• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту скління Акціонерного товариства «Одеська ТЕЦ» (45441000-0)

Завершена

2 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 25 000.00 UAH
Період оскарження: 18.02.2021 16:14 - 07.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо відхилення пропозиції

Номер: 8bace36873e14fe5864ffd2539f24fe4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-18-011093-b.a2
Назва: Вимога щодо відхилення пропозиції
Вимога:
Вважаємо відхилення нашої пропозиції неправомірним
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 26.03.2021р. ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО» через електронну систему закупівель було подано вимогу № 26/03 щодо відхилення тендерної пропозиції по процедурі закупівлі: послуги з поточного ремонту скління Акціонерного товариства «Одеська ТЕЦ» (45441000-0) за кодом ДК 021:2015 - 45440000-3 - Фарбування та скління. Ідентифікатор закупівлі № UA-2021-02-18-011093-b. Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Отже, уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до абз. 1 п. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмету закупівлі, а саме: 1. Не надано довідку довільної форми, в якій учасник повинен зазначити код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів) (вимога п. 5 р. 4 Додатку 1 до Тендерної документації) 2. Не надано згоду на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, згідно Додатка № 4 до Тендерної документації на працівників (вимога п. 6 р. 4 Додатку 1 до Тендерної документації) 3. Не надано підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії (вимога п. 1 р. 3 Тендерної документації) 4. Не надано листа, що Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України (вимога пп. 1 п. 2 р. 5 Тендерної документації) 5. Не надано гарантійного листа, що Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проектом договору, викладеним в Додатку 5 до цієї тендерної документації та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації (вимога пп. 9 п. п. 2 р. 5 Тендерної документації). Стосовно зазначених, як вважає ТОВ СК «АЛЬТУС-ПРО», безпідставних вимог Замовника щодо надання вищезазначених документів повідомляємо, що відповідно до ч. 1ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та до п. 1 р. 2 Тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Отже, якщо Учасник не зрозумів вимоги тендерної документації або вважав за непотрібне надавати вищезазначені документи, він міг звернутися до Замовника у встановленому Законом порядку за роз’ясненнями. Але таких звернень через систему електронних закупівель Замовником отримано не було. Таким чином, можливо дійти висновку, що ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО» зрозумів вимоги тендерної документації. Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Замовник може вимагати й інші довідки, які Учасник має подати в складі своєї тендерної пропозиції. Саме в тендерній документації Замовник завжди прописує, які саме документи Учасник повинен надати у своїй пропозиції та в якій формі вони мають бути. Згідно п. 1 р. 3 вимог тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. У разі невідповідності Учасника цим додатковим вимогам Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію. Замовником застосовано зазначену підставу, у зв’язку із ненаданням документів на вимогу п. 1 р. 3 Тендерної документації «інша інформація та документи, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї». Отже, Замовником у тендерній документації були встановлені вимоги щодо надання вищевказаних документів. Додатково підкреслюємо, щодо надання Вами в складі тендерної пропозиції реальної ціни на основну складову закупівлі, а саме вартість блоків віконних. За результатом проведеного електронного аукціону Ваша цінова пропозиція була визначена як аномально низька ціна тендерної пропозиції. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Таким чином, на підставі вищевикладеного, Замовник з метою не порушення норм законодавства з публічних закупівель та дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, правомірно відхилив пропозицію ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційна умова тендерної документації

Номер: c410bdcc274c4190a2540099e4258944
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-18-011093-b.c1
Назва: дискримінаційна умова тендерної документації
Вимога:
У тендерній документації на закупівлю UA-2021-02-18-011093-b «Окраска и застекление» у Додатку 3 зазначено: «10.Учасник повинен надати підтвердження у вигляді довідки, завіреної технічним керівником від Замовника (головним інженером або заступником головного інженера або начальником структурного підрозділу) на предмет ознайомлення за місцезнаходженням з предметом закупівлі та його розміщенням, а також вивчення технічної документації (паспорта, креслення, інструкції тощо), із обов’язковим зазначенням дати її завірення, але не раніше дати публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів, чим самим Учасник підтверджує розуміння обсягу та технології виробництва». Повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту з підписанням з представником Замовника Довідки огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз, якими визначено, що дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси Суб’єкта оскарження як учасника відповідної процедури закупівлі. Через порушенням замовником частини 1 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Суб’єкт оскарження не може прийняти участь у закупівлі. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме вищезазначені вимоги мають бути змінені та/або виключені з тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уважно розглянувши Вашу вимогу, в порядку ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне. Акціонерне товариство «Одеська ТЕЦ» є стратегічно важливим об’єктом для міста Одеси, яке забезпечує центральну частину міста тепловою та електричною енергією. Розподіл та витрата коштів повинні призводити до якісного результату та ефективності. Встановлена вимога щодо ознайомлення за місцезнаходженням з предметом закупівлі та його розміщенням, а також вивченням технічної документації дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно скласти свою цінову пропозицію, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також зазначаємо, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації ( ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною та не порушує права учасників. У разі приймання участі в даній закупівлі, запрошуємо Вас відвідати об’єкт Акціонерного товариства «Одеська ТЕЦ».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.03.2021 13:01