-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Філе курчат бройлерів охолоджене
Завершена
557 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 786.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 786.40 UAH
Період оскарження:
19.02.2021 10:19 - 03.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Додаток до вимоги щодо неправомірного визначення переможця
Номер:
84dbd4b169064cf699df9ab9ae5aeb6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-19-002558-b.a3
Назва:
Додаток до вимоги щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
1) ФОП Стеніна Олена Василівна надала в складі своєї тендерної пропозиції договір оренди нерухомого майна б/н від 01.10.2020 року, в якому зазначено, що строк даного договору становить один рік з дати приймання Об’єкта (Розділ 4. Строк оренди, п.4.1.). Проте, Розділом 8. Дія договору, п. 8.2. зазначено – Договір набуває чинності в момент підписання та діє до 31.08.2021 року. По-перше, учасник ФОП Стеніна Олена Василівна, надаючи договір зі строком, що менший за строк постачання Замовнику (а саме : до 31 грудня 2021 року) ставить під ризик подальше постачання предмету закупівлі та можливий зрив поставок. По-друге, виходячи із договору незрозуміло, який строк дії має зазначений договір та коли саме він припиняє свою дію.
2) ФОП Стеніна Олена Василівна надала в складі своєї тендерної пропозиції договор оренди автотранспорта б/н від 01.10.2020 року, в якому зазначено : «Орендар» приймає після заключення цього договору вищезгаданий АВТОМОБІЛЬ з водієм у платне користування терміном на одинадцять місяців, тобто до 31.07.2021 року з правом поїздок виходячи з потреб одного-двох разів на тиждень по м. Куп’янську та Району. При цьому «Орендар» зобов’язується :
- Нести усі необхідні витрати по експлуатації під час оренди, включаючи проведення поточного та капітального ремонту, заправки та зберігання АВТОМОБІЛЯ;
- Використовувати згаданий АВТОМОБІЛЬ за цільовим призначенням, не допускаючи його ушкоджень.
По-перше, учасник ФОП Стеніна Олена Василівна, надаючи договір зі строком, що менший за строк постачання Замовнику (а саме : до 31 грудня 2021 року) ставить під ризик подальше постачання предмету закупівлі та можливий зрив поставок. По-друге, виходячи із договору незрозуміло, який строк дії має зазначений договір та коли саме він припиняє свою дію. По-третє, Додатком 3 Технічні вимоги до поставки М’яса (ДК 021:2015:15110000-2 - М’ясо)(Філе курчат бройлерів охолоджене - ДК 021:2015:15112130-6 Курятина) зазначено : «Періодичність завозу 2-3 рази на тиждень згідно з графіком (Додаток № 2 до Договору).», що суперечить договору оренди автотранспорта та унеможливлює завоз 3 рази на тиждень, тим самим ставить під ризик подальше постачання предмету закупівлі та можливий зрив поставок.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.03.2021 13:26
Вирішення:
Шановний Учасник! В п.1. «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку № 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії, встановлені статтею 16 Закону, та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Замовник вимагає Інформаційну довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі наявності), у якій зазначається інформація щодо наявності в Учасника відповідної матеріально - технічної бази, яка є у власності Учасника, чи така, що використовується Учасником на договірних засадах. Вищевказана інформація Учасником ФОП Стеніна Олена Василівна надана.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Невідповідність пропозиції
Номер:
70a3dfa6cb9249aab0eb41f76ff293d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-19-002558-b.b2
Назва:
Невідповідність пропозиції
Вимога:
Шановний Замовник! Ми ретельно проаналізували тендерну документацію " ФОП "Стеніна Олена Василівна" та прийшли до висновку, що вона не відповідає вимогам Замовника та чинному законодавству з наступних причин:
1. Вимога Замовника:
Додаток 3 Технічні вимоги:
Надати: «Документи, що підтверджують якість та безпечність продукції» .
«Обов'язкова наявність посвідчення про якість».
У пропозиції ФОП "Стеніна Олена Василівна" відсутнє посвідчення про якість, і взагалі будь який документ, який підтверджує якість та безпечність продукції.
2. Вимога Замовника:
Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі…
У пропозиції ФОП "Стеніна Олена Василівна" надано файл «опис товару», у якому учасник фактично скопіювало вимогу замовника щодо технічних характеристик- Додаток 3, проте не надає своєї технічної специфікації (опису), у якій потрібно було навести технічні показники щодо предмету закупівлі, які саме пропонує учасник у складі своєї пропозиції.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b; також відповідне рішення міститься і в рішенні №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-а)) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі.
У Статті 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності, зазначено, що:
1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Аналогічне рішення АМКУ № 9649-р/пк-пз від 17.07.2019р.
Аналогічне рішення АМКУ 12404-р/пк-пз від 23.06.2020р.
3.Вимога Замовника:
Термін придатності від загального терміну зберігання, передбаченого виробником, на час поставки не менше, ніж 90 %.
У пропозиції ФОП "Стеніна Олена Василівна" відсутній документ, який підтверджує взагалі термін придатності товару закупівлі, який учасник пропонує до постачання.
4.Вимога Замовника:
Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , надати:
Інформацію та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (згідно з Додатком № 1 до цієї тендерної документації);
Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог статті 16 Закону. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник надає документи, зазначені у Додатку 1 до тендерної документації.
По-перше;
ФОП "Стеніна Олена Василівна" надає Договір оренди нерухомого майна, у якому відсутній , акт приймання- передачі.
Відповідно до ст. 795. ЦКУ, такий акт є обов’язковим:
Передання будівлі або іншої капітальної споруди у найм
1. Передання наймачеві будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) оформляється відповідним документом (актом), який підписується сторонами договору. З цього моменту починається обчислення строку договору найму, якщо інше не встановлено договором.
Тобто, надана не дійсна інформація, яке не може бути підтвердженням відповідності пропозиції ст. 16 МТБ.
5.Вимога Замовника:
Додаток 1, надати:
Експлуатаційний дозвіл для підприємств (ФОП), які здійснюють безпосередню діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
ФОП "Стеніна Олена Василівна" надає Експлуатаційний дозвіл № 63707/19/17, у якому зазначена адреса потужності: м. Куп’янск, м/р-н Ювілейний, проте надано Договір оренди на іншу адресу, а саме: м. Куп’янск, м/р-н Ювілейний, бу1.
Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Експлуатаційний дозвіл повинен ати таку інформацію:
місце проживання оператора ринку, назва (опис) потужності, її адреса, заплановані види діяльності та перелік харчових продуктів, виробництво та/або обіг яких планується здійснювати.
Тобто, наданий дозвіл не відповідає вимогам чинного законодавства, та є не чинним,бо не вказана повна адреса потужності, а саме не вказано номер будівлі, та який зазначено у наданому договорі оренди.
6.Вимога Замовника:
Додаток 2, надати:
Лист-гарантія про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону
ФОП "Стеніна Олена Василівна" надає довідку по ст..17 , у якій надана неправдива інформація по п.9., а саме зазначено, що наявна інформація стосовно юридичних осіб, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Проте у Витязі з ЄДР, зазначено, що відсутня відповідна інформація.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону.
Згідно вище зазначених невідповідностей, пропозиція ФОП "Стеніна Олена Василівна" повинна бути відхилена.
Пов'язані документи:
Учасник
- Щановний Замовник Стеніна.docx 23.03.2021 14:38
Дата подачі:
23.03.2021 14:38
Вирішення:
Шановний Учасник! На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
п.1. Щодо питання про документи про якість - в Додатку № 3 до ТД зазначено, що Товар поставляється (кожна партія) за наявності супровідних документів, що підтверджують його походження, безпечність та якість – ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання, тощо. Тобто, вищезазначені документи надаються Постачальником на стадії поставки Товару.
п.2. Стосовно питання про технічній опис предмета закупівлі – Учасник своїм підписом підтвердив свою згоду та можливість надання Товару, який відповідає вимогам Замовника.
п. 3. Щодо терміну придатності від загального терміну зберігання, передбаченого виробником, на час поставки не менше, ніж 90 % - можливо визначити залишковий термін придатності на час поставки продуктів харчування по наданим супровідним документам. Згоду з даною вимогою Учасник підтвердив.
п.4. Стосовно відповідністі Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог статті 16 Закону – Замовником вимагалась Інформаційна довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності), у якій зазначається інформація щодо наявності в Учасника відповідної матеріально - технічної бази, яка є у власності Учасника, чи така, що використовується Учасником на договорних засадах. Дану інформацію Учасник надав.
п.5. Учасником наданий Експлуатаційний дозвіл, у дійсності якого у Замовника немає підстав сумніватись. Замовником не вимагались Договори аренди і до розгляду не приймались.
п.6. Стосовно інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Відповідна інформація наявна в Копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, наданому Учасником. Тому некорекно зазначена Учасником інформація не є суттєвою та не впливає на зміст Тендерної пропозиції. Тим більш, що дана інформація стосується юридичних осіб.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Не правомірна дискваліфікація
Номер:
639a287f3bc549218cabd4f1e1557d80
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-19-002558-b.b1
Назва:
Не правомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовник!
Вимагаємо скасувати рішення Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 12.01.2021р. у частині дискваліфікації ФОП Долганська Л.З. з незаконних підстав, а саме:
Ненадання Експлуатаційного дозволу для підприємств (ФОП), які здійснюють безпосередню діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
По-перше:
Згідно викладеній вимозі у такій формі, незрозуміло, кто повинен був надати такий дозвіл,бо
в українській пунктуації застосовують круглі дужки в таких позиціях, як для виділення в тексті підзаголовків, пояснення маловідомих, зокрема іншомовних, слів, уточнення попереднього слова (слів), для наведення другої назви кого- або чого-небудь, прикладів до чого-небудь, варіантів (слова та ін.), для подання прізвища автора або іншого джерела після цитування (якщо цитування подано не у формі епіграфа.
Дужки́ (давня назва кля́мри) — парні розділові знаки, які використовуються в різних областях. Круглі дужки для мовлення використовуються в письмовому мовленні як пунктуаційний знак для пояснень та уточнень.
По-друге:
Правовий статус ФОП визначено у ст. 51 ЦКУ, в той час, як правовий статус підприємства визначено у ст. 63 ГКУ.
Тобто, зазначення сполучення ФОП у дужах, не може бути уточнення або поясненням до слова «підприємство», так, як ФОП не є підприємство у значенні чинного законодавства.
Тому, незрозуміла вимога Замовника, призвела до неоднозначного тлумачення вимоги учасником.
Замовник не надав однозначної вимоги, що Експлуатаційний дозвіл повинен був надати саме Учасник, або сам Виробник.
Тому вважаємо, нашу дискваліфікацію з цього питання безпідставною.
2.Надання Повідомлення щодо державної реєстрації потужностей за адресою Московський 259 лише на етапі зберігання.
Вимога Замовника була наступна:
Надати: Відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь – якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
Відповідно до ст.1 п. 51 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
51) обіг - реалізація та/або зберігання харчових продуктів для цілей реалізації, включаючи пропонування до реалізації та/або іншої форми передачі, реалізації, розповсюдження або будь-яку іншу форму передачі незалежно від її здійснення на платній чи безоплатній основі. Дії, пов’язані з направленням на переробку (зміну призначеного використання), вилучення та/або відкликання, та/або утилізацію харчових продуктів, не вважаються обігом;
Тобто, етап зберігання є теж етапом обігу харчових продуктів.
Тому вважаємо, нашу дискваліфікацію з цього питання безпідставною.
У разі Вашої бездіяльністї щодо нашої вимоги про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Долганська Л.З, ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ та за результатами звернутися до суду з позивом про стягнення з Вас витрат за подання Скарги разом з компенсування витрат на юридичні послуги, та подати заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення усіх членів тендерного комітету до персональної відповідальності.
Також нагадуємо про відповідальність за порушення в сфері публічних закупівель, а саме:
Підстави притягнення до відповідальності згідно статті 164-14 КУпАП ч. 3-4
відхилення тендерних пропозицій, на підставах не передбачених законом;
Розмір штрафу згідно статті 164-14 КУпАП та особа на яку накладається
1500-3000 НМД (25500 – 51000 грн.), на службових (посадових) осіб;
-3000-5000 НМД (51000 – 85000 грн.) за ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за одне із цих правопорушень.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Долганська мясо.docx 15.03.2021 14:27
Дата подачі:
15.03.2021 14:27
Вирішення:
Шановний Учасник! Відповідно до п.75 ст.1 Закону України « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР під реалізацією необхідно розуміти передачу, обмін, поставки за договором та відчуження іншим шляхом харчового продукту від однієї особи до іншої безвідносно від того, чи відбулася реалізація платно та/або в іншій формі;
Відповідно до п.20 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів» під реалізацією необхідно розуміти діяльність суб'єктів господарювання з продажу товарів (робіт, послуг);
Зберіганням харчових продуктів є - забезпечення в складських приміщеннях оптимального режиму зберігання товарів відповідно до їхніх фізико-хімічних властивостей;
Враховуючи викладене, просимо звернути увагу, що зберігання і реалізація харчових продуктів не є тотожніми поняттями, оскільки є чітке законодавче розмежування.
Відповідно п.4. Додатку №1 Тендерної документації викладені вимоги, які Учасник має виконати та надати відповідні документи для підтвердження відповідності пропозиції (реалізація) Учасника вимогам Замовника, тому пп.4.1. – 4.8. пункту 4 відносяться до Учасника.
На підставі зазначеного вважаємо, що прийняте Замовником рішення є правомірним.
Статус вимоги:
Відхилено