• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з заправки та технічного обслуговування картриджів

Послуги з заправки та технічного обслуговування картриджів

Торги відмінено

65 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 325.00 UAH
Період оскарження: 18.02.2021 12:29 - 24.02.2021 16:00
Вимога
Вирішена

Виключити дискримінаційні вимоги

Номер: 1e4667b37f654d57964991250b584038
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-18-002844-a.b3
Назва: Виключити дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, Додаток 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ п.4. Для відновлення працездатності картриджів мають бути використані витратні матеріали Static Control Components (аналоги та/або еквіваленти не розглядаються). На підтвердження надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника/імпортера Static Control Components. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів, який містить ідентифікатор закупівлі. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку з тендерної документації про використання матеріалів конкретної марки, або вказати можливість використання еквівалентних матеріалів (тонеру). Керуючись законом України про Публічні закупівлі, статтею 5, підпунктом 1.1 (добросовісна конкуренція серед учасників;), 1.2 ( максимальна економія, ефективність та пропорційність;), 1.3 (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;), 1.4 (недискримінація учасників та рівне ставлення до них;), 1.5 (об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;) , 1.6 (запобігання корупційним діям і зловживанням) та статтею 5 підпунктом 2 (Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.), статтею 5 підпунктом 3 (Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.), статтею 5 підпунктом 4 (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.). Вимога щодо використання матеріалів конкретної марки при наданні послуг є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі, які можуть надавати послуги і виконати виконати умови, але мають партнерські відносини з іншими постачальниками витратних матеріалів, які також мають всі необхідні сертифікати і дозволи та по технічним характеристикам не поступаються тонеру Static Control Components. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає використання матеріалів конкретної марки. А також керуючись практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду справ у сфері закупівель, а також листів Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації”. А також керуючись законом України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні визначено, що дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними; А також керуючись законом України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні Стаття 6 - Державна політика щодо запобігання та протидії дискримінації спрямована на: недопущення дискримінації; Просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу котра дискримінує нас як потенційного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу на те, що дана процедура закупівлі є спрощеною процедурою закупівлі. Відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" вимоги до предмета закупівлі можуть містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про усунення порушень до ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель

Номер: 2076d383787841a483892829f5b2def4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-18-002844-a.b2
Назва: ВИМОГА про усунення порушень до ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику, Додаток 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ п.4. Для відновлення працездатності картриджів мають бути використані витратні матеріали Static Control Components (аналоги та/або еквіваленти не розглядаються). На підтвердження надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника/імпортера Static Control Components. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів, який містить ідентифікатор закупівлі. , суперечать пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» , згідно з яким технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Цей пункт містить явні ознаки дискримінації, обмеження конкуренції, оскільки на ринку України представлена достатня кількість виробників, їх представників, імпортерів, які мають відповідні документи на якість постачаємого товару. Просимо Вас внести зміни в Додатку №2 п.4 до ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо про наступне: З точки зору якісних характеристик Замовником обрано саме цей вид матеріалу. Крім того, стаття 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" не забороняє зазначати у вимогах до предмета закупівлі, посилання, на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Також, хочемо звернути Вашу увагу на те, що дана процедура закупівлі є спрощеною процедурою закупівлі. У своїй вимозі Ви зсилаєтесь на п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупвлі", щодо правильності оформлення тендерної документації у Відкритих торгах!
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Територіальність

Номер: e204042fa46d4243b38253ac7a15c0ee
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-18-002844-a.b1
Назва: Територіальність
Вимога:
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: територіальна обмеженість щодо надання послуг. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку про територіальність з тендерної документації. Керуючись законом України про Публічні закупівлі, статтею 5, підпунктом 1.1 (добросовісна конкуренція серед учасників;), 1.2 ( максимальна економія, ефективність та пропорційність;), 1.3 (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;), 1.4 (недискримінація учасників та рівне ставлення до них;), 1.5 (об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;) , 1.6 (запобігання корупційним діям і зловживанням) та статтею 5 підпунктом 2 (Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.), статтею 5 підпунктом 3 (Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.) , статтею 5 підпунктом 4 (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.). Вимога щодо місця розташування є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі, які можуть виконати умови, але не розташовуються на вказаній території, але мають матеріально технічну базу та за власні кошти та власними силами зобов'язовуються доставити картриджі для забезпечення надання послуг, що є предметом закупівлі до місця вказаного Замовником. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування на території Замовника. А також керуючись практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду справ у сфері закупівель, а також листів Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації”. А також керуючись законом України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні визначено, що дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними; А також керуючись законом України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні Стаття 6 - Державна політика щодо запобігання та протидії дискримінації спрямована на: недопущення дискримінації; Просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу котра дискримінує нас як потенційного учасника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваша вимога була задоволена.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 23.02.2021 09:55
Підтвердження вирішення: Доброго дня! Ваша вимога була задоволена та були внесені відповідні зміни до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Дякуємо!