-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код згідно ДК 021:2015: 03220000-9: овочі фрукти та горіхи (Часник, морква, цибуля, капуста білокачанна, буряк, огірки, помідори, перець солодкий, редиска, яблука, апельсини, лимони, мандарини, банани, полуниця, черешня)
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; вид закупівлі: Спрощена закупівля
Завершена
198 515.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 992.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 992.57 UAH
Період оскарження:
18.02.2021 12:25 - 24.02.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
ab4a406751324b2480125cdd2b07bd0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-002797-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до частини 20 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Звертаю увагу, що я ФОП Кононенко Олександр Миколайович прийняв участь у спрощеній закупівлі згідно з предметом закупівлі «Код згідно ДК 021:2015: 03220000-9: овочі фрукти та горіхи (Часник, морква, цибуля, капуста білокачанна, буряк, огірки, помідори, перець солодкий, редиска, яблука, апельсини, лимони, мандарини, банани, полуниця, черешня)», ідентифікатор закупівлі - UA-2021-02-18-002797-a.
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 229 №10.03.2021 мою пропозицію відхилено з наступних підстав:
«Відповідно п.14.2 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовником вимагалось:
- з метою відповідності діяльності учасника законодавству про охорону праці у складі пропозиції подається довідка про наявність уповноваженого працівника, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. На підтвердження вказаної інформації надається копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання такої особи, яка пройшла відповідне навчання. Поряд з тим, на виконання положень законодавства України з охорони праці, учасники у складі пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення лабораторних досліджень умов праці (за показниками важкості та напруженості праці) у кількості не меншою, аніж на одне робоче місце (професію) Учасника з позитивним висновком, які проведені лабораторією атестованою на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу разом з підтверджуючими документами (лист або інформація) від відповідної Державної служби України про визнання лабораторії атестованою;
- відповідно до статті 22 Закону України “Про охорону праці” і статті 36 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17 квітня 2019 р. № 337 учасник у складі пропозицій надає документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або Фонду соціального страхування або іншого уповноваженого органу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника протягом 2020 року. Учасники додатково надають копію Журналу реєстрації осіб, які потерпіли від нещасних випадків та/або гострих професійних захворювань (отруєнь) на виробництві з сторінками, що надають змогу встановити інформацію за період 2020 року, учасником в складі пропозиції не надано даних документів, а отже відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, та підлягає відхиленню.»
Звертаю увагу, що Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що у випадку, якщо учасником закупівлі є самозайнята особа, вимога про обов’язкову наявність працівників та відповідне документальне підтвердження таких працівників на умовах тендерної документації, не вимагається. (відповідно до п.п. 14.1.226 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України самозайнята особа – платник податку, який є фізичною особою – підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність за умови, що така особа не є працівником в межах такої підприємницької чи незалежної професійної діяльності). Учасники закупівлі, що є самозайнятими особами надають гарантійний лист про можливість забезпечити виконання умов Договору про закупівлю власними силами та засобами.
ФОП Кононенко Олександр Миколайович є самозайнятою особою та відповідно подав гарантійний лист № 2797/4 від 26 лютого 2021 року, яким гарантував можливість забезпечити виконання умов Договору про закупівлю власними силами та засобами. Відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі ФОП Кононенко О.М. не повинен був документально підтверджувати наявність працівників на умовах документації. Оскільки у ФОП Кононенко О.М. відсутні працівники, відповідно і не був зобов’язаний надавати відповідне документальне підтвердження на дотримання законодавства з охорони праці працівників, оскільки Замовник передбачив таку умову в своєму оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Отже, виходячи з вищевикладеного у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції ФОП Кононенко О.М.
Також звертаємо увагу, що згідно протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою №230 від 10.03.2021 року визнано переможцем торгів ФОП Осипенко Анну Олександрівну, в той час, коли пропозиція ФОП Осипенко Анни Олександрівни не відповідала вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
Замовником вимагалося від учасників надати документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом (договір оренди чи надання послуг по перевезенню, який має бути дійсним протягом строку поставки товару, що є предметом закупівлі разом з підтверджуючими документами про право власності орендодавця чи надавача послуг)). Зазначені учасником ТЗ повинні бути в гарантовано належному технічному стані. На підтвердження цього учасники мають надати в складі пропозиції протокол перевірки технічного стану щодо кожного ТЗ, а також документи, які підтверджують проведення дезінфекційних робіт в 2021 році, а саме договір між учасником та суб’єктом господарювання, що має право на здійснення таких робіт, акт або інший документ, що засвідчує проведення дезінфекційних робіт на визначеному ТЗ на 2021 рік;
В пропозиції ФОП Осипенко А.О. відсутній договір саме між ФОП Осипенко А.О., як учасником закупівлі, та суб’єктом господарювання, що має право на здійснення таких робіт, а також відсутній акт або інший документ, що засвідчує проведення дезінфекційних робіт на визначеному ТЗ на 2021 рік, а саме на транспортному засобі - Voklswagen Caddy, N1, тип (вид) кузова – фургон, державний номерний знак СА0877ММ.
Відповідно пропозиція учасника ФОП Осипенко А.О. мала б бути відхилена, як така, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Звертаємо увагу Замовника, що різниця між ціновою пропозицією ФОП Кононенко О.М. та ФОП Осипенко А.О. становить 49493 грн бюджетних коштів. Відхиливши пропозицію ФОП Кононенко О.М., в той час, коли вона повністю відповідала вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та визначивши переможцем закупівлі ФОП Осипенко А.О. в той час, коли пропозиція даного учасника не відповідала вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник протиправно завдав збитків бюджету на 49493 грн.
Відповідно ФОП Кононенко О.М., у разі незадоволення даної вимоги, буде змушений звертатися до ДАСУ для перевірки правомірності витрачання бюджетних коштів Замовником, а також оскаржувати проведення даної закупівлі у встановленому Законом порядку.
Звертаємо увагу Замовника на принципи, яких має Замовник дотримуватись під час проведення публічних закупівель, визначених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема - максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ВИМАГАЮ:
Скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Кононенко Олександра Миколайовича (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 229 №10.03.2021) та скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Осипенко Анну Олександрівну (протокол про прийняття рішення уповноваженою особою №230 від 10.03.2021 року) у спрощеній закупівлі згідно з предметом закупівлі «Код згідно ДК 021:2015: 03220000-9: овочі фрукти та горіхи (Часник, морква, цибуля, капуста білокачанна, буряк, огірки, помідори, перець солодкий, редиска, яблука, апельсини, лимони, мандарини, банани, полуниця, черешня)», ідентифікатор закупівлі - UA-2021-02-18-002797-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Білозір'я.doc-3.p7s 11.03.2021 21:55
Дата подачі:
11.03.2021 21:55
Вирішення:
Учасник ФОП Кононенко О.М. надав в складі пропозиції гарантійний лист «2797/4 від 26 лютого 2021р. про те, що він має можливість забезпечити виконання умов договору власними силами та засобами, що свідчить про те, що в своїй діяльності він не використовує найманих працівників, а отже не надає в складі пропозиції інформацію про наявність працівників та відповідне документальне підтвердження таких працівників.
На вимогу замовника «відповідно до статті 22 Закону України “Про охорону праці” і статті 36 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17 квітня 2019 р. № 337 учасник у складі пропозицій надає документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або Фонду соціального страхування або іншого уповноваженого органу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника протягом 2020 року. Учасники додатково надають копію Журналу реєстрації осіб, які потерпіли від нещасних випадків та/або гострих професійних захворювань (отруєнь) на виробництві з сторінками, що надають змогу встановити інформацію за період 2020 року» замовником не надано жодного документу та письмового роз’яснення щодо їх відсутності, із зазначенням причини та/або посиланням на нормативні акти.
Також, на вимогу замовника «відповідно до статті 22 Закону України “Про охорону праці” і статті 36 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17 квітня 2019 р. № 337 учасник у складі пропозицій надає документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або Фонду соціального страхування або іншого уповноваженого органу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника протягом 2020 року. Учасники додатково надають копію Журналу реєстрації осіб, які потерпіли від нещасних випадків та/або гострих професійних захворювань (отруєнь) на виробництві з сторінками, що надають змогу встановити інформацію за період 2020 року» учасником не надано жодного документу та письмового роз’яснення щодо їх відсутності, із зазначенням причини та/або посиланням на нормативні акти.
Відповідно до вказаного вище замовником було відхилено пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «Код згідно ДК 021:2015: 03220000-9: овочі фрукти та горіхи (Часник, морква, цибуля, капуста білокачанна, буряк, огірки, помідори, перець солодкий, редиска, яблука, апельсини, лимони, мандарини, банани, полуниця, черешня)» – «ФОП "КОНОНЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"».
Замовником прийнято рішення про визнанням переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, Код згідно ДК 021:2015: 03220000-9: овочі фрукти та горіхи (Часник, морква, цибуля, капуста білокачанна, буряк, огірки, помідори, перець солодкий, редиска, яблука, апельсини, лимони, мандарини, банани, полуниця, черешня) учасника торгів – «ФОП "ОСИПЕНКО АННА ОЛЕКСАНДРІВНА"», оскільки учасником в складі пропозиції було надано всі документи, які вимагалися замовником в документації. Оскільки на вимогу замовника на підтвердження наявності в учасника власного або орендованого автотранспортного засобу учасником надано договір про надання послуг з перевезення вантажу №26/21 від 18 лютого 2021 року між ФОП Осипенко А.О. та Недзеленко І.А. та свідоцтво про право власності на автомобіль на Недзеленко І.А., відповідно договір на проведення дезінфекційних робіт, який надано в складі пропозиції учасника, заключений між суб’єктом господарювання, що має право на здійснення таких робіт та Недзеленко І.А., оскільки саме він є власником транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні