-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо (налив) ДП Євро-5 ВО (код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти)
Торги не відбулися
3 480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 400.00 UAH
Період оскарження:
18.02.2021 19:11 - 02.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне відхилення ТОВ "БРИСТОН"
Номер:
29b269e1448f4f96a42c03eef61db24f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-013157-b.c3
Назва:
Неправомірне відхилення ТОВ "БРИСТОН"
Скарга:
Неправомірне відхилення ТОВ "БРИСТОН"
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка про наявність МАТ-ТЕХ бази.pdf 25.03.2021 12:59
- Скарга.PDF 25.03.2021 12:59
- рішення від 29.03.2021 №6239+лист замовнику.pdf 30.03.2021 09:26
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 07.04.2021 №5604.pdf 08.04.2021 15:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2021 №8322.pdf 20.04.2021 19:17
- рішення від 19.04.2021 №8322.pdf 22.04.2021 21:27
- Пояснення ІДАК на вик.листа АМКУ від 29.03.2021 № 6239-р-пк-пз.doc 02.04.2021 17:18
- Кваліфікаційні критерії.PDF 02.04.2021 17:18
- Пояснення по суті скарги на Рішення АМКУ 29.03.2021 №6239.pdf 02.04.2021 17:18
- субпідряд.pdf 02.04.2021 17:18
- Пояснення ІДАК на вик.листа АМКУ від 29.03.2021 № 6239-р-пк-пз.doc 02.04.2021 17:28
- Додаток до Пояснення по суті скарги на Рішення АМКУ 29.03.2021 №6239.pdf 02.04.2021 17:35
- Протокол 89 від 06.05.2021 про скасування Рішення Замовника від 12.03.2021 ВТ Нафта і дистиляти.pdf 07.05.2021 12:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.03.2021 15:04
Дата розгляду скарги:
07.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.03.2021 09:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.04.2021 21:27
Дата виконання рішення Замовником:
07.05.2021 12:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання РІШЕННЯ Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8322-р/пк-пз від 19.04.2021 р. прийнято Рішення засновника скасувати попередні рішення (Протокол № 50 від 12 березня 2021 року та Протокол № 57 від 19 березня 2021 року) щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРИСТОН» (Ідентифікаційний код - 42254701) та визнання переможцем відкритих торгів ТОВ "НЕМИРІВ НАФТОБАЗА" (Ідентифікаційний код - 24898750) на закупівлю за процедурою відкритих торгів: Дизельного палива (налив) ДП Євро-5 ВО (код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти), (ID процедури: UA-2021-02-18-013157-b).
Вимога
Є відповідь
повторно - неправомірне відхилення ТОВ БРИСТОН
Номер:
0082553ec9844cb8978e97e4d8a7ef40
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-013157-b.c2
Назва:
повторно - неправомірне відхилення ТОВ БРИСТОН
Вимога:
Порушуючи Закон України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник вирішив відхилити нас через не відповідність КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ.
Пояснення:
Згідно статті 16 Закону до кваліфікаційних критерії відноситься:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Далі пункт частина 16 статті 29 Закону зазначає про можливість усунення невідповідностей, які виявлені замовником при розкритті, серед яких кваліфікаційні критерії:
16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО подані учасником у тендерній пропозиції ТА/АБО ПОДАННЯ ЯКИХ ВИМАГАЛОСЬ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, ВІН РОЗМІЩУЄ У СТРОК, ЯКИЙ НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШИМ НІЖ ДВА РОБОЧІ ДНІ ДО ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОю про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЦЬОГО ЗАКОНУ;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ПОВИННО МІСТИТИ ТАКУ ІНФОРМАЦІЮ:
1) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ;
2) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ;
3) ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Однак, замовник порушив статтю 28 Закону та не надав учаснику усунути порушення в частині кваліфікаційних критеріїв, а саме: додати довідку про наявність працівників тощо.
2) Згідно з п 5 (кваліфікація) Розділу ІІІ та Додатку 2 вимагається надати:
наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за вашою формою.
У вимогах п 5 Розділу ІІІ та Додатку 2 до документації ВІДСУТНІ будь-які вимоги щодо конкретної матеріально-технічної бази ( відсутні умови щодо нафтобази, бензовозів тощо), крім як зазначити власне чи орендоване обладнання (згідно форми і що неодноразово визначалося Антимонопольним комітетом України як дискримінацією власне/орендоване).
На виконання вимоги п 5 Розділу ІІІ та Додатку 2 до документації учасник ТОВ «БРИСТОН» надав довідку про наявність матеріально-технічної бази, обладнання та технологій що є власним або орендованим та свідчить про повне виконання вимоги, підстави для відхилення відсутні.
Аргументи Замовника щодо «ПОБОЮВАННЯ ЗРИВУ» не передбачено Законом як відхилення учасників, а тому Замовник свідомо упереджено та формально поставився до оцінки нашої пропозиції та порушив статті 28, 31 Закону.
ПРИМІТКА* Щодо побоювання замовника повідомляємо, що в нашій пропозиції наявні ЗНАЧНІ за обсягом ВИКОНАНІ АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ (налив) у 2020 році, що свідчать про здатність ТОВ «БРИСТОН» до виконання договорів та надані позитивні відгуки про вчасну поставку та якісне паливо.
Ураховуючи вищенаведене, Замовник діяв з порушенням умов тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» - прийняв рішення про відхилення пропозиції
ТОВ «БРИСТОН» не надавши 24 години на усунення порушення (надати працівників).
Неправомірно відхиливши пропозицію ТОВ «БРИСТОН»» з обставин, визначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, Замовником порушено принципи здійснення закупівель і вимоги ст. 5, 29, 31 Закону.
Вважаємо, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував дискримінаційний, упереджений підхід до розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «БРИСТОН»» порушив законні інтереси Скаржника.
Вимагаємо негайно скасувати рішення щодо відхилення учасника ТОВ «БРИСТОН» та надати 24 години на усунення порушення (а саме додати працівників згідно статті 29 Закону) , крім того дане право надали наступному учаснику, що прямо свідчить про упереджений розгляд нашої пропозиції та лояльний підхід до наступного учасника!!! (
У разі незадоволення нашої вимоги будемо звертатися в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2021 11:33
Вирішення:
На виконання ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). надаємо додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «Бристон» умовам тендерної документації та невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям
Іллінецький державний аграрний коледж (далі – Замовник) розглянув вимогу ТОВ «Бристон» (далі – Автор вимоги) про негайне скасування рішення щодо відхилення учасника ТОВ «БРИСТОН» та надання йому 24 години на усунення порушення, за процедурою закупівлі «Дизельне паливо (налив) ДП Євро-5 ВО (код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти)» (далі – Предмет закупівлі; Товар), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-18-013157-b та надає відповідь по суті вимоги.
Не погоджуючись з рішенням тендерного комітету Замовника зо Предметом закупівлі, Автор вимоги наголошує на порушенні Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). У зв’язку з цим та по суті порушених у вимозі питань пояснюємо наступне.
Відповідно до ч.1 ст.31 Закону «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;».
Вимога щодо порушення Замовником вищезазначеної норми Закону є необґрунтованою, а саме:
згідно з ч.1 та ч.2 ст. 16 Закону «1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
У Тендерній документації нами встановлено 3 (три) з 4 (чотирьох) кваліфікаційних критеріїв, тому наші вимоги є законними (див. п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). ТОВ «Бристон» надав тільки документи по 2 (двох) встановлених кваліфікаційних критеріях.
На виконання п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Учасник повинен підготувати тендерну пропозицію та подати у відповідності до вимог цієї Документації.
Окрім того, у п.4 «Супровідна інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено: «3) Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
У разі виникнення у Учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені у тендерній документації, то при вирішенні останніх Замовник та Учасники процедури закупівлі керуються чинними нормативно-правовими актами України.»
Наголошуємо ще раз, що протягом строку подачі документів оприлюдненої закупівлі жодних запитань від Учасника ТОВ «Бристон» не надходило. На підтвердження ним надано документ: «Довідка підтвердж. вимог документації.pdf», в якій зазначено, що TOB «Бристон» погоджується з усіма вимогами тендерної документації (оголошення) Замовника.
Наступне. Автор вимоги зазначає, що Замовником порушено ч. 16 ст. 29 Закону «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;…».
Норма Закону: Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією не є тотожною відсутності інформації та/або документів, як таких.
Дане право Замовника могло би бути реалізоване при невідповідності у відомостях (що суперечать одне одному) про учасника, поданих одночасно у різних документах тендерної пропозиції. Тому вимога Учасника, щодо не надання протягом 24 годин можливості усунення вказаного порушення (стосовно відсутності документа про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) є не обґрунтованою та не підлягає задоволенню. А відсутність такого документу є фактом невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, викладеним у Тендерній документації.
Твердження автора вимоги про те, що замовник порушив статтю 28 Закону та не надав учаснику час на усунення порушення в частині надання кваліфікаційних критеріїв, а саме: додати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації є необґрунтованим, тому що у статті 28 Закону «Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій» взагалі не йдеться про повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Стосовно зауваження Автора вимоги про: неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «БРИСТОН» з обставин, визначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій та про те, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував дискримінаційний, упереджений підхід до розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «БРИСТОН»» порушив законні інтереси Скаржника, наголошуємо, що предметом закупівлі є поставка наливом дизельного палива за місцем розташування складських приміщень Замовника.
Поставка наливом передбачає залучення автотранспорту постачальника та/або субпідрядника. За допомогою об’єкта нерухомості, комп’ютерної та периферійної техніки чи меблевого устаткування, як зазначено в оприлюдненому Учасником документі за назвою: «Кваліфікаційні критерії (4).PDF» на стор. 3, а саме у ДОВІДЦІ про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, дизельне паливо не транспортується.
Тому, враховуючи викладене вище, вважаємо рішення тендерного комітету від 12.03.2021 (протокол №50) цілком обґрунтованим, логічним і доцільним та таким, що не порушує законні інтереси, за Вашими словами, Скаржника (хоча Ви ще не «Скаржник», а згідно ч.3 ст. 31 Закону - лише «учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, та який вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, і такий, який може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації».
Вважаємо свою відповідь на всі наведені обставини вимоги вичерпною і наданою по суті, а саму вимогу необґрунтованою і тому, відхиляємо її, як недійсну.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення ТОВ "БРИСТОН"
Номер:
45dd89f64f5d4c5f8f7f66c27e2896c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-013157-b.c1
Назва:
Неправомірне відхилення ТОВ "БРИСТОН"
Вимога:
Порушуючи Закон України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник вирішив відхилити нас через не відповідність КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ.
Пояснення:
Згідно статті 16 Закону до кваліфікаційних критерії відноситься:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Далі пункт частина 16 статті 29 Закону зазначає про можливість усунення невідповідностей, які виявлені замовником при розкритті, серед яких кваліфікаційні критерії:
16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ УЧАСНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ ТА/АБО ПОДАННЯ ЯКИХ ВИМАГАЛОСЬ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, ВІН РОЗМІЩУЄ У СТРОК, ЯКИЙ НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШИМ НІЖ ДВА РОБОЧІ ДНІ ДО ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОю про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЦЬОГО ЗАКОНУ;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ПОВИННО МІСТИТИ ТАКУ ІНФОРМАЦІЮ:
1) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ;
2) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ;
3) ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Однак, замовник порушив статтю 28 Закону та не надав учаснику усунути порушення в частині кваліфікаційних критеріїв, а саме: додати довідку про наявність працівників тощо.
2) Згідно з п 5 (кваліфікація) Розділу ІІІ та Додатку 2 вимагається надати:
наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за вашою формою.
У вимогах п 5 Розділу ІІІ та Додатку 2 до документації ВІДСУТНІ будь-які вимоги щодо конкретної матеріально-технічної бази ( відсутні умови щодо нафтобази, бензовозів тощо), крім як зазначити власне чи орендоване обладнання (згідно форми і що неодноразово визначалося Антимонопольним комітетом України як дискримінацією власне/орендоване).
На виконання вимоги п 5 Розділу ІІІ та Додатку 2 до документації учасник ТОВ «БРИСТОН» надав довідку про наявність матеріально-технічної бази, обладнання та технологій що є власним або орендованим та свідчить про повне виконання вимоги, підстави для відхилення відсутні.
Аргументи Замовника щодо «ПОБОЮВАННЯ ЗРИВУ» не передбачено Законом як відхилення учасників, а тому Замовник свідомо упереджено та формально поставився до оцінки нашої пропозиції та порушив статті 28, 31 Закону.
ПРИМІТКА* Щодо побоювання замовника повідомляємо, що в нашій пропозиції наявні ЗНАЧНІ за обсягом ВИКОНАНІ АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ (налив) у 2020 році, що свідчать про здатність ТОВ «БРИСТОН» до виконання договорів та надані позитивні відгуки про вчасну поставку та якісне паливо.
Ураховуючи вищенаведене, Замовник діяв з порушенням умов тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» - прийняв рішення про відхилення пропозиції
ТОВ «БРИСТОН» не надавши 24 години на усунення порушення (надати працівників).
Неправомірно відхиливши пропозицію ТОВ «БРИСТОН»» з обставин, визначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, Замовником порушено принципи здійснення закупівель і вимоги ст. 5, 29, 31 Закону.
Вважаємо, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував дискримінаційний, упереджений підхід до розгляду та оцінки пропозиції
ТОВ «БРИСТОН»» порушив законні інтереси Скаржника.
Вимагаємо негайно скасувати рішення щодо відхилення учасника ТОВ «БРИСТОН» та надати 24 години на усунення порушення, а саме додати працівників згідно статті 29 Закону.
У разі незадоволення нашої вимоги будемо звертатися в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.03.2021 15:34
Вирішення:
На виконання ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). надаємо додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «Бристон» умовам тендерної документації та невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям
Іллінецький державний аграрний коледж (далі – Замовник) розглянув вимогу ТОВ «Бристон» (далі – Автор вимоги) про негайне скасування рішення щодо відхилення учасника ТОВ «БРИСТОН» та надання йому 24 години на усунення порушення, за процедурою закупівлі «Дизельне паливо (налив) ДП Євро-5 ВО (код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти)» (далі – Предмет закупівлі; Товар), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-18-013157-b та надає відповідь по суті вимоги.
Не погоджуючись з рішенням тендерного комітету Замовника зо Предметом закупівлі, Автор вимоги наголошує на порушенні Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). У зв’язку з цим та по суті порушених у вимозі питань пояснюємо наступне.
Відповідно до ч.1 ст.31 Закону «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;».
Вимога щодо порушення Замовником вищезазначеної норми Закону є необґрунтованою, а саме:
згідно з ч.1 та ч.2 ст. 16 Закону «1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
У Тендерній документації нами встановлено 3 (три) з 4 (чотирьох) кваліфікаційних критеріїв, тому наші вимоги є законними (див. п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). ТОВ «Бристон» надав тільки документи по 2 (двох) встановлених кваліфікаційних критеріях.
На виконання п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Учасник повинен підготувати тендерну пропозицію та подати у відповідності до вимог цієї Документації.
Окрім того, у п.4 «Супровідна інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено: «3) Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
У разі виникнення у Учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені у тендерній документації, то при вирішенні останніх Замовник та Учасники процедури закупівлі керуються чинними нормативно-правовими актами України.»
Наголошуємо ще раз, що протягом строку подачі документів оприлюдненої закупівлі жодних запитань від Учасника ТОВ «Бристон» не надходило. На підтвердження ним надано документ: «Довідка підтвердж. вимог документації.pdf», в якій зазначено, що TOB «Бристон» погоджується з усіма вимогами тендерної документації (оголошення) Замовника.
Наступне. Автор вимоги зазначає, що Замовником порушено ч. 16 ст. 29 Закону «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;…».
Норма Закону: Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією не є тотожною відсутності інформації та/або документів, як таких.
Дане право Замовника могло би бути реалізоване при невідповідності у відомостях (що суперечать одне одному) про учасника, поданих одночасно у різних документах тендерної пропозиції. Тому вимога Учасника, щодо не надання протягом 24 годин можливості усунення вказаного порушення (стосовно відсутності документа про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) є не обґрунтованою та не підлягає задоволенню. А відсутність такого документу є фактом невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, викладеним у Тендерній документації.
Твердження автора вимоги про те, що замовник порушив статтю 28 Закону та не надав учаснику час на усунення порушення в частині надання кваліфікаційних критеріїв, а саме: додати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації є необґрунтованим, тому що у статті 28 Закону «Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій» взагалі не йдеться про повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Стосовно зауваження Автора вимоги про: неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «БРИСТОН» з обставин, визначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій та про те, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував дискримінаційний, упереджений підхід до розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «БРИСТОН»» порушив законні інтереси Скаржника, наголошуємо, що предметом закупівлі є поставка наливом дизельного палива за місцем розташування складських приміщень Замовника.
Поставка наливом передбачає залучення автотранспорту постачальника та/або субпідрядника. За допомогою об’єкта нерухомості, комп’ютерної та периферійної техніки чи меблевого устаткування, як зазначено в оприлюдненому Учасником документі за назвою: «Кваліфікаційні критерії (4).PDF» на стор. 3, а саме у ДОВІДЦІ про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, дизельне паливо не транспортується.
Тому, враховуючи викладене вище, вважаємо рішення тендерного комітету від 12.03.2021 (протокол №50) цілком обґрунтованим, логічним і доцільним та таким, що не порушує законні інтереси, за Вашими словами, Скаржника (хоча Ви ще не «Скаржник», а згідно ч.3 ст. 31 Закону - лише «учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, та який вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, і такий, який може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації».
Вважаємо свою відповідь на всі наведені обставини вимоги вичерпною і наданою по суті, а саму вимогу необґрунтованою і тому, відхиляємо її, як недійсну.
Статус вимоги:
Не задоволено