-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісні меблі
Завершена
187 965.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 879.65 UAH
мін. крок: 1% або 1 879.65 UAH
Період оскарження:
18.02.2021 17:23 - 24.02.2021 17:14
Вимога
Відхилено
Щодо дискримінаційної норми
Номер:
015d081a796042f2afe4d689e8ea25bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-012486-b.b1
Назва:
Щодо дискримінаційної норми
Вимога:
Шановний замовник 18.02.2021р. Вами оголошено спрощену закупівлю UA-P-2021-02-18-011559-b предметом якої є офісні меблі, ретельно вивчиши зазначене оголошення, звертаємо Вашу увагу на наступне:
По перше: Згідно ст. 5. Закону України “Про публічні закупівлі
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
“1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.”
По друге: Згідно ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі”
“Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Отже дослідивши Ваше оголошення про проведення спрощенної закупіві, а саме розьяснення щодо предмету закупівлі: “Відповідно до частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у наших вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку – ТМ Ренессанс та виробника – ПП «ТК-Ренессанс» ми, як замовник, не вказуємо, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином, аналоги та/або еквіваленти не приймаються у пропозиціях учасників. Вибір продукції виробника – ПП «ТК-Ренессанс» та торговельної марки (ТМ) – ТМ Ренессанс здійснено на підставі ґрунтовного аналізу позитивних відгуків щодо якості та експлуатації такої продукції.”
Вважаємо данне посилання, дискримінаційним та таким, що порушує принциип встановленні діючим законодавством України, а сами Вами заздалегідь встановленно переможця торгів та вами не приймаються аналоги, які можуть бути як дешевшими так і якіснішими.
Враховуючи наведене та керуючись ч. 7 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагаємо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-P-2021-02-18-011559-b предметом якої є офісні меблі, шляхом внесення змін, які дозволять іншим виробникам офісних меблів як резидентів так и не резидентів прийняти участь в торгах з аналогічними товарами виробниками яких Вони є.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.02.2021 09:12
Вирішення:
Дякуємо за вимогу! Уповноваженою особою її дуже уважно розглянутою. За результатами розгляду повідомляємо таке. По-перше, Вами абсолютно вірно зроблено акцент, що «У вимогах до предмета закупівлі, ЩО МІСТЯТЬ ПОСИЛАННЯ НА КОНКРЕТНУ ТОРГОВЕЛЬНУ МАРКУ чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або ВИРОБНИКА, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.». Таким чином, вказати або ні, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників у спрощеній закупівлі є ПРАВОМ замовника, а НЕ ОБОВ’ЯЗКОМ! По-друге, наше оголошення про проведення означеної спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Так, Ви, як потенційний учасник закупівлі, можете запропонувати необхідну нам КОНКРЕТНУ ТОРГОВЕЛЬНУ МАРКУ, відповідного ВИРОБНИКА, яка вимагається у нашому оголошенні. Якщо Ваша пропозиція, яка за результатами електронного аукціону буде визначена найбільш економічно вигідною та буде відповідати умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі – Вас буде визначено переможцем. По-друге: стосовно зазначеного Вами: «Вважаємо данне посилання, дискримінаційним та таким, що порушує принциип встановленні діючим законодавством України, а сами Вами заздалегідь встановленно переможця торгів та вами не приймаються аналоги, які можуть бути як дешевшими так і якіснішими»* повідомляємо Вам, що на нашу думку, Ви просто підміняєте поняття «відсутність товару, що вимагається» поняттям «дискримінація». По-третє, навіть якщо б і були наявні законодавчо обґрунтовані підстави для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-P-2021-02-18-011559-b, ми би не мали змоги це зробити, оскільки така спрощена закупівля нами не оголошувалася. По-четверте, з усією відповідальністю наголошуємо Вам, що ми як замовник закупівлі, неухильно дотримуємося принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема, у частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та недискримінації учасників.
* Синтаксис, пунктуація, орфографія автора вимоги збережені
Статус вимоги:
Відхилено