• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з капітального ремонту щодо покращення енергоефективності будівлі Яготинського НВК «Спеціалізована школа – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2», за адресою: м. Яготин, вул. Б. Хмельницького, 1 Яготинського району Київської області

Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - строк дії – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; ненадання переможцем у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Завершена

15 764 063.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 78 821.00 UAH
Період оскарження: 18.02.2021 13:00 - 04.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога в 3.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону

Номер: 29193fa0901b4be480ba7f2453ef2711
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-18-003162-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога в 3.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону
Вимога:
Доброго дня! Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. Вимоги тендерного комітету, викладені в Тендерній документації, а саме: 3.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону: пункт 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Учасник надає копії документів, що підтверджують те, що всі працівники, інформація про яких надана у довідці, працюють на підприємстві Учасника (надати копію наказу або копію іншого документу, що підтверджує факт працевлаштування). Крім того, Учаснику необхідно підтвердити наявність таких кваліфікованих робітників як: • монтажники систем утеплення будівель або штукатури, або маляри – не менше трьох осіб, та надати скановані копії чинних посвідчень і протоколів навчання з охорони праці, а саме: - допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - групи з електробезпеки не нижче ІІІ відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»; - допуску до робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів (верхолазних робіт) відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». • покрівельники, не менше трьох осіб, та надати скановані копії чинних посвідчень і протоколів навчання з охорони праці, а саме: - допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - групи з електробезпеки не нижче ІІІ відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»; - допуску до робіт на висоті відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - допуску до експлуатації обладнання, що працює під тиском відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; - допуску до безпечного ведення газонебезпечних робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт»; - навчання з питань пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об’єктах відповідно до вимог НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні». У відповідності до вимог Пункту 2.1.3. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів. Затверджених Наказом Держнаглядохоронпраці України 09.01.98 N 4, в п.п. 4 вказано, що для одержання груп ІІ-ІІІ працівники мають: а) чітко усвідомлювати небезпеку, пов’язану з роботою в електроустановках; б) знати і уміти застосувати на практиці ці та інші правила безпеки в обсязі, потрібному для роботи, яка виконується; в) знати будову і улаштування електроустановок; г) уміти практично надавати першу допомогу потерпілим в разі нещасних випадків, в тому числі застосовувати способи штучного дихання і зовнішнього масажу серця Маляри-працівники нашої організації працюють з електроінструментом II і III класу, відносяться до категорії електротехнологічних працівників, яким небхідно мати не вище II групи електробезпеки. Вони експлуатують електротехнічне обладнання, але не проводять його обслуговування та ремонту. У відповідності до вимог Пункту 6.7.6. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Затверджених Держнаглядохоронпраці України 09.01.98 N 4, до роботи з електроінструментом II і IIІ класу достатньо І групи з електробезпеки. У відповідності до вимог Пункту 2.1.3. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, для одержання групи І, незалежно від посади і фаху, необхідно пройти інструктаж з електробезпеки під час роботи в даній електроустановці з оформленням в журналі реєстрації інструктажів з питань охорони праці. Також у ТД вказано: «Учасник повинен правильно та ефективно організовувати роботу працівників на об’єкті, а тому, такий Учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист про дотримання заходів з охорони праці під час виконання робіт на об’єкті. Додатково Учасник повинен надати Сертифікат на систему управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») виконання робіт та надання послуг відповідно до предмету закупівлі.» Вимога щодо подання сертифікату якості ISO суперечить чинному законодавству України, і є дискримінаційною, оскільки суб’єкти господарювання жодним законодавчим документом не зобов’язані для здійснення своєї діяльності отримувати даний сертифікат. Окрім того сертифікат ISO підтверджує якість виробничих процесів, що відбуваються на підприємстві, а не безпосередньо якісні характеристики продукту (товарів, послуг), а застосування стандарту ISO для сертифікації систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а отже його отримання не є обов'язковим. Отже, виходячи з вище викладеного, просимо усунути дискримінаційну вимогу щодо подачі сертифікату ISO, оскілки ця вимого суперечить чинному законодавству України і жодним чином не підтверджує якість продукції. Зазначаємо, що на нашому підприємстві є розроблена внутрішня програма контролю якості виробничих процесів відповідно до ДБН В.1.2-14-2009 "Загальні принципи забезпечення надійності та контруктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ" і ДБН A.3.1-5-2016 "Організація будівельного виробництва".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником розглянуто вимогу від 23.02.2021, UA-2021-02-18-003162-A.B1 щодо дискримінаційних вимог в 3.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону. Учасник вимагає видалити вимогу, яку встановив Замовник щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та спосіб їх підтвердження, оскільки вважає що встановлені умови не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. Замовник вважає, що вимога Учасника є необґрунтованою та не підлягають задоволенню з наступних підстав. Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник погоджується, що помилково зазначив, групи з електробезпеки не нижче ІІІ відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів». Відповідно до проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі, під час виконання робіт передбачено використання електрифікованого інструменту, який відноситься до І класу безпеки, а тому, керуючись п. 6.7.1. та п. 6.7.6 "Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів", замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині наявності у кваліфікованих працівників групи з електробезпеки не нижче ІІ. Крім того, Учасник вважає що подання сертифікату якості ISO суперечить чинному законодавству України, і є дискримінаційною вимогою. Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п.01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації та не містить жодних дискримінаційних елементів. Разом з тим, враховуючи специфіку предмета закупівлі, а також те, що роботи будуть виконуватись в закладі з масовим перебуванням дітей, Замовник вважає, що дані роботи повинні виконуватись Учасником з достатньою кількістю фахових працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що є передумовою в першу чергу для виконання якісних робіт, компетентності, дисциплінованості і в свою чергу, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі та захисту прав Замовника від невиконання чи неналежного виконання договірних зобов’язань Учасника перед Замовником та у подальшому убезпечення Замовника від судових спорів щодо некомпетентності Учасника. На підставі викладеного вище, та беручи до уваги, що за дискримінацію вважається обмеження певному колу осіб брати участь у закупівлі, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у Тендерній документації відсутні, а вимога Учасника не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.03.2021 18:00