• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко та вершки

Торги відмінено

93 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 468.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2021 09:58 - 25.02.2021 09:55
Вимога
Без відповіді

Незаконне відхилення тендерної пропозиції ФОП Кривки Мирослава Васильовича

Номер: 70b15ea3ca474fbcaf60430301fa2d48
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-19-001990-b.c1
Назва: Незаконне відхилення тендерної пропозиції ФОП Кривки Мирослава Васильовича
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно до умов тендерної документації предметом закупівлі є Молоко та вершки за кодом ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки (UA-2021-02-19-001990-b) , Замовник НЕЗАКАННО ВІДХИЛИВ ПРОПОЗИЦІЮ ФОП КРИВКИ МИРОСЛАВА ВАСИЛЬОВИЧА. По всім 5 пунктам по яким було відхилено пропозицію ФОП Кривки Мирослава Васильовича можна спростувати кожну відповідність тому що данні незаконні помилки являються незаконим відхиленням тендерної пропозиції Виконавця. 1) Пункт 1 : ФОП Кривка Мирослав Васильович надав документ , що пітверджує товару-предмету закупівлі що відповідає державних стандартам і ще саме ГОЛОВНЕ ТО ЩО ДАНИЙ ДОКУМЕНТ ВИДАНИЙ НЕ ПІЗНІШЕ МІСЯЧНОЇ ДАВНОСТІ ТОМУ ПРОСИМО ЩЕ РАЗ УВАЖНО ПРОГЛЯНУТИ ДОКУМЕНТ ; 2)Пункт 2: Замовник в листі про відхилення вказав на документи які пітверджують співпрацю з виробника товару з ФОП Кривка М.В. , але ЗАМОВНИК В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ НЕ ВКАЗАВ ПРО НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ПРО СПІВПРАЦЮ З ВИРОБНИКОМ , що являється само по собі незаконим відхиленням ; 3) Пункт 3: ФОП Кравченко що проводив дезинфекцію і дійсності має квед щодо прибирання але даний квед підходить також і для дезенфекції ТОМУ ПРОСИМО ПРОДВИТЬСЯ ЗАМОВНИКА ЗАКОНОДАВСТВО ЩОДО ЦЬОГО ВІДХИЛЕННЯ , тому що воно також являється неправомірним. 4) Пункт 4:ФОП Кривка Мирослав Васильович наклав на кожний документ КЕП і він сам являється уповноваженою особою ТОМУ ЦЕЙ ПУНКТ МОЖНА ТАКОЖ НАЗВАТИ НЕЗАКОНИМ ВІДХИЛЕННЯМ 5) Пункт 5: Замовник зазначив що копії оригіналів паспорта повині бути завіренні та підписанні але в тендерній документації Замовник сам же заперечує це та вказує що уповноваженій особі не потрібно підписувати та завіряти СКАН КОПІЮ ОРИГІНАЛІВ ДОКУМЕНТІВ , ЩО ТАКОЖ МОЖНА НАЗВАТИ НЕЗАКОНИМ ВІДХИЛЕННЯМ. Крім того, зазначаємо, що наша цінова пропозиція відповідає умовам закупівлі, оскільки не перевищує очікувану вартість предмету закупівлі 93 600,00 UAH , а наша цінова пропозиція становить лише 84 240,00UAH з ПДВ, що суттєво економить бюджет замовника, який був дуже завищений зважаючи на всі ціни учасників. Тож, навіщо замовнику видумувати безпідставну причину для відхилення нашої пропозиції! Можливо є тут корупційна складова зважаючи на не законне та неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП КРИВКИ МИРОСЛАВА ВАСИЛЬОВИЧА. Відповідно до частини 3 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 1.1. Розділу 5 Тендерної документації – Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%) Тож, ФОП КРИВКА МИРОСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ вважає, що вищезазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до нього, як учасника процедури публічної закупівлі, та порушують права та інтереси його, як учасника, гарантованих законодавством у сфері публічних закупівель, та оцінка нашої пропозиції була упередженою. Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ФОП КУРТКИ АЛІНИ ЮРІЙОВНОЇ , адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ФОП КРИВКИ МИРОСЛАВА ВАСИЛЬОВИЧА , що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання, мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, вимагаємо від Замовника рішення уповноваженої особи Ковач Діани Михайлівної (Протокол № 26 від 12 березня 2021 року) тендерної пропозиції учасника ФОП КРИВКИ МИРОСЛАВА ВАСИЛЬОВИЧА щодо закупівлі ” Молоко та вершки ” про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП КРИВКИ МИРОСЛАВА ВАСИЛЬОВИЧА відмінити, оскільки рішення тендерного комітету є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки відхилення нашої тендерної пропозиції. Крім того, за результатами розгляду нашої вимоги залишаємо за собою звернутись до Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.