• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 20 000.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2021 09:00 - 08.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо незаконного визначення переможцем

Номер: ea773a85d8aa4d77be55b421bc48cd70
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-19-000709-b.b2
Назва: Щодо незаконного визначення переможцем
Вимога:
Шановний Замовнику, інформуємо, що за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВЕСТ КАРД" виявлено ряд невідповідностей, які свідчать про не належну підготовку тендерної пропозиції та є підставою для відхилення останнього на підставі ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: 1. Відповідно до додатку 3 ТД учасник зобов’язаний надати Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), виданий УЧАСНИКУ уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності. На підтвердження реальності здійснення перевірки палива на відповідність вимогам Технічного регламенту та ДСТУ «7687:2015». Учасник ТОВ «ВЕСТ КАРД» надає сертифікати на бензин А92, видані на АТ «Мозирський нафтопереробний завод»; сертифікат на дизельне пальне – ТОВ «ВОГ ТРЕЙД РЕСУРС» і АТ «Мозирський нафтопереробний завод»; Сертифікат на А95 на ТОВ «ВОГ РЕСУРС». Таким чином, жоден сертифікат, наданий в складі пропозиції ТОВ "ВЕСТ КАРД" не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки наданий не на ім'я учасника, а на ім'я інших суб'єктів господарювання. Принагідно інформуємо, що в разі встановлення певної вимоги у тендерній документації, учасники зобов'язані її виконати, а замовники здійснити перевірку документів на відповідність даній вимозі. В разі невідповідності документів учасника положенням ТД, замовник ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ відхилити пропозицію на підставі ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі". З урахуванням вище зазначеного, ТОВ "ВЕСТ КАРД" порушив вимоги тендерної документації та пропозиція останнього підлягає відхиленню на підставі ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі". Просимо розглянути дану вимогу та відхилити ТОВ "ВЕСТ КАРД"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу прийнято до розгляду та направлено запит до Учасника на надання відповідних документів.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: 2fe72f109f354bd9974337577baf8136
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-19-000709-b.a1
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо - надання договору з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності; - наявності відповідної ліцензії для місця роздрібної торгівлі пальним та додання ліцензії на роздрібну торгівлю; - сертифікат відповідності, виданий саме Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності; - надання копії атестату (свідоцтва)про акредитацію за належною сферою (галуззю) органу з сертифікації (акредитованої лабораторії); - надання оригіналу документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника; - надання документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір); - надання в складі тендерної пропозиції талонів єдиного зразка, єдиного бренду); - надання Копії (зразки) наданих талонів повинні бути завірені підписом посадової особи (із зазначенням посади та ПІБ) власника (емітента) талонів на пальне та завірені його печаткою (у разі використання); - надання оригіналу листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК; - надання копії партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами саме з інформацією про перелік АЗС. ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС ВИМОГИ МІСТИТЬСЯ УДОДАНОМУ ФАЙЛІ У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Вирішення: Шановний потенційний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому згідно з частиною другою статті 22 Закону тендерна документація повинна зокрема містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина третя статті 22 Закону). Водночас відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція − це пропозиція щодо предмету закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. У свою чергу, відповідно до статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Таким чином, у відповідь на вашу Вимогу (Скаргу) від 25.02.2021, 17:23. ID: UA-2021-02-19-000709-B.A1 щодо дискримінаційних умов Тендерної документації надаємо наступні роз’яснення: Щодо документів, які стосуються проведення сертифікації, а саме договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документ (заява), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, та акт відбирання зразка палива. Відповідно до пункту 24 Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив –«випробування палив для підтвердження виконання вимог цього Технічного регламенту проводяться акредитованими випробувальними лабораторіями, визначеними у встановленому Мінекоенерго порядку». Нормативний документ, який регулює Порядок контролювання якості під час приймання, зберігання і відпуску нафти та/або нафтопродуктів із застосуванням акредитованих лабораторій є Наказ МІНІСТЕРСТВА ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ N 271/121 від 04.06.2007 «Про затвердження Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України». Вимоги цієї Інструкції є обов'язковими для всіх підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності (далі - підприємства), які займаються хоча б одним із таких видів діяльності, як зберігання, транспортування та відпуск нафти і нафтопродуктів, а також органів виконавчої влади. Поняття: Акредитована лабораторія - лабораторія, акредитована на право виконання відповідної роботи з випробувань нафти та/або нафтопродуктів у певній (заявленій) області у відповідності до вимог нормативних документів на нафту та нафтопродукти і методи їх випробувань (Розділ 3 «Терміни та визначення» Наказу МІНІСТЕРСТВА ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ N 271/121 від 04.06.2007). Реєстр акредитованих ДСТУ ISO/ІЕС 17025 лабораторій міститься у відкритому доступі на сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Національного агенства з акредитації України: https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ в якому є вся необхідна інформація про акредитацію. Розрізняють: - Підприємства, що мають власні випробувальні лабораторії, для забезпечення обліку контрольних операцій під час визначення якості нафти та/або нафтопродуктів; - Підприємства, що не мають власних випробувальних лабораторій з випробування нафти та нафтопродуктів, які укладають відповідні договори про виконання робіт з випробувань нафтопродуктів зі сторонніми акредитованими або атестованими, у встановленому порядку, лабораторіями; п. 5.6 Розділу 5 вищезазначеної інструкції передбачено: «Згідно з результатами випробувань проб нафти та/або нафтопродуктів випробувальна лабораторія оформлює паспорт якості за формою N 11-НК. Паспорт, що видається випробувальною лабораторією на нафту або нафтопродукт, який відпускається, заповнюється в повному обсязі показників, обумовлених нормативним документом на нафтопродукт. Значення показників, що не визначались випробувальною лабораторією, переносяться з даних паспорта, виданого вантажовідправником чи іншою випробувальною лабораторією, до якої проба надсилалась на випробування, про що робиться відповідна примітка. п. 5.13 Розділу 5 вищезазначеної інструкції: «На підприємствах, які не мають власних випробувальних лабораторій, оцінювання якості під час приймання, зберігання і відпуску нафти та/або нафтопродуктів за окремими показниками дозволяється здійснювати за допомогою експрес-методів. Результати, отримані з використанням нестандартизованих експрес-методів, не приймаються для оформлення паспортів якості і не мають підстави для визнання нафти та/або нафтопродуктів, що відповідають вимогам нормативних документів. п. 6.5.7 Розділу 6 вищезазначеної інструкції передбачено: «Для контролювання якості нафтопродуктів на АЗС можуть застосовуватись мобільні (пересувні) лабораторії, укомплектовані необхідним обладнанням, приладами та пристроями. Якщо за допомогою експрес-методів установлена нестандартність нафтопродуктів, то отриманий результат необхідно перевірити в стаціонарній акредитованій (атестованій) випробувальній лабораторії стандартизованими методами.» Від так, наявність договору з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, акт відбирання зразка палива є обов’язковим фактом для учасника як потенційного постачальника. Тож дана вимога не є дискримінаційною з огляду на те, що наявність даних документів в учасника як потенційного постачальника, передбачена вимогами Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та свідчить про гарантування якості товару, що пропонується до постачання. А надання Учасником копії атестату (свідоцтва) про акредитацію за належною сферою органу з сертифікації є документальним підтвердженням компетенції відповідного уповноваженого (акредитованого) органу з оцінки відповідності, який видав сертифікат, акт відбирання зразка палива. Відповідно до цього тендерний комітет вправі вимагати від учасників документи, які підтверджують якість нафтопродуктів і підтверджують реальність здійснення перевірки якості таких товарів. Ч. 2 ст. 36 Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасник – переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії передбачено законодавством. Відповідно до податкового законодавства роздрібна торгівля пальним – це діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального зі зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з АЗС/АГЗС/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливо- та/або оливороздавальні колонки; місце роздрібної торгівлі пальним – це місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на правах власності або користування. Роздрібною торгівлею пальним можуть займатися суб’єкти господарювання (далі – СГ) усіх форм власності, у тому числі його виробники, за наявності у них відповідної ліцензії. При цьому СГ мають отримати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце такої торгівлі. У додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю пальним СГ зазначається адреса місця торгівлі. Партнерство – це така організація господарської діяльності, за якої двоє або більше осіб об’єднують своє майно, стають співвласниками створеного підприємства, спільно управляють виробництвом і власністю, розподіляють прибуток і відповідають за своїми зобов’язаннями. Договором, який опосередковує партнерські відносини, є договір про спільну діяльність та договір концесії. Так, згідно зі ст. 1130 Цивільного кодексу за договором про спільну діяльність сторони (учасники) зобов’язуються спільно діяти без створення юрособи для досягнення певної мети, що не суперечить законодавству. Спільна діяльність може провадитися шляхом об’єднання вкладів учасників (просте товариство) або без такого об’єднання. При цьому чинне законодавство у сфері ліцензування видів госпдіяльності не передбачає винятків для провадження видів госпдіяльності, що підлягають ліцензуванню, на підставі партнерських договорів без отримання відповідної ліцензії. З огляду на вищезазначене, незважаючи на наявність в учасника партнерського договору щодо роздрібної продажі пального, для укладення договору про закупівлю такий учасник має подати належним чином засвідчену копію діючої ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. Тож замовником враховано це й передбачено відповідні умови в тендерній документації. Замовник просить надати документи, які видані саме Учаснику - сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ який видається уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, строк дії якого є не менший ніж строк дії договору про закупівлю та надання договору з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документ (заява), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, акт відбирання зразка палива. Дане рішення зумовлено тим, що на ринку України представлено пальне, як Кременчуцького НПЗ, Шебелинського ДПЗ, виробництва НПЗ Білорусії, Литви, Турції, Греції та інших країн. Виробники, імпортери, які мають вищезазначені документи на їх їм’я можуть без проблем подати дані документи в складі своєї пропозиції. Підприємства, які працюють по принципу трейдера та мають чималий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів і не мають вищезазначених документів, а користуються документами, які їм надають їх постачальники можуть добровільно пройти сертифікацію партії пального, яка пропонується до поставки. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити: «..посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…». Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015). Вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону . Крім того, наголошуємо, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Вимога стосовно наявності сертифікату, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена специфічним характером предмета закупівлі. Наявність в учасників процедури закупівлі сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості послуг, що надаються, злагодженості дій під час впровадження, а тому надійнішого використання коштів за призначенням. На сьогоднішній день досконала система управління якістю поступово стає невід'ємним атрибутом розвинутого виконавця, спроможного виконувати складні багаторівневі інформаційно-аналітичні системи, оскільки докладне знання бізнес-процесів власного підприємства, наявність актуальних інструкцій, які передбачають усі можливі ситуації на підприємстві, суттєво підвищують якість послуг, оперативність їх надання та знижують ризик неправильних рішень. Враховуючи специфіку предмета закупівлі, принцип максимальної економії та ефективності полягає не тільки в отриманні послуг за найнижчою ціною, а також в належній їх якості, відповідності встановленим технічним вимогам. Система управління якістю ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), є прийнятим державним стандартом і така вимога жодним чином не суперечить Закону та не є дискримінаційною. Постачання товару (Нафта і дистиляти – код ДК 021:2015 - 09130000-9) залежить від рівня кваліфікації персоналу учасника, точного планування його роботи, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише виконавець з високим рівнем організації власної діяльності, про що свідчить практика впровадження аналогічних систем. Наявність в учасників Процедури закупівлі сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам ISO 9001:2015, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією вчасності та якості поставок товару, а тому надійнішого використання коштів за призначенням. У своєму зверненні ви тільки підтвердили факт Вашого небажання впроваджувати у роботі Вашої компанії стандарти щодо системи управління якістю. Оскільки впровадження системи управління якістю на підприємстві потребує достатньої для цього матеріально-технічної бази, визначеної кількості кваліфікованих працівників з певним досвідом роботи у цій сфері, то можемо дійти висновку, що тим самим Ви підтверджуєте відсутність у вас, як потенційного учасника, належної матеріально-технічної бази та кваліфікованих працівників. Окрім того, заздалегідь повідомляємо що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель також дотримується такої позиції, що така вимога не являється дискримінаційною. Документальне підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг), відображених на талонах, зразки яких надано Учасником (ліцензійний договір) підтверджує відповідність кваліфікаційним вимогам, передбаченим законодавством України в частині здійснення публічних закупівель, кваліфікаційний критерій 1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (наявність обладнання та матеріально-технічної бази). Звертаємо Вашу увагу, що після детального вивчення ринку, встановлено наявність єдиних зразків талонів у багатьох суб’єктів підприємницької діяльності, до прикладу: ТОВ «ВОГ КАРД», Підприємство з іноземними інвестиціями «АМІК Україна», ТОВ «БРСМ_НАФТА», ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ Україна», ПП «ОККО Контракт». Виходячи з вищенаведеного умова щодо забезпечення конкуренції є безумовно дотримана. Вищезазначені умови законодавчо обґрунтовані. Законодавчо замовник не обмежений у прописані вимог, які б забезпечили в повному обсязі виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Окрім цього, аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2-х і більше постачальників. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни. Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що заявник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. В Україні відсутнє прецедентне право (правило, встановлене у попередній юридичній справі, яке є обов'язковим чи переконливим при вирішенні подальших справ із подібними питаннями або фактами) в практичному контексті. Рішення АМКУ по конкретних торгах не має загальнообов’язкової юридичної сили при проведенні інших торгів. Згідно встановленої практики Постійно діючій адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поняття «дискримінаційні умови» повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу тендерної документації більш ніж одним учасником процедури закупівлі. Згідно чинного Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним (посилання: https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html) на території Голосіївського району міста Київ знаходиться 50 АЗС. Тому, враховуючи той факт, що Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС, а має можливість пропонувати АЗС своїх партнерів, незалежно від договірних відносин та торгової марки (логотипу) АЗС, Замовник вважає вимоги тендерної документації обґрунтованими та не вбачає в них порушення Закону України «Про публічні закупівлі». До того ж зауважимо, що виконання всього об’єму поставки за даною закупівлею потребує певного комплексу технічних можливостей, професійних знань та досвіду у виконанні аналогічних поставок та не може бути доручено некомпетентним учасникам без відповідної кваліфікації. Розглядаючи подібні скарги суб’єктів господарювання та рішення Колегії, судові органи вже неодноразово звертали свою увагу на ту обставину, що намір взяти участь у декількох процедурах закупівлі та безпосередня участь та укладення за її результатами відповідних договорів не є тотожними поняттями та ймовірність неможливості виконання взятих скаржником зобов'язань у майбутньому не може розцінюватись як дискримінаційна умова тендерної документації. Крім того технічні складнощі в адмініструванні та обліку талонів та карток різного бренда не дають змоги замовнику відмовитись від умови уніфікованого талону. Разом з тим, замовник повідомляє, умова тендерної документації щодо уніфікованого бренду талону картки та запропонованої учасником АЗС серед АЗС партерів може бути виконана шляхом розміщення логотипу назви бренду на стелі власної або залученої АЗС постачальника. Щодо виконання вимоги у разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання талонів, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2021 року, за талонами зразка Учасника. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше січня місяця 2021-22 років та повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника. Копія партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, повинна містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива за єдиним зразком талонів Учасника, наданим в складі тендерної пропозиції.». У відповідь на Ваше зауваження щодо відсутності юридичного сенсу гарантійних листів та інших документів від власників/орендарів/управителів АЗС/АЗК, які вимагає Замовник, інформуємо про те, що дана вимога є гарантією підтвердження діючих партнерських відносин між Учасником та власником/орендарем/управителем АЗС/АЗК. Дана вимога не є дискримінаційною оскільки отримання вищезазначених документів від власників/орендарів/управителів АЗС/АЗК за умови встановлення офіційних партнерських відносин не є проблематично. Наявність зазначених вимог обумовлена тим, що на практиці, мають місце непоодинокі випадки неможливості здійснити поставку товару переможцями процедур закупівель за заявленою якістю, цінами та в передбачені терміни. Якщо на етапі підготовки тендерних пропозицій партнери Учасників відмовляються надати Учаснику документи, які підтверджують кваліфікаційні критерії, то з даного випливає наступне запитання – чи на етапі виконання договору з поставки нафтопродуктів не буде відмовлено Постачальником в поставці нафтопродуктів необхідної якості, кількості та в передбачені строки. Викладені в документації вимоги, не суперечать діючому законодавству, а є необхідними для успішного проведення закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною та у визначені терміни. Зазначені в тендерній документації Замовника вимоги є рівними для всіх Учасників та відповідають принципам добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; об’єктивному та неупередженому визначенню переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Таким чином, висновки про дискримінаційний характер вимог ТД є безпідставними і вимога не підлягає задоволенню. Учасник має право оскаржити рішення Замовника, звернувшись до органу оскарження згідно ст.18 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.03.2021 08:02