-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт благоустрою території складської будівлі по проспекті Незалежності, 20 А м. Долина Івано-Франківської області
Торги не відбулися
250 609.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 506.09 UAH
мін. крок: 1% або 2 506.09 UAH
Період оскарження:
19.02.2021 10:52 - 25.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Невідповідність протоколу про відхилення тендерної пропозиції фактичним даним пропозиції
Номер:
8cf791977c4a4873820a60de56d1a618
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-19-000922-a.c5
Назва:
Невідповідність протоколу про відхилення тендерної пропозиції фактичним даним пропозиції
Вимога:
Щодо зазначення рохрахунку вартості експлуатації будіельних машин, то вони містяться в тендерній документації під назвою : калькуляція розрахунок маш/год трамбувальної машини та калькуляція розрахунок маш/год екскаватора, а також в підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису в Розділі Будівельні машини і мехнізми в яких зазначена ціна маш-год та розрахунок кількості машино-годин .
Щодо розрахунку прибутку та адміністративних витрат вони містяться в Розрахунках : прямі витрати і загальновиробничі витрати - розрахунок №9 розрахунок прибутку відповідно до вимог замовника. Адміністративні витрати зазначені в розрахунку №10 під назвою : кошти на покриття адміністративних витрат .
Щодо розрахунку кошторисної заробітної плати працівника,яку планується отримувати на об"єкті будівництва, дані розрахунки зазначені в Розрахунку загально-виробничих витрат до локального кошторису графи :4,5,6,7,8,9, а також в Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису загально-будівельні роботи із зазначенням кількості годин роботи та розрядом .
Вважаємо, що наша пропозиція відповідає всім вимогам тендерної закупівлі . Рішення (протокол) замовника про відхилення прийнято безпідставно та при неповному вивченні нашої пропозиції, а зокрема папки win-rar кошторис, крім того нами дотримано всіх вимог Закону України "Про публічні закупівлі", а також всіх вимог тендерної спрощеної закупівлі від Замовника . Кошторисна документація розроблена відповідно до всіх вимог зазначених в закупівлі та з дотриманням чинного Законодавства . Просимо скасувати рішення (протокол) про відхилення нашої пропозиції, як такий, що не відповідає фактичним обаставинам, а також ст.1,2, ч.1 ст.4, ч.3 ст.6 Закону України "Про оплату праці" та ст 96 Кодексу України законів про працю
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ Розрахунок заробітної плати.PDF 16.03.2021 11:46
- Доказ Розрахунок прибутку та адміністративні витрати.PDF 16.03.2021 11:46
- Доказ Розрахунок трудові витрати та розрахунок будівельних машин і механізмів.PDF 16.03.2021 11:46
Дата подачі:
16.03.2021 11:46
Вирішення:
На ваше звернення поідомляємо. До ціни тендерної пропозиції (локального кошторису з розрахунком договірної ціни) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних стандартів та будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, та чинного законодавства України: а саме
- Розрахунок прибутку, та адміністративних витрат – розраховані на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.
- Розрахунок кошторисної заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва проведений відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 року №281 зі змінами.
Нажаль ці розрахунки не були надані Вами, як окремі розрахунки.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Не правомірне відхилення
Номер:
5daa49778bce487d8094d8c47ebb41d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-19-000922-a.a4
Назва:
Не правомірне відхилення
Вимога:
КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ
«Капітальний ремонт благоустрою території складської будівлі по проспекті Незалежності,20 А м. Долина Івано-Франківської області» (ДК 021:2015 код 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)..
2.2. Для юридичної особи – Копія Статуту (завірити власною печаткою (за наявності) та підписом усі сторінки Статуту).
Відхилення:
Відповідно ст.14.п13. ЗаконУкраїни «Про публічні закупівлі (далі Закон) замовник відхиляє пропозицію в разі , якщо пропозиція учасника не відповідає умовам визначеними в оголошені про проведення спрощеної закупівлі , та вимогам до предмету закупівлі. Учасник Кооператив «Будівельник» не подав згідно п2.2 Кваліфікаційних вимог: Копію Статуту
Відповідь :
Копія належним чином оформлена , тобто поставлено запись «З оригіналом вірно»
підписана посада,підпис ,печатка при її наяності – є документом прирівненим до оригіналу.
А в даній ситуації Замовник вважає , що поданий оригінал це порушення умов поданого документу , такі трактування доказується елементарно .
Оригінал згадується у ст.435 ЦКУ якою закріплена презумпція авторства «за відсутності доказів іншого автором твору вважається фізична особа, зазначена звичайним способом як автор на оригіналі або примірнику твору»
На думку Замовника поданий статут оригіналу це вже порушення умов,такі трактування не вірні навіть здоровому глузду, а не то що Законності.
5. Довідка про досвід виконання аналогічного договору, за формою, наведеною нижче:
ДОВІДКА
про досвід виконання аналогічних договорів *
(Форма подається Учасником на фірмовому бланку Учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номера реєстрації за підписом керівника (прізвище, ініціали) Учасника з проставлянням печатки (за наявності).
Увага! Учасник не повинен відступати від даної форми)
№ п/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника Предмет договору Сума договору,
тис. грн. Рік (виконання робіт, надання послуг )
1.
* Вимоги до аналогічного Договору: Аналогічний Договір – це договір на виконання робіт з ремонт у або встановлення огорожі тощо схожого відповідно до предмету закупівлі. Довідка має містити інформацію не менше, ніж про один договір за період протягом до двох останніх років. До довідки обов’язково додається копії таких договорів із копією актів виконаних робіт та копію документа, що засвідчує оплату за виконані роботи.
Замовник залишає за собою право, під час розгляду пропозицій Учасників, враховувати попередній досвід надання послуг/виконання робіт Учасником.
Відхилення:
Згідно п.5 Кваліфікаційних вимог: Довідка про досвід виконання аналогічного Дговору: Аналогічний Договір – це договір на виконання робіт з ремонт у або встановлення огорожі тощо схожого відповідно до предмету закупівлі. До довідки обов’язково додається копії таких договорів із копією актів виконаних робіт та копію документа, що засвідчує оплату за виконані роботи.
Відповідь: Згідно технічного завдання прописується виконання трьох площадок : бетонна , із тротуарної плитки і щебенева при чім тут огорожа і де схожість виконання робіт?
Ми Коператив «БУДІВЕЛЬНИК» подаємо договір №259 від 02.09.2020р роботи по «Капітальному ремонту тротуару Ясіньського територіального центру соціального забеспечення Рахівської районної держадміністрації смт. Ясіня вул.Визволення, 112,
Договірну ціну
Довідки КБ-2 та КБ-3 виконання робіт
Надаємо Відгук про співпрацю
Ці всі подані документи підверджують про належне виконання робіт. Проплати нам підряднику за виконані роботи це питання другорядне вже і вони не впливають аж ніяк на виконання добросовісно нами робіт.
При розгляді ми донесли і ще і платіжки хоч ми вважаємо , що це аж не впливає на виконання Аналогічних робіт.
Відхилення: згідно п.9
9. Документ (витяг, довідка тощо ) структурного підрозділу Поліції України про наявність або відсутність судимості (посадової) особи учасника, уповноваженої укладати договір із терміном видачі не більше місячної давнини відносно дати проведення закупівлі.
Ми Коператив «БУДІВЕЛЬНИК» подали дану довідку , но раніше місячної давнини, крім того ми подали довідку , що гарантуємо про не судимість підписанта договору на голову кооперативу Турчин В.В.
Відхилення: згідно п.11
П.11Кваліфікаційних вимог: 11. Гарантійний договір ** за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з предметом договору, що гарантійний термін ремонту (гарантійне обслуговування) на виконані роботи по об’єкту становить не менше 1 (одного) року.
У календарному графіку виконання робіт, вказано термін виконання до 30 квітня 2021р, а в оголошені вказано, про проведення виконання робіт до 23 березня 2021р
Відповідь:
Ми не зрозуміли де тут не виконання вимог якщо гарантійний термін ремонту (гарантійне обслуговування) на виконані роботи по об’єкту становить не менше 1 (одного) року.
Тоді ми подали цей п.11 два рази у Листі-гарантія №16 від 01.03.2021р, а другий раз Лист-гарантія №35 від 01.03.2021р.
2. Надаємо гарантії на виконання роботи 2(два) роки, та 10(десять) років гарантії строк експлуатації, починаючи з першого дня після підписання кінцевого акту підписання робіт Замовником
У календарному графіку виконання робіт, вказано термін виконання до 30 квітня 2021р, а в оголошені вказано, про проведення виконання робіт до 23 березня 2021р
Так ми , Кооператив «БУДІВЕЛЬНИК» у календарному графіку виконання робіт вказали термін виконання до 30 квітня 2021р, а Ви Замовник прописали проведення виконання робіт до 23 березня 2021р
Ми виходили із тих міркувань, що до 23 березня ми не впораємось навіть до підписання договору із Замовником і це так і стається потрібно все прораховувати наперед , щоб не вляпатись у штрафні санкції договору.
Триває період прийому оскаржень щодо кваліфікації учасника. Дата завершення: 17.03.2021 00:00
Термін укладення договору Договір про закупівлю за результатами кваліфікації укладається між замовником і переможцем не раніше ніж через 2 робочих дні та не пізніше ніж через 20 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця.
Якщо прочитати написане, тоді до 17.03.2021р додати 2 дні то буде 19.03.2021р, можна виконати , а можна і не виконати .
Якщо до 17.03.2021р. додати оптимальний перід 20днів тоді буде 17.04.2021р і ми маємо тоді час до 30.04.2021р виконати дані роботи
З яких міркувань і розрахунків давав Замовник такі строки ?ми прорахували , що згідно кошторисних розрахунків Трудоємкість робіт становить 454,27люд.дні якщо поділити на 8годин тоді вийде , що потрібно 54 дні робочих на виконання даної роботи, тоді буде все залежати від підготовчих земляних робіт , а потім вже від кількості зайнятих працівників, на такий малий обєм робіт ми не задіємо багато працівників оптимально буде 3-4 чоловіка може і 5 чоловік все одно буде потрібно мінімум 11 дні для виконання робіт.
Тендер – це твір , але з розрахунками.
Тому ми вбачаємо привзяте до нас ставлення , а не державницький підхіт до виконання робіт, тому просимо правильно підійти до рішення даної закупівлі, а ціна у нас поставлена та за яку можна якісно зробити роботи, а не з пониження на 40% відносно поданої суми як зробили інші учасники.
З ПОВАГОЮ…
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 13.03.2021 07:42
Дата подачі:
13.03.2021 07:42
Вирішення:
На ваше оскарження повідомляємо наступне:
Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п. 1, ч. 13, ст. 14, замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
1. У кваліфікаційних вимогах до предмета закупівлі вказано: Копію статуту завірити власною печаткою(за наявності) та підписом усі сторінки статуту. Дані вимоги не було виконано.
2. Звертаємо Вашу увагу, що замовник сам визначає вимоги до аналогічного договору та умови підтвердження його виконання учасником. Дані вимоги були вказані в п.5 Кваліфікаційних вимог, пропозицію Кооператива «Будівельник»,відхилено не за предметом договору, на якому Ви так акцентуєте увагу, а за відсутність копії актів виконаних робіт та копії документа, що засвідчує оплату за виконані роботи до договорів які були завантажені до пропозиції, хоч Кооператив «Будівельник» мав можливість виконати ці вимоги відповідно до умов, а не доносити дані документи учаснику у паперовому вигляді в період кваліфікації.
3. Вимогою п.9 Кваліфікаційних вимог є Документ (витяг, довідка тощо ) структурного підрозділу Поліції України про наявність або відсутність судимості (посадової) особи учасника, уповноваженої укладати договір із терміном видачі не більше місячної давнини відносно дати проведення закупівлі, що не було виконано Кооперативом «Будівельник».
4. Стосовно п. 11 Кваліфікаційних вимог. Лист гарантія не може вважатися гарантійним договором.
5. Ви як учасник мали можливість звернутися до замовника в період уточнення інформації з запитанням стосовно терміну виконання робіт, на які б отримали вичерпну відповідь. Проте Ви цього не зробили, а намагаєтесь маніпулювати термінами що були вказані в оголошенні.
В майбутньому уважно перечитуйте умови оголошення та вимоги до предмета закупівлі, щоб не виникало подібних ситуацій.
З ПОВАГОЮ КП «Долина – Інвест».
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження переможця
Номер:
2b0dbc60f35245f3b83a3b1097524f80
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-19-000922-a.b3
Назва:
Оскарження переможця
Вимога:
Оскарження рішення
щодо переможця у закупівлі «Капітальний ремонт благоустрою території складської будівлі по проспекті Незалежності,20 А м. Долина Івано-Франківської області» (ДК 021:2015 код 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-19-000922-a
У закупівлі «Капітальний ремонт благоустрою території складської будівлі по проспекті Незалежності,20 А м. Долина Івано-Франківської області» (ДК 021:2015 код 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-19-000922-a визначено переможцем Приватне підприємство «ВОДОТЕХПРОМ».
Мале приватне підприємство «ГАЗСЕРВІС» вважає, що даним учасником закупівлі - Приватним підприємством «ВОДОТЕХПРОМ» (надалі іменується учасник) були допущені порушення у складі його тендерної пропозиції, які викладені в оголошенні, а саме:
- Документ учасника під назвою «Платіжне-доручення-1846» подано не розбірливий для прочитання документ. У зв’язку із такою неможливістю бачити текст (в тому числі його номер, дату, призначення платежу тощо) такого платіжного доручення – вважаємо, що такий документ є не поданим учасником взагалі.
- Документ учасника під назвою «Платіжне-доручення-1842» подано без можливості його повністю прочитати. У зв’язку із такою неможливістю бачити повністю текст такого платіжного доручення – вважаємо, що такий документ є не поданим учасником взагалі. Крім того, даний документ не містить в призначенні платежу інформації про оплату ні за договором, ні за номером договору. Така інформація свідчила б про оплату по такому договору. А із даного платіжного доручення випливає, що якийсь платіж здійснено за невідомо які роботи згідно якогось рахунку, який не додано на підтвердження.
- Документ учасника під назвою «Платіжне-доручення-1832» подано без можливості його повністю прочитати. У зв’язку із такою неможливістю бачити повністю текст такого платіжного доручення – вважаємо, що такий документ є не поданим учасником взагалі. Крім того, даний документ не містить в призначенні платежу інформації про оплату ні за договором, ні за номером договору. Така інформація свідчила б про оплату по такому договору. А із даного платіжного доручення випливає, що якийсь платіж здійснено за невідомо які роботи згідно якогось рахунку, який не додано на підтвердження.
- У документі учасника під назвою «Комунальне-підприємство-Долина-Інвест-Долинської-Міської-Ради» міститься «Відгук про співпрацю» від Замовника даної закупівлі, в якому відсутня інформація про виконання конкретного договору – договору, про який свідчить учасник в Довідці про аналогічні договори. В даному Відгуці вказано тільки про виконання робіт по тотожній адресі без конкретного вказання номеру, дати та назви Договору тощо.
- У документі учасника під назвою «ДОГОВІР-ПРО-ВИКОНАННЯ-РОБІТ» міститься тільки перша сторінка Договору про виконання робіт від 18.11.2019 року б/н. Отже, поданий частково документ не свідчить про укладений аналогічний договір взагалі.
- У документі учасника під назвою «ДОГОВІР-32-2020-на-виконання-підрядних-робіт (1)» міститься також не повний договір. Договір подано без можливості пересвідчитись у підписанні та проставленні печаток підписантами такого договору. Отже, вважаємо такий частковий аналогічний договір не поданий взагалі.
- У документі учасника під назвою «АКТ-приймання-виконаних-будівельних-робіт-за-листопад-2020-року» відсутня дата підписання Акту КБ-2в.
- У документі учасника під назвою «Статут Приватного підприємства Водотехпром» міститься не можливість повністю прочитати такий документ, зокрема відсутня можливість прочитати хто здійснив державну реєстрацію такого статуту. В статуті відсутня можливість пересвідчитись в проставленні печатки в попередній копії(до проставлення печатки перед поданням на дану закупівлю) документа. На даному статуті відсутнє зображення щодо його прошнурування та проставлення нумерації сторінок. Вважаємо, що даний документ не подано взагалі. Також вважаємо, що дана копія статуту подана не в останній редакції, про що свідчить Витяг з ЄДР, який подав учасник. Згідно Витягу з ЄДР від 07.12.2020 року (який додано учасником) вказано реєстратором, що були останні зміни до установчих документів (в т.ч. у зв’язку зі змінами КВЕД) від 24.02.2020 року, тобто існує нова редакція статуту, яку не подано учасником закупівлі. У зв’язку із вищевказаним вважаємо, що учасник взагалі не подав власний статут.
- У документі учасника під назвою «Рішення-4» вказано про якесь рішення директора за номером 4 про приступання власника до обов’язків директора. Вважаємо, що даний документ не відповідає чинному законодавству України, оскільки документ має або рішення власника про призначення директора, або наказ про приступання до обов’язків керівника на підставі рішення власника. Поданий учасником закупівлі документ не відповідає жодній вимозі законодавства: якщо це рішення власника – то чому підписує директор підприємства, а якщо це наказ – не відповідає ні назва, ні форма - відсутні в рішенні вказання про реквізити власника і його частка в статутному капіталі ( а також - приступає до обов’яків, а мало б бути приступаю до виконання обов’язків), і не вказується про приступання власника. Даний документ підписано двома різними особами – це наглядно видно (хоча мала б підписати одна і та ж особа). Отже, вважаємо, що поданий документ не відповідає нормам чинного законодавства, зокрема Ч.4 ст.63 та Ч.4 ст.128 ГКУ, тому не поданий учасником закупівлі взагалі.
- У документі учасника під назвою «Календарний-графік-виконання-робіт (2)» міститься не повна та не точна інформація, яка повинна міститись в такому документі, а саме: відсутня дата початку виконання робіт по даній закупівлі та точна дата закінчення таких робіт. Отже частковий документ є підставою вважати, що документ не поданий взагалі.
- У документі учасника під назвою «ДОВІДКА-про-наявність-робітників-основних-будівельних-професій-учасника-для-виконання-замовлення» учасником вказано про одного різноробочого та одного підсобника – робітничої професії, що явно замало для виконання робіт по закупівлі.
- У документі учасника під назвою «ВІДОМОСТІ-ПРО-УЧАСНИКА» вказано недостовірні дані щодо документу, яким затверджено статут. Оскільки статут, як вказує учасник закупівлі, затверджено рішенням №4 від 25.06.2012 року, то це не відповідає дійсності – учасником додано, як вказувалось вище, таку копію рішення №4 від 25.06.2012 року. В такому рішенні нічого не вказано про затвердження статуту. Отже, документ поданий не в повному обсязі – не подано учасником взагалі.
- У документі учасника під назвою «Витяг з ЄДР» не можливо прочитати хто директор тощо.
- У документі учасника під назвою «Довідка-одержана-через-ТСЦ-2641» не можливо прочитати текст. Отже, вважаємо не подано взагалі.
- У документі учасника під назвою «ДОВІДКА-про-наявність-обладнання-інструмента-та-техніки-для-надання-послуг-із-проведення-ремонтних-робіт» відсутнє вказання інформації (посади та прізвища ім’я та по батькові) підписанта. Отже, дана довідка не подана взагалі.
- Учасником не подано Гарантійний лист, який передбачено ОГОЛОШЕННЯМ про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів, а саме: п.8.: «з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України учасники у складі своєї пропозиції мають надати Гарантійний лист із гарантією виконання робіт (надання послуг) у відповідності до вищезазначених умов».
- Окрім вищевказаного та відповідно до п.9 Ч.1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
Прошу:
- Прийняти дану скаргу до розгляду.
- Провести перевірку викладених фактів та скасувати рішення про переможця закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 10.03.2021 13:15
Дата подачі:
10.03.2021 13:15
Вирішення:
Ваші зауваження розглянуто і продовжено період кваліфікації учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.03.2021 17:24
Вимога
Вирішена
Відповідь на вимогу від 05.03.2021 р. Кооператива «Будівельник» від ПП «Водотехпром»
Номер:
e2e5316282724f6bbfacc3e4ed2b678a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-19-000922-a.c2
Назва:
Відповідь на вимогу від 05.03.2021 р. Кооператива «Будівельник» від ПП «Водотехпром»
Вимога:
Щодо вимог скаржника Кооперативу «Будівельник» до ціни тендерної пропозиції (локального кошторису з розрахунком договірної ціни) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних стандартів та будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, та чинного законодавства України:
- Розрахунок прибутку, загально-виробничих та адміністративних витрат – розраховані на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.
- Розрахунок кошторисної заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва проведений відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 року №281 зі змінами.
Дані розрахунки відсутні – а вони впливають на договірну ціну
Просимо звернути увагу на папку WinRar-кошторис в якій вказані вищевказані розрахунки, а тому дані доводи є такими що не відповідають дійсності. .
Щодо додання довідки з МВС про відсутність судимості, що заважало учаснику її отримати якщо з його слів потрібно тільки зайти і видрукувати. Проте це не відповідає дійсності оскільки відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» дані відомості не відносяться до публічної інформації .
Щодо довідки про відсутність відносно нього виконавчого провадження, що заважало її отримати у ДВС, можливо те що є наявні відкриті провадження .
Щодо зазначення інформації (витягу) про банкрутство, що заважало учаснику її отримати через відповідні електронні сервіси, можливо брак часу, можливо щось інше .
Крім того , що заважало учаснику надати гарантійний договір який передбачено тендерною документацією, можливо те, що він не хоче відповідати за результати виконання підрядного договору .
Щодо Довідки про відсутність заборгованості по бюджету, що вона тільки складена – но вона не має штрих кода і не підписана без печатки, теж є надуманим оскільки в лівому куті довідки зазначено номер та електронні довідки є дійсними .
Щодо довідки про наявність обладнання, інструменту та техніки для надання послуг із проведення ремонтних робіт за формою подана згідно вимог тендерної документації та кваліфікаційних вимог, підтвердження від Замовника не вимагалось, щодо додання документів про право власності або користування (оренди) . В разі наявності таких вимог від Замовника підтвердження було б надане . . .
Щодо довідки про наявності робітників довідка видана відповідно до вимог замовника, де вказані всі параметри зазначені в кваліфікаційних вимогах . Щодо зазначення щодо охорони праці то таких спеціалістів має бути відповідно до вимог законодавства два а не три, та такі посвідчення в нас наявні, проте кваліфікаційними вимогами не було передбачено їх додання.
Щодо Довідки про досвід виконання аналогічного договору, за формою то нами вказані та додані відповідні договори відповідно до всіх кваліфікаційних вимог : не менше одного, акти виконаних робіт, відгуки від виконавців та додані до тендерної документації.
Згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Отже, в пунктах 1 та 2 відсутні вимоги, щодо документального підтвердження. Що і було дотримано Замовником .
А іще зазначення того що до переможця підганяли вимоги, проте чому скаржник не зазначає те що наше підприємство ПП «Водотехпром» понижувало ціну декілька разів під час аукціону, а скаржник чомусь залишив найвищу, сподіваючись на маніпуляцію самого замовника та змушення замовника визнати його переможцем подібним твором на вільну тему, яке не ґрунтується на вимогах чинного законодавства та є таким що не відповідає дійсності .
Крім того у вимогах скаржника стоїть вимога дискваліфікувати учасника, проте це вже навіть не смішно, тому що повноважень таких Замовник немає відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» .
Згідно п.28 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону .
Відповідно до п.31 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до ч.19 ч. ст..1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю;
Згідно ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»: у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Тому чому з подібними запитаннями скаржник не звертався в період уточнень, якщо на його думку були допущені порушення ??? .
Відповідно до ч.9 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Відповідно до ч. 14. Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Згідно ч.14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Отже скаржник взагалі не має правових підстав звертатись з вимогою (скаргою) оскільки його пропозицію не було відхилено та вимагати вчинення будь-яких дій .
Тому прохання до скаржника уважно вивчайте тендерну документацію та Законодавство України і додавайте відповідні документи до тендерної документації, а не змушуйте погрозами до Замовника визнати Вас переможцями та встановлюєте надумані вимоги які не були передбачені .
Крім того даний «твір на вільну тему» є таким що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» стосовно схиляння Замовника маніпуляцією до визнання його переможцем та дискваліфікацію учасника який брав участь в тендері. .
Крім того таким чином скаржник перешкоджає законній господарській діяльності
Згідно ст. 32 ГК України : недобросовісною конкуренцією є неправомірне використання ділової репутації суб'єкта господарювання, створення перешкод суб'єктам господарювання у процесі конкуренції та досягнення неправомірних переваг у конкуренції, неправомірне збирання, розголошення та використання комерційної таємниці, а також інші дії.
Недобросовісна конкуренція тягне за собою юридичну відповідальність осіб, якщо їх дії мають негативний вплив на конкуренцію на території України, незалежно від того, де вчинено такі дії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.03.2021 16:19
Вирішення:
На Вашу вимогу щодо оскарження рішення про визначення переможцем Спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт благоустрою території складської будівлі по проспекті Незалежності,20 А м. Долина Івано-Франківської області» (ДК-021: 2015-45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт), ПП «Водотехпром». Повідомляю, що пропозиція ПП «Водотехпром» відповідає вимогам Оголошення до предмета закупівлі, код національного класифікатора України ДК-021: 2015-45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт («Капітальний ремонт благоустрою території складської будівлі по проспекті Незалежності,20 А м. Долина Івано-Франківської області»)
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Не правомірне визначення переможця
Номер:
27765f5ecf55494786094478cd30cf47
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-19-000922-a.a1
Назва:
Не правомірне визначення переможця
Вимога:
Помилки які допущені ПП "ВОДОТЕХПРОМ" при виконані тендерного завдання
Капітальний ремонт благоустрою території складської будівлі по проспекті Незалежності, 20 А м. Долина Івано -Франківської області
Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Ви дискваліфіковуєте учасників по довідочках які не впливають ніяким чином на кваліфіковане виконання даних робіт.
Ми розпочнемо з дискваліфікації учасників
1. Дискваліфікація ПП»ГАЗСЕРВІС» - Не надав згідно п.2.2 Кваліфікаційні вимоги: Копія Статуту (завірити власною печаткою (за наявності) та підписом усі сторінки Статуту).
- Учасник ПП»ГАЗСЕРВІС» - подає документ в кольоровому форматі з оригіналу статуту , а не копію статуту де обовязково підписувати і проштамповувати, а поясніть яке право він мав на оригіналі ставити свої якісь підписи
Документ (витяг, довідка тощо ) структурного підрозділу Поліції України про наявність або відсутність судимості (посадової) особи учасника, уповноваженої укладати договір із терміном видачі не більше місячної давнини відносно дати проведення закупівлі
Дану довідку Замовник відсутність судимості (посадової) особи учасника, уповноваженої укладати договір може самостійно перевірити на любому сайті МВС.
Тому ми вбачаємо дискримінацію щодо учасників.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"
Повторяється слово в слово, але зауважемо , що відповідь такаж статут оригінал, що дані довідки не впливають на виконання технічно, якісно виконання даного завдання.
Тому ми вбачаємо дискримінацію щодо учасників
3. ПП "ВОДОТЕХПРОМ"
До ціни тендерної пропозиції (локального кошторису з розрахунком договірної ціни) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних стандартів та будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, та чинного законодавства України:
- Розрахунок прибутку, загально-виробничих та адміністративних витрат – розраховані на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.
- Розрахунок кошторисної заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва проведений відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 року №281 зі змінами.
Дані розрахунки відсутні – а вони впливають на договірну ціну
Де в якому документі сказано про Технічні і якісні вимоги до матеріалів.
1. Якість матеріалів визначається нормативними документами: державними стандартами України (ДСТУ), технічними умовами України (ТУУ), будівельними нормами і правилами (СНиП), державними будівельними нормами (ДБН), які містять основні вимоги до будівельних матеріалів, методи визначення властивостей, правила зберігання та транспортування.
2. Якість робіт та матеріалів викладених в Ціновій пропозиції (договірній ціні) підтверджується засвідченими копіями документів та відповідних сертифікатів від виробника.
3. Будівельні матеріали повинні відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки.
4. Гарантійний термін на матеріал – не менше п’яти років або згідно вимог виробника.
5. Доставка матеріалів здійснюється за рахунок Учасника.
6. Будівельні матеріали та товари повинні не перебувати в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені.
7. Будівельні матеріали та товар постачається з документами, які підтверджують його походження, відповідність стандартам та нормам, безпечність та ін. (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат відповідності тощо).
8. Будівельні матеріали повинні бути вітчизняного, європейського чи іншого закордонного виробництва (окрім китайських виробників та виробників із країни-агресора), які мають сертифікати та висновки СЕС.
-Довідка про відсутність заборгованості по бютжету тільки складена – но вона не має штрих кода і не підписана без печатки.
4. Довідка про наявність обладнання, інструменту та техніки для надання послуг із проведення ремонтних робіт за формою, наведеною нижче:
ДОВІДКА
про наявність обладнання, інструменту та техніки для надання послуг із проведення ремонтних робіт
(Форма подається Учасником на фірмовому бланку Учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номера реєстрації за підписом керівника (прізвище, ініціали) Учасника з проставлянням печатки (за наявності).
Учасник не повинен відступати від даної форми)
№ з/п Найменування обладнання/техніки, марки та моделі Кількість шт. Власне чи орендоване Документ, що посвідчує право власності/користування
(№ та дата)
Документ, що посвідчує право власності/користування
(№ та дата)
Докумет ,що посвідчує право власності потрібно було показати даний документ, тобто договір і технічний паспорт, або запитання до Замовника Ви повірите на слово якщо ми там напишемо оренду № договору з Вами , а у Вас не має даного механізму. Ми не в змозі ніде перевірити що дані механізми існують в природі , а от довідку про не судимість, що можна вільно перевірити Ви в це не вірите, а статут оригінал тоже не є дійсним , не стиковка.
6. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про кваліфікацію та досвід спеціалістів, розряду, стажу роботи за спеціальністю, які братимуть участь у виконанні будівельних робіт із зазначенням прізвища ім’я та по-батькові, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності).
3. Підрядник (Учасник-переможець) повинен мати у своєму розпорядженні власні кадри, які володіють необхідною кваліфікацією для виконання будівельно-монтажних робіт.
Де Замовник бачить в учасника переможця спеціалістів, а саме виконроба, або майстра з робіт по благоустрію, де в учасника спеціалісти які мають посвідчення на право перевірки знань по охороні праці, а їх потрібно три чоловіка, щоб провести навчання по охороні праці для працівників їх також в учасника переможця не має.
5. Довідка про досвід виконання аналогічного договору, за формою, наведеною нижче:
ДОВІДКА
про досвід виконання аналогічних договорів *
«Капітальний ремонт благоустрою території складської будівлі по проспекті Незалежності,20 А м. Долина Івано-Франківської області»
Аналогічний Договір – це договір на виконання робіт схожого відповідно до предмету закупівлі.
Де Замовник бачить в учасника переможця схожість робіт, це роботи по влаштуванню площадок із бетону, із бруківки, та щебня , в учасника влаштування огорожі із сітки щось є схоже?
А пояснення просте даний учасник виконував роботи по договору №32/2020 від 12жовтня 2020р – Капітальний ремонт огорожі за адресою пр.Незалежності, 20А в м.Долина, тому і така і вийшла дивна вимога щодо виконання аналогічного договору: Аналогічний Договір – це договір на виконання робіт з ремонт у або встановлення огорожі тощо схожого відповідно до предмету закупівлі. Довідка має містити інформацію не менше, ніж про один договір за період протягом до двох останніх років. До довідки обов’язково додається копії таких договорів із копією актів виконаних робіт та копію документа, що засвідчує оплату за виконані роботи.
Про благоустрій площадки, доріжок не має ні слова основне щоб було встановлення огорожі.
Тому якщо Ви Замовник підганяли до переможця вимоги, потрібно так і писати виконавець-є і ми б не тратили 6 учасників свій час і кошти.
Хто слідкує за участю виконання тендерів, то може зрозуміти, що дискримінація на яву
Просимо ще раз переглянути своє рішення щодо переможця, дискваліфікувавши його і перейти до визначення наступного учасника.
З ПОВАГОЮ…
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 05.03.2021 14:35
Дата подачі:
05.03.2021 14:35
Вирішення:
На Вашу вимогу щодо оскарження рішення про визначення переможцем Спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт благоустрою території складської будівлі по проспекті Незалежності,20 А м. Долина Івано-Франківської області» (ДК-021: 2015-45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт), ПП «Водотехпром». Повідомляю, що пропозиція ПП «Водотехпром» відповідає вимогам Оголошення до предмета закупівлі, код національного класифікатора України ДК-021: 2015-45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт («Капітальний ремонт благоустрою території складської будівлі по проспекті Незалежності,20 А м. Долина Івано-Франківської області»)
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Так