-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Утримання внутрішньоквартальних територій – видалення аварійно-небезпечних дерев
Торги відмінено
418 341.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 091.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 091.71 UAH
Період оскарження:
18.02.2021 16:29 - 04.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
5a64087512094909a5462333f6024053
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-006099-a.a1
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ЗАВОДСЬКОМУ РАЙОНУ, Код ЄДРПОУ:37573534 (Далі-Замовник) 18 лютого 2021 року було оприлюднено оголошення щодо проведення відкритих торгів ДК 021:2015 «77210000-5 Лісозаготівельні послуги» (утримання внутрішньоквартальних територій – видалення аварійно-небезпечних дерев Номер у Prozorro UA-2021-02-18-006099-a. Документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (в редакції ЗУ № 114-IX від 19.09.2019) (далі - Закон).
ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД" Код ЄДРПОУ:43720117 (надалі – Підприємство або Скаржник) виявило бажання взяти участь у даних відкритих торгах та 08.03.2021 року подало тендерну пропозицію.
09.03.2021 року за результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» на закупівлю ДК 021:2015 «77210000-5 Лісозаготівельні послуги» (утримання внутрішньоквартальних територій – видалення аварійно-небезпечних дерев ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-18-006099-a виявили намір прийняти участь у аукціоні 3 учасники, а саме:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ "АКВАТРАНС СИСТЕМИ" 418 341,00 грн 392 700,00 грн
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД" 399 000,00 грн 399 000,00 грн
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОСТРОЙСЕРВІС" 417 974,31 грн 417 974,31 грн
Відповідно вимог статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Тендерним комітетом Замовника було проведено аналіз та вивчення документів, наданих у складі тендерних пропозицій учасників аукціону починаючи з найбільш економічно вигідної пропозиції.
16 березня 2021 року Замовником було оприлюднено протокол засідання тендерного районної адміністрації Запорізької міської ради по Заводському району №58 від 16 березня 2021 року. згідно протоколу засідання тендерного районної адміністрації Запорізької міської ради по Заводському району №58 від 16 березня 2021 року тендерним комітетом Замовника пропозиція Скаржника ТОВ НВП «ЗЕЗ» яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, була розглянута на її відповідність вимогам тендерної документації та її відхилення.
ТОВ НВП «ЗЕЗ» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вважаємо що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням
По перше:
Згідно вимог п.5.ч.3 Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців). Додатку 1 до тендерної документації у складі інші документи від Учасника а саме: Скан-копію договору (-ів) з терміном дії до 31.12.2021 року, який (-і) діє (-ють) на період надання послуг та містить (-ять) необхідні обсяги надання послуг з суб’єктом (-ами) господарювання, який (-і) має (-ють) відповідні, законні підстави здійснення діяльності з поводження з відходами. Вид відходів передбачений предметом закупівлі та Технічною специфікацією, яка викладена у Додатку 2 до тендерної документації.
Термін «Поводження з відходами» визначено Законом України від 05.03.1998 № 187/98-ВР «Про відходи».
Скаржником у складі тендерної пропозиції було надано Договір №169/2021 від 23.02.2021 року де чітко зазначено:
1.Предмет договору;
2.Порядок та умови надання послуг
3.Ціна та порядок розрахунків
4.Права та обов’язки сторін
5.Відповідальність сторін
6.Термін дії та інші умови договору
Замовником у складі тендерної документації не надано чіткого трактування «Необхідні обсяги надання послуг» і не внесено вимог щодо зазначення обсягів відходів з деревени у складі документів тендерної пропозиції.
Додатково звертаємо увагу, що якщо Замовник мав на увазі обсяги відходів з деревини, то цю вимогу необхідно було чітко прописати у вимогах тендерної документації а саме п.5.ч.3 Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців). Додатку 1 до тендерної документації і не використовувати це трактування у різних форматах і як причину для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Додатково повідомляємо, що тип та обсяги відходів з деревени не можуть бути визначені заздалегідь навіть приблизно а тільки після надання послуг, що є предметом закупівлі.
Рішення виконавчого комітету №188 від 19.04.2017. Дата оприлюднення 19.04.2017
Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про житлово-комунальні послуги», «Про теплопостачання», з метою впровадження заходів щодо економії природного газу та переходу на альтернативні джерела палива, розглянувши лист концерну «Міські теплові мережі» від 27.02.2017 №1119/20, виконавчий комітет Запорізької міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити Порядок прийому деревини (відходів з деревини) концерном «Міські теплові мережі» (додається).
2. Для забезпечення мешканців міста Запоріжжя тепловою енергією від котелень концерну «Міські теплові мережі», комунальному ремонтно-будівельному підприємству «Зеленбуд», Запорізькому комунальному підприємству міського електротранспорту «Запоріжелектротранс», комунальному підприємству електромереж зовнішнього освітлення «Запоріжміськсвітло», комунальному підприємству «Запоріжремсервіс», при виконанні робіт з санітарного обрізування дерев та видалення аварійних дерев та сухостою, здійснювати безоплатну передачу деревини (відходів з деревини) концерну «Міські теплові мережі» для виробництва та використання відходів з деревини, як біологічного палива, відповідно до затвердженого Порядку.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Бородая О.М.
Міський голова В.В.Буряк
Згідно вимог додатку 2 до тендерної документації а саме:
Вивезення деревини та гілля після видалення дерев повинно здійснюватись протягом 3-х днів по закінченню робіт до відведених місць з поводження з відходами, на використання яких отримано дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами або до концерну «Міські теплові мережі» згідно рішення №188 від 19.04.2017 «Про затвердження Порядку прийому деревини (відходів з деревини).
Скаржником було надано Замовнику повний пакет документів, що підтверджують надання послуг з поводження з відходами (деревини, гілля, листя, тирси).
Вищеперелічені факти не були враховані Замовником, що може свідчити про його необ’єктивність.
Ігнорування вищеперелічених фактів, ми вважаємо бездіяльністю Замовника, яка суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та може призвести до зловживань збоку Замовника, принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також призводить до дискримінації учасників (ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Антимонопольний комітет України є органом оскарження та в межах своїх повноважень здійснює розгляд скарг, поданих суб’єктами оскарження, у порядку встановленому статтею 18 Закону, стосовно відповідних рішень чи дій замовників, що порушують права чи законні інтереси суб’єкта оскарження.
Відповідно до частини п.16, п.18 статті 18 Закону
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
З огляду на вищезазначене, керуючись ст. 5, 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України.
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про наявність порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
4. Прийняти рішення про зупинення процедури закупівлі на строк до винесення рішення за цією скаргою.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 18.03.2021 09:39
- Платіжне доручення.pdf 18.03.2021 14:46
- Щодо печатки.pdf 18.03.2021 14:46
- Скарга.docx 18.03.2021 16:13
- рішення від 22.03.2021№5606+лист замовнику.pdf 23.03.2021 14:05
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 31.03.2021№5046.pdf 01.04.2021 09:59
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.04.2021 №7762.pdf 14.04.2021 15:43
- рішення від 13.04.2021№7762.pdf 16.04.2021 17:36
- Пояснення по суті скарги АМКУ.PDF 26.03.2021 16:53
- Пояснення по суті скарги АМКУ1.docx 26.03.2021 16:53
- Протокол ТК №95 від 21.04.2021.PDF 21.04.2021 16:29
- Протокол ТК №96 від 21.04.2021.PDF 21.04.2021 16:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.03.2021 14:18
Дата розгляду скарги:
31.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.03.2021 14:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.04.2021 17:36
Дата виконання рішення Замовником:
21.04.2021 16:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1.На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7762-р/пк-пз від 13.04.2021 р., тендерним комітетом прийнято рішення щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД» (рішення затверджене Протоколом №58 від 16.03.2021р.), за процедурою закупівлі «Відкриті торги» щодо закупівлі послуг за ДК 021:2015 «77210000-5 Лісозаготівельні послуги» (утримання внутрішньоквартальних територій – видалення аварійно-небезпечних дерев). Рішення затверджене Протоколом ТК №95 від 21.04.2021 року.
2. На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7762-р/пк-пз від 13.04.2021 р., тендерним комітетом прийнято рішення щодо скасування рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОСТРОЙСЕРВІС» (рішення затверджене Протоколом №62 від 17.03.2021р.), за процедурою закупівлі «Відкриті торги» щодо закупівлі послуг за ДК 021:2015 «77210000-5 Лісозаготівельні послуги» (утримання внутрішньоквартальних територій – видалення аварійно-небезпечних дерев). Рішення затверджене Протоколом ТК №96 від 21.04.2021 року.
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7762-р/пк-пз від 13.04.2021 р. виконано у повному обсязі.