• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи по розробці та погодженню робочого проекту з технічного переоснащення мереж електропостачання на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44; код ДК 021:2015 - 71320000-7 - "Послуги з інженерного проектування"

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів». 1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441. 1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Роботи по розробці та погодженню робочого проекту з технічного переоснащення мереж електропостачання на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44; код ДК 021:2015 - 71320000-7 - "Послуги з інженерного проектування"; поділу на лоти не передбачено. 3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: роботи по розробці та погодженню робочого проекту з технічного переоснащення мереж електропостачання на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44: - проведення всіх необхідних обстежень, вишукувань та погоджень з органами державної влади, міськими контролюючими установами, тощо відповідно до законодавства України; - розробка та передача Замовнику Робочого проекту; - підготовка всіх необхідних документів для проведення Експертною організацією експертизи Робочого проекту; - подання Підрядником (в якості замовника експертизи) Робочого проекту до Експертної організації для проведення її експертизи на відповідність вимогам чинного законодавства України; - здійснення супроводження Робочого проекту на всіх стадіях проведення експертизи, у тому числі усунення усіх недоліків у Робочому проекті відповідно до зауважень експертів Експертної організації; - отримання та передача Замовнику експертного висновку (позитивного письмового звіту/експертного звіту) Експертної організації на Робочий проект (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації). 3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 та місцезнаходження учасника. 4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 300 000,00 грн. (триста тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: впродовж 119 (ста дев’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання договору. Договір діє до 31 грудня 2021 року (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації). 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 11.00 год. 28.03.2021 року. 7. Умови оплати: вартість виконаних робіт сплачується замовником впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання сторонами акта виконаних робіт за договором та за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану Замовника на відповідний рік. 8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. 9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -. 10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -. 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 3 000,00 грн. 12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): -.

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2021 11:30 - 23.03.2021 23:00
Скарга
Скасована

Роботи по розробці та погодженню робочого проекту з технічного переоснащення мереж електропостачання на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44; код ДК 021:2015 - 71320000-7 - "Послуги з інженерного проектування"

Номер: 5267a9f5f4cd4ee5ada935f7b72b8bab
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-19-004828-b.a3
Назва: Роботи по розробці та погодженню робочого проекту з технічного переоснащення мереж електропостачання на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44; код ДК 021:2015 - 71320000-7 - "Послуги з інженерного проектування"
Скарга:
Роботи по розробці та погодженню робочого проекту з технічного переоснащення мереж електропостачання на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44; код ДК 021:2015 - 71320000-7 - "Послуги з інженерного проектування"
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 17.04.2021 22:50
Автор: ФОП "ГЛУХОВ ОЛЕГ АНТОНОВИЧ", Олег Глухов +380639466894 ofisdzi235@gmail.com
Скарга
Скасована

До Антимонопольного комітету України м. Київ, вул. Митрополіта Липківського, 45 Скаржник: Фізічна особа-підприємець Глухов Олег Антонович ІПН 2922512719 м. Чернівці, вул. Ентузіастів, 9а/316 Замовник: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» м. Київ, вул. Дегтярівська 38-44 Інформація про закупівлю: Код ДК 021:71320000-7 Послуги з інженерного проектування Роботи по розробці та погодженню робочого проекту з технічного переоснащення мереж електропостачання на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-19-004828-b 85cc490f0591473a8f294ebf79d79c8c СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА

Номер: b90e6964dd324705a2f3284f2ae6e5ef
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-19-004828-b.a2
Назва: До Антимонопольного комітету України м. Київ, вул. Митрополіта Липківського, 45 Скаржник: Фізічна особа-підприємець Глухов Олег Антонович ІПН 2922512719 м. Чернівці, вул. Ентузіастів, 9а/316 Замовник: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» м. Київ, вул. Дегтярівська 38-44 Інформація про закупівлю: Код ДК 021:71320000-7 Послуги з інженерного проектування Роботи по розробці та погодженню робочого проекту з технічного переоснащення мереж електропостачання на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-19-004828-b 85cc490f0591473a8f294ebf79d79c8c СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» (далі - Замов-ник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-19-004828-b. ФОП Глухов Олег Антонович (надалі - Скаржник) вияви бажання взяти участь у відпо-відному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію. Предмет закупів-лі:Код ДК021: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування Роботи по розробці та пого-дженню робочого проекту з технічного переоснащення мереж електропостачання на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних папе-рів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44. 31.03.2021 року за результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником через еле-ктронну систему закупівель була висунута вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфіка-ційному критерію відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Скаржник на виконання вимоги завантажив документи. 02.04.2021 року за результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було при-йнято рішення про відхилення пропозиції ФОП Глухов Олег Антонович (Протокол засідання тендерного комітету ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» №182 від 02.04.2021 року щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю UA-2021-02-19-004828-b), як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає, що рішення Замовника є такими, що порушують його права та інтереси, а найголовніше ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: 1. Замовник в обґрунтуванні відхилення пропозиції посилається на порушення вимог статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а відхиляє за порушення статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». При висуненні вимоги про усунення невідповідностей від 31.03.2021 року через електронну систему закупівель не було вимоги виправити не-відповідність першого абзацу третьої частини статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а вже відхилення пропозиції 02.04.2021 року відбулося на підставі невідповідності першого абзацу третьої частини статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Яким чином Замовник жонглює поняттями й підміняє їх в угоду собі не зрозуміло. Адже, у своєму рішенні про відхилення посилається на третій абзац пункту 1 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», в якому йде мова про відхилення тендерної пропозиції, у зв’язку з наданням недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, а не про невідповідність першого абзацу третьої частини статті 22 - робить помилку, якою робить своє рішення юридично нікчемним. Таким чином Замовник мотивує відхилення невідповідністю кваліфікаційним вимогам статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а приймає рішення про відхилення на підставі порушення першого абзацу третьої частини статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», але посилаючись на абзац третій пункту 1 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», про надання недостовірної інформації. Це не тільки не повага до самих себе, як до Державного підприємства на якому відсутній фаховий юрист, але й не повага до учасників ринку публічних закупівель, а найгірше неповага до ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. 07.04.2021 року Скаржник подав вимогу через електронну систему закупівель про ві-дхилення рішення Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «Златограф-Проект», ЄДРПОУ 35373523 згідно протоколу № 186 від 07.04.2021 року. Замовник 09.04.2021 року через електронну систему закупівель відхилив вимогу та надав від-повідь, в якій містилось посилання на вимоги, які абсолютно конкретно не прописа-ні у тендерній документації. А саме, про те, що Скаржник надав аналогічний договір у рамках субпідряду. Хоча, в жодному пункті ТД не міститься конкретної вимоги про надання аналогічного договору тільки у рамках генерального підряду, або умов, що якщо надається субпідрядний аналогічний договір, то треба додати генеральний під-ряд. Цієї вимоги конкретно у ТД не прописано. Також Замовник посилається на те, що у складі документації наданої Скаржником для підтвердження кваліфікаційних вимог міститься «Експертний звіт щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності, довговічності об’єкту будівництва, кошторисної частини об’єкту» до наданого аналогічного договору, який не відповідає критерію аналогіч-ності, а саме повинен бути «Експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво». Цієї вимоги аналогічності експертного звіту конкретно у ТД не прописано. Замовник у своїй відповіді на вимогу, документально не довів та не об-ґрунтував наявність цих раптово з’явившись надуманих дискримінаційних критеріїв для відхилення, які абсолютно відсутні у ТД. Враховуючи вищевикладене, вважаю, що Замовник порушив принцип здійснення заку-півель встановлений пп. 4 та пп.5 п. 1 та п. 4 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: пп. 4) недис-кримінація учасників та рівне ставлення до них; пп.5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; п. 4) Замовники не мають права встановлювати жодних дис-кримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 7 ЗУ «Про антимонопольний ко-мітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Код ДК 021:71320000-7 Послуги з інженерного проектування Роботи по розробці та пого-дженню робочого проекту з технічного переоснащення мереж електропоста-чання на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 Іденти-фікатор закупівлі UA-2021-02-19-004828-b 85cc490f0591473a8f294ebf79d79c8c 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Глу-хов Олег Антонович, ІПН 2922512719, зазначене у протоколі засідання тендерного комітету ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» № 182 від 02.04.2021 року 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ «Зла-тограф-Проект», ЄДРПОУ 35373523 відповідно до протоколу засідання тендерного комітету ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» № 186 від 07.04.2021 року 5. Зобов’язати Замовника визнати ФОП Глухов Олег Антонович переможцем закупівлі Код ДК 021:71320000-7 Послуги з інженерного проектування Роботи по розробці та погодженню робочого проекту з технічного переоснащення мереж електропоста-чання на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 Іденти-фікатор закупівлі UA-2021-02-19-004828-b 85cc490f0591473a8f294ebf79d79c8c Додатки: 1. Протокол засідання тендерного комітету ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» № 182 від 02.04.2021 року про відхилення про-позиції ФОП Глухов Олег Антонович 2. Протокол засідання тендерного комітету ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» № 186 від 07.04.2021 року про визнання пере-можцем торгів ТОВ «Златограф-Проект» 3. Тендерна документація 4. Додаток 1 до ТД (критерії прийнятності) З повагою, Фізична особа-підприємець О.А. Глухов
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 18.04.2021 00:03
Автор: ФОП "ГЛУХОВ ОЛЕГ АНТОНОВИЧ", Олег Глухов +380639466894 ofisdzi235@gmail.com
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про скасування рішення про перемогу учасника ТОВ «Златограф-Проект»

Номер: 3b2507534055440fb65c02779cf83255
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-19-004828-b.a1
Назва: ВИМОГА про скасування рішення про перемогу учасника ТОВ «Златограф-Проект»
Вимога:
Шановний Замовнику! На вимогу тендерної документації та на вимогу усунення невідповідностей ми, як учасник який надав найбільш економічно вигідну пропозицію, надали договори про виконання аналогічних за змістом й предметом закупівлі договору. Тендерна документація в жодному пункті кваліфікаційних вимог не містить конкретну вимогу, що стосується наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) саме у учасника з замовником, а не у рамках субпідряду виконаного генпідряду аналогічного договору. А якби і містила таку вимогу, то це пряме порушення законодавства, бо це дискримінаційна вимога. Таким чином, ви не можете заборонити використовувати досвід, отриманий учасником як субпідрядником при виконанні договорів субпідряду, в рамках якого, було виконано абсолютно ідентично-аналогічні роботи за предметом закупівлі, з відповідною позитивною фаховою експертизою. Згідно з вимогами законодавства, єдиною відмінністю між звичайним підрядником та субпідрядником є те, що субпідрядник виконує роботи на замовлення іншого підрядника (генерального підрядника), а не на замовлення початкового замовника. Жодних інших відмінностей (у правах, обов’язках, відповідальності тощо) між статусами підрядника, генерального підрядника та субпідрядника не існує. Вказана Замовником причина дискваліфікації грубо порушує права учасника, оскільки ми не маємо в необхідному обсязі аналогічного досвіду за договорами, укладеними безпосередньо з замовниками, проте маємо достатній досвід як субпідрядник. Таким чином, встановивши таке обґрунтування для дискваліфікації, замовник обмежив коло потенційних переможців процедури закупівлі лише тими, які мають договір, укладений безпосередньо з замовником, що є дискримінаційним щодо інших учасників, зокрема нас. пп. 4 та 5 п. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення про перемогу учасника ТОВ «Златограф-Проект», та повторно провести кваліфікацію нашої пропозиції вже згідно чинного законодавства, та усунути всі дискримінаційні порушення, які застосовані до нас. У противному разі будемо змушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерна документація складена у відповідності до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з: - інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 Розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, на наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати (завантажити), в тому числі, скан-копію(ї) не менше одного позитивного експертного звіту, що стосується виконання зобов’язань не менше ніж одного договору зазначеного в довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Тобто, зазначивши замовника в довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен був надати скан-копію позитивного експертного звіту, що стосується виконання зобов’язань учасника перед замовником. Учасник ФОП Глухов Олег Антонович, після усунення невідповідностей надав документ «Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» якому зазначив наступних замовників ТОВ «Будмонтаж-2001» (Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Завершення будівництва 1, 2 та 3 пускових комплексів V черги будівництва житлових будинків з об’єктами обслуговування населення та паркінгом по вулиці Онуфрія Трутенка, 3 у Голосіївському районі міста Києва»), ТОВ «Будмонтаж-2001» (Виготовлення проектної документації на Будівництво багатоквартирного житлового будинку та трансформаторної підстанції для групи житлових будинків (ТП 4х1000кВа/РП-10/РП-0,4) по вул. Герцена, 2-а в м. Чернівці), ФОП Гринюк Василь Іванович (Виконання проектної документації об’єкта: Трансформаторна підстанція 10/0,4 кВ, потужністю 4000кВа, для електропостачання багатоповерхових будинків по вул. Герцена 2а, м. Чернівці). При цьому надано скан-копію документу «Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво житлових будинків з об’єктами обслуговування населення та паркінгом по вул. Онуфрія Трутенка, 3 у Голосіївському районі міста Києва»» (сторінки 1 та 8, що не відповідає вимогам «Настанови щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» (ДСТУ 8907:2019 або більш рання версія: ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012)), в якому замовником будівництва є Департамент господарського забезпечення Служби безпеки України, а генеральним проектувальником є Проектний інститут Служби безпеки України, – тобто, замовник і проектувальник відсутні в наданій учасником довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також учасником надано документ «Експертний звіт щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності, довговічності об’єкту будівництва, кошторисної частини об’єкту по стадії «Проект» Будівництво багатоквартирного житлового будинку для військовослужбовців та членів їх сімей та трансформаторної підстанції для групи житлових будинків по вул. Герцена, 2-А в м. Чернівці», в якому замовником будівництва є 1 окремий відділ капітального будівництва Державної прикордонної служби, а генеральним проектувальником є ТОВ «Будмонтаж-2001», тобто, замовник відсутній в наданій учасником довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а генеральний проектувальник, по суті, являється виконавцем (учасником), а не замовником, як вказано в довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Крім того, враховуючи, що предметом закупівлі є «Роботи по розробці та погодженню робочого проекту з технічного переоснащення мереж електропостачання на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44; код ДК 021:2015 – 71320000-7 - "Послуги з інженерного проектування"», а «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» (ДСТУ 8907:2019 або більш рання версія: ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012) містить декілька форм Експертних звітів, то в даному випадку аналогічним є «Експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво», а не «Експертний звіт щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності, довговічності об’єкту будівництва, кошторисної частини об’єкту». Отже, відповідно до вимог тендерної документації, позитивний(ні) експертний(ні) звіт(и) являється підтвердженням виконання зобов’язань учасника щодо виконання не менше ніж одного договору зазначеного в довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), але інформація про учасника в скан-копіях наданих Експертних звітів відсутня. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Абзацом другим частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відповідно, кваліфікаційна вимога, що стосується наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачена виключно для учасника. Це не вимога тендерної документації, – це вимога Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено