• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.

Завершена

199 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.50 UAH
Період оскарження: 18.02.2021 17:57 - 24.02.2021 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

Очківана вартість закупівлі є менше ринкової вартості послуг у сфері поводження з небезпечними відходами.

Номер: de3db99de0474a899262c5673a1e7730
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-18-012780-b.a2
Назва: Очківана вартість закупівлі є менше ринкової вартості послуг у сфері поводження з небезпечними відходами.
Вимога:
Заявлена очікувана вартість предмета закупівлі (199900,00 грн. з ПДВ) на таку кількість медичних відходів (24150 кг ), а саме: 8,28 грн. за кг є заниженою та не відповідає навіть собівартості надання послуг з вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності, до місць переробки, утилізації і знищення з місць тимчасового зберігання відходів у цілому. Вартість послуг у сфері поводження з медичними відходами коливається в межах 30,00-60,00 грн./кг з урахуванням ПДВ. Великий діапазон цін спричинений тим, що вартість послуг напряму залежить від цілого ряду факторів (різновид медичних відходів, регулярність вивезення, вартість пакувальної тари, транспортна складова (відстань до підприємства з утилізації, вид ТЗ, вартість палива та ін.)), не кажучи про податки, заробітну плату та інші витрати. Як висновок, зазначена замовником очікувана вартість предмета закупівлі на кількість яка зазначена в Оголошенні є менше ринкової вартості послуг у сфері поводження з небезпечними відходами. Вимагаємо провести моніторинг цін та привести очікувану вартість закупівлі у відповідність до ринкових показників цін на зазначені послуги або зменшити кількість відходів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Заявлена очікувана вартість відповідає середньостатистичним цінам
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.03.2021 11:11
Вимога
Вирішена

документи після аукціону у спрощених закупівлях

Номер: 8c4d81b14a454c03a9cd3de4e930da15
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-18-012780-b.a1
Назва: документи після аукціону у спрощених закупівлях
Вимога:
В Учасників спрощеної закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону, оскільки програмний комплекс системи Прозорро було приведено у відповідність вимогам ч.9 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено: «9. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.» В зв’язку з викладеним вище, можливість виконати вимогу щодо завантаження оновленої форми пропозиції та інших документів, що вимагаються Замовником , після аукціону відсутня. Ознайомитись з зазначено інформацією Замовник може на ресурсі: https://infobox.prozorro.org/articles/zavantazhennya-dokumentiv-v-sproshcheniy-zakupivli Вимагаємо видалити вимогу про прикріплення в електронну систему кваліфікаційних документів після аукціону. Детальна інформація у вкладенному файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Технічна помилка усунута
Статус вимоги: Задоволено