• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Знаряддя (ДК 021:2015: 44510000-8 Знаряддя)

Завершена

90 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 900.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2021 15:10 - 25.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Щановний замовник вимагаємо від вас припинити порушення чинного законодавства Відповідно до ст. 9 Податкового кодексу України податок на додану вартість є одним із загальнодержавних податків, слід відзначити, що податок на додану вартість (ПДВ) — це непрямий податок, який входить у ціну товарів (робіт, послуг) та сплачується покупцем, але його облік та перерахування до державного бюджету здійснює продавець (податковий агент). Платник податку — це особа, яка зобов’язана здійснити утримання і внесення до бюджету податку, що сплачується покупцем, або особа, яка ввозить товари на митну територію України. Тобто якщо учасник процедури закупівлі не є платником податку на додану вартість і не зобов’язаний здійснювати облік та перерахування такого податку до державного бюджету, то й у замовника при закупівлі товарів/робіт/послуг у такого учасника відбуватиметься економія коштів, виділених на таку закупівлю. А особливо це вигідно, коли замовниками виступають підприємства державного та комунального сектора, які отримують кошти з держаного бюджету, оскільки при закупівлях в учасників, які не є платниками ПДВ, відбувається економія бюджетних коштів. Відповідно до п. 14 ст. 1 Закону найбільш економічно вигідна пропозиція — це пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до статті 28 Закону. А частинами четвертою та п’ятою статті 28 Закону передбачено, що замовник проводить оцінку пропозицій конкурсних торгів, які не було відхилено згідно із Законом, та визначає переможця з числа таких учасників на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації конкурсних торгів. Також п. 31 ст. 1 Закону визначає поняття учасника процедури закупівлі як фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, юридичної особи (резидента або нерезидента), яка письмово підтвердила намір взяти участь у процедурі закупівлі та/або подала пропозицію конкурсних торгів, або цінову пропозицію, або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. З перелічених вище норм Закону можна зробити висновок, що до учасників процедур закупівель не ставляться певні вимоги щодо їх поділу на основі податкового критерію. Виходячи з вище зазначеного просимо надати наступну інформацію: 1. Згідно якої статті нормативного акта Закону України «Про публічні закупівлі» ви як замовник встановлюєте різні умови оцінювання платників та неплатників ПДВ. 2. Відповідно просимо пояснити на основі якої статті Закону України «Про публічні закупівлі», ви як замовник допускаєте дискримінаційні дії у відношенні учасників, які не є платниками ПДВ, та порушуєте основні принципи публічних закупівель, згідно ст3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема максимальну економію та ефективність та недискримінацію учасників. Для приклада можете ознайомитися з рішенням АМКУ, щодо оцінки пропозиції платників та не платників ПДВ UA-2016-11-16-000261-c, який вже давно врегулював питання оцінки рішень платників та неплатників ПДВ.. Виходячи з вище зазначеного, вимагаємо оцінювати на рівних умовах платників та неплатників ПДВ, та припинити порушення Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якого уповноважена особа чи тендерний комітет несуть відповідальність за неправомірні дії.

Номер: aa5989a9db624f1192641cefd17b3b7c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-19-011392-b.b1
Назва: Щановний замовник вимагаємо від вас припинити порушення чинного законодавства Відповідно до ст. 9 Податкового кодексу України податок на додану вартість є одним із загальнодержавних податків, слід відзначити, що податок на додану вартість (ПДВ) — це непрямий податок, який входить у ціну товарів (робіт, послуг) та сплачується покупцем, але його облік та перерахування до державного бюджету здійснює продавець (податковий агент). Платник податку — це особа, яка зобов’язана здійснити утримання і внесення до бюджету податку, що сплачується покупцем, або особа, яка ввозить товари на митну територію України. Тобто якщо учасник процедури закупівлі не є платником податку на додану вартість і не зобов’язаний здійснювати облік та перерахування такого податку до державного бюджету, то й у замовника при закупівлі товарів/робіт/послуг у такого учасника відбуватиметься економія коштів, виділених на таку закупівлю. А особливо це вигідно, коли замовниками виступають підприємства державного та комунального сектора, які отримують кошти з держаного бюджету, оскільки при закупівлях в учасників, які не є платниками ПДВ, відбувається економія бюджетних коштів. Відповідно до п. 14 ст. 1 Закону найбільш економічно вигідна пропозиція — це пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до статті 28 Закону. А частинами четвертою та п’ятою статті 28 Закону передбачено, що замовник проводить оцінку пропозицій конкурсних торгів, які не було відхилено згідно із Законом, та визначає переможця з числа таких учасників на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації конкурсних торгів. Також п. 31 ст. 1 Закону визначає поняття учасника процедури закупівлі як фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, юридичної особи (резидента або нерезидента), яка письмово підтвердила намір взяти участь у процедурі закупівлі та/або подала пропозицію конкурсних торгів, або цінову пропозицію, або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. З перелічених вище норм Закону можна зробити висновок, що до учасників процедур закупівель не ставляться певні вимоги щодо їх поділу на основі податкового критерію. Виходячи з вище зазначеного просимо надати наступну інформацію: 1. Згідно якої статті нормативного акта Закону України «Про публічні закупівлі» ви як замовник встановлюєте різні умови оцінювання платників та неплатників ПДВ. 2. Відповідно просимо пояснити на основі якої статті Закону України «Про публічні закупівлі», ви як замовник допускаєте дискримінаційні дії у відношенні учасників, які не є платниками ПДВ, та порушуєте основні принципи публічних закупівель, згідно ст3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема максимальну економію та ефективність та недискримінацію учасників. Для приклада можете ознайомитися з рішенням АМКУ, щодо оцінки пропозиції платників та не платників ПДВ UA-2016-11-16-000261-c, який вже давно врегулював питання оцінки рішень платників та неплатників ПДВ.. Виходячи з вище зазначеного, вимагаємо оцінювати на рівних умовах платників та неплатників ПДВ, та припинити порушення Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якого уповноважена особа чи тендерний комітет несуть відповідальність за неправомірні дії.
Вимога:
Порушення у оцінці пропозиції платників та неплатників ПДВ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний учаснику закупівлі. Ми вдячні, що Ви звернули увагу на нашу закупівлю. По суті Вашої вимоги повідомляємо наступне. Уповноваженим органом з питань закупівель Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України надавались неодноразово роз’яснення з порушеного Вами питання, зокрема, в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації”, розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb, в якому зазначено, що Замовник самостійно визначає методику оцінки пропозицій та передбачає інформацію про врахування податку на додану вартість. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник є не бюджетною установою, а комунальним підприємством та є платником податку на додану вартість тому сума сплаченого ним ПДВ зараховується до податкового кредиту. Відтак, вимога щодо оцінювання пропозицій учасників за «приведеною» ціною встановлена відповідно до принципів закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Статус вимоги: Відхилено