-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
(39154000-6 Виставкове обладнання) Виставковий павільйон в комплекті з додатковим обладнанням
(39154000-6 Виставкове обладнання) Виставковий павільйон в комплекті з додатковим обладнанням 20 комплектів В рамках проекту «EFIGE- транскордонний комплекс. Поєднання культурної спадщини в Придунав’ї» eMS 2SOFT/2.1/64, який фінансується Європейським Союзом в рамках Спільної Операційної Програми «Румунія-Україна 2014-2020», кошти Європейського Союзу
Торги не відбулися
990 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 950.00 UAH
Період оскарження:
19.02.2021 15:26 - 06.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо дискваліфікації
Номер:
039d08da8abe47619f82c158442132fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-19-011982-b.a2
Назва:
щодо дискваліфікації
Вимога:
ВИМОГА
на рішення тендерного комітету Виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, оформлене протоколом № 48/2 від 18 березня 2021 року та протоколом № 48/3 від 18 березня 2021 року.
Виконавчим комітетом Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області проводиться закупівля відкриті торги (ідентифікатор: UA-2021-02-19-011982-b), предметом якої є Код ДК021: 39150000-8 Меблі та приспособи різні (39154000-6 Виставкове обладнання) Виставковий павільйон в комплекті з додатковим обладнанням.
ТОВ «ДРБ ГРУП» (далі – Учасник) взяло участь у зазначеній закупівлі та відповідно до вимог тендерної документації надало свою пропозицію.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету за №48/2 від 13.03.2021 року ТОВ "ДРБ ГРУП" було дискваліфіковано згідно п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
ТОВ «ДРБ ГРУП» не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника зважаючи на те, що:
Згідно умов тендерної документації Замовника п. 1.1. Розділу IІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 4 до тендерної документації.
У Додатку №4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕНЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» вказано, що Учасник повинне підтвердити відповідність пропозиції кваліфікаційним критеріям встановлених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
2. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, кваліфікованих працівників та досвіду виконання аналогічного договору:
2.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): копії раніше виконаних аналогічних договорів (аналогічного договору) за предметом закупівлі із накладною та позитивним відгуком (відгуками) замовника товару.
2.2. Копію висновку або іншого документу на матеріали, з яких виготовлені намети, що підтверджуює безпеку використання в заявленій сфері застосування товару, завірені печаткою виробника або його офіційного представника в Україні.
2.3 Наявність документального підтвердження того, що учасник є офіційним дилером виробника товару або є виробником товару
6.3. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
Повноваження учасника – фізичної особи-підприємця підтверджуються документами: паспортом; довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду.
1. В п.2.2. Додатку №4 Замовником не вимагалося відповідність якимось конкретно вимогам щодо висновку або іншого документу на матеріали (не визначено конкретних показників якості деревини та не вказано яким саме нормативним документам їм треба відповідати). На підтвердження зазначених вимог, у своїй пропозиції ТОВ «ДРБ ГРУП» надало відповідні документи. Так, на підтвердження відповідності деревини, яка використовується для виробництва «Комплекту меблів складних», який складається з трьох лавок та одного столу, нами, як виробником, було надано Сертифікат якості №1 від 26.02.2021р. Зазначений Сертифікат підтверджує, що деревина, яка буде використовуватися для виготовлення елементів (39154000-6 Виставкове обладнання) Виставковий павільйон в комплекті з додатковим обладнанням відповідає заявленим вимогам Замовника та всім встановленим законодавством вимогам щодо якості, визначених для даної групи матеріалів, що в свою чергу підтверджуює безпеку використання в заявленій сфері застосування товару.
2. В п.6.3. Додатку №4 Замовником визначено документи щодо підтвердження Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Це може бути: наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо. Однак, Замовником не встановлено вимоги, стосовно того, як саме повинен бути оформлений документ (в даному випадку Наказ) та відповідно до яких нормативних документів. ТОВ «ДРБ ГРУП» у своїй пропозиції надало документи на підтвердження повноважень Директора щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: документ «Наказ_директор_Немцев_Д.Г..pdf»,що повністю відповідає вимогам п.6.3. Додатку №4.
Також, слід зауважити, що відповідно до тендерної документації Розділ V. «Оцінка тендерної пропозиції», а саме підрозділ 3 «Інша інформація» п. 3.3. «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»
Однак, Замовник Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, чомусь не розмістив повідомлення про усунення невідповідностей стосовно документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (в даному випадку надання сертифікату якості п.2.2. Додатку №4) та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю Учасника ТОВ «ДРБ ГРУП».
На підставі вищевикладеного, -
Вимагаємо:
1. Скасувати рішення, яким ТОВ "ДРБ ГРУП" дискваліфіковано (Протокол засідання тендерного комітету № 48/2 від 18.03.2021 року).
2. Скасувати рішення, яким ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ КАРТЕЛЬЯН МИКОЛА ІВАНОВИЧ визначено переможцем процедури (Протокол засідання тендерного комітету № 48/3 від 18.03.2021 року).
У випадку ігнорування даної вимоги, ТОВ «ДРБ ГРУП» буде вимушено звернутися до АМКУ та інших органів державної влади, які забезпечують дотримання законодавства в сфері державних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Ізмаїл.pdf 18.03.2021 18:31
- Протокол 49.pdf 22.03.2021 16:58
Дата подачі:
18.03.2021 18:31
Вирішення:
Відхилити тендерну пропозицію та вимогу ТОВ "ДРБ ГРУП" відповідно до зі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Протокол розгляду надається.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
щодо дискваліфікації
Номер:
665249148e454124b768fd4d4b773f50
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-19-011982-b.a1
Назва:
щодо дискваліфікації
Вимога:
ВИМОГА
на рішення тендерного комітету Виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, оформлене протоколом № 48/2 від 18 березня 2021 року та протоколом № 48/3 від 18 березня 2021 року.
Виконавчим комітетом Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області проводиться закупівля відкриті торги (ідентифікатор: UA-2021-02-19-011982-b), предметом якої є Код ДК021: 39150000-8 Меблі та приспособи різні (39154000-6 Виставкове обладнання) Виставковий павільйон в комплекті з додатковим обладнанням.
ТОВ «ДРБ ГРУП» (далі – Учасник) взяло участь у зазначеній закупівлі та відповідно до вимог тендерної документації надало свою пропозицію.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету за №48/2 від 13.03.2021 року ТОВ "ДРБ ГРУП" було дискваліфіковано згідно п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
ТОВ «ДРБ ГРУП» не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника зважаючи на те, що:
Згідно умов тендерної документації Замовника п. 1.1. Розділу IІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 4 до тендерної документації.
У Додатку №4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕНЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» вказано, що Учасник повинне підтвердити відповідність пропозиції кваліфікаційним критеріям встановлених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
2. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, кваліфікованих працівників та досвіду виконання аналогічного договору:
2.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): копії раніше виконаних аналогічних договорів (аналогічного договору) за предметом закупівлі із накладною та позитивним відгуком (відгуками) замовника товару.
2.2. Копію висновку або іншого документу на матеріали, з яких виготовлені намети, що підтверджуює безпеку використання в заявленій сфері застосування товару, завірені печаткою виробника або його офіційного представника в Україні.
2.3 Наявність документального підтвердження того, що учасник є офіційним дилером виробника товару або є виробником товару
6.3. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
Повноваження учасника – фізичної особи-підприємця підтверджуються документами: паспортом; довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду.
1. В п.2.2. Додатку №4 Замовником не вимагалося відповідність якимось конкретно вимогам щодо висновку або іншого документу на матеріали (не визначено конкретних показників якості деревини та не вказано яким саме нормативним документам їм треба відповідати). На підтвердження зазначених вимог, у своїй пропозиції ТОВ «ДРБ ГРУП» надало відповідні документи. Так, на підтвердження відповідності деревини, яка використовується для виробництва «Комплекту меблів складних», який складається з трьох лавок та одного столу, нами, як виробником, було надано Сертифікат якості №1 від 26.02.2021р. Зазначений Сертифікат підтверджує, що деревина, яка буде використовуватися для виготовлення елементів (39154000-6 Виставкове обладнання) Виставковий павільйон в комплекті з додатковим обладнанням відповідає заявленим вимогам Замовника та всім встановленим законодавством вимогам щодо якості, визначених для даної групи матеріалів, що в свою чергу підтверджуює безпеку використання в заявленій сфері застосування товару.
2. В п.6.3. Додатку №4 Замовником визначено документи щодо підтвердження Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Це може бути: наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо. Однак, Замовником не встановлено вимоги, стосовно того, як саме повинен бути оформлений документ (в даному випадку Наказ) та відповідно до яких нормативних документів. ТОВ «ДРБ ГРУП» у своїй пропозиції надало документи на підтвердження повноважень Директора щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: документ «Наказ_директор_Немцев_Д.Г..pdf»,що повністю відповідає вимогам п.6.3. Додатку №4.
Також, слід зауважити, що відповідно до тендерної документації Розділ V. «Оцінка тендерної пропозиції», а саме підрозділ 3 «Інша інформація» п. 3.3. «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»
Однак, Замовник Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, чомусь не розмістив повідомлення про усунення невідповідностей стосовно документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (в даному випадку надання сертифікату якості п.2.2. Додатку №4) та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю Учасника ТОВ «ДРБ ГРУП».
На підставі вищевикладеного, -
Вимагаємо:
1. Скасувати рішення, яким ТОВ "ДРБ ГРУП" дискваліфіковано (Протокол засідання тендерного комітету № 48/2 від 13.03.2021 року).
2. Скасувати рішення, яким ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ КАРТЕЛЬЯН МИКОЛА ІВАНОВИЧ визначено переможцем процедури (Протокол засідання тендерного комітету № 48/3 від 13.03.2021 року).
У випадку ігнорування даної вимоги, ТОВ «ДРБ ГРУП» буде вимушено звернутися до АМКУ та інших органів державної влади, які забезпечують дотримання законодавства в сфері державних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Ізмаїл.pdf 18.03.2021 18:28
Дата подачі:
18.03.2021 18:28
Опис причини скасування:
для уточнення інформації
Дата скасування:
18.03.2021 18:30