-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Послуги з організації шкільного харчування, ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (14 лотів)
Головний розпорядник коштів: Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Місцезнаходження – 71100, Запорізька обл.., м . Бердянськ, вул..Університетська,33
Завершена
3 407 205.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 120.00 UAH
мін. крок: 0% або 120.00 UAH
Період оскарження:
18.02.2021 15:58 - 07.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на неправомірні дії замовника стосовно проведення кваліфікації
Номер:
1f0cbd56e89c417f8d5da036f3564e4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-005691-a.b28
Назва:
Вимога на неправомірні дії замовника стосовно проведення кваліфікації
Вимога:
Неправомірна дискваліфікація, обрання переможцем закупівлі учасника-тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА за лотами 1-14.pdf 29.03.2021 22:51
- ВІДПОВІДЬ-ПОДАТКОВА.pdf 29.03.2021 22:51
Дата подачі:
29.03.2021 22:51
Вирішення:
Тендерним комітетом відділу освіти була оголошено закупівля, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Послуги з організації шкільного харчування, ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (14 лотів). номер процедури в електронній системі закупівель
UA-2021-02-18-005691-а.
Тендерним комітетом було здійснено перевірку тендерних пропозицій наданих учасниками, про що було складено протоколи розгляду тендерних пропозицій до 1-14 лотів:
1. Учасник ТОВ "ПОНТЕМ.УА" - протокол від 19.03.2021 р. №56
На підставі п.1 ст.26 Закону - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
- У складі тендерної документації Додатком 4 передбачено надання учасником приблизного двотижневого меню для учнів пільгових категорій, для учнів 1-4 класів та частково по Клопотенко Є.В., яке містить назву страв, кількість грамів страви, енергетичну цінність страви, проте Учасник, у складі пропозиції надав «Приблизне двотижневе меню», яке не містить енергетичну цінність страви. Меню, яке надано Учасником у складі тендерної пропозиції, розглянуте Держпродспоживслужбою у 2019 р., Тендерною документацією передбачено, що Учасник надає послуги відповідно вимогам Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 25.09.2020 №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», який набрав чинності з 01.01.2021р.
- У складі тендерної документації учасника, на момент завантаження тендерної пропозиції в електронну систему закупівель 11.03.2021р, зазначена інформація про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) на дату кінцевого строку подання пропозицій.
Однак, за даними офіційного електронного сервісу «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» (посилання https://tax.gov.ua/businesspartner), який адмініструється Державною податковою службою України, у вищезазначеного суб’єкта станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та на момент проведення електронного аукціону обліковується заборгованість по сплаті податків та/або інших обов’язкових платежів до бюджету, яка зокрема надає право на податкову заставу.
Відповідно до правових норм, встановлених абз.2 та 3 ч.15 ст.29 Закону, зокрема визначено наступне: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Для з’ясування достовірної інформації щодо наявності заборгованості по сплаті податків та/або інших обов’язкових платежів станом на 11.03.2021 року було направлено звернення до Бердянської державної податкової інспекції ГУ ДПС у Запорізькій області.
Враховуючи отриману відповідь, було встановлено факти зазначення ТОВ «ПОНТЕМ.УА» у тендерній пропозиції, на момент подання, недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, в зв’язку із чим, учаснику має бути відмовлено в участі у закупівлі.
1. Учасники ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна - протокол від 19.03.2021 р. №57
За результатами розгляду тендерним комітетом тендерних пропозиції за лотами 1-14 учасників: ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що учасниками у складі тендерної пропозиції, які надані в електронному вигляді, надані всі необхідні документи та інформації, які вимагалися Замовником в тендерної документації. Таким чином , тендерні пропозиції учасників ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна відповідають умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі» (дапі- Закон) та вимогам, установленим статтею 17 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога на неправомірні дії замовника стосовно проведення кваліфікації
Номер:
e6e140a1b7e34ae19384f88a04b891c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-005691-a.b27
Назва:
Вимога на неправомірні дії замовника стосовно проведення кваліфікації
Вимога:
Неправомірна дискваліфікація, обрання переможцем закупівлі учасника-тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВІДПОВІДЬ-ПОДАТКОВА.pdf 29.03.2021 22:50
- ВИМОГА за лотами 1-14.pdf 29.03.2021 22:50
Дата подачі:
29.03.2021 22:50
Вирішення:
Тендерним комітетом відділу освіти була оголошено закупівля, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Послуги з організації шкільного харчування, ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (14 лотів). номер процедури в електронній системі закупівель
UA-2021-02-18-005691-а.
Тендерним комітетом було здійснено перевірку тендерних пропозицій наданих учасниками, про що було складено протоколи розгляду тендерних пропозицій до 1-14 лотів:
1. Учасник ТОВ "ПОНТЕМ.УА" - протокол від 19.03.2021 р. №56
На підставі п.1 ст.26 Закону - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
- У складі тендерної документації Додатком 4 передбачено надання учасником приблизного двотижневого меню для учнів пільгових категорій, для учнів 1-4 класів та частково по Клопотенко Є.В., яке містить назву страв, кількість грамів страви, енергетичну цінність страви, проте Учасник, у складі пропозиції надав «Приблизне двотижневе меню», яке не містить енергетичну цінність страви. Меню, яке надано Учасником у складі тендерної пропозиції, розглянуте Держпродспоживслужбою у 2019 р., Тендерною документацією передбачено, що Учасник надає послуги відповідно вимогам Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 25.09.2020 №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», який набрав чинності з 01.01.2021р.
- У складі тендерної документації учасника, на момент завантаження тендерної пропозиції в електронну систему закупівель 11.03.2021р, зазначена інформація про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) на дату кінцевого строку подання пропозицій.
Однак, за даними офіційного електронного сервісу «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» (посилання https://tax.gov.ua/businesspartner), який адмініструється Державною податковою службою України, у вищезазначеного суб’єкта станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та на момент проведення електронного аукціону обліковується заборгованість по сплаті податків та/або інших обов’язкових платежів до бюджету, яка зокрема надає право на податкову заставу.
Відповідно до правових норм, встановлених абз.2 та 3 ч.15 ст.29 Закону, зокрема визначено наступне: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Для з’ясування достовірної інформації щодо наявності заборгованості по сплаті податків та/або інших обов’язкових платежів станом на 11.03.2021 року було направлено звернення до Бердянської державної податкової інспекції ГУ ДПС у Запорізькій області.
Враховуючи отриману відповідь, було встановлено факти зазначення ТОВ «ПОНТЕМ.УА» у тендерній пропозиції, на момент подання, недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, в зв’язку із чим, учаснику має бути відмовлено в участі у закупівлі.
1. Учасники ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна - протокол від 19.03.2021 р. №57
За результатами розгляду тендерним комітетом тендерних пропозиції за лотами 1-14 учасників: ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що учасниками у складі тендерної пропозиції, які надані в електронному вигляді, надані всі необхідні документи та інформації, які вимагалися Замовником в тендерної документації. Таким чином , тендерні пропозиції учасників ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна відповідають умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі» (дапі- Закон) та вимогам, установленим статтею 17 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога на неправомірні дії замовника стосовно проведення кваліфікації
Номер:
8a90d2d0bbb844ada6cf7b8e1ffff47d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-005691-a.b26
Назва:
Вимога на неправомірні дії замовника стосовно проведення кваліфікації
Вимога:
Неправомірна дискваліфікація, обрання переможцем закупівлі учасника-тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВІДПОВІДЬ-ПОДАТКОВА.pdf 29.03.2021 22:49
- ВИМОГА за лотами 1-14.pdf 29.03.2021 22:49
Дата подачі:
29.03.2021 22:49
Вирішення:
Тендерним комітетом відділу освіти була оголошено закупівля, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Послуги з організації шкільного харчування, ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (14 лотів). номер процедури в електронній системі закупівель
UA-2021-02-18-005691-а.
Тендерним комітетом було здійснено перевірку тендерних пропозицій наданих учасниками, про що було складено протоколи розгляду тендерних пропозицій до 1-14 лотів:
1. Учасник ТОВ "ПОНТЕМ.УА" - протокол від 19.03.2021 р. №56
На підставі п.1 ст.26 Закону - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
- У складі тендерної документації Додатком 4 передбачено надання учасником приблизного двотижневого меню для учнів пільгових категорій, для учнів 1-4 класів та частково по Клопотенко Є.В., яке містить назву страв, кількість грамів страви, енергетичну цінність страви, проте Учасник, у складі пропозиції надав «Приблизне двотижневе меню», яке не містить енергетичну цінність страви. Меню, яке надано Учасником у складі тендерної пропозиції, розглянуте Держпродспоживслужбою у 2019 р., Тендерною документацією передбачено, що Учасник надає послуги відповідно вимогам Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 25.09.2020 №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», який набрав чинності з 01.01.2021р.
- У складі тендерної документації учасника, на момент завантаження тендерної пропозиції в електронну систему закупівель 11.03.2021р, зазначена інформація про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) на дату кінцевого строку подання пропозицій.
Однак, за даними офіційного електронного сервісу «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» (посилання https://tax.gov.ua/businesspartner), який адмініструється Державною податковою службою України, у вищезазначеного суб’єкта станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та на момент проведення електронного аукціону обліковується заборгованість по сплаті податків та/або інших обов’язкових платежів до бюджету, яка зокрема надає право на податкову заставу.
Відповідно до правових норм, встановлених абз.2 та 3 ч.15 ст.29 Закону, зокрема визначено наступне: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Для з’ясування достовірної інформації щодо наявності заборгованості по сплаті податків та/або інших обов’язкових платежів станом на 11.03.2021 року було направлено звернення до Бердянської державної податкової інспекції ГУ ДПС у Запорізькій області.
Враховуючи отриману відповідь, було встановлено факти зазначення ТОВ «ПОНТЕМ.УА» у тендерній пропозиції, на момент подання, недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, в зв’язку із чим, учаснику має бути відмовлено в участі у закупівлі.
1. Учасники ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна - протокол від 19.03.2021 р. №57
За результатами розгляду тендерним комітетом тендерних пропозиції за лотами 1-14 учасників: ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що учасниками у складі тендерної пропозиції, які надані в електронному вигляді, надані всі необхідні документи та інформації, які вимагалися Замовником в тендерної документації. Таким чином , тендерні пропозиції учасників ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна відповідають умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі» (дапі- Закон) та вимогам, установленим статтею 17 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога на неправомірні дії замовника стосовно проведення кваліфікації
Номер:
dd58343186f94ce49451779fa61e3b0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-005691-a.b25
Назва:
Вимога на неправомірні дії замовника стосовно проведення кваліфікації
Вимога:
Неправомірна дискваліфікація, обрання переможцем закупівлі учасника-тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА за лотами 1-14.pdf 29.03.2021 22:48
- ВІДПОВІДЬ-ПОДАТКОВА.pdf 29.03.2021 22:48
Дата подачі:
29.03.2021 22:48
Вирішення:
Тендерним комітетом відділу освіти була оголошено закупівля, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Послуги з організації шкільного харчування, ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (14 лотів). номер процедури в електронній системі закупівель
UA-2021-02-18-005691-а.
Тендерним комітетом було здійснено перевірку тендерних пропозицій наданих учасниками, про що було складено протоколи розгляду тендерних пропозицій до 1-14 лотів:
1. Учасник ТОВ "ПОНТЕМ.УА" - протокол від 19.03.2021 р. №56
На підставі п.1 ст.26 Закону - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
- У складі тендерної документації Додатком 4 передбачено надання учасником приблизного двотижневого меню для учнів пільгових категорій, для учнів 1-4 класів та частково по Клопотенко Є.В., яке містить назву страв, кількість грамів страви, енергетичну цінність страви, проте Учасник, у складі пропозиції надав «Приблизне двотижневе меню», яке не містить енергетичну цінність страви. Меню, яке надано Учасником у складі тендерної пропозиції, розглянуте Держпродспоживслужбою у 2019 р., Тендерною документацією передбачено, що Учасник надає послуги відповідно вимогам Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 25.09.2020 №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», який набрав чинності з 01.01.2021р.
- У складі тендерної документації учасника, на момент завантаження тендерної пропозиції в електронну систему закупівель 11.03.2021р, зазначена інформація про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) на дату кінцевого строку подання пропозицій.
Однак, за даними офіційного електронного сервісу «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» (посилання https://tax.gov.ua/businesspartner), який адмініструється Державною податковою службою України, у вищезазначеного суб’єкта станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та на момент проведення електронного аукціону обліковується заборгованість по сплаті податків та/або інших обов’язкових платежів до бюджету, яка зокрема надає право на податкову заставу.
Відповідно до правових норм, встановлених абз.2 та 3 ч.15 ст.29 Закону, зокрема визначено наступне: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Для з’ясування достовірної інформації щодо наявності заборгованості по сплаті податків та/або інших обов’язкових платежів станом на 11.03.2021 року було направлено звернення до Бердянської державної податкової інспекції ГУ ДПС у Запорізькій області.
Враховуючи отриману відповідь, було встановлено факти зазначення ТОВ «ПОНТЕМ.УА» у тендерній пропозиції, на момент подання, недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, в зв’язку із чим, учаснику має бути відмовлено в участі у закупівлі.
1. Учасники ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна - протокол від 19.03.2021 р. №57
За результатами розгляду тендерним комітетом тендерних пропозиції за лотами 1-14 учасників: ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що учасниками у складі тендерної пропозиції, які надані в електронному вигляді, надані всі необхідні документи та інформації, які вимагалися Замовником в тендерної документації. Таким чином , тендерні пропозиції учасників ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна відповідають умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі» (дапі- Закон) та вимогам, установленим статтею 17 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога на неправомірні дії замовника стосовно проведення кваліфікації
Номер:
678a107d43b74bb98a6d23e22961a497
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-005691-a.b24
Назва:
Вимога на неправомірні дії замовника стосовно проведення кваліфікації
Вимога:
Неправомірна дискваліфікація, обрання переможцем закупівлі учасника-тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА за лотами 1-14.pdf 29.03.2021 22:47
- ВІДПОВІДЬ-ПОДАТКОВА.pdf 29.03.2021 22:47
Дата подачі:
29.03.2021 22:47
Вирішення:
Тендерним комітетом відділу освіти була оголошено закупівля, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Послуги з організації шкільного харчування, ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (14 лотів). номер процедури в електронній системі закупівель
UA-2021-02-18-005691-а.
Тендерним комітетом було здійснено перевірку тендерних пропозицій наданих учасниками, про що було складено протоколи розгляду тендерних пропозицій до 1-14 лотів:
1. Учасник ТОВ "ПОНТЕМ.УА" - протокол від 19.03.2021 р. №56
На підставі п.1 ст.26 Закону - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
- У складі тендерної документації Додатком 4 передбачено надання учасником приблизного двотижневого меню для учнів пільгових категорій, для учнів 1-4 класів та частково по Клопотенко Є.В., яке містить назву страв, кількість грамів страви, енергетичну цінність страви, проте Учасник, у складі пропозиції надав «Приблизне двотижневе меню», яке не містить енергетичну цінність страви. Меню, яке надано Учасником у складі тендерної пропозиції, розглянуте Держпродспоживслужбою у 2019 р., Тендерною документацією передбачено, що Учасник надає послуги відповідно вимогам Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 25.09.2020 №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», який набрав чинності з 01.01.2021р.
- У складі тендерної документації учасника, на момент завантаження тендерної пропозиції в електронну систему закупівель 11.03.2021р, зазначена інформація про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) на дату кінцевого строку подання пропозицій.
Однак, за даними офіційного електронного сервісу «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» (посилання https://tax.gov.ua/businesspartner), який адмініструється Державною податковою службою України, у вищезазначеного суб’єкта станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та на момент проведення електронного аукціону обліковується заборгованість по сплаті податків та/або інших обов’язкових платежів до бюджету, яка зокрема надає право на податкову заставу.
Відповідно до правових норм, встановлених абз.2 та 3 ч.15 ст.29 Закону, зокрема визначено наступне: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Для з’ясування достовірної інформації щодо наявності заборгованості по сплаті податків та/або інших обов’язкових платежів станом на 11.03.2021 року було направлено звернення до Бердянської державної податкової інспекції ГУ ДПС у Запорізькій області.
Враховуючи отриману відповідь, було встановлено факти зазначення ТОВ «ПОНТЕМ.УА» у тендерній пропозиції, на момент подання, недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, в зв’язку із чим, учаснику має бути відмовлено в участі у закупівлі.
1. Учасники ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна - протокол від 19.03.2021 р. №57
За результатами розгляду тендерним комітетом тендерних пропозиції за лотами 1-14 учасників: ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що учасниками у складі тендерної пропозиції, які надані в електронному вигляді, надані всі необхідні документи та інформації, які вимагалися Замовником в тендерної документації. Таким чином , тендерні пропозиції учасників ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна відповідають умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі» (дапі- Закон) та вимогам, установленим статтею 17 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога на неправомірні дії замовника стосовно проведення кваліфікації
Номер:
1d16cf9672fd49c5aac239db996b3192
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-005691-a.b23
Назва:
Вимога на неправомірні дії замовника стосовно проведення кваліфікації
Вимога:
Неправомірна дискваліфікація, обрання переможцем закупівлі учасника-тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА за лотами 1-14.pdf 29.03.2021 22:46
- ВІДПОВІДЬ-ПОДАТКОВА.pdf 29.03.2021 22:46
Дата подачі:
29.03.2021 22:46
Вирішення:
Тендерним комітетом відділу освіти була оголошено закупівля, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Послуги з організації шкільного харчування, ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (14 лотів). номер процедури в електронній системі закупівель
UA-2021-02-18-005691-а.
Тендерним комітетом було здійснено перевірку тендерних пропозицій наданих учасниками, про що було складено протоколи розгляду тендерних пропозицій до 1-14 лотів:
1. Учасник ТОВ "ПОНТЕМ.УА" - протокол від 19.03.2021 р. №56
На підставі п.1 ст.26 Закону - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
- У складі тендерної документації Додатком 4 передбачено надання учасником приблизного двотижневого меню для учнів пільгових категорій, для учнів 1-4 класів та частково по Клопотенко Є.В., яке містить назву страв, кількість грамів страви, енергетичну цінність страви, проте Учасник, у складі пропозиції надав «Приблизне двотижневе меню», яке не містить енергетичну цінність страви. Меню, яке надано Учасником у складі тендерної пропозиції, розглянуте Держпродспоживслужбою у 2019 р., Тендерною документацією передбачено, що Учасник надає послуги відповідно вимогам Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 25.09.2020 №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», який набрав чинності з 01.01.2021р.
- У складі тендерної документації учасника, на момент завантаження тендерної пропозиції в електронну систему закупівель 11.03.2021р, зазначена інформація про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) на дату кінцевого строку подання пропозицій.
Однак, за даними офіційного електронного сервісу «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» (посилання https://tax.gov.ua/businesspartner), який адмініструється Державною податковою службою України, у вищезазначеного суб’єкта станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та на момент проведення електронного аукціону обліковується заборгованість по сплаті податків та/або інших обов’язкових платежів до бюджету, яка зокрема надає право на податкову заставу.
Відповідно до правових норм, встановлених абз.2 та 3 ч.15 ст.29 Закону, зокрема визначено наступне: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Для з’ясування достовірної інформації щодо наявності заборгованості по сплаті податків та/або інших обов’язкових платежів станом на 11.03.2021 року було направлено звернення до Бердянської державної податкової інспекції ГУ ДПС у Запорізькій області.
Враховуючи отриману відповідь, було встановлено факти зазначення ТОВ «ПОНТЕМ.УА» у тендерній пропозиції, на момент подання, недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, в зв’язку із чим, учаснику має бути відмовлено в участі у закупівлі.
1. Учасники ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна - протокол від 19.03.2021 р. №57
За результатами розгляду тендерним комітетом тендерних пропозиції за лотами 1-14 учасників: ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що учасниками у складі тендерної пропозиції, які надані в електронному вигляді, надані всі необхідні документи та інформації, які вимагалися Замовником в тендерної документації. Таким чином , тендерні пропозиції учасників ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна відповідають умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі» (дапі- Закон) та вимогам, установленим статтею 17 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога на неправомірні дії замовника стосовно проведення кваліфікації
Номер:
264f5979116344a387376173e98dbfef
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-005691-a.b22
Назва:
Вимога на неправомірні дії замовника стосовно проведення кваліфікації
Вимога:
Неправомірна дискваліфікація, обрання переможцем закупівлі учасника-тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА за лотами 1-14.pdf 29.03.2021 22:45
- ВІДПОВІДЬ-ПОДАТКОВА.pdf 29.03.2021 22:45
Дата подачі:
29.03.2021 22:45
Вирішення:
Тендерним комітетом відділу освіти була оголошено закупівля, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Послуги з організації шкільного харчування, ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (14 лотів). номер процедури в електронній системі закупівель
UA-2021-02-18-005691-а.
Тендерним комітетом було здійснено перевірку тендерних пропозицій наданих учасниками, про що було складено протоколи розгляду тендерних пропозицій до 1-14 лотів:
1. Учасник ТОВ "ПОНТЕМ.УА" - протокол від 19.03.2021 р. №56
На підставі п.1 ст.26 Закону - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
- У складі тендерної документації Додатком 4 передбачено надання учасником приблизного двотижневого меню для учнів пільгових категорій, для учнів 1-4 класів та частково по Клопотенко Є.В., яке містить назву страв, кількість грамів страви, енергетичну цінність страви, проте Учасник, у складі пропозиції надав «Приблизне двотижневе меню», яке не містить енергетичну цінність страви. Меню, яке надано Учасником у складі тендерної пропозиції, розглянуте Держпродспоживслужбою у 2019 р., Тендерною документацією передбачено, що Учасник надає послуги відповідно вимогам Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 25.09.2020 №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», який набрав чинності з 01.01.2021р.
- У складі тендерної документації учасника, на момент завантаження тендерної пропозиції в електронну систему закупівель 11.03.2021р, зазначена інформація про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) на дату кінцевого строку подання пропозицій.
Однак, за даними офіційного електронного сервісу «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» (посилання https://tax.gov.ua/businesspartner), який адмініструється Державною податковою службою України, у вищезазначеного суб’єкта станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та на момент проведення електронного аукціону обліковується заборгованість по сплаті податків та/або інших обов’язкових платежів до бюджету, яка зокрема надає право на податкову заставу.
Відповідно до правових норм, встановлених абз.2 та 3 ч.15 ст.29 Закону, зокрема визначено наступне: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Для з’ясування достовірної інформації щодо наявності заборгованості по сплаті податків та/або інших обов’язкових платежів станом на 11.03.2021 року було направлено звернення до Бердянської державної податкової інспекції ГУ ДПС у Запорізькій області.
Враховуючи отриману відповідь, було встановлено факти зазначення ТОВ «ПОНТЕМ.УА» у тендерній пропозиції, на момент подання, недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, в зв’язку із чим, учаснику має бути відмовлено в участі у закупівлі.
1. Учасники ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна - протокол від 19.03.2021 р. №57
За результатами розгляду тендерним комітетом тендерних пропозиції за лотами 1-14 учасників: ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що учасниками у складі тендерної пропозиції, які надані в електронному вигляді, надані всі необхідні документи та інформації, які вимагалися Замовником в тендерної документації. Таким чином , тендерні пропозиції учасників ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна відповідають умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі» (дапі- Закон) та вимогам, установленим статтею 17 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога на неправомірні дії замовника стосовно проведення кваліфікації
Номер:
0af7f8033b894dc49a1a0482886cee35
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-005691-a.b21
Назва:
Вимога на неправомірні дії замовника стосовно проведення кваліфікації
Вимога:
Неправомірна дискваліфікація, обрання переможцем закупівлі учасника-тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВІДПОВІДЬ-ПОДАТКОВА.pdf 29.03.2021 22:43
- ВИМОГА за лотами 1-14.pdf 29.03.2021 22:43
Дата подачі:
29.03.2021 22:44
Вирішення:
Тендерним комітетом відділу освіти була оголошено закупівля, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Послуги з організації шкільного харчування, ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (14 лотів). номер процедури в електронній системі закупівель
UA-2021-02-18-005691-а.
Тендерним комітетом було здійснено перевірку тендерних пропозицій наданих учасниками, про що було складено протоколи розгляду тендерних пропозицій до 1-14 лотів:
1. Учасник ТОВ "ПОНТЕМ.УА" - протокол від 19.03.2021 р. №56
На підставі п.1 ст.26 Закону - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
- У складі тендерної документації Додатком 4 передбачено надання учасником приблизного двотижневого меню для учнів пільгових категорій, для учнів 1-4 класів та частково по Клопотенко Є.В., яке містить назву страв, кількість грамів страви, енергетичну цінність страви, проте Учасник, у складі пропозиції надав «Приблизне двотижневе меню», яке не містить енергетичну цінність страви. Меню, яке надано Учасником у складі тендерної пропозиції, розглянуте Держпродспоживслужбою у 2019 р., Тендерною документацією передбачено, що Учасник надає послуги відповідно вимогам Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 25.09.2020 №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», який набрав чинності з 01.01.2021р.
- У складі тендерної документації учасника, на момент завантаження тендерної пропозиції в електронну систему закупівель 11.03.2021р, зазначена інформація про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) на дату кінцевого строку подання пропозицій.
Однак, за даними офіційного електронного сервісу «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» (посилання https://tax.gov.ua/businesspartner), який адмініструється Державною податковою службою України, у вищезазначеного суб’єкта станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та на момент проведення електронного аукціону обліковується заборгованість по сплаті податків та/або інших обов’язкових платежів до бюджету, яка зокрема надає право на податкову заставу.
Відповідно до правових норм, встановлених абз.2 та 3 ч.15 ст.29 Закону, зокрема визначено наступне: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Для з’ясування достовірної інформації щодо наявності заборгованості по сплаті податків та/або інших обов’язкових платежів станом на 11.03.2021 року було направлено звернення до Бердянської державної податкової інспекції ГУ ДПС у Запорізькій області.
Враховуючи отриману відповідь, було встановлено факти зазначення ТОВ «ПОНТЕМ.УА» у тендерній пропозиції, на момент подання, недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, в зв’язку із чим, учаснику має бути відмовлено в участі у закупівлі.
1. Учасники ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна - протокол від 19.03.2021 р. №57
За результатами розгляду тендерним комітетом тендерних пропозиції за лотами 1-14 учасників: ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що учасниками у складі тендерної пропозиції, які надані в електронному вигляді, надані всі необхідні документи та інформації, які вимагалися Замовником в тендерної документації. Таким чином , тендерні пропозиції учасників ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна відповідають умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі» (дапі- Закон) та вимогам, установленим статтею 17 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога на неправомірні дії замовника стосовно проведення кваліфікації
Номер:
42574c83717d4407a2ab49b10b1b5cac
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-005691-a.b20
Назва:
Вимога на неправомірні дії замовника стосовно проведення кваліфікації
Вимога:
Неправомірна дискваліфікація, обрання переможцем закупівлі учасника-тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВІДПОВІДЬ-ПОДАТКОВА.pdf 29.03.2021 22:42
- ВИМОГА за лотами 1-14.pdf 29.03.2021 22:42
Дата подачі:
29.03.2021 22:42
Вирішення:
Тендерним комітетом відділу освіти була оголошено закупівля, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Послуги з організації шкільного харчування, ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (14 лотів). номер процедури в електронній системі закупівель
UA-2021-02-18-005691-а.
Тендерним комітетом було здійснено перевірку тендерних пропозицій наданих учасниками, про що було складено протоколи розгляду тендерних пропозицій до 1-14 лотів:
1. Учасник ТОВ "ПОНТЕМ.УА" - протокол від 19.03.2021 р. №56
На підставі п.1 ст.26 Закону - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
- У складі тендерної документації Додатком 4 передбачено надання учасником приблизного двотижневого меню для учнів пільгових категорій, для учнів 1-4 класів та частково по Клопотенко Є.В., яке містить назву страв, кількість грамів страви, енергетичну цінність страви, проте Учасник, у складі пропозиції надав «Приблизне двотижневе меню», яке не містить енергетичну цінність страви. Меню, яке надано Учасником у складі тендерної пропозиції, розглянуте Держпродспоживслужбою у 2019 р., Тендерною документацією передбачено, що Учасник надає послуги відповідно вимогам Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 25.09.2020 №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», який набрав чинності з 01.01.2021р.
- У складі тендерної документації учасника, на момент завантаження тендерної пропозиції в електронну систему закупівель 11.03.2021р, зазначена інформація про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) на дату кінцевого строку подання пропозицій.
Однак, за даними офіційного електронного сервісу «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» (посилання https://tax.gov.ua/businesspartner), який адмініструється Державною податковою службою України, у вищезазначеного суб’єкта станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та на момент проведення електронного аукціону обліковується заборгованість по сплаті податків та/або інших обов’язкових платежів до бюджету, яка зокрема надає право на податкову заставу.
Відповідно до правових норм, встановлених абз.2 та 3 ч.15 ст.29 Закону, зокрема визначено наступне: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Для з’ясування достовірної інформації щодо наявності заборгованості по сплаті податків та/або інших обов’язкових платежів станом на 11.03.2021 року було направлено звернення до Бердянської державної податкової інспекції ГУ ДПС у Запорізькій області.
Враховуючи отриману відповідь, було встановлено факти зазначення ТОВ «ПОНТЕМ.УА» у тендерній пропозиції, на момент подання, недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, в зв’язку із чим, учаснику має бути відмовлено в участі у закупівлі.
1. Учасники ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна - протокол від 19.03.2021 р. №57
За результатами розгляду тендерним комітетом тендерних пропозиції за лотами 1-14 учасників: ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що учасниками у складі тендерної пропозиції, які надані в електронному вигляді, надані всі необхідні документи та інформації, які вимагалися Замовником в тендерної документації. Таким чином , тендерні пропозиції учасників ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна відповідають умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі» (дапі- Закон) та вимогам, установленим статтею 17 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога на неправомірні дії замовника стосовно проведення кваліфікації
Номер:
505305828adc4a9e9a24a7cc2c284872
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-005691-a.b19
Назва:
Вимога на неправомірні дії замовника стосовно проведення кваліфікації
Вимога:
Неправомірна дискваліфікація, обрання переможцем закупівлі учасника-тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА за лотами 1-14.pdf 29.03.2021 22:41
- ВІДПОВІДЬ-ПОДАТКОВА.pdf 29.03.2021 22:41
Дата подачі:
29.03.2021 22:41
Вирішення:
Тендерним комітетом відділу освіти була оголошено закупівля, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Послуги з організації шкільного харчування, ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (14 лотів). номер процедури в електронній системі закупівель
UA-2021-02-18-005691-а.
Тендерним комітетом було здійснено перевірку тендерних пропозицій наданих учасниками, про що було складено протоколи розгляду тендерних пропозицій до 1-14 лотів:
1. Учасник ТОВ "ПОНТЕМ.УА" - протокол від 19.03.2021 р. №56
На підставі п.1 ст.26 Закону - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
- У складі тендерної документації Додатком 4 передбачено надання учасником приблизного двотижневого меню для учнів пільгових категорій, для учнів 1-4 класів та частково по Клопотенко Є.В., яке містить назву страв, кількість грамів страви, енергетичну цінність страви, проте Учасник, у складі пропозиції надав «Приблизне двотижневе меню», яке не містить енергетичну цінність страви. Меню, яке надано Учасником у складі тендерної пропозиції, розглянуте Держпродспоживслужбою у 2019 р., Тендерною документацією передбачено, що Учасник надає послуги відповідно вимогам Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 25.09.2020 №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», який набрав чинності з 01.01.2021р.
- У складі тендерної документації учасника, на момент завантаження тендерної пропозиції в електронну систему закупівель 11.03.2021р, зазначена інформація про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) на дату кінцевого строку подання пропозицій.
Однак, за даними офіційного електронного сервісу «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» (посилання https://tax.gov.ua/businesspartner), який адмініструється Державною податковою службою України, у вищезазначеного суб’єкта станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та на момент проведення електронного аукціону обліковується заборгованість по сплаті податків та/або інших обов’язкових платежів до бюджету, яка зокрема надає право на податкову заставу.
Відповідно до правових норм, встановлених абз.2 та 3 ч.15 ст.29 Закону, зокрема визначено наступне: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Для з’ясування достовірної інформації щодо наявності заборгованості по сплаті податків та/або інших обов’язкових платежів станом на 11.03.2021 року було направлено звернення до Бердянської державної податкової інспекції ГУ ДПС у Запорізькій області.
Враховуючи отриману відповідь, було встановлено факти зазначення ТОВ «ПОНТЕМ.УА» у тендерній пропозиції, на момент подання, недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, в зв’язку із чим, учаснику має бути відмовлено в участі у закупівлі.
1. Учасники ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна - протокол від 19.03.2021 р. №57
За результатами розгляду тендерним комітетом тендерних пропозиції за лотами 1-14 учасників: ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що учасниками у складі тендерної пропозиції, які надані в електронному вигляді, надані всі необхідні документи та інформації, які вимагалися Замовником в тендерної документації. Таким чином , тендерні пропозиції учасників ФОП Чернишенко Софія Валеріївна, ФОП Кенчева Світлана Михайлівна, ФОП Анохіна Ніна Іванівна, ФОП Грицай Ніна Миколаївна, ФОП Шостіна Тетяна Олександрівна відповідають умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі» (дапі- Закон) та вимогам, установленим статтею 17 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено