-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісні меблі
Завершена
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження:
18.02.2021 13:34 - 24.02.2021 09:00
Вимога
Відхилено
Неправомірна дискримінація
Номер:
ad7307d10d084040bc18ce8bf908e5f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-003527-a.b1
Назва:
Неправомірна дискримінація
Вимога:
Рівненське НВП УТОГ (далі – Учасник), не погоджується із прийнятим рішення (відповідно Протоколу відхилення від 09.03 2021 р.) та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтерес Учасника та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно Протоколу відхилення від 09.03.2021 р. зазначено, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- відповідно до п. 23 таблиці, Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відсутній звіт санітарно-гігієнічної оцінки поліуретанової крайки з позитивним заключенням, щодо можливості використання поліуретанової крайки у виробництві меблів.
- відповідно до п.25 таблиці, Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, полиця під клавіатуру висувна не відповідає технічним вимогам Замовника, а саме учасником запропоновано матеріал полиці з ДСП, за зовнішніми ознаками наданих ескізів.
Відповідно до п. 23 таблиці, Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції Учасника було надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-3/3289 на окрайки меблеві, а також Довідку Вих.№03/249 в якій зазначено, що кромка (крайка) з якої будуть виготовлятись меблі не підлягають обов’язковій сертифікації. Даний висновок підтверджує якість всіх видів крайки, які будуть використовуватись при виробництві меблів. Також додатково повідомляємо, що звіт санітарно-гігієнічної оцінки продукції не видається виробникам, а на основі цього звіту надається висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, в якому сказано, що об’єкт експертизи відповідає медичним критеріям безпеки/показникам і т.д.
Отже, Учасником повністю виконана вимога, що відповідає умовам оголошення Замовника.
Відповідно до п.25 таблиці, Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник надає довідку №03/248 в якій повідомляє, що надає орієнтовні ескізи меблів, зовнішній вигляд, колір та розміри, у разі перемоги будуть узгоджуватись із Замовником, оскільки ескіз може відрізнятися від реального вигляду меблів. Вважаємо, що відхилення нашої пропозиції є неправомірним та необгрунтованим. Також в довідці №03/247 Учасник погоджується виготовити меблі згідно технічним вимогам Замовника.
Отже, Учасником повністю виконана вимога, що відповідає умовам оголошення Замовника.
Таким чином, Замовник порушив основні Принципи здійснення закупівель:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням;
7) учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
З урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник своїми діями вчинив порушення, які вплинули на об’єктивність визначення переможця торгів.
В зв`язку з вижченаведеним, вважаємо неправомірною дискваліфікацію нашої пропозиції, та вимагаємо відмінити протокол відхилення №113 від 02 березня 2021 р.
У разі ігнорування даної вимоги та з метою захисту своїх прав учасник звернеться до органу, що здійснює контроль над Замовником або до суду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога .docx 11.03.2021 10:48
Дата подачі:
11.03.2021 10:48
Вирішення:
Уважно вивчивши вимогу подану Рівненським навчально - виробничим підприємство Українського товариства глухих (код ЄДРПОУ 03972749) повідомляю, що вона не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Згідно п 23 Таблиці Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, Додаток № 1 до протокольного рішення Учасник повинен надати звіт санітарно-гігієнічної оцінки поліуретанової крайки з позитивним заключенням, щодо можливості використання поліуретанової кромки у виробництві меблів (обов'язково санітарно-хімічні дослідження). Звіт санітарно-гігієнічної оцінки має бути наданий уповноваженим органом.
Учасником в пропозиції було надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-3/3289 на окрайки меблеві, а також Довідку Вих.№03/249 в якій зазначено, що кромка (крайка) з якої будуть виготовлятись меблі не підлягають обов’язковій сертифікації.
Згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики; Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 23 Закону, у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник зазначає, що звіт санітарно-гігієнічної оцінки поліуретанової крайки з позитивним заключенням, щодо можливості використання поліуретанової кромки у виробництві меблів (обов'язково санітарно-хімічні дослідження) ніяким чином не відноситься до обов’язкової сертифікації продукції, з приводу якої було надано Довідку Вих.№03/249 від 22.02.2021р. , та цілком законно згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагався в документації.
Сертифікація – процедура, за допомогою якої визнаний в установленому порядку орган документально засвідчує відповідність продукції, систем якості, систем управління якістю, систем управління довкіллям, персоналу встановленим законодавчим вимогам.
Учасник помилково вважає, що звіт санітарно-гігієнічної оцінки продукції не видається виробникам. Учасник не надав жодних документів на підтвердження того, що він звертався до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів для отримання даного звіту та отримав відмову.
Замовник зазначає, що для виконання вимоги встановленої в документації Учаснику потрібно було звернувся до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, для отримання звіту санітарно-гігієнічної оцінки поліуретанової крайки з позитивним заключенням, щодо можливості використання поліуретанової кромки у виробництві меблів (обов'язково санітарно-хімічні дослідження), що було проігноровано Учасником. Отже Учасник міг, та йому нічого не перешкоджало виконати вимогу Замовника, але з незрозумілих причин для Замовника вона залишилася не виконаною.
В разі будь-яких питань які виникали з приводу вимог закупівлі згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в період уточнення інформації Учасник спрощеної закупівлі мав право звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Жодних звернень про неможливість виконання вимог встановлених в документації чи з інших питань від Рівненського навчально - виробничого підприємства Українського товариства глухих не надходило.
З приводу полиці Замовник зазначає, що Учасник повинен був надати у складі пропозиції креслення товару (меблів), що пропонується, по кожному найменуванню, отже того товару, що буде постачатися Замовнику. За зовнішніми ознаками наданих ескізів вбачається, що матеріал з якого вироблений виріб за п 25 в таблиці не відповідає вимогам, які встановлені Замовником.
Окрім того, хочеться зазначити, що Креслення – це графічний конструкторський документ, що визначає конструкцію виробу, а також містить відомості, необхідні для розроблення, виготовлення, контролю, монтажу й експлуатації виробу, включаючи його ремонт.
В наданій Учасником довідці №03/248 від 22.02.2021 надані ескізи, чи інші малюнки які не підпадають під цілковите співвідношення з кресленням.
Як вже зазначалося вище Учасник вразі будь-яких питань мав право звернутися до Замовника за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні, але не скористався цим правом.
Статус вимоги:
Відхилено