• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сир кисломолочний жирністю 5% фасований 200г; сир твердий 50% жирності "Російський" або еквівалент

Вид тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронним цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська

Завершена

290 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 8 670.00 UAH
Період оскарження: 18.02.2021 15:38 - 02.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо порушення Замовником законодавства в частині розгляду та відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «АС ТРЕЙД»

Номер: 21bea12386f3474b85e7b95dfa74e28a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-18-005381-a.b2
Назва: ВИМОГА щодо порушення Замовником законодавства в частині розгляду та відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «АС ТРЕЙД»
Вимога:
Відповідно до протоколу відхилення тендерних пропозицій №20 від 15 березня 2021 р. тендерну пропозицію ТОВ «АС ТРЕЙД» було відхилено. 1. У поясненні за Вих. №6578 від 02.03.2021 ТОВ «АС ТРЕЙД» у полі «Конкретна торгівельна назва запропонованого товару» надано інформацію про конкретну торгівельну назву запропонованого товару, а саме: Сир твердий «Голандський» 50% Сир твердий «Український» 50%. У ціновій пропозиції за Вих. № 8572 від 02.03.2021 у полі «Назва товару» Учасником вказана загальна назва «Сир твердий 50% жирності», і в будь-якому випадку у ціновій пропозиції за Вих. № 8571 від 02.03.2021 Учасником у полі «Назва товару» вказано фразу «еквівалент», АДЖЕ у тендерній документації відсутня вимога вказувати у ціновій пропозиції інформацію про конкретну торгівельну назву запропонованого товару. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що учасником запропоновано два види сиру твердого 50% жирності (на вибір Замовника по якості та смаковим властивостям) з абсолютно однаковою ціною на кожен з цих сирів. 2. Щодо позиції Замовника, що декларації виробників ТОВ «Інтер-Мол» та ПрАТ «Обухівський молочний завод» є «нечитабельними», повідомляємо, що тендерною документацією не встановлено вимоги «читабельності» та/або «нечитабельності», крім того, текст цих декларацій абсолютно видно на моніторі комп’ютера, в тому числі шляхом збільшеного масштабу перегляду файлу. 3. Щодо твердження Замовника, що учасник надав договір поставки №1/21 від 18.01.2021р. із ТОВ «Сігма-Україна» у якому не вказано, який саме товар є предметом договору тому, не зрозуміло, яке він має відношення до постачання запропонованого товару та не надав документи, які підтверджують відносини з постачальником/виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі дійсного на 2021 р., а саме: із ПрАТ «Обухівський молочний завод», ТОВ «Інтер-Мол» та ТОВ «Органік Мілк» повідомляємо наступне. Відповідно до вимог тендерної документації Замовником встановлено вимогу надати (цитата) «11.Документ, який підтверджує відносини з постачальником/виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторський договір та/або договір поставки, тощо) дійсного впродовж 2021 року.». ТОВ «АС ТРЕЙД» надав документ, який підтверджує відносини з постачальником предмету закупівлі, а саме: договір поставки №1/21 від 18.01.2021р. із ТОВ «Сігма-Україна», вимоги надати договори саме з виробниками в тендерній документації не містилося. 4. Щодо твердження Замовника, що учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів на постачання товару, який є предметом закупівлі лише один договір, а тендерною документацією вимагалося надання не менше як 2 договори за кожен рік повідомляємо наступне. Відповідно до вимог тендерної документації Замовником встановлено вимогу надати (цитата): «1.Довідка про досвід виконання аналогічних договорів на постачання товару, який є предметом закупівлі, протягом 2019-2020 рр. (вказати не менше як 2 (два) договори за кожен рік)….». Фраза Замовника «…..протягом 2019-2020 рр. (вказати не менше як 2 (два) договори за кожен рік)….», - підлягає подвійному тлумаченню, адже, з однієї сторони можливе тлумачення таке, як вказує Замовник, тобто по 2 договори і за 2019 рік, і за 2020 рік, але, у зв’язку з тим, що Замовник не використав прийменник «ПО», то дана вимога підлягає ще й іншому тлумаченню (яке прийняв та виконав учасник), а саме: всього 2 договори за два визначених роки: 2019-2020, тобто однин договір за 2019 рік, а другий – за 2020 рік, отже і виходить не менше як 2 договори за 2019-2020 рр. Але в будь-якому випадку повідомляємо, що частиною 9 ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) чітко вказано, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Також, ч. 16 ст. 29 Закону ІМПЕРАТИВНО встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Аналіз вказаних норм та Закону в цілому передбачає можливість виправити недоліки тендерної пропозиції як на етапі "подання тендерних пропозицій" (так і на етапі "розгляду та оцінки тендерної пропозиції" (стаття 29 Закону) та відповідно не містить заборони дозавантаження додаткових (або нових) документів під час процедури розгляду тендерної пропозиції, про що свідчить і численна практика Антимонопольного комітету України. В Законі України "Про публічні закупівлі" не міститься заборони на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції шляхом дозавантаження нових документів тому, враховуючи правову природу даних норм. Отже, доводимо до Вашого відома про НАДАНУ ЗАКОНОМ МОЖЛИВІСТЬ УТОЧНЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ШЛЯХОМ, ДОЗАВАНТАЖЕННЯ ДОКУМЕНТІВ. Враховуючи вищевикладене, учасник має право завантажити через електронну систему закупівель на вимогу Замовника уточнені або нові документи у разі, якщо подані ним у тендерній пропозиції документи не відповідають вимогам тендерної документації в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та/або підтвердження права підпису тендерної пропозиції Однак, Замовник, виявивши невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, НЕ РОЗМІСТИВ повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, хоча ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ЦЕ ЗРОБИТИ ПО ЗАКОНУ. Отже, встановлено порушення Замовником законодавства в частині розгляду та відхилення замовником тендерної пропозиції. Порушення порядку та процедури розгляду наданої пропозиції зі сторони Замовника, є недопустимим. Згідно частини 5 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються принципом добросовісної конкуренції серед учасників і об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Отже, аналізуючи вищенаведене можна прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що, у свою чергу, є грубим порушення ст. З Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 1 ст. 65 ЗУ «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи зазначені в першій статті цього Закону притягаються до кримінальної, адміністративної та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку. У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або в співучасті до юридичної особи у випадках визначених Кримінальним кодексом України застосовуються заходи кримінально-правового характеру. Враховуючи вищевикладене, у зв’язку з кричущим порушенням проведення процедури закупівлі «Сир кисломолочний жирністю 5% фасований 200г; сир твердий 50% жирності "Російський" або еквівалент» Тендер ID: UA-2021-02-18-005381-a, - вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції «АС ТРЕЙД».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
  • 1.pdf 19.03.2021 12:20
Вирішення: 1. Щодо першого пункту вимоги повідомляємо наступне: Учасником у складі тендерної пропозиції подано цінові пропозиції, пояснення, гарантійний лист та пояснювальну записку з описом якісних характеристик товару у яких прописана різна назва предмету закупівлі, а саме сиру твердого який учасник пропонує постачати. Також учасником у складі тендерної пропозиції подано дві цінові пропозиції з різним найменуванням товару хоча повинна бути одна із зазначенням запропонованого товару так, як на закупівлю сиру твердого «Російського» вказано, що може бути закупівля еквіваленту. Дані вказані у ціновій пропозиції вносяться до договору про закупівлю, а договір про закупівлю неповинен відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, а так, як учасник подав дві цінові пропозиції то незрозуміло який товар має постачатися. 2. Щодо другого пункту вимоги то на четвертій сторінці тендерної документації у пункті першому «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» чітко прописано що скановані документи повинні бути розбірливими і читабельними. А Учасник у складі своєї пропозиції на підтвердження якісних характеристик товару надав декларацію виробника (свідоцтво про якість) від ТОВ «Інтер-Мол» та декларацію виробника (якісне посвідчення) від ПрАТ «Обухівський молочний завод», які є нечитабельними, тобто неможливо прочитати який саме товар пропонується. 3. Щодо третього пункту вимоги повідомляємо наступне: Тендерною документацією вимагалося надання документу який підтверджує відносини з постачальником/виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі. А у наданому учасником договорі поставки №1/21 від 18.01.2021р. із ТОВ «Сігма-Україна» не вказано який саме товар є предметом закупівлі. Тому ми не можемо бути впевненими в тому, що учасник закуповує саме необхідний нам товар. 4. Щодо четвертого пункту вимоги повідомляємо наступне: У тендерній документації для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів вимагалося надання довідки про досвід виконання аналогічних договорів на постачання товару, який є предметом закупівлі протягом 2019-2020рр. (вказати не менше як 2 (два) договори за кожен рік. Тобто конкретно вказано, що має бути по два договори за кожен рік. Тому подвійне тлумачення даної вимоги учасником є некоректним. Учасник не виконав вимогу тендерної документації надавши лише один договір за 2019 рік. Згідно п.16 ст.29 Закону України від 25.12.2015 р. №922 - VIІІ «Про публічні закупівлі» передбачено що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщується на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. А цінова пропозиція, читабельність та документи, які підтверджують відносини з постачальником продукції не мають жодного відношення до законодавчо передбачених умов на виправлення невідповідностей. Тому замовник не може порушувати умови Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі» та не має законних підстав для подання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по вказаних позиціях. Замовником здійснено закупівлю за принципом добросовісної конкуренції серед учасників та не було порушено законодавство в частині розгляду та відхилення тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вище вказане пропозицію ТОВ «АС Трейд» було правомірно відхилено про що складено протокол відхилення тендерних пропозицій №20 від 15.03.2021р. Тому замовник не має підстав відмінити своє рішення.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА щодо порушення Замовником законодавства в частині розгляду та відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «АС ТРЕЙД»

Номер: 6de5ddb814134338a16e2b3dea793981
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-18-005381-a.b1
Назва: ВИМОГА щодо порушення Замовником законодавства в частині розгляду та відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «АС ТРЕЙД»
Вимога:
Відповідно до протоколу відхилення тендерних пропозицій №20 від 15 березня 2021 р. тендерну пропозицію ТОВ «АС ТРЕЙД» було відхилено. 1. У поясненні за Вих. №6578 від 02.03.2021 ТОВ «АС ТРЕЙД» у полі «Конкретна торгівельна назва запропонованого товару» надано інформацію про конкретну торгівельну назву запропонованого товару, а саме: Сир твердий «Голандський» 50% Сир твердий «Український» 50%. У ціновій пропозиції за Вих. № 8572 від 02.03.2021 у полі «Назва товару» Учасником вказана загальна назва «Сир твердий 50% жирності», і в будь-якому випадку у ціновій пропозиції за Вих. № 8571 від 02.03.2021 Учасником у полі «Назва товару» вказано фразу «еквівалент», АДЖЕ у тендерній документації відсутня вимога вказувати у ціновій пропозиції інформацію про конкретну торгівельну назву запропонованого товару. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що учасником запропоновано два види сиру твердого 50% жирності (на вибір Замовника по якості та смаковим властивостям) з абсолютно однаковою ціною на кожен з цих сирів. 2. Щодо позиції Замовника, що декларації виробників ТОВ «Інтер-Мол» та ПрАТ «Обухівський молочний завод» є «нечитабельними», повідомляємо, що тендерною документацією не встановлено вимоги «читабельності» та/або «нечитабельності», крім того, текст цих декларацій абсолютно видно на моніторі комп’ютера, в тому числі шляхом збільшеного масштабу перегляду файлу. 3. Щодо твердження Замовника, що учасник надав договір поставки №1/21 від 18.01.2021р. із ТОВ «Сігма-Україна» у якому не вказано, який саме товар є предметом договору тому, не зрозуміло, яке він має відношення до постачання запропонованого товару та не надав документи, які підтверджують відносини з постачальником/виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі дійсного на 2021 р., а саме: із ПрАТ «Обухівський молочний завод», ТОВ «Інтер-Мол» та ТОВ «Органік Мілк» повідомляємо наступне. Відповідно до вимог тендерної документації Замовником встановлено вимогу надати (цитата) «11.Документ, який підтверджує відносини з постачальником/виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторський договір та/або договір поставки, тощо) дійсного впродовж 2021 року.». ТОВ «АС ТРЕЙД» надав документ, який підтверджує відносини з постачальником предмету закупівлі, а саме: договір поставки №1/21 від 18.01.2021р. із ТОВ «Сігма-Україна», вимоги надати договори саме з виробниками в тендерній документації не містилося. 4. Щодо твердження Замовника, що учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів на постачання товару, який є предметом закупівлі лише один договір, а тендерною документацією вимагалося надання не менше як 2 договори за кожен рік повідомляємо наступне. Відповідно до вимог тендерної документації Замовником встановлено вимогу надати (цитата): «1.Довідка про досвід виконання аналогічних договорів на постачання товару, який є предметом закупівлі, протягом 2019-2020 рр. (вказати не менше як 2 (два) договори за кожен рік)….». Фраза Замовника «…..протягом 2019-2020 рр. (вказати не менше як 2 (два) договори за кожен рік)….», - підлягає подвійному тлумаченню, адже, з однієї сторони можливе тлумачення таке, як вказує Замовник, тобто по 2 договори і за 2019 рік, і за 2020 рік, але, у зв’язку з тим, що Замовник не використав прийменник «ПО», то дана вимога підлягає ще й іншому тлумаченню (яке прийняв та виконав учасник), а саме: всього 2 договори за два визначених роки: 2019-2020, тобто однин договір за 2019 рік, а другий – за 2020 рік, отже і виходить не менше як 2 договори за 2019-2020 рр. Але в будь-якому випадку повідомляємо, що частиною 9 ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) чітко вказано, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Також, ч. 16 ст. 29 Закону ІМПЕРАТИВНО встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Аналіз вказаних норм та Закону в цілому передбачає можливість виправити недоліки тендерної пропозиції як на етапі "подання тендерних пропозицій" (так і на етапі "розгляду та оцінки тендерної пропозиції" (стаття 29 Закону) та відповідно не містить заборони дозавантаження додаткових (або нових) документів під час процедури розгляду тендерної пропозиції, про що свідчить і численна практика Антимонопольного комітету України. В Законі України "Про публічні закупівлі" не міститься заборони на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції шляхом дозавантаження нових документів тому, враховуючи правову природу даних норм. Отже, доводимо до Вашого відома про НАДАНУ ЗАКОНОМ МОЖЛИВІСТЬ УТОЧНЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ШЛЯХОМ, ДОЗАВАНТАЖЕННЯ ДОКУМЕНТІВ. Враховуючи вищевикладене, учасник має право завантажити через електронну систему закупівель на вимогу Замовника уточнені або нові документи у разі, якщо подані ним у тендерній пропозиції документи не відповідають вимогам тендерної документації в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та/або підтвердження права підпису тендерної пропозиції Однак, Замовник, виявивши невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, НЕ РОЗМІСТИВ повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, хоча ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ЦЕ ЗРОБИТИ ПО ЗАКОНУ. Отже, встановлено порушення Замовником законодавства в частині розгляду та відхилення замовником тендерної пропозиції. Порушення порядку та процедури розгляду наданої пропозиції зі сторони Замовника, є недопустимим. Згідно частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються принципом добросовісної конкуренції серед учасників і об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Отже, аналізуючи вищенаведене можна прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що, у свою чергу, є грубим порушення ст. З Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 1 ст. 65 ЗУ «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи зазначені в першій статті цього Закону притягаються до кримінальної, адміністративної та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку. У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або в співучасті до юридичної особи у випадках визначених Кримінальним кодексом України застосовуються заходи кримінально-правового характеру. Враховуючи вищевикладене, у зв’язку з кричущим порушенням проведення процедури закупівлі «Сир кисломолочний жирністю 5% фасований 200г; сир твердий 50% жирності "Російський" або еквівалент» Тендер ID: UA-2021-02-18-005381-a, - вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції «АС ТРЕЙД».
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: неточності
Дата скасування: 16.03.2021 14:42