-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 24450000-3 Агрономічна продукція (24455000-8 Дезінфекційні засоби)
Дезінфекційні засоби код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 24450000-3 Агрономічна продукція (24455000-8 Дезінфекційні засоби).З ПДВ; Місце знаходження :Замовника- 22500,Вінницька область ,м.Липовець , вул.Пирогова9; Код ЄДРПОУ 01982577; Категорія : відповідно до п.3ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі "в новій редакції від 19.04.2020 року -юридична особа є розпорядником , одержувачем бюджетних коштів; Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
Завершена
85 010.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 850.10 UAH
мін. крок: 1% або 850.10 UAH
Період оскарження:
18.02.2021 14:54 - 25.02.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін в Документацію (Оголошення) про проведення спрощеної закупівлі
Номер:
f60169e40f9c48fabe0c4d6d284d12bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-004699-a.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін в Документацію (Оголошення) про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику!
В Додатку 1 до документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) Документації (Оголошення) про проведення спрощеної закупівлі зазначено найменування товару (дезінфекційні засоби) з детальними технічними вимогами, що в свою чергу вказує на те, що Замовник допускає подачу еквівалентів (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-18-004699-a), згідно 1.1. Документації (Оголошення) про проведення спрощеної закупівлі, де зазначено, що Еквівалент (аналог) товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовник згідно вимог цієї документації. А от щодо аналогів в Додатку 1 до документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) зазначено, що не пропонувати. Тож, Документація (Оголошення) місять вимоги які протирічать одна одній.
.Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. А от аналог це схожий за своєю суттю продукт, який є гіршим за технічними показниками ніж, оригінал продукту чи його еквівалент.
Тож, звертаємо Вашу увагу на можливе порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Додатку 1 до
документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) Документації (Оголошення) про проведення спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-18-004699-a), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів вищезгаданих дезінфекційних засобів для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації (Оголошення) про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.02.2021 11:01
Вирішення:
Шановний Учаснику!
На вашу Вимогу повідомляємо наступне.
Комунальне некомерційне підприємство "Липовецька міська лікарня" Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області оголосила закупівлю (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-18-004699-a) за Спрощеною процедурою. Згідно Закону України Про публічні закупівлі (Далі – Закон), лише Замовник має ВИКЛЮЧНЕ право визначати предмет закупівлі Розділ І ст.1 п.1 п.п.22 – «Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку»; та САМОСТІЙНО визначати Технічні специфікації Розділ І ст.1 п.1 п.п.33 – «технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару…», враховуючи досвід використання дезінфекційних засобів та специфіку установи – медичний заклад. Враховуючи проведення Спрощеної процедури закупівлі та керуючись Законом ст.14 п.4 «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників…» - НАГОЛОШУЄМО, що Замовник сам вирішую які аналоги та/або еквіваленти приймаються. В даній закупівлі Аналоги/Еквіваленти не передбачені. Твердження Учасника про те, що «детальні технічні вимогі вказують на те, що Замовник допускає подачу еквівалентів» - це є лише ваше припущення, та ні як не стосується норм Закону і не містять вимог, які протирічать одна одній. І, Шановний Учаснику, ваші визначення «еквівалентності» та «аналогічності» ну зовсім не стосуються закупівлі, та своїми діями та тезами лише спричиняють тиск на Замовника, що заборонено Законом.
Що стосується забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції, розвитку добросовісної конкуренції, ви, як Учасник, маєте повне право вийти на торги та запропонувати продукцію.
Виходячи з вищенаведеного не бачимо правових підстав для внесення змін в Додаток 1 до Оголошення про проведення Спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено