-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Масло вершкове
Торги відмінено
358 246.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 792.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 792.00 UAH
Період оскарження:
19.02.2021 11:36 - 04.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
8abbf48e19dd440894dd54f4b634322c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-19-005046-b.c3
Назва:
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
27.03.2021 р.
вих.754/20
Антимонопольний комітет України
03035, м.Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Приватне підприємство «Торгпродсервіс»
Код ЄДРПОУ-30757072
Місцезнаходження: 04108, м.Київ, пров. Квітневий 1-Б кв 37
Тел.(044)498-28-00
e-mail: 4982800@ukr.net
Замовник:
Відділ освіти Димерської селищної ради
ЄДРПОУ: 44078631
Місцезнаходження: 07330, Київська обл., Вишгородський р-н, смт. Димер, вул.Соборна, 19
Тел. (0-4596) 3-13-85
e-mail: dymerosvita@ukr.net
СКАРГА
на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
09.03.2021 року Приватне підприємство «Торгпродсервіс» (код ЄДРПОУ 30757072) приймало участь у процедурі закупівлі-відкриті торги на закупівлю Масло вершкове (ДК 021:2015:15530000-2 Вершкове масло) ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-19-005046-b, що були оголошені 19.02.2021 р. року Замовником -Відділом освіти Димерської селищної ради.
Ціна пропозиції Учасника ПП«Торгпродсервіс» за результатом аукціону 330032,64 грн.
Окрім ПП «Торгпродсервіс» учасниками процедури відкритих торгів були Фізична особа-підприємець Лебединець Ю.О. та Фізична особа-підприємець Чекоданов В.С.
Пропозицію ПП «Торгпродсервіс» було відхилено, з наступних причин :
Відповідно до Протоколу №55 від 18.03.2021 р. Замовника Відділу освіти Димерської селищної ради (далі-Замовник) пропозицію учасника ПП «Торгпродсервіс» було відхилено, як такою, що не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав, Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону та умовам, що вимагалися тендерною документацією, а саме: Учасником не надано наступні документи відповідно до Додатку 4 до ТД:
-Акт без виявлених порушень державного контролю щодо додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 (Учасником надано Акти перевірки потужностей оператора ринку: № 10-25.27-36/352, № 10-25.27-36/353, № 10-25.27-36/354 без зазначення відсутності чи наявності порушень).
-Акт без виявлених порушень державного контролю щодо аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446 (Учасником надано Акт перевірки потужності оператора ринку: № 10-25.27-36/351 без зазначення відсутності чи наявності порушень).
- копія рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих учасником, що будуть використовуватись при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів та копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів (Учасник у Довідці про наявність матеріально-технічної бази вказує транспортний засіб, що буде використовуватися під час постачання Товарів кінцевому споживачу, Hyundai HD 6567-01 з державними номерами АА 2431 РТ який не має державної реєстрації потужності оператора ринку, відповідно, учасник не має права використовувати такий транспортний засіб для постачання товарів кінцевому споживачу (п. 8 ст. 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Згідно п. 1.6. Розділу І. Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам затвердженого Наказом Мінагрополітики №39 від 10.02.2016 р. Державній реєстрації підлягає кожна окрема потужність оператора ринку.
Скаржник не може погодитись з таким викладенням обставин процедури закупівлі, оскільки тендерна пропозиція Скаржника була складена належним чином та містила всі необхідні для оцінювання документи. ПП «Торгпродсервіс» виконало всі вимоги відповідно до тендерної документації та чинного законодавства. Це підтверджується наступним:
1.Поданий у складі пропозиції акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин № 10-25.27-36/352, № 10-25.27-36/353, № 10-25.27-36/354 від 20.11.2020 р. затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 містить на 18 сторінці вище зазначеного акту, а саме в розділі «опис виявлених порушень вимог законодавства»:
- вказана позначка «+» напроти відсутність порушень вимог законодавства;
-вимоги законодавства, які було порушено, із зазначенням відповідних статтей (частин, пунктів абзаців тощо) -містять прочерки, що свідчить про відсутність виявлених порушень.
-опис фактичних обставин та відповідних доказів (письмових, речових, електронних або інших), що підтверджують наявність порушення вимог законодавства - містять прочерки, що свідчить про відсутність виявлених порушень.
Крім того ПП «Торгпродсервіс» повторно звернулось за роз’ясненням з листом до ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПРОЖИВСЛУЖБИ в Київській області та отримало лист №Вих-10-01.2/2871-21, в якому вказується на відсутність порушень вимог законодавства у акті перевірки.
Отже, скаржник на виконання вимоги, згідно Додатку 4 до умов тендерної документації, щодо надання документів із зазначенням інформації про відсутність виявлених порушень, а саме: «- Акт без виявлених порушень державного контролю щодо додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447», підтвердив все в повній мірі згідно до вимоги тендерної документації та чинного законодавства.
2. Поданий у складі пропозиції акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446 №10-25.27-36/351 від 20.11.2020 р. на сторінці 17 акту, а саме в розділі «Опис виявлених порушень»- містяться прочерки, що свідчить про відсутність виявлених порушень.
Крім того ПП «Торгпродсервіс» повторно звернулось за роз’ясненням з листом до ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПРОЖИВСЛУЖБИ в Київській області та отримало лист №Вих-10-01.2/2871-21, в якому вказується на відсутність в акті №10-25.27-36/351 розділі «Опис виявлених порушень» відсутній опис порушень.
Отже, скаржник на виконання вимоги, згідно Додатку 4 до умов тендерної документації, щодо надання документів із зазначенням інформації про відсутність виявлених порушень, а саме: «- Акт без виявлених порушень державного контролю щодо аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446», підтвердив все в повній мірі згідно до вимоги тендерної документації та чинного законодавства.
3.Відповідно до ч.1 ст.25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів» : не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку в своїй господарській діяльності у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер.
Також є лист-пояснення, що поданий у складі пропозиції ПП «Торгпродсеріс», від Києво-Святошинського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області № 10-27.2.21-04/128 від 15.03.2019 р. про те, що даний транспортний засіб не підлягає окремій реєстрації потужності та довідка довільної форми надана учасником ПП «Торгпродсервіс».
Отже на транспортний засіб HYNDAI HD 6567-01 АА2431РТ проведена кумулятивна державна реєстрація потужності реєстраційний номер r-UA-10-21-453, вид діяльності- транспортування. Даний транспортний засіб використовується виключно для перевезення харчових продуктів та не підлягає державній реєстрації як окрема потужність.
Складське приміщення знаходиться за адресою с.Гостомель, вул.Леніна, 141К/2 Київської області - це адреса виробничих потужностей ПП «Торгпродсервіс», а транспортний засіб HYUNDAI HD 6567-01 АА2431РТ зареєстрований за юридичною адресою ПП «Торгпродсервіс». Транспортні засоби реєструються виключно за юридичною адресою суб’єкта господарської діяльності.
Крім того ПП «Торгпродсервіс» повторно звернулось з листом до ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПРОЖИВСЛУЖБИ в Київській області та отримало лист № вих.-10-01.2/2855 від 26.03.2021 р. (додається до скарги), в якому зазначено, що вантажний автомобіль HYUNDAI HD 6567-01 (державний номер АА2431РТ), що використовується ПП «Торгпродсервіс» на вказаних потужностях, не підлягає окремій державній реєстрації.
Отже, скаржник на виконання даної вимоги, тендерної документації підтвердив все в повній мірі, згідно до тендерної документації та чинного законодавства.
Також ПП «Торгпродсервіс», проаналізувало пропозицію учасника ФОП Лебединець Ю.О , визначену переможцем відповідно до Протоколу № 56 від 18.03.2021 р Замовника торгів , та прийшло до висновку ,що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації .
1. Тендерна пропозиція ФОП Лебединець Ю.О. не відвідає кваліфікаційним критеріям , встановленим ст.16 Закону та кваліфікаційним вимогам Замовника торгів, зазначених в Додатку 2 до Тендерної документації, а саме :
Учасником ФОП Лебединець Ю.О., для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, було надано довідку №б/н від 25.02.2021 р. в якій зазначений автомобіль MERSEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI державний номер АІ 81-74 ЕМ . Згідно п.п.1.1. вимагалось подання свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу учасника. Учасник ФОП Лебединець надав у складі пропозиції свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу державний номер АІ 81-74 ЕМ, власником якого є фізична особа Туровець Петро Дмитрович, а договір оренди / лізингу автотранспорту , або договір надання транспортних послуг засобу з вказаною фізичною особою, в складі документів учасника- відсутній .
Відповідно до п.2. Додатку 2 до ТД щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в складі пропозиції ФОП Лебединець Ю.О. відсутні кольорові сканкопії медичних книжок працівників учасника водіїв та експедиторів, які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі, з відміткою про проходження медичного огляду (за формою затвердженою наказом МОЗ № 150 від 21.02.2013 р).
2. Тендерна пропозиція ФОП Лебединець Ю.О. не відвідає технічним вимогам Замовника торгів, зазначених в Додатку 4 до Тендерної документації, а саме:
Учасник ФОП Лебединець надав довідку в довільній формі про наявність запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР.
Відповідно до вимог Додатку 4 ТД, учасники торгів повинні здійснювати діяльність в межах законів України, в тому числі й Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР зі змінами; наказу Мінагрополітики України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590 зі змінами тощо. На підтвердження встановленим вимогам, в складі пропозицій учасниками надаються діючий сертифікат ISO 22000:2018. Для підтвердження вище зазначених вимог, учасник не надав сертифікат ISO 22000:2018 виданий на ФОП Лебединець Ю.О., що суперечить інформації наданій в довільній формі в складі пропозиції учасника та вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР зі змінами.
Відповідно до Додатку 4 до ТД Учасники торгів повинні надати копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих учасником, що будуть використовуватись при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів. В складі пропозиції ФОП Лебединець Ю.О. відсутне рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей видане на учасника ФОП Лебединець Ю.О., що суперечить ст.20,ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР зі змінами, так всі оператори ринку зобов’язані реєструвати потужності. Відповідно до п.55 ст.1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР зі змінами: до операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони проводять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. На підставі інформації викладеної вище, ФОП Лебединець Ю.О. є оператором ринку.
Таким чином тендерна пропозиції ФОП Лебединець Ю.О. не відповідає умовам тендерної документації Замовника та повинна бути відхилена.
ПРОСИМО:
1.Прийняти дану скаргу до розгляду.
2.Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3.Скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «Торгпродсервіс»
на підставі Протоколу № 55 від 18.03.2021 р.
4.Перевірити тендерну пропозицію ПП «Торгпродсервіс» у відкритих торгах та визнати
такою, що відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією,
кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та
тендерній документації Замовника.
5.Визнати неправомірним рішення Замовника повідомлення про намір укласти договір про
закупівлю:UA-2021-02-19-005046-b ФОП Лебединець Ю.О.
6.Перевірити пропозицію ФОП Лебединець Ю.О. у відкритих торгах на закупівлю товару
Масло вершкове (ДК 021:2015:15530000-2 Вершкове масло) та визнати такою, що не
відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним
критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній
документації Замовника .
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ масло.pdf 27.03.2021 17:56
- акт 351.pdf 27.03.2021 17:56
- акт 352.pdf 27.03.2021 17:56
- акт 353.pdf 27.03.2021 17:56
- акт 354.pdf 27.03.2021 17:56
- Державна реєстрація потужностей.pdf 27.03.2021 17:56
- лист ГУ держпродслужби по авто.pdf 27.03.2021 17:56
- лист ГУ Держпродслужби_щодо актів перевірок_26.03.2021.pdf 27.03.2021 17:56
- рішення від 31.03.2021 №6495+лист замовнику.pdf 31.03.2021 21:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09 04 2021 № 7519.pdf 12.04.2021 12:50
- рішення від 09.04.2021 №7519.pdf 14.04.2021 20:58
- Пояснення 05.04.2021 20:10
- Пояснення (док) 05.04.2021 20:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.03.2021 17:57
Дата розгляду скарги:
09.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.03.2021 21:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.04.2021 20:58
Дата виконання рішення Замовником:
06.05.2021 18:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
РІШЕННЯ АМКУ №7519-р/пк-пз від 09.04.2021 щодо скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Лебединець Юлії Олександрівни переможцем процедури закупівлі та рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "Торгпродсервіс" процедури закупівлі виконано.
Вимога
Є відповідь
1.Перевірити пропозицію ФОП Лебединець Ю.О. та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації Замовника і скасувати рішення про визначення переможця на підставі протоколу № 56 від 18.03.2021 р. ФОП Лебединець Ю.О. 2.Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Торгпродсервіс» на підставі Протоколу № 55 від 18.03.2021 р. 3.Перевірити тендерну пропозицію ПП «Торгпродсервіс» у відкритих торгах та визнати такою, що відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника. У випадку не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені звернутися із скаргою до органу оскарження Антимонопольного комітету України.
Номер:
864b4769439a42f9a82ba7419c19ef5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-19-005046-b.b2
Назва:
1.Перевірити пропозицію ФОП Лебединець Ю.О. та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації Замовника і скасувати рішення про визначення переможця на підставі протоколу № 56 від 18.03.2021 р. ФОП Лебединець Ю.О. 2.Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Торгпродсервіс» на підставі Протоколу № 55 від 18.03.2021 р. 3.Перевірити тендерну пропозицію ПП «Торгпродсервіс» у відкритих торгах та визнати такою, що відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника. У випадку не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені звернутися із скаргою до органу оскарження Антимонопольного комітету України.
Вимога:
Відділу освіти Димерської селищної ради
ЄДРПОУ: 44078631
Місцезнаходження: 07330, Київська обл., Вишгородський р-н смт Димер, вул.Соборна, 19
09.03.2021 року Приватне підприємство «Торгпродсервіс» (код ЄДРПОУ 30757072) приймало участь у процедурі закупівлі-відкриті торги на закупівлю Масло вершкове (ДК 021:2015:15530000-2 Вершкове масло) ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-19-005046-b, що були оголошені 19.02.2021 р. року Замовником -Відділом освіти Димерської селищної ради.
Ціна пропозиції Учасника ПП«Торгпродсервіс» за результатом аукціону 330032,64 грн.
Окрім ПП «Торгпродсервіс» учасниками процедури відкритих торгів були Фізична особа-підприємець Лебединець Ю.О. та Фізична особа-підприємець Чекоданов В.С.
Відповідно до Протоколу №55 від 18.03.2021 р. Замовника Відділу освіти Димерської селищної ради (далі-Замовник) пропозицію учасника ПП «Торгпродсервіс» було відхилено, як такою, що не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав, Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону та умовам, що вимагалися тендерною документацією, а саме: Учасником не надано наступні документи відповідно до Додатку 4 до ТД:
-Акт без виявлених порушень державного контролю щодо додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 (Учасником надано Акти перевірки потужностей оператора ринку: № 10-25.27-36/352, № 10-25.27-36/353, № 10-25.27-36/354 без зазначення відсутності чи наявності порушень).
-Акт без виявлених порушень державного контролю щодо аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446 (Учасником надано Акт перевірки потужності оператора ринку: № 10-25.27-36/351 без зазначення відсутності чи наявності порушень).
- - копія рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих учасником, що будуть використовуватись при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів та копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів (Учасник у Довідці про наявність матеріально-технічної бази вказує транспортний засіб, що буде використовуватися під час постачання Товарів кінцевому споживачу, Hyundai HD 6567-01 з державними номерами АА 2431 РТ який не має державної реєстрації потужності оператора ринку, відповідно, учасник не має права використовувати такий транспортний засіб для постачання товарів кінцевому споживачу (п. 8 ст. 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Згідно п. 1.6. Розділу І. Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам затвердженого Наказом Мінагрополітики №39 від 10.02.2016 р. Державній реєстрації підлягає кожна окрема потужність оператора ринку.
ПП «Торгпродсервіс» не погоджується з прийнятим рішенням та надає обґрунтовання:
1.Поданий у складі пропозиції акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин № 10-25.27-36/352 від 20.11.2020 р. затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 містить на 18 сторінці вище зазначеного акту, а саме : опис виявлених порушень вимог законодавства у графах:
-вимоги законодавства, які було порушено, із зазначенням відповідних статтей (частин, пунктів абзаців тощо) -містять прочерки, що свідчить про відсутність виявлених порушень.
-опис фактичних обставин та відповідних доказів (письмових, речових, електронних або інших), що підтверджують наявність порушення вимог законодавства - містять прочерки, що свідчить про відсутність виявлених порушень.
2. Поданий у складі пропозиції акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446 №10-25.27-36/351 від 20.11.2020 р. на сторінці 17 акту, а саме: опис виявлених порушень, у графах даного розділу - містяться прочерки, що свідчить про відсутність виявлених порушень.
3.Відповідно до ч.1 ст.25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів» : не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку в своїй господарській діяльності у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер.
Також є лист-пояснення, що поданий у складі пропозиції ПП «Торгпродсеріс», від Києво-Святошинського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області № 10-27.2.21-04/128 від 15.03.2019 р. про те, що даний транспортний засіб не підлягає окремій реєстрації потужності та довідка довільної форми надана учасником ПП «Торгпродсервіс».
Отже на транспортний засіб HYNDAI HD 6567-01 АА2431РТ проведена кумулятивна державна реєстрація потужності реєстраційний номер r-UA-10-21-453, вид діяльності- транспортування. Даний транспортний засіб використовується виключно для перевезення харчових продуктів та не підлягає державній реєстрації як окрема потужність.
Складське приміщення знаходиться за адресою с.Гостомель, вул.Леніна, 141К/2 Київської області - це адреса виробничих потужностей ПП «Торгпродсервіс», а транспортний засіб HYNDAI HD 6567-01 АА2431РТ зареєстрований за юридичною адресою ПП «Торгпродсервіс». Транспортні засоби реєструються виключно за юридичною адресою суб’єкта господарської діяльності .
Також ПП «Торгпродсервіс», проаналізувало пропозицію учасника ФОП Лебединець Ю.О , визначену переможцем відповідно до Протоколу № 56 від 18.03.2021 р Замовника торгів , та прийшло до висновку ,що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації .
1. Тендерна пропозиція ФОП Лебединець Ю.О. не відвідає кваліфікаційним критеріям , встановленим ст.16 Закону та кваліфікаційним вимогам Замовника торгів, зазначених в Додатку 2 до Тендерної документації, а саме :
Учасником ФОП Лебединець Ю.О., для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, було надано довідку №б/н від 25.02.2021 р. в якій зазначений автомобіль MERSEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI державний номер АІ 81-74 ЕМ . Згідно п.п.1.1. вимагалось подання свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу учасника. Учасник ФОП Лебединець надав у складі пропозиції свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу державний номер АІ 81-74 ЕМ, власником якого є фізична особа Туровець Петро Дмитрович, а договір оренди / лізингу автотранспорту , або договір надання транспортних послуг засобу з вказаною фізичною особою, в складі документів учасника- відсутній .
Відповідно до п.2. Додатку 2 до ТД щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в складі пропозиції ФОП Лебединець Ю.О. відсутні кольорові сканкопії медичних книжок працівників учасника водіїв та експедиторів, які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі, з відміткою про проходження медичного огляду (за формою затвердженою наказом МОЗ № 150 від 21.02.2013 р).
2. Тендерна пропозиція ФОП Лебединець Ю.О. не відвідає технічним вимогам Замовника торгів, зазначених в Додатку 4 до Тендерної документації, а саме:
Учасник ФОП Лебединець надав довідку в довільній формі про наявність запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР.
Відповідно до вимог Додатку 4 ТД, учасники торгів повинні здійснювати діяльність в межах законів України, в тому числі й Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР зі змінами; наказу Мінагрополітики України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590 зі змінами тощо. На підтвердження встановленим вимогам, в складі пропозицій учасниками надаються діючий сертифікат ISO 22000:2018. Для підтвердження вище зазначених вимог, учасник не надав сертифікат ISO 22000:2018 виданий на ФОП Лебединець Ю.О., що суперечить інформації наданій в довільній формі в складі пропозиції учасника та вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР зі змінами.
Відповідно до Додатку 4 до ТД Учасники торгів повинні надати копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих учасником, що будуть використовуватись при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів. В складі пропозиції ФОП Лебединець Ю.О. відсутне рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей видане на учасника ФОП Лебединець Ю.О., що суперечить ст.20,ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР зі змінами, так всі оператори ринку зобов’язані реєструвати потужності. Відповідно до п.55 ст.1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР зі змінами: до операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони проводять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. На підставі інформації викладеної вище, ФОП Лебединець Ю.О. є оператором ринку.
Таким чином тендерна пропозиції ФОП Лебединець Ю.О. не відповідає умовам тендерної документації Замовника та повинна бути відхилена.
Вимагаємо:
1.Перевірити пропозицію ФОП Лебединець Ю.О. та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації Замовника і скасувати рішення про визначення переможця на підставі протоколу № 56 від 18.03.2021 р. ФОП Лебединець Ю.О.
2.Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Торгпродсервіс» на підставі Протоколу № 55 від 18.03.2021 р.
3.Перевірити тендерну пропозицію ПП «Торгпродсервіс» у відкритих торгах та визнати такою, що відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника.
У випадку не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені звернутися із скаргою до органу оскарження Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Замовнику 22.03.2021 15:01
- Пояснення 26.03.2021 23:15
Дата подачі:
22.03.2021 15:01
Вирішення:
1. По суті проставлених прочерків у Актах державного контролю щодо додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447, наданих учасником № 10-25.27-36/352, № 10-25.27-36/353, № 10-25.27-36/354, повідомляємо, що прочерки у Описі виявлених порушень вимог законодавства у графах: - вимоги законодавства, які було порушено, із зазначенням відповідних статей (частин, пунктів абзаців тощо) не є підтвердженням того що ці Акти без виявлених порушень. Згідно Додатку 4 до умов тендерної документації Замовником вимагалося надання документів із зазначенням інформації про відсутність виявлених порушень, а саме: «- Акт без виявлених порушень державного контролю щодо додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447».
2. По суті проставлених прочерків у Акті без виявлених порушень державного контролю щодо аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446, наданого учасником № 10-25.27-36/351, повідомляємо, що прочерки у Описі виявлених порушень вимог законодавства у графі: - вимоги законодавства, які було порушено, із зазначенням відповідних статей (частин, пунктів абзаців тощо) не є підтвердженням того що Акт без виявлених порушень. Згідно Додатку 4 до умов тендерної документації Замовником вимагалося надання документів із зазначенням інформації про відсутність виявлених порушень, а саме: «- Акт без виявлених порушень державного контролю щодо аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446».
3. По суті державної реєстрації потужності такої як HYNDAI HD 6567-01 АА2431РТ повідомляємо, що даний транспортний засіб планується використовувати Учасником для реалізації товару кінцевому споживачу.
Згідно ч. 1 ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів» Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.
Зауваження Учасника що до даного транспортного засобу проведена кумулятивна державна реєстрація потужності з номером r-UA-10-21-453, за яким зареєстроване складське приміщення, вид діяльності-транспортування, вбачає надання послуг із транспортування. Транспортний засіб який використовується виключно для перевезення харчових продуктів не підлягає державній реєстрації як окрема потужність.
Замовником закуповується реалізація товару, а не послуги з перевезення, також відповідно п. 1 ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» кумулятивній державній реєстрації підлягає сукупність лише транспортних засобів.
4. Щодо повторної перевірки пропозиції Учасника якого визнано переможцем повідомляємо:
відповідно до транспортного засобу MERSEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI державний номер АІ 81-74 ЕМ ФОП Лебединець у тендерній пропозиції надано копію договору № 02\01 від 02.01.2021 року про надання в користування даного транспортного засобу. Згідно п. 1.6. даного Договору Орендар має право використовувати всі дозвільні документи на Транспортний засіб, видані Орендодавцю;
відповідно відсутності кольорових сканкопій медичних книжок працівників учасника водіїв та експедиторів, які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі, ФОП Лебединець у тендерній пропозиції надано кольорову сканкопію медичної книжки водія-експедитора Лівицького В. І.;
відповідно відсутності сертифікату ISO 22000:2018 виданого на ім’я Учасника, ФОП Лебединець Ю.О. надає діючий сертифікат ISO 22000:2018 виданий на ім’я Позичкодавця, який згідно п. 1.4. Договору Позички від 02.01.2021 року № б\н Користувач має право використовувати під час провадження власної господарської діяльності. Замовником у додатку 4 до вимог тендерної документації надання сертифікату ISO 22000:2018 саме на ім’я Учасника не вимагалося;
відповідно відсутності копії рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, ФОП Лебединець Ю.О. як оператора ринку подано у тендерній пропозиції усі необхідні документи.
У зв’язку з вищевикладеним повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ФОП Лебединець Ю.О., якого визнано переможцем, відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційними критеріями та Законом України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
1.Перевірити пропозицію ФОП Лебединець Ю.О. та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації Замовника і скасувати рішення про визначення переможця на підставі протоколу № 56 від 18.03.2021 р. ФОП Лебединець Ю.О. 2.Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Торгпродсервіс» на підставі Протоколу № 55 від 18.03.2021 р. 3.Перевірити тендерну пропозицію ПП «Торгпродсервіс» у відкритих торгах та визнати такою, що відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника. У випадку не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені звернутися із скаргою до органу оскарження Антимонопольного комітету України.
Номер:
f64dddcb1a344f40b437856c231eafd9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-19-005046-b.a1
Назва:
1.Перевірити пропозицію ФОП Лебединець Ю.О. та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації Замовника і скасувати рішення про визначення переможця на підставі протоколу № 56 від 18.03.2021 р. ФОП Лебединець Ю.О. 2.Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Торгпродсервіс» на підставі Протоколу № 55 від 18.03.2021 р. 3.Перевірити тендерну пропозицію ПП «Торгпродсервіс» у відкритих торгах та визнати такою, що відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника. У випадку не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені звернутися із скаргою до органу оскарження Антимонопольного комітету України.
Вимога:
Відділу освіти Димерської селищної ради
ЄДРПОУ: 44078631
Місцезнаходження: 07330, Київська обл., Вишгородський р-н смт Димер, вул.Соборна, 19
09.03.2021 року Приватне підприємство «Торгпродсервіс» (код ЄДРПОУ 30757072) приймало участь у процедурі закупівлі-відкриті торги на закупівлю Масло вершкове (ДК 021:2015:15530000-2 Вершкове масло) ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-19-005046-b, що були оголошені 19.02.2021 р. року Замовником -Відділом освіти Димерської селищної ради.
Ціна пропозиції Учасника ПП«Торгпродсервіс» за результатом аукціону 330032,64 грн.
Окрім ПП «Торгпродсервіс» учасниками процедури відкритих торгів були Фізична особа-підприємець Лебединець Ю.О. та Фізична особа-підприємець Чекоданов В.С.
Відповідно до Протоколу №55 від 18.03.2021 р. Замовника Відділу освіти Димерської селищної ради (далі-Замовник) пропозицію учасника ПП «Торгпродсервіс» було відхилено, як такою, що не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав, Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону та умовам, що вимагалися тендерною документацією, а саме: Учасником не надано наступні документи відповідно до Додатку 4 до ТД:
-Акт без виявлених порушень державного контролю щодо додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 (Учасником надано Акти перевірки потужностей оператора ринку: № 10-25.27-36/352, № 10-25.27-36/353, № 10-25.27-36/354 без зазначення відсутності чи наявності порушень).
-Акт без виявлених порушень державного контролю щодо аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446 (Учасником надано Акт перевірки потужності оператора ринку: № 10-25.27-36/351 без зазначення відсутності чи наявності порушень).
- - копія рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих учасником, що будуть використовуватись при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів та копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів (Учасник у Довідці про наявність матеріально-технічної бази вказує транспортний засіб, що буде використовуватися під час постачання Товарів кінцевому споживачу, Hyundai HD 6567-01 з державними номерами АА 2431 РТ який не має державної реєстрації потужності оператора ринку, відповідно, учасник не має права використовувати такий транспортний засіб для постачання товарів кінцевому споживачу (п. 8 ст. 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Згідно п. 1.6. Розділу І. Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам затвердженого Наказом Мінагрополітики №39 від 10.02.2016 р. Державній реєстрації підлягає кожна окрема потужність оператора ринку.
ПП «Торгпродсервіс» не погоджується з прийнятим рішенням та надає обґрунтовання:
1.Поданий у складі пропозиції акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин № 10-25.27-36/352 від 20.11.2020 р. затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 містить на 18 сторінці вище зазначеного акту, а саме : опис виявлених порушень вимог законодавства у графах:
-вимоги законодавства, які було порушено, із зазначенням відповідних статтей (частин, пунктів абзаців тощо) -містять прочерки, що свідчить про відсутність виявлених порушень.
-опис фактичних обставин та відповідних доказів (письмових, речових, електронних або інших), що підтверджують наявність порушення вимог законодавства - містять прочерки, що свідчить про відсутність виявлених порушень.
2. Поданий у складі пропозиції акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446 №10-25.27-36/351 від 20.11.2020 р. на сторінці 17 акту, а саме: опис виявлених порушень, у графах даного розділу - містяться прочерки, що свідчить про відсутність виявлених порушень.
3.Відповідно до ч.1 ст.25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів» : не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку в своїй господарській діяльності у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер.
Також є лист-пояснення, що поданий у складі пропозиції ПП «Торгпродсеріс», від Києво-Святошинського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області № 10-27.2.21-04/128 від 15.03.2019 р. про те, що даний транспортний засіб не підлягає окремій реєстрації потужності та довідка довільної форми надана учасником ПП «Торгпродсервіс».
Отже на транспортний засіб HYNDAI HD 6567-01 АА2431РТ проведена кумулятивна державна реєстрація потужності реєстраційний номер r-UA-10-21-453, вид діяльності- транспортування. Даний транспортний засіб використовується виключно для перевезення харчових продуктів та не підлягає державній реєстрації як окрема потужність.
Складське приміщення знаходиться за адресою с.Гостомель, вул.Леніна, 141К/2 Київської області - це адреса виробничих потужностей ПП «Торгпродсервіс», а транспортний засіб HYNDAI HD 6567-01 АА2431РТ зареєстрований за юридичною адресою ПП «Торгпродсервіс». Транспортні засоби реєструються виключно за юридичною адресою суб’єкта господарської діяльності .
Також ПП «Торгпродсервіс», проаналізувало пропозицію учасника ФОП Лебединець Ю.О , визначену переможцем відповідно до Протоколу № 56 від 18.03.2021 р Замовника торгів , та прийшло до висновку ,що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації .
1. Тендерна пропозиція ФОП Лебединець Ю.О. не відвідає кваліфікаційним критеріям , встановленим ст.16 Закону та кваліфікаційним вимогам Замовника торгів, зазначених в Додатку 2 до Тендерної документації, а саме :
Учасником ФОП Лебединець Ю.О., для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, було надано довідку №б/н від 25.02.2021 р. в якій зазначений автомобіль MERSEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI державний номер АІ 81-74 ЕМ . Згідно п.п.1.1. вимагалось подання свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу учасника. Учасник ФОП Лебединець надав у складі пропозиції свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу державний номер АІ 81-74 ЕМ, власником якого є фізична особа Туровець Петро Дмитрович, а договір оренди / лізингу автотранспорту , або договір надання транспортних послуг засобу з вказаною фізичною особою, в складі документів учасника- відсутній .
Відповідно до п.2. Додатку 2 до ТД щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в складі пропозиції ФОП Лебединець Ю.О. відсутні кольорові сканкопії медичних книжок працівників учасника водіїв та експедиторів, які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі, з відміткою про проходження медичного огляду (за формою затвердженою наказом МОЗ № 150 від 21.02.2013 р).
2. Тендерна пропозиція ФОП Лебединець Ю.О. не відвідає технічним вимогам Замовника торгів, зазначених в Додатку 4 до Тендерної документації, а саме:
Учасник ФОП Лебединець надав довідку в довільній формі про наявність запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР.
Відповідно до вимог Додатку 4 ТД, учасники торгів повинні здійснювати діяльність в межах законів України, в тому числі й Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР зі змінами; наказу Мінагрополітики України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590 зі змінами тощо. На підтвердження встановленим вимогам, в складі пропозицій учасниками надаються діючий сертифікат ISO 22000:2018. Для підтвердження вище зазначених вимог, учасник не надав сертифікат ISO 22000:2018 виданий на ФОП Лебединець Ю.О., що суперечить інформації наданій в довільній формі в складі пропозиції учасника та вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР зі змінами.
Відповідно до Додатку 4 до ТД Учасники торгів повинні надати копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих учасником, що будуть використовуватись при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів. В складі пропозиції ФОП Лебединець Ю.О. відсутне рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей видане на учасника ФОП Лебединець Ю.О., що суперечить ст.20,ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР зі змінами, так всі оператори ринку зобов’язані реєструвати потужності. Відповідно до п.55 ст.1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР зі змінами: до операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони проводять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. На підставі інформації викладеної вище, ФОП Лебединець Ю.О. є оператором ринку.
Таким чином тендерна пропозиції ФОП Лебединець Ю.О. не відповідає умовам тендерної документації Замовника та повинна бути відхилена.
Вимагаємо:
1.Перевірити пропозицію ФОП Лебединець Ю.О. та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації Замовника і скасувати рішення про визначення переможця на підставі протоколу № 56 від 18.03.2021 р. ФОП Лебединець Ю.О.
2.Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Торгпродсервіс» на підставі Протоколу № 55 від 18.03.2021 р.
3.Перевірити тендерну пропозицію ПП «Торгпродсервіс» у відкритих торгах та визнати такою, що відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника.
У випадку не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені звернутися із скаргою до органу оскарження Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Замовнику 22.03.2021 14:41
Дата подачі:
22.03.2021 14:41
Опис причини скасування:
не підвантажується документ
Дата скасування:
22.03.2021 14:58