-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки (50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
Детальна інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі розміщена в Додатку № 4 до Вимог до предмету закупівлі.
Завершена
50 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження:
18.02.2021 13:28 - 24.02.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА про усунення порушень в вимогах до предмету закупівлі.
Номер:
99c72b2c6a1b4d918870300c85d56f22
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-006391-b.b2
Назва:
ВИМОГА про усунення порушень в вимогах до предмету закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовнику, вимоги: “Додатку 4 п.3 заправка картриджів повинна відбуватися з використанням матеріалів (тонеру) Patron (ВМ)( аналоги та/або еквіваленти не розглядаються)” , суперечать пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» , згідно з яким технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Просимо Вас внести зміни в Додатку №4 п.3 ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2021 19:08
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Порядок проведення спрощеної закупівлі встановлено ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Оголошення про проведення спрощеної закупівлі складається відповідно до вимог частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосується процедури відкритих торгів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.02.2021 15:10
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА про усунення порушень в вимогах до предмету закупівлі.
Номер:
ea6187553b394aafbfa32f5b0d6b1c40
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-006391-b.b1
Назва:
ВИМОГА про усунення порушень в вимогах до предмету закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовнику, уважно ознайомившись з умовами з тендерної документації "Харківського національного університету радіоелектроніки" код ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки”м. Харків, вважаємо, що деякі пункти ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ не відповідають вимогам законодавства, обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації, у зв’язку із чим виявлені порушення потребують внесення змін до ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ .
1. Відповідно до Вимог до предмета закупівлі зазначено:
Для документального підтвердження обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі :
Для документального підтвердження наявності спеціалізованого автотранспорту, необхідного для здійснення постачання товару що є предметом закупівлі:
1) довідку про наявність автомобілів для перевезення складену учасником за нижченаведеною формою 2 1.1) копію (копії) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію транспортних засобів (спеціальних автомобілів) -
якщо є власними.
1.2) копію (копії) договору (договорів) найму (оренди) транспортних засобів, який оформлений відповідно до ст.ст. 798-805 ЦК України. Або Договір позички транспортного засобу, який оформлений відповідно до ст. 827-836 ЦК України.
Зазначаємо, що автотранспорт ні є обладнанням , яке використовується при наданні якісних послуг.
Постачання товару, що є предметом закупівлі може здійснюватися співробітниками організації , яка надає послуги без залучення автотранспорту, а як що буде потреба в авторанспорті , то однаразового залучення спеціалізованного вантажного перевізника за викликом. Перевізників достатня кількість і вони не потребують постійно діючих договорів на перевезення.
В вимогах щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі зазначено:
3. Заправка картриджів повинна відбуватися з використанням матеріалів (тонеру) Patron (ВМ)( аналоги та/або еквіваленти не розглядаються).
Цей пункт містить явні ознаки дискримінації, обмеження конкуренції, оскільки на ринку України представлена достатня кількість виробників, їх представників, імпортерів, які мають відповідні документи на якість постачаємого товару.
Підсумовуючи наведене, керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції, недискримінації учасників просимо Вас внести зміни шляхом виключення з Додатку №3 та Додатку №4 з ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ вище наведених пунктів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2021 19:30
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Згідно додатку №3 Вимог до предмету закупівлі щодо наявності автотранспорту учасника замовником виставляються вимоги щодо усунення ризиків порушення умов договору з поставки предмету договору, якщо учасник-переможець аукціону знаходиться на значній відстані від місця поставки.
Згідно додатку №4 до Вимог до предмету закупівлі по використанню тонеру Patron (BM). Замовник, згідно ст.14 ч.4 абзац 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» та на підставі досвіду роботи з визначеним тонером, може вимагати заправку картриджів без аналогу/або еквіваленту на даний тонер. Дана марка тонеру може використовуватися будь-якою організацією, яка надає послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки. Замовник не вважає зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.02.2021 15:32