• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015-50310000-1-Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки та відновлення картриджів)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 назва предмета закупівлі - Код ДК 021:2015-50310000-1-Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки та відновлення картриджів), код класифікатора відповідно до "Порядку визначення предмета закупівлі" за ДК 021:2015-50310000-1-Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Завершена

222 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 113.75 UAH
Період оскарження: 18.02.2021 11:33 - 08.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 7fc062860be246908663cc02e1247ac4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-18-003990-b.c6
Назва: вимога
Вимога:
Добрий день. у своєї відповіді на попередню вимогу Ви вказали те, що у "П.6 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання копії Витягу з єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з «повним» переліком внесених змін, якщо такі зміни відбувалися. На період подачі тендерної пропозиції передбачено надання достовірної інформації». Ознайомившись з тендерною документвцією в редакції від 22.02.2021р. було з` ясовано: 1. такої редакції п.6 Додатку 2 , яку вказуєте Ви у вищевказаній відмові" в п.6 Додатку 2 Тендерної документвції в редакції від 22.02.2021р НЕ МАЄ. 2. П.6 Додатку 2 Тендерної документвції в редакції від 22.02.2021р. ВИКЛАДЕНО так: "6. Копію ПОВНОГО Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства із зазначенням актуальних даних на період подачі тендерної пропозиції. Тому, на підставі вищенаведеного, приведіть вимогу п.6 Додатеу 2 Тендерної документаціїї до умов чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: П.6 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання копії Витягу з єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з «повним» переліком внесених змін, якщо такі зміни відбувалися. На період подачі тендерної пропозиції передбачено надання достовірної інформації».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: c835243c06c04923bff08c3f8148d216
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-18-003990-b.c5
Назва: вимога
Вимога:
У п.6 Додатку 2 тендерної документації вказано, що Виконанвець повинен надати:"Копію повного Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб" Згідно повідомлення Мінюсту України поняття "Повний Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб" не існує, є поняття "Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб". ст22 Закону України " Про публічні закупівлі" документ під назваю "Повний Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб" не передбачений На підставі вищенаведеного просимо внести зміни до тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. П.6 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання копії Витягу з єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з «повним» переліком внесених змін, якщо такі зміни відбувалися. На період подачі тендерної пропозиції передбачено надання достовірної інформації». Ч. 3.ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про внесення змін у тендерну документацію

Номер: cd1da3be93274a81beabd815c5a663f6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-18-003990-b.b4
Назва: Вимога про внесення змін у тендерну документацію
Вимога:
Шановний Замовник! Вимагаємо доповнити тендерну документацію вимогою про надання підтвердження повноважень Учасника, як представника Static Control Components, тобто внести зміни у документацію ( Додаток 3),стосовно використання Тонера для заправки картриджів та комплектуючіх для відновлення картриджу, які мають бути саме Static Control Components . В іншому разі, просимо роз’яснення, яким чином буде здійснюватись контроль: тобто тонером, якої торговельної марки буде заправлено або відновлено картридж. Дякуємо.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день. Шановний учаснику надаємо відповідь:У разі виникнення проблем з друком після заправки картриджа або його відновлення, а саме: неякісного друку або інших проблем з друком Замовник буде вимагати від Учасника документи, що підтвердять закупівельні відносини (договори, накладні, тощо) з постачальником якісних витратних матеріалів
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін до тенденрної документації

Номер: 4a99d5dc402d4509a514e93b89ba5247
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-18-003990-b.c3
Назва: Вимога щодо внесення змін до тенденрної документації
Вимога:
До п.6.5 Проекту договору додати доповнення: "Замовник зобов’язується забезпечити Виконавцю необхідні умови для виконання робіт( послуг)" До п.6.9.Проекту Договору додати:" У разі виникнення питань щодо ресурсу друку заправлених або відновлених картриджів Замовник зобов` язаний надати Виконавцю послуг Акт встановлення даного картриджу на пристій з обов` язковою вказівкою показників лічильника пристрою на момент встановлення картриджа та на момент виходу його зладу ,дати встановлення даного картриджа на притсрій та копії зразків документів, які друкувались на данному пристрої у даний період часу. До Розділ 7 Проекту договара додати:1. "Замовник зобов’язується своєчасно, на протязі трьох днів,повідомляти Виконавця послуг що до стану фінансування Замовника коштами з бюджету на оплату наданих Замовнику послуг Виконавцем. 2. " У разі припинення фінансування Замовника з бюджету, Замовник послуг не звільняється від зобов` язань оплати за вже наданих Виконавцем послуг.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день. Шановний учаснику, в тендерну документацію внесено зміни протокольним рішенням №20 від 22.02.2021 р. Розділом 10 проєкту договору п. 10.1. "Цей договір набуває чинності з дня підписання і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині розрахунків за надані Послуги-до повного їх виконання Сторонами.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога змінити тендерну докуметацію

Номер: 382dd51ccc4b49c39c2fd325033f136b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-18-003990-b.c2
Назва: вимога змінити тендерну докуметацію
Вимога:
Надайте відповіді на попередні запитання
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день. Шановний учаснику. Протокольним рішенням №20 від 22.02.2021 р. внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін до тенденрної документації

Номер: e4b1c8b68e724927b58a56cc0c095b17
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-18-003990-b.c1
Назва: Вимога щодо внесення змін до тенденрної документації
Вимога:
У додатку №3 Тендорної документації вказано:"У разі відсутності у Замовника змінного картриджу до будь якого апарату, Виконавець повинен надати безкоштовно свій картридж на час надання послуг з метою забезпечення безперебійності робочого процесу." Данна вимога є НЕЗАКОННОЮ та потребує ВИКЛЮЧЕННЯ ПІДСТАВА: 1. у Законі "Про публічні закупівлі", Господарському кодексі України, Цивільному кодексі України дана норма зобовьязань що до Виконавця послуг відсутня.Наявність та створення власного обмінного фонду для конктретоно ЗАМОВНИК у Виконавця є власнна ініціатива Виконавця та особиста власність Виконавця послуг і надаватись він може тільки за власною ініціативою. І більше ні як та не є, згідно чинного законодавства України, обов` язком Виконавця послуг Підстава 2. Приватна власність Виконавця може бути надана Замовнику у користування на підставі договору аренди або лізингу та актів прийому передачі власності Виконавця послуг у користування Замовнику послуги. Підстава 3. Данна вимога не відповідають вимогам предмета закупки по коду ДК 021:2015 – 50310000-5 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, а відповідають коду ДК 021:2015:99999999-9, а це вже інша закупівля 4. ст. 368 КК України
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день. Шановний учаснику, протокольним рішенням №20 від 22.02.2021 р. внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено