоване молоко код ДК 021:2015:15511100-4– 40030 кг; Згущене молоко код ДК 021:2015:15511600-9 – 90 кг. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: за адресами закладів освіти Сватівської міської ради (відповідно до тендерної документації). 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 948085,00 грн. (Дев’ятсот сорок вісім тисяч вісімдесят п’ять гривень 00 копійок) з ПДВ. 11. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2021 р. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10.03.2021 р. 14. Умови оплати: Оплата вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): ---. 18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): ----. 19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 9480,85 грн. (дев’ять тисяч чотириста вісімдесят грн. 85 коп.) – 1% від очікуваної вартості . 22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 24. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до вимог статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Торги не відбулися

948 085.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 480.85 UAH
Період оскарження: 19.02.2021 15:54 - 06.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 24143c32954c4a9eb3154412273b9a5a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-19-012864-b.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Згідно додатку
Дата розгляду скарги: 12.04.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.04.2021 16:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.04.2021 17:07
Дата виконання рішення Замовником: 12.05.2021 16:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 7630-р/пк-пз від 12.04.2021 року: За інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу. Скасувати рішення № 118 від 23.03.2021 року про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП "Єрьомін Руслан Миколайович за процедурою закупівлі товару: код ДК 021:2015:15510000-6 Молоко та вершки (Пастеризоване молоко код ДК 021:2015:15511100-4; Згущене молоко код ДК 021:2015:15511600-9) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-19-012864-b та повернути на повторну кваліфікацію учасників закупівлі.
Автор: ФОП "Єрьомін Руслан Миколайович", Руслан +380999137485 ryslan71@i.ua
Вимога
Без відповіді

вимога

Номер: 2b6e4b39f110466889fc776ebd50ac58
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-19-012864-b.b1
Назва: вимога
Вимога:
Я, фізична особа – підприємець Єрьомін Руслан Миколайович, вважаю неправомірно прийнятим рішення щодо відхилення моєї тендерної пропозиції і вимагаю повернути на кваліфікацію тендерну пропозицію, яка подана мною на участь у торгах на закупівлю товару: код ДК 021:2015:15510000-6 Молоко та вершки (Пастеризоване молоко код ДК 021:2015:15511100-4; Згущене молоко код ДК 021:2015:15511600-9). Виробництво молока незбираного згущеного з цукром в Україні регламентується державним стандартом ДСТУ 4274:2003 «Консерви молочні. Молоко незбиране згущене з цукром. Технічні умови». На підставі вищезазначеного документу, згущене молоко — це концентрований висококалорійний молочний продукт, одержаний зі свіжого молока і вершків шляхом згущення та консервування його цукром або стерилізацією. Відповідно до положень пункту 1 ДСТУ 4274:2003 цей стандарт поширюється на молоко незбиране згущене з цукром, що виробляють з пастеризованого, нормалізованого коров’ячого молока випарюванням частини вологи і консервуванням цукром. Продукт призначено для безпосереднього вживання в їжу та для реалізації в торговельній мережі. Вимоги цього стандарту є обов’язковими. Відповідно до пункту 4.1 ДСТУ 4274:2003 молоко незбиране згущене з цукром виготовляють відповідно до вимог цього стандарту згідно з технологічною інструкцією та з додержанням державних санітарних норм і правил для підприємств молочної галузі, затверджених в установленому порядку. Згідно з пунктом 4.3.1 ДСТУ 4274:2003 Для виробництва продукту використовують таку сировину і основні матеріали: - молоко коров’яче незбиране не нижче 2-го гатунку з кислотністю не більше 20 0Т згідно з ДСТУ 3662; - молоко знежирене кислотністю не більше 21 0Т, згідно з ДСТУ 3662; - маслянку, яку одержують при виробництві солодковершкового несолоного масла, кислотністю не більше 20 0Т згідно з чинною нормативно-технічною документацією; - вершки кислотністю плазми не більше 24 0Т, які одержані з коров’ячого молока не нижче 2-го гатунку згідно з ДСТУ 3662; - цукор-пісок згідно з ДСТУ 2316; - цукор-рафінад згідно з ДСТУ 2213; - цукор молочний рафінований дрібнокристалевий згідно з чинною НД ; - воду питну згідно з ГОСТ 2874, ДСанПіН 136/1840. На підставі вищезазначеного пункту 4.3.1 ДСТУ 4274:2003 молоко знежирене кислотністю не більше 21 0Т, згідно з ДСТУ 3662 входить до складу згущеного молока. Щодо питання працівників, а саме водія, вантажника, експедитора, повідомляю, що ці роботи буду виконувати самостійно, так як працюю як само зайнята особа. На даний момент, діючим Законодавством України передбачено дозвіл на керування транспортним засобом, яке належить іншій особі, на підставі документу щодо довіреності. Надання вищезазначеного документу (оригіналу або копії) вимогами Тендерної документації не передбачено. Також повідомляю, що у Відомостях з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, сайт Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua), зазначені мої види діяльності як фізичної особи – підприємця. У складі вимог щодо надання документів, які повинен був надати я як учасник, повідомляю, що мною надана інформація стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Дана довідка від 01.03.2021 року за №3/3 містить всю інформацію, яка вимагалася формою таблиці Додатку №3.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.