• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

медичні матеріали

Завершена

1 630 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 152.50 UAH
Період оскарження: 18.02.2021 10:09 - 03.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ

Номер: a40e87cad38b47ee8cbb9f274489fa7c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-18-001773-b.b1
Назва: ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Вимога:
Науково-виробнича організація «Каммед», має честь висловити свою глибоку повагу усім членам Тендерного комітету. ТОВ НВО «Каммед» - український виробник одноразового медичного інструментарію. Підприємство виготовляє високоякісні дренажі, зонди, катетери, спеціальні медичні голки, та інші види медичної продукції, що широко застосовуються у різних сферах медицини. Фабрика «Каммед», детально ознайомившись із документацію, просить Вас, виділити окремим лотом нашу пропозицію (пропозиція із переліком медичних виробів НВО «Каммед» додається). Виділивши в окремий лот медичну продукцію НВО «Каммед», дасть можливість вітчизняному виробнику брати участь у зазначеному тендері, минуючи посередників. Сподіваємося на ваше розуміння та співпрацю.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповідь на Ваш лист-пропозицію №121 від 24.02.2021року (UA-2021-02-18-001773-b.b1) щодо зміни тендерної документації на закупівлю « ДК 021:2015 – 33140000-3 «Медичні матеріали» (НК 024:2019: 33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки, 33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки, 59320- Голка ін’єкційна, одноразового використання, стерильна, 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування, 60837 - Фільтр бактеріальний для медичних газів, нестерильний, одноразового використання, 14191- Трубка, дренаж, 14221 - Зонд назогастрального харчування, 14221 - Зонд назогастрального харчування, 34903-Носова канюля, 10749 – Аспіраційний трахеальний катетер, 34917 - Внутрішній уретральний дренажний катетер, 34917 - Внутрішній уретральний дренажний катетер, 34917 - Внутрішній уретральний дренажний катетер, 46864 - Підключичний катетер, 34917 - Внутрішній уретральний дренажний катетер, 45671 - Гладка синтетична нитка, кетгут, 12234 - Лезо ножа, 12234 - Лезо ножа, 47378 - Антибактерійний лейкопластир для поверхневих ран, 38000 - Нитка хірургічна поліамідна, мононитка, 13909 - Хірургічна поліпропіленова нитка, 17471 - Нитка хірургічна з поліглактіну, 44810-Аспіраційна система для промивань ран, ручна, 38569 - Набір для переливання крові, 14085 - Разова ендотрахейна трубка, 14085 - Разова ендотрахейна трубка, 14085 - Разова ендотрахейна трубка, 14085 - Разова ендотрахейна трубка, 14085 - Разова ендотрахейна трубка, 14085 - Разова ендотрахейна трубка, 14085 - Разова - ендотрахейна трубка, 13910 - Шовк натуральний хірургічний, 37468 - Дзеркало вагінальне, одноразового використання, 32368 - Щітка цитологічна цервікальна, 13472 - Скарифікатор) в частині виділити окремий лот на медичну продукцію ТОВ НВО «Каммед» згідно переліку, повідомляємо, що КП «Криворізька міська лікарня №1» КМР діє згідно ЗУ «Про публічні закупівлі». Медико-технічні вимоги розроблені відповідно потреб Замовника та вимог законодавства. Поділ предмету закупівлі на лоти є правом Замовника, відповідно до листа-роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017р. № 3304-06/26774-06 визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно та є правом, а не обов’язком Замовника. Ураховуючи вимоги пункту 5 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі», документація конкурсних торгів розроблялась та затверджувалась замовником самостійно і повинна була містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів). Таким чином, замовники самостійно встановлювали вимоги у документації конкурсних торгів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням статті 5 Закону та принципів, встановлених у статті 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Вимоги Замовника в даному оголошенні встановлені з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, що містяться в статті 5 Закону, та жодним чином не будуть містити вимоги дискримінаційного забарвлення. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. У частині 3 ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону. Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, під час оцінки перспектив оскарження необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди. Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Для прикладу можна навести такі рішення Колегії АМКУ: Рішення від 02.10.2018 р. №10119 про задоволення скарги одного з учасників процедури закупівель виробів з дроту (електродів зварювальних), в якому АМКУ дійшов висновку про необґрунтоване встановлення замовником специфічних технічних параметрів предмета закупівлі. Приймаючи рішення про задоволення скарги, АМКУ виходив з того, що замовник у тендерній документації встановив такі специфічні вимоги до предмета закупівлі (температурний режим роботи, особливі характеристики будови продукції), яким у сукупності не може відповідати звичайний виробник. Водночас таким умовам відповідає продукція лише одного виробника у світі — ESAB AB (Швеція). У зв'язку з цим АМКУ дійшов висновку про порушення зазначеними умовами такого принципу публічних закупівель як недискримінація. Аналогічні висновки АМКУ щодо неможливості необґрунтованого встановлення специфічних вимог викладені у рішенні №4377 р/пк пз від 04.07.2017 р. Отже, виходячи з загальної судової практики, норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та практики розгляду скарг уповноваженою колегією АМКУ щодо дискримінаційних вимог, тобто вимог яким можуть відповідати лише один або декілька учасників, інформація про якісні, технічні та інші характеристики встановлені до предмету закупівлі Замовником не будуть змінюватися.
Статус вимоги: Відхилено