• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Кабель відведень (комплектувальний виріб до Електрокардіографа ЮКАРД-100) (ДК 021:2015: 44320000-9 — Кабелі та супутня продукція)

Завершена

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження: 18.02.2021 12:16 - 24.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження кваліфікації переможця

Номер: fa31d1c8122741ee9de347c13dd05eda
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-18-005065-b.a1
Назва: Оскарження кваліфікації переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що в учасника ТОВ "Медична техніка", яке Ви оголосили Переможцем закупівлі: 1) не виконано кваліфікаційну вимогу згідно з додатком 2 до Оголошення 2) порушено порядок завірення копій документів згідно з Оголошенням (і законодавством) і відповідно не надано реєстраційних документів на запропонований учасником товар 3) відсутня декларація про відповідність медичного виробу, який був предметом закупівлі. Просимо Вас вжити передбачені законодавством заходи та повторно провести прозору закупівлю на стандартний, а не «суперексклюзивний» кабель як звичайний медичний виріб. Докладніше - в доданому листі "Скарга.Pdf"
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення, та у відповідь повідомляємо наступне: 1) щодо не виконання на думку скаржника кваліфікаційної вимоги Переможцем закупівлі: На виконання вимоги згідно з додатком 2 до Оголошення, Переможцем надано сканований оригінал виписки з відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, яка має всі необхідні відомості, згідно яких Замовник самостійно може перевити повну інформацію щодо діяльності підприємства на сайті https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search. 2) щодо порушення порядку завірення копій документів згідно з Оголошенням (і законодавством) і відповідно не надання реєстраційних документів на запропонований учасником товар зазначаємо: У завізованому Переможцем закупівлі проекті Договору, а саме п. 2.2. Розділу 2. передбачається, що «Завірені належним чином копії сертифікатів, свідоцтв тощо, що підтверджують якість та комплектність Товару передаються разом з Товаром.» Тобто відповідна вимога дублюється, згідно якої Постачальник товару який відповідатиме технічним вимогам Закупівлі, у будь якому разі надає зазначені документи дозвільного характеру, які в свою чергу мають зберігатись згідно до положень Закону України “Про Національний архівний фонд та архівні установи” наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17.04.2012 за № 571/20884) затверджено Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів. Тобто, враховуючи наявність завізованого проекту Договору, зазначену невідповідність можливо віднести до формальної помилки. 3) Щодо відсутності декларації про відповідність медичного виробу, який був предметом закупівлі, та вжиття передбачених законодавством заходів щодо повторного проведення закупівлі стандартного, а не «суперексклюзивного» кабелю як звичайного медичного виробу, роз’яснюємо: Згідно з додатком 2 до Оголошення, Замовником аргументовано вимагалося саме Копію свідоцтва про державну реєстрацію на предмет закупівлі, яке в свою чергу було надано Переможцем Закупівлі, з наступних підстав: Згідно інструкції користувача, виробник Електрокардіографів ЮКАРД 100, наголошує на використанні оригінального кабелю пацієнта. У разі не виконання рекомендацій виробника гарантія на Електрокардіографи ЮКАРД 100 - не розповсюджуватиметися! Що в свою чергу не допустимо, адже обслуговування Електрокардіографів ЮКАРД 100 не по гарантії виробника, може привести до значних фінансових витрат. Тобто проведення повторної закупівлі не доцільне, та закупівля товару «стандартного, а не «суперексклюзивного»* кабелю (*дана термінология використовується Скаржником), як звичайного (не вімедичного виробу» який на думку Скаржника має бути закуплено Замовником – не можливо. Так як Замовник має дотримуватись «Положення про матеріальну відповідальність робітників і службовців за шкоду, заподіяну підприємству, установі, організації», за порушення якого передбачається притягнення до дисциплінарної, адміністративної або кримінальної відповідальності. (У додатку скрин з інструкції до ЮКАРД 100) Також звертаемо увагу скаржника, що у розумінні Закону, Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі . Відповідно до статті 13 нової редакції Закону процедурою закупівлі є: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні