-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання інженерно-геологічних та інженерно-геодезичних вишукувань по об’єкту: «Протитуберкульозний диспансер на 350 ліжок по вул. Київське Шосе, 1-в в с. Супрунівка Полтавського району Полтавської області (ІІІ черга будівництва)» (Коригування) (ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Завершена
197 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 985.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 985.00 UAH
Період оскарження:
19.02.2021 13:32 - 25.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Завищена очікувана вартість!
Номер:
8554f694b4314abf80b77dfb561abca0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-19-008270-b.b3
Назва:
Завищена очікувана вартість!
Вимога:
Очікувана вартість є завищеною. Реальна ціна 90 тис. гривень. Цікаво буде подивитися на переможця замовника та на його ціну. Хороша схема з термінами...... а відвідання це взагалі тренд 21 року. Молодці.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.02.2021 21:59
Вирішення:
Частина 7 статті 14 встановлює право учасників спрощеної закупівлі звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Виходячи з наведеного, Законом зафіксовано, що учасники подають звернення до замовника у формі звернення за роз’ясненням або у формі вимоги щодо усунення порушення.
При розгляді інформації, що надана учасником, шляхом заповненням форми вимоги, що міститься в електронній системі закупівель, Замовником не було ідентифіковано звернення учасника як юридичну дію у зв’язку з відсутністю питань або вимог як лінгвістичних конструкцій у тексті, який міститься в заповненій формі вимоги до спрощеної закупівлі «Виконання інженерно-геологічних та інженерно-геодезичних вишукувань по об’єкту: «Протитуберкульозний диспансер на 350 ліжок по вул. Київське Шосе, 1-в в с. Супрунівка Полтавського району Полтавської області (ІІІ черга будівництва)» (Коригування) (ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)».
Ураховуючи вищевикладене, Замовник не розглядає інформацію, що надана учасником у формі заповнення поля для тексту вимоги в електронній системі закупівель до спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Відвідання обєкту на етапі подання пропозиції (ч.5 ст.191 Кримінального кодексу України)
Номер:
5e482176e41c4526b00ad6c757340600
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-19-008270-b.b2
Назва:
Відвідання обєкту на етапі подання пропозиції (ч.5 ст.191 Кримінального кодексу України)
Вимога:
Ознайомтесь з ч.5 ст.191 Кримінального кодексу України. Це майбутнє.....
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.02.2021 21:53
Вирішення:
Частина 7 статті 14 встановлює право учасників спрощеної закупівлі звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Виходячи з наведеного, Законом зафіксовано, що учасники подають звернення до замовника у формі звернення за роз’ясненням або у формі вимоги щодо усунення порушення.
При розгляді інформації, що надана учасником, шляхом заповненням форми вимоги, що міститься в електронній системі закупівель, Замовником не було ідентифіковано звернення учасника як юридичну дію у зв’язку з відсутністю питань або вимог як лінгвістичних конструкцій у тексті, який міститься в заповненій формі вимоги до спрощеної закупівлі «Виконання інженерно-геологічних та інженерно-геодезичних вишукувань по об’єкту: «Протитуберкульозний диспансер на 350 ліжок по вул. Київське Шосе, 1-в в с. Супрунівка Полтавського району Полтавської області (ІІІ черга будівництва)» (Коригування) (ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)».
Ураховуючи вищевикладене, Замовник не розглядає інформацію, що надана учасником у формі заповнення поля для тексту вимоги в електронній системі закупівель до спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Обмеження кола потенційних учасників з метою максимізації ціни договору
Номер:
fa2ec619f2834855b3503d0269794ad0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-19-008270-b.b1
Назва:
Обмеження кола потенційних учасників з метою максимізації ціни договору
Вимога:
Замовник вимагає: "Огляд об’єкту Учасником перед подачею є обов’язковим. Пропозиції Учасників, які не були присутні на об’єкті відхиляються з підстави, що пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівл" Вимога щодо огляду об’єкту Учасником перед подачею (на етапі періоду уточнень чи періоді подання пропозицій) є неприпустимою та свідчить лише про одне: про змову з переможцем та створення перешкод для потенційних учасників для того, щоб було менше учасників або якщо буде і більше, то замовник знав їх кількість та назви до моменту аукціону, та міг легко відхилити всіх неугодних, які хоч і запропонували менші ціни але так, як не відвідали об’єкт і не зговорилися з замовником, то їх відхиляють… Спрощені закупівлі були запровадженні з метою отримання максимальної економії та гнучкості процедури закупівлі для забезпечення потреби в товарах, послугах і роботах. Крім того, спрощені закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі. Додатково повідомляємо, що в закупівлі можуть приймати участь не лише резиденти України ( з різних куточків нашої неосяжної держави), а також нерезиденти України, тобто компанії з інших країн. Ринок відкритий, головне мінімальна ціна та професійно виконані роботи. Всі розуміють, надіюся і Ви, що відвідання об’єкту на етапі подання пропозиції це неприпустима вимога, тому, що з якого дива, компанія зі Львова, Києва, Сум чи з Варшави повинна приїздити до Замовника тоді коли вона не визнана переможцем? Всі розуміють, що компанії, які знаходяться у місті Замовника, районі чи навіть області хлопають в долоні за вимогу відвідання так, як це не така у ж і велика проблема для місцевих учасників, як їхня перевага, а от всім іншим це незрозуміло, затратно і неприпустимо. На то і створено електронну систему, щоб всі вихідні дані оприлюднювалися на загал і всі потенційні учасники були в однакових умовах, мали однакову інформацію, конкурували по ціні та пропонували мінімальну ціну на свої послуги чи роботи. Якщо якомусь учаснику не вистачає вихідних даних, то він не зобов’язаний приїздити та оглядати об’єкт, він має право задати запитання (для цього така можливість і передбачена в електронній системі!) Може Учаснику потрібно не лише оглянути об’єкт, а ще і домовитися з керівництвом ….??? Просимо включити здоровий глузд та схаменутися!!! Отже, просимо прибрати вимогу, яка передбачена в документації: "Огляд об’єкту Учасником перед подачею є обов’язковим. Пропозиції Учасників, які не були присутні на об’єкті відхиляються з підстави, що пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівл" так, як воно націлено лише на одне: зменшення кількості учасників та максимізації ціни договору PS: після аукціону буде чітко зрозуміло чи лобіював замовник чиїсь інтереси, а також буде відома вся інформацію про відповідного учасника та історія співпраці з замовником, що дозволить детально ознайомитися й з іншими закупівлями даного замовника та дати оцінку діям чи бездіяльності уповноваженим особам замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2021 20:14
Вирішення:
Шановний Учасник!
Відповідно абзацу 2 п. 13 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити іншу інформацію. Замовником, у відповідності до Розділу 14 оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання акту обстеження (огляду) об’єкту. Надання акту обстеження необхідно для того, щоб учасник до подання пропозиції оцінив фактичні обсяги та умови виконання робіт. Таким чином, вимога щодо надання Акту обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, в тому числі ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі",у зв’язку з тим, що кожен учасник має можливість виконати умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Вимоги встановлені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, базуються виключно на принципах здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
З наведених принципів випливає, що між Замовником та учасником не можуть виникати будь-які відносини, що можуть призвести до порушення вказаних принципів, зокрема не можуть проводиться переговори, що мають на меті зміну умов проведення спрощеної закупівлі а також зміни інформації, що зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Умова надання акту обстеження об’єкту будівництва зазначена в Оголошенні у зв’язку з тим, що учасники, здійснивши фактичну оцінку об’ємів необхідних робіт, можуть подати найбільш економічно вигідні пропозиції, що є одним із принципів здійснення публічних закупівель, а саме принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, що визначені п. 2 ч. 1. ст 5. Закону.
В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відсутні норми, що обмежують потенційне коло учасників, оскільки оголошення містить чітко визначене місце виконання робіт, відтак посилання на те, що учасники обмежені за територіальним принципом не має жодних правових підстав та є таким, що спрямоване здійснити неправомірний вплив на Замовника на користь учасників, що потенційно не можуть виконати вказані роботи.
Адресат вимоги зазначає про територіальну дискримінацію та вказує на труднощі щодо здійснення виїзду на об’єкт, але в той же час переможець спрощеної закупівлі не зможе в повній мірі виконати роботи без виїзду на об’єкт виконання робіт.
Ураховуючи вищевикладене, та керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» у чинній редакції, вимога відхиляється Замовником.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні