-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Проведення аудиту фінансової звітності
Завершена
271 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Період оскарження:
18.02.2021 12:29 - 24.02.2021 12:33
Вимога
Вирішена
Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію
Номер:
4d8abde17e7b44cca8fbb68736d80618
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-005301-b.a3
Назва:
Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію
Вимога:
ТОВ «Аудиторська фірма «Харків» надає вимогу на скасування рішення уповноваженої особи КП «Маріупольське ВУВКГ» (протокол від 11.03.2021 року № 219) щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «Аудиторська фірма «Харків» за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 79210000-9 – Бухгалтерські та аудиторські послуги («Проведення аудиту фінансової звітності»), ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-18-005301-b.
Маємо зазначити, що аудиторська діяльність в Україні здійснюється на основі Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» від 21.12.2017 року №2258-VIII (Далі – Закон), який набрав чинності з 01.01.2018 року та був введений в дію з 01.10.2018 року.
Згідно до статті 20 Закону:
«1. Суб’єкти аудиторської діяльності можуть надавати аудиторські послуги лише після включення до Реєстру.
2. Відомості до Реєстру вносяться Аудиторською палатою України.
3. Реєстр є публічним, оприлюднюється і підтримується в актуальному стані у мережі Інтернет на веб-сторінці Аудиторської палати України. Відомості, що містяться в Реєстрі, є відкритими і загальнодоступними з можливістю цілодобового вільного доступу та копіювання.
4. Номер реєстрації аудитора та суб’єкта аудиторської діяльності є індивідуальним і не може передаватися іншим аудиторам і суб’єктам аудиторської діяльності.».
У складі пропозиції нами був наданий актуальний витяг із Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності Розділ IV «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес» (документ «4-2. Витяг з реєстру АПУ»), станом на 25.02.2021 року, де зазначений номер реєстрації у Реєстрі нашої фірми: 0186.
Згідно до п. 3 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, право на провадження аудиторської діяльності зберігається за аудиторськими фірмами та аудиторами, які зареєстровані як фізичні особи - підприємці, що мали право на провадження аудиторської діяльності на дату введення в дію цього Закону. Зазначені в цьому пункті особи підлягають обов’язковому внесенню Аудиторською палатою України до Реєстру. Зазначені в цьому пункті особи подають до Аудиторської палати України відомості, що підлягають оприлюдненню в Реєстрі відповідно до вимог цього Закону, до 31 жовтня 2018 року.
Отже, надана нами у складі пропозиції додатково надана копія свідоцтва про включення до реєстру аудиторських фірм та аудиторів, чинна на 01 жовтня 2018 року, що є підставою для включення нашої фірми до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, який почав діяти з 01.10.2018 року саме за номером 0186. Зазначений документ не спростовує витяг з Реєстру, а лише надає додаткову інформацію.
Вважаємо, що підприємством в порушення Закону вважається недійсним знаходження нашої фірми в Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності.
Згідно до п. 2 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, аудитори, строк чинності сертифікатів яких не закінчився до дати введення в дію цього Закону, вважаються такими, які підтвердили кваліфікаційну придатність до провадження аудиторської діяльності та набули практичний досвід у порядку, визначеному цим Законом, та підлягають обов’язковому внесенню Аудиторською палатою України до Реєстру. Зазначені в цьому пункті особи до 31 жовтня 2018 року подають до Аудиторської палати України відомості, що підлягають оприлюдненню в Реєстрі відповідно до вимог цього Закону.
Нами у складі пропозиції були надані копії сертифікатів аудиторів – співробітників нашої фірми, що працюють як за основним місцем роботи (6 осіб), так і за сумісництвом (3 особи), і які внесені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності на день подання пропозиції (документ «9-5. Сертифікати аудиторів»). Сертифікати зазначених співробітників з 01.10.2018 року є безстроковими згідно до Закону.
Вважаємо, що підприємством в порушення Закону визнані сертифікати наших працівників простроченими.
Відповідно до абзацу першого п. 4 статті 40 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» від 21.12.2017 року № 2258-VIII, контроль якості аудиторських послуг суб’єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, проводиться Інспекцією із забезпечення якості.
Згідно до п. 4 статті 21 Закону, в окремих розділах Реєстру містяться відомості про суб’єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності та обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, в тому числі дата і номер рішення про проходження перевірки системи контролю якості аудиторських послуг.
Наказом Державної Установи «Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю» (ДУ ОСНАД) від 24 грудня 2019 р. №26-кя Товариство з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Харків» визнане таким, що пройшло перевірку з контролю якості аудиторських послуг.
Копія наказу ДУ «ОСНАД» від 24.12.2019 р. №26-кя надана нами у складі пропозиції (документ «5. Наказ-якість»).
З 01.10.2018 року Аудиторська палата України на видає свідоцтва про проходження перевірки контролю якості.
Вважаємо, що підприємством в порушення Закону вимагається свідоцтво Аудиторської палати України про проходження перевірки контролю якості замість рішення (наказу) про проходження перевірки системи контролю якості аудиторських послуг.
З огляду на зазначене вище, вважаємо рішення уповноваженої особи КП «Маріупольське ВУВКГ» щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «Аудиторська фірма «Харків» за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 79210000-9 – Бухгалтерські та аудиторські послуги («Проведення аудиту фінансової звітності»), ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-18-005301-b, безпідставним і вимагаємо скасувати протокол від 11.03.2021 року № 219.
У разі невиконання наших законних вимог, нами буде направлена скарга до Антимонопольного комітету України.
Дата подачі:
11.03.2021 18:34
Вирішення:
У відповідь на вимогу від 11.03.21 р. повідомляємо, що у вимогах Тендерної документації на закупівлю послуг: код ДК 021:2015 79210000-9- Бухгалтерські та аудиторські послуги (Проведення аудиту фінансової звітності Комунального підприємства «Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» за рік, що закінчився 31 грудня 2020 року) п.3.1 Технічного завдання (Додаток 3) передбачені кваліфікаційні вимоги до Виконавця, які застосовуються при виборі виконавця. Одним з таких критеріїв є: «У Виконавця при наданні послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності за основним місцем роботи має працювати не менше п’яти аудиторів із загальною чисельність штатних кваліфікованих працівників, які залучаються до виконання завдань, не менше 10 осіб.
У Протоколі від 11.03.21 р. № 219 уповноваженої особи КП «Маріупольське ВУВКГ» зафіксовано, що при детальному аналізі та вивченні пропозиції учасника ТОВ «Аудиторська Фірма «Харків» виявлена її невідповідність умовам, так як учасник у складі своєї пропозиції не надав документальне підтвердження про наявність у складі аудиторської фірми не менше як 10 (десяти) працівників, які мають сертифікат, що визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України.
Нами здійснено об’єктивну та неупереджену оцінку документації учасника. При детальному аналізі та перевірці достовірності даних Замовник ознайомився з усіма Розділами Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності (Відомості, що містяться в Реєстрі, є відкритими та загальнодоступними з можливістю цілодобового вільного доступу та копіювання) на офіційному сайті Аудиторської палати України.
Відповідно до інформації, розміщеної на сайті Аудиторської палати України у ТОВ «Аудиторська Фірма «Харків» чисельність штатних кваліфікованих працівників, які залучаються до виконання завдань аудиту, що працюють за основним місцем роботи, шість осіб. Також ТОВ «Аудиторська Фірма «Харків» надано довідку (9-1 Працівники) за вих.№ 326 від 06.02.2021р. про наявність дев’яти штатних працівників, з яких включені до Реєстру аудиторів - шість осіб, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
З огляду на вищенаведене вважаємо, що рішення уповноваженої особи, засвідчене у протоколі, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Аудиторська Фірма «Харків» є правомірним та скасуванню не підлягає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію
Номер:
5aef71f3d53d4ed4b76ee4e611d484ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-005301-b.c2
Назва:
Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію
ТОВ «Аудиторська фірма «Харків» надає вимогу на скасування рішення уповноваженої особи КП «Маріупольське ВУВКГ» (протокол від 11.03.2021 року № 219) щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «Аудиторська фірма «Харків» за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 79210000-9 – Бухгалтерські та аудиторські послуги («Проведення аудиту фінансової звітності»), ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-18-005301-b.
Маємо зазначити, що аудиторська діяльність в Україні здійснюється на основі Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» від 21.12.2017 року №2258-VIII (Далі – Закон), який набрав чинності з 01.01.2018 року та був введений в дію з 01.10.2018 року.
Згідно до статті 20 Закону:
«1. Суб’єкти аудиторської діяльності можуть надавати аудиторські послуги лише після включення до Реєстру.
2. Відомості до Реєстру вносяться Аудиторською палатою України.
3. Реєстр є публічним, оприлюднюється і підтримується в актуальному стані у мережі Інтернет на веб-сторінці Аудиторської палати України. Відомості, що містяться в Реєстрі, є відкритими і загальнодоступними з можливістю цілодобового вільного доступу та копіювання.
4. Номер реєстрації аудитора та суб’єкта аудиторської діяльності є індивідуальним і не може передаватися іншим аудиторам і суб’єктам аудиторської діяльності.».
У складі пропозиції нами був наданий актуальний витяг із Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності Розділ IV «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес» (документ «4-2. Витяг з реєстру АПУ»), станом на 25.02.2021 року, де зазначений номер реєстрації у Реєстрі нашої фірми: 0186.
Згідно до п. 3 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, право на провадження аудиторської діяльності зберігається за аудиторськими фірмами та аудиторами, які зареєстровані як фізичні особи - підприємці, що мали право на провадження аудиторської діяльності на дату введення в дію цього Закону. Зазначені в цьому пункті особи підлягають обов’язковому внесенню Аудиторською палатою України до Реєстру. Зазначені в цьому пункті особи подають до Аудиторської палати України відомості, що підлягають оприлюдненню в Реєстрі відповідно до вимог цього Закону, до 31 жовтня 2018 року.
Отже, надана нами у складі пропозиції додатково надана копія свідоцтва про включення до реєстру аудиторських фірм та аудиторів, чинна на 01 жовтня 2018 року, що є підставою для включення нашої фірми до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, який почав діяти з 01.10.2018 року саме за номером 0186. Зазначений документ не спростовує витяг з Реєстру, а лише надає додаткову інформацію.
Вважаємо, що підприємством в порушення Закону вважається недійсним знаходження нашої фірми в Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності.
Згідно до п. 2 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, аудитори, строк чинності сертифікатів яких не закінчився до дати введення в дію цього Закону, вважаються такими, які підтвердили кваліфікаційну придатність до провадження аудиторської діяльності та набули практичний досвід у порядку, визначеному цим Законом, та підлягають обов’язковому внесенню Аудиторською палатою України до Реєстру. Зазначені в цьому пункті особи до 31 жовтня 2018 року подають до Аудиторської палати України відомості, що підлягають оприлюдненню в Реєстрі відповідно до вимог цього Закону.
Нами у складі пропозиції були надані копії сертифікатів аудиторів – співробітників нашої фірми, що працюють як за основним місцем роботи (6 осіб), так і за сумісництвом (3 особи), і які внесені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності на день подання пропозиції (документ «9-5. Сертифікати аудиторів»). Сертифікати зазначених співробітників з 01.10.2018 року є безстроковими згідно до Закону.
Вважаємо, що підприємством в порушення Закону визнані сертифікати наших працівників простроченими.
Відповідно до абзацу першого п. 4 статті 40 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» від 21.12.2017 року № 2258-VIII, контроль якості аудиторських послуг суб’єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, проводиться Інспекцією із забезпечення якості.
Згідно до п. 4 статті 21 Закону, в окремих розділах Реєстру містяться відомості про суб’єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності та обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, в тому числі дата і номер рішення про проходження перевірки системи контролю якості аудиторських послуг.
Наказом Державної Установи «Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю» (ДУ ОСНАД) від 24 грудня 2019 р. №26-кя Товариство з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Харків» визнане таким, що пройшло перевірку з контролю якості аудиторських послуг.
Копія наказу ДУ «ОСНАД» від 24.12.2019 р. №26-кя надана нами у складі пропозиції (документ «5. Наказ-якість»).
З 01.10.2018 року Аудиторська палата України на видає свідоцтва про проходження перевірки контролю якості.
Вважаємо, що підприємством в порушення Закону вимагається свідоцтво Аудиторської палати України про проходження перевірки контролю якості замість рішення (наказу) про проходження перевірки системи контролю якості аудиторських послуг.
З огляду на зазначене вище, вважаємо рішення уповноваженої особи КП «Маріупольське ВУВКГ» щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «Аудиторська фірма «Харків» за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 79210000-9 – Бухгалтерські та аудиторські послуги («Проведення аудиту фінансової звітності»), ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-18-005301-b, безпідставним і вимагаємо скасувати протокол від 11.03.2021 року № 219.
У разі невиконання наших законних вимог, нами буде направлена скарга до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2021 18:15
Опис причини скасування:
Помилково не додані документи
Дата скасування:
11.03.2021 18:18
Вимога
Вирішена
Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію
Номер:
04436608051345e097699f3325e59af7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-005301-b.c1
Назва:
Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.03.2021 №209 прийнято рішення про дискваліфікацію ПрАТ АФ «Де Візу» на підставі того, що документи Учасника подані у форматі .p7s, які неможливо відкрити, відповідно Замовник не має змоги перевірити відповідність тендерної документації.
Вважаємо зазначені дії Замовника такими, що порушуються положення Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
Відповідно до ч.3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Документи Учасника створено та подано у формі електронний документів з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" з накладанням КЕП на кожний документ.
Файли .P7S представляють собою текстові документи, приєднані до електронних листів, захищеним цифровим підписом.
Зазначені документи відкриваються і можуть бути прочитані. В мережі Інтернет наведені покрокові інструкції, як відкривати такі файли, наприклад за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9ng5xLKWRxs.
Крім того, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимог щодо формату подачі документів.
Враховуючи зазначене, пропозиція Учасника подана відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює закупівлі на принципах максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію учасника відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.03.2021 №209 як таке, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» .
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога .pdf 09.03.2021 13:16
Дата подачі:
09.03.2021 13:16
Вирішення:
Доброго дня!
Уважно вивчивши Вашу вимогу, повідомляємо, що файл має розширення, яке не відкривається стандартним рідером. Згідно політики конфіденційності підприємства, можливості для зміни розширення файлу Замовник не має.
Дійсно, окремих вимог щодо формату подачі документів в оголошенні не зазначено, але усі документи мають бути доступні Замовнику для можливості їх зчитування та перевірки. Однак, документи Вашої пропозиції не надається можливим відкрити на електронному майданчику, у зв'язку з чим пропозиція ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу" відхилена.
Дякуємо!
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні