-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Водолазне обстеження 20-метрової полоси вздовж дна причалів адміністрації МП Південний
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги у сфері морських перевезень за кодом ДК 021:2015 – 98360000-4. Водолазне обстеження 20-метрової полоси вздовж дна причалів адміністрації МП Південний. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний), акваторія МП Південний. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 90 календарних днів з дати підписання договору сторонами, з моменту надання заявки Замовником, протягом 2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 277 894,45 грн. без ПДВ / 333 473,34 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.03.2021 о 15-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
мін. крок: 1% або 2 778.94 UAH
СКАРГА на рішення тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції учасника (протокол № 90 27-04-02-34 від 19.03.2021 р.)
- Скарга до АМКУ.PDF 23.03.2021 11:50
- Скарга до АМКУ.PDF.p7s 23.03.2021 12:14
- Рішення від 25.03.2021 № 6002 + лист Замовнику.pdf 25.03.2021 17:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.04.2021 № 6899.pdf 06.04.2021 16:08
- Рішення від 05.04.2021 № 6899.pdf 08.04.2021 17:27
- Пояснення по суті скарги.pdf 30.03.2021 10:08
- Пояснення по суті скарги.docx 30.03.2021 10:08
- Пояснення по суті скарги.docx 30.03.2021 10:12
- Пояснення по суті скарги.pdf 30.03.2021 10:12
- протокол розгляду тп (визначення переможця) на виконання рішення АМКУ.docx 09.04.2021 10:17