-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Підйомник Comet 14 на шасі Iveco Daily 35C13D (зі здвоєною кабіною) або еквівалент на виконання заходів згідно з пунктом 6.5.1. розділу 6 Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньобленерго» на 2021 рік)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Застосовані критерії оцінки: оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону на основі критерію – ціна. Питома вага – 100%.
Завершена
65 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 325 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 325 000.00 UAH
Період оскарження:
18.02.2021 12:15 - 23.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Оскардження рішення замовника щодо допуску ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" та ТОВ "АК ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДІНГ" до аукціону
Номер:
26716dbb28f84ce487b23a16528e477c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-005039-b.a1
Назва:
Оскардження рішення замовника щодо допуску ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" та ТОВ "АК ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДІНГ" до аукціону
Скарга:
СКАРГА
(подається відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
1. Виклад окремих вимог тендерної документації щодо документального підтвердження відповідності запропонованого предмету закупівлі
Протокольним рішенням № 221 19.03.2021р. Уповноваженої особи з публічних закупівель ПрАТ «Волиньобленерго» було затверджено тендерну документацію (в новій редакції) на закупівлю товарів: ДК 021:2015:34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Підйомник Comet 14 на шасі Iveco Daily 35C13D (зі здвоєною кабіною) або еквівалент на виконання заходів згідно з пунктом 6.5.1. розділу 6 Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньобленерго».
Пунктом 10 «Інформація про протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі» Розділу ІІІ даної тендерної документації передбачені наступні вимоги до документів учасників закупівлі.
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен завантажити в електронну систему закупівель документи1, які підтверджують відповідність запропонованого предмету закупівлі заданим вимогам, які стосуються об’єкта оцінки відповідності, а саме:
- перший лист ТУ на виробництво автопідйомників - копія, завірена підписом і печаткою виробника;
- свідоцтво про присвоєння Міжнародного ідентифікаційного коду (WMI) виробника колісних транспортних засобів;
- копію сертифікату на запропонований товар.
При цьому Учасник має документально підтвердити те, що він є виробником, або офіційним представником виробника (дилера) згідно з предметом закупівлі.
Для підприємства-виробника тендерною документацію вимагалося надати:
- лист про безпосереднє виробництво запропонованого товару, в якому підтверджуються технічні характеристики за підписом уповноваженої особи Учасника.
Для офіційного представника виробника (дилера) надати:
- копію документа щодо підтвердження повноважень від виробника або його представництва2 (одним з наступних документів: довіреність від виробника/представництва2 виробника, дилерська угода, дистриб’юторський договір або договір комісії, сертифікат, що підтверджує статус дилера/дитриб’ютора тощо).
1Якщо строк (термін) дії ліцензій, свідоцтв, сертифікатів тощо, наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення надання послуг, Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист, довідка або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період надання послуг, що є предметом закупівлі).
2В разі надання учасником підтвердження повноважень та гарантійних зобов’язань від представництва виробника, він додатково повинен підтвердити повноваження представництва виробника.
Таким чином, тендерною документацією Замовника чітко визначений перелік документів, який повинен подавати підприємство-виробник підйомника та/або уповноважений представник (виробника) для підтвердження відповідності запропонованого предмету закупівлі.
2. Щодо невідповідності вимогам, визначеним у пункті 10 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника, документів, поданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Спец-Ком-Сервіс»
Як вбачається з інформації, розміщеної на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/, Товариство з обмеженою відповідальністю «Спец-Ком-Сервіс» (код ЄДРПОУ 36449624) допущено до участі в аукціоні.
Зауважимо, на електронному майданчику міститься посилання, що «протокол кваліфікації сформовано 31 бер. 2021 р.», проте сам текст цього протоколу або витягу до нього не опубліковано Замовником на порталі, у зв’язку з чим для Скаржника залишається незрозумілим, чому Замовник прийшов до висновку про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» всім умовам тендерної документації.
Як вже було наведено в п. 1 даної Скарги, тендерною документацією вимагається надання від підприємства-виробника лист про безпосереднє виробництво запропонованого товару.
Відмітимо, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» було завантажено Лист про безпосереднє виробництво запропонованого товару (вих. № 2303/21-9 від 23.03.2021р.), в якому даний учасник підтверджував, що є безпосереднім виробником товару (копія листа додається). При цьому ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» також було додано копію свідоцтва про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду (WMI) виробника колісних транспортних засобів (реєстраційний номер 285 від 26.04.2018р.) та копію першої сторінки Технічних умов на автомобілі спеціалізовані вантажні «СКС» обладнані підіймальним устаткуванням.
Однак, ТОВ «Спец-Ком-Сервіс», як зразок сертифікату відповідності на власний товар, завантажує чомусь скан-копію чужого сертифікату відповідності (копія додається).
Так, в сертифікаті відповідності щодо індивідуального затвердження завершеного колісного транспортного засобу, доданого ТОВ «Спец-Ком-Сервіс», в графі «найменування і місцезнаходження виробника» чітко прописано, що виробником є Приватне підприємство «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс» (39600, Полтавська область, м. Кременчук, бульвар Автокразівський, 19) – номер сертифіката відповідності UA.008/29560-20/11 від 11.12.2020р.
Особливу увагу колегії звертаємо на те, що від самого початку ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» вийшло на тендер з пропозицією поставки саме автопідйомника АТ-14/41. Букви «АТ» на початку торгового найменування колісного транспортного засобу свідчать, що виробником є ПП «ВКП «Альфатекс», а не ТОВ «Спец-Ком-Сервіс».
Жодного документу з переліку, наведеного Замовником в Розділі 10 тендерної документації на підтвердження повноважень учасника представляти продукцію ПП «ВКП «Альфатекс» (а саме: довіреність від виробника/представництва виробника, дилерська угода, дистриб’юторський договір або договір комісії, сертифікат, що підтверджує статус дилера/дитриб’ютора тощо), ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» не було надано.
Навпаки, учасником в листі вих. № 2303/21-9 від 23.03.2021р. прямо застережено, що він є безпосереднім виробником товару, що свідчить про свідоме введення Замовника в оману щодо юридичної особи-виробника товару та неповне виконання вимог Розділу 10 «Інформація про протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі» тендерної документації Замовника (в частині надання необхідних підтверджуючих документів).
Іншим учасником, ТОВ «Автомобільна компанія «Інтер Авто-Трейдинг», для участі в торгах надано той самий сертифікат відповідності UA.008/29560-20/11 від 11.12.2020р., що й ТОВ «Спец-Ком-Сервіс», що, в свою чергу, свідчить або про дивовижний збіг обставин, або про анти конкурентні узгоджені дії.
Зауважимо, що на відміну від ТОВ «Спец-Ком-Сервіс», другий учасник завантажив довіреність вих. № 23/03 від 23.03.2021р., видану Приватним підприємством «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс», якою завод–виробник підтверджує представницькі повноваження Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомобільна компанія «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» (код ЄДРПОУ 41195771) в торгах, які проводить ПрАТ «Волиньобленерго» згідно ідентифікатора-закупівлі UA-2021-02-18-005039-b. Окрім того, вказаною довіреністю ПП «ВКП «Альфатекс» підтверджувало можливість поставки в адрес ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» автопідйомників АТ-14/41 на шасі IVECO Daily (зі здвоєною кабіною) в разі перемоги в торгах в кількості та строки встановлені тендерною документацією.
Отже, ПП «ВКП «Альфатекс» в апріорі не могло гарантувати одночасно обом учасникам поставку автопідйомників АТ-14/41 на шасі IVECO Daily (зі здвоєною кабіною) в разі перемоги в торгах UA-2021-02-18-005039-b.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
В даному випадку пропозиція ТОВ «Спец-Ком Сервіс» (код ЄДРПОУ 36449624) явно не відповідає вимогам тендерної документації (в частині, яка стосується надання документів, передбачених п. 10 Розділом ІІІ), однак, з невідомих для нас причин вона не була відхилена Уповноваженою особою з публічних закупівель ПрАТ «Волиньобленерго».
3. Щодо невідповідності товару, запропонованого ТОВ «Автомобільна компанія «Інтер Авто-Трейдинг», вимогам технічного завдання Замовника, визначеним у Додатку 3 до тендерної документації
Згідно з п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерну пропозицію учасника рекомендується формувати з папок документами, які сортуються за наступним принципом:
Папка No 1 - Документи, що підтверджують повноваження посадової
особи або представника учасника щодо підпису документів, засвідчення
копій документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за
результатами процедури закупівлі;
Папка No 2 - Документи, що підтверджують відповідність учасника
кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям;
Папка No 3 - Тендерна пропозиція;
Папка No 4 - Документи, що підтверджують відповідність технічних і
якісних характеристик предмета закупівлі, запропонованого учасником,
критеріям, встановленим замовником, відповідність заходам із захисту
довкілля, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують
відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам;
Папка No 5 - Документи, що підтверджують відповідність учасника
підставам, визначеним у статті 17 Закону;
Папка No 6 - Документи, що засвідчують погодження учасником
основних умов договору про закупівлю;
Папка No 7 - Документи, що підтверджують надання учасником
забезпечення тендерної пропозиції;
Папка No 8 - Інші документи.
До папки № 4 Товариством з обмеженою відповідальністю «Автомобільна компанія «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» (код ЄДРПОУ 41195771) було завантажено Лист–гарантію щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам (вих. № 49/03/12 від 24.03.2021р.) та додаток до нього (технічне завдання), в якому, з поміж іншого, учасник гарантував, що виліт стріли запропонованого ним підйомника становить 7,1 м.
Але за даним технічним параметром запропонований ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» товар не відповідає Додатку 3 до тендерної документації (в новій редакції).
19.03.2021 відбулися зміни в тендерній документації. Якщо раніше в Додатку 3 до тендерної документації (серед вимог до виліту підйомника) було зазначено тільки: Виліт, м -7,1, то в новій редакції було вже прописано одне суттєве зауваження - Виліт при максимальній вантажопідйомності люльки, м - 7,1.
Відмінність між цими дома позиціями полягає у тому, що максимальний виліт стріли підйомника може бути 7,1 м тільки з порожньою люлькою, а такий виліт при максимальній завантаженості люльки можуть забезпечити не всі виробники підйомників.
У зв’язку із зазначеним, здійснення Замовником доповнення до технічних параметрів предмету закупівлі щодо довжини виліту стріли підйомника при максимальній вантажопідйомності люльки є суттєвим і впливає на подальші функціональні можливості придбаного товару.
Згідно з додатком «Технічне завдання» до листа-гарантії (вих. № 49/03/12 від 24.03.2021р.) , наданого ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ», вказаний учасник запропонував товар, який повністю не відповідає умовам тендерної документації, оскільки технічний показник "Виліт при максимальній вантажопідйомності люльки, м - 7,1" - тендерною пропозицією учасника не підтверджено.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Також повідомляємо, що ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ» (Скаржник) теж була подана тендерна пропозиція у торгах з ідентифікатором закупівлі UA-2021-02-18-005039-b. Однак, Уповноважена особа з публічних закупівель ПрАТ «Волиньобленерго» дійшла висновку, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ» є такою, що підлягає відхиленню з підстав визначених пунктом 1 частиною першою статті 31 Закону № 922.
Враховуючи зазначене, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ» є особою безпосередньо зацікавленою в прозорому та справедливому проведенні як прекваліфікації, так і самого аукціону.
Відповідно до ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Керуючись ст.ст. 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а також положеннями тендерної документації ПрАТ «Волиньобленерго»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти рішення, яким встановити порушення процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-02-18-005039-b.
2. Скасувати рішення Уповноваженої особи з публічних закупівель ПрАТ «Волиньобленерго» про допущення Товариства з обмеженою відповідальністю «Спец-Ком-Сервіс» (код ЄДРПОУ 36449624) до аукціону (Протокол кваліфікації сформовано 31 бер. 2021 р., але не опубліковано).
3. Скасувати рішення Уповноваженої особи з публічних закупівель ПрАТ «Волиньобленерго» про допущення Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомобільна компанія «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ»» (код ЄДРПОУ 41195771) до аукціону (Протокол кваліфікації сформовано 31 бер. 2021 р., але не опубліковано).
4. Зобов’язати Замовника вжити заходів, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» у випадку дискваліфікації тендерних пропозицій всіх учасників.
Додатки:
1) роздруківка стор. 14 Тендерної документації Замовника (в новій редакції) - на 1 арк.;
2) роздруківка Додатку № 3 до тендерної документації Замовника - на 2 арк.;
3) копії документів, поданих ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» у складі своєї тендерної пропозиції – на 14 арк.;
4) копії документів, поданих ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» у складі своєї тендерної пропозиції – на 14 арк.
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічні документи Спец-ком-сервіс.pdf 05.04.2021 16:29
- Технічні документи Інтер Авто-Трейдінг.pdf 05.04.2021 16:29
- Скарга АМКУ 05.04.21.pdf 05.04.2021 16:29
- рішення від 07.04.2021 № 7125 + лист Замовнику.pdf 08.04.2021 12:27
- інформація про перенесення розгляду скарги від 16.04.2021 № 6294.pdf 19.04.2021 10:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2021 № 9221.pdf 28.04.2021 15:51
- рішення від 27.04.2021 № 9221.pdf 30.04.2021 14:30
- Додатки до листа № 38-14-2332.pdf 12.04.2021 15:57
- Лист № 38-14-2332 від 12.04.2021_пояснення по суті скарги.pdf.p7s 12.04.2021 15:57
- Лист № 38-14-2332 від 12.04.2021_пояснення по суті скарги.docx 12.04.2021 15:57
- Тендерна документація_34140000-0 нова редакція.docx.p7s 12.04.2021 15:57
- Лист № 38-14-2332 від 12.04.2021_пояснення по суті скарги.docx.p7s 12.04.2021 15:58
- Тендерна документація_34140000-0 нова редакція.docx 12.04.2021 15:58
- Лист № 38-14-2332 від 12.04.2021_пояснення по суті скарги.pdf 12.04.2021 15:58
- Додатки до листа № 38-14-2332.pdf.p7s 12.04.2021 15:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.04.2021 17:33
Дата розгляду скарги:
16.04.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.04.2021 12:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.04.2021 14:30
Задовільнена:
Так