-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт / облаштування ігрового майданчика за адресою: просп. Оболонський,27-В
Капітальний ремонт / облаштування ігрового майданчика за адресою: просп. Оболонський,27-В
Завершена
60 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
Період оскарження:
06.04.2017 18:37 - 12.04.2017 09:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
9871bc18cf6d4383ba968d0e3cb509f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-06-002030-b.a4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
на дії КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» щодо проведення допорогової процедури закупівлі
Пропозиція ТОВ «Компанія європейський парк» була відхилена рішенням Комісії з електронних закупівель від 24 квітня 2017року.
Згідно ч. 1 ст.. 2 Закону «Про публічні закупівлі» Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору
В обґрунтуванні підстав відхилення пропозиції зазначено підстави відхилення, які порушують принципи державних закупівель, а саме:
1. Замовником порушено принцип «добросовісної конкуренції серед учасників»:
Однією з підстав відхилення пропозиції ТОВ «Компанія європейський парк» було недотримання вимог щодо чинності документа - довідки, завіреної Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управлінням (відділом) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України в областях та в місті Києві виданої на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, підпису документів у складі цінової пропозиції, про те, що особа не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку, повинна бути датована не раніше 10 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозицій на електронний майданчик. Закінчення строку подання пропозицій на електронний майданчик було 17-04-2017. Вищезазначена довідка датована 27.03.2017, що не відповідає умовам кваліфікаційних критеріїв.
Однак, при розгляді пропозиції ТОВ «Стріт спорт» виявлено, що довідка, видана на уповноважену особу учасника Депаратаментом інформаціїних технологій МВС України видана 06.04.2017 року, що також перевищує строк чинності даного документа 10 днів, відносно 17.04.1017 року, кінцевого строку подання документів.
Також замовником порушено принцип «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій»:
Згідно протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата від 26.04.2017 року «згідно вимог ТЗ всі фанерні частини виробів мають бути виготовлені з кольорової вологостійкої ламінованої фанери та всі з’єднувальні елементи повинні бути повністю захищені безпечними заглушками, або антивандальними нерозбірними елементами.
Комісією КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» було здійснено виїзд на прибудинкову територію житлового будинку № 25-А по вул. Перова, де Учасником було виконано аналогічні роботи з капітального ремонту/облашуванню ігрового майданчика. В ході перевірки виявлено, що фанерні частини виробів виготовлено з звичайної фанери та пофарбовано. Відсутні безпечні заглушки на всіх з’єднувальних елементах.»!!!!!!!
По перше, Замовник подає недостовірну інформацію щодо матеріалів, які використовуються нами для виконання робіт. Всі матеріали, що запроновано на дані торги, повністю відповідають вимогам, а також, при влаштуванні дитячих майданчиків НАМИ НЕ ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ ІНША ФАНЕРА КРІМ ВОЛОГОСТІЙКОЇ!
По-друге, Замовник взагалі не вправі робити будь-яку порівняння виконаних робіт з пропозицією, що подана, зважаючи на те, що вимоги до встановлення чи ремонту дитячих майданчиків, які виконані на інших об’єктах можуть відрізнятися, в тому числі щодо захисту «антивандальними нерозбірними елементами».
І наостанок, порушено принцип «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі»: Назва документу, яким прийнято рішення про відхилення «Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата від 26.04.2017р.» а в п. 6 Протоколу зазначено: Дата прийняття рішення про відхилення пропозиції Кандидата: 24.04.2017. Відтак, невідомо, коли саме Замовник прийняв відповідне рішення!
На підставі викладеного, просимо розглянути наші вимоги та прийняти наступні рішення:
1. Відманити рішення про визначення переможця ТОВ «Стріт спорт», та відмінити процедуру в цілому.
2. Усунути дискримінаційні вимоги, визначені в технічних вимогах, які раніше оскаржені.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ст. 1 30.jpg 28.04.2017 15:20
- Скарга ст.2.jpg 28.04.2017 15:20
- DBR_UA-2017-04-06-002030-b.a4.pdf 30.05.2017 22:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.04.2017 15:25
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.05.2017 22:31
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на кваліфікаційні критерії та вимоги до Учасників в тендерній документації.
Номер:
0e853c27862247bf99d17b67a6c80b24
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-06-002030-b.b3
Назва:
Скарга на кваліфікаційні критерії та вимоги до Учасників в тендерній документації.
Скарга:
В тендерній документації серед кваліфікаційних вимог є пункт де Замовник вимагає надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на обладнання, що пропонується встановлювати.
В наказі Міністерства охорони здоров'я України вiд 20 жовтня 1995 року N 190 «ПРО ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ САНIТАРНО-ГIГIЄНIЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ЩОДО РОЗРОБКИ, ВИРОБНИЦТВА I ЗАСТОСУВАННЯ ПРОДУКЦIЇ, ЯКА МОЖЕ НЕГАТИВНО ВПЛИВАТИ НА ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ» надано перелік продукції, нормативна документація на яку або імпорт якої підлягає обов'язковому розгляду в органах, установах та закладах державної санiтарно-епiдемiологiчної служби.
Серед такого переліку відсутній пункт обладнання для ігрових (дитячих) майданчиків.
На підставі вище викладеного вимагаємо привести тендерну документацію відповідно до чинного законодавства України і вилучити з кваліфікаційних критеріїв та вимог до Учасників в тендерній документації пункт вимоги про надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на обладнання, що пропонується встановлювати.
Пов'язані документи:
reviewers
- DBR_UA-2017-04-06-002030-b.b3.pdf 14.05.2017 18:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.04.2017 08:36
Вирішення:
В КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» було розглянуто Вашу вимогу стосовно вилучення з кваліфікаційних критеріїв та вимог до Учасників в тендерній документації пункт вимоги про надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на обладнання, що пропонується встановлювати.
За результатами розгляду повідомляємо, що від 09.10.2000 наказ Міністерства охорони здоров’я України від 20.10.95 N 190 "Про проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи щодо розробки, виробництва і застосування продукції, яка може негативно впливати на здоров'я людини" на який Ви посилаєтесь, втратив чинність.
Також хочемо зазначити, що Законом України не заборонено проведення санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання що пропонується встановлювати. З метою створення безпечних умов користування дитячими майданчиками Замовник має право вимагати від Учасника конкурсних торгів відповідний висновок щодо якості запропонованого ним обладнання.
У зв’язку з вищевикладеним КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» просить Вас дотримуватись встановлених вимог стосовно надання тендерної документації відповідно до кваліфікаційних критеріїв та інших вимог до учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.05.2017 18:47
Дата виконання рішення Замовником:
13.04.2017 17:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
В КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» було розглянуто Вашу вимогу стосовно вилучення з кваліфікаційних критеріїв та вимог до Учасників в тендерній документації пункт вимоги про надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на обладнання, що пропонується встановлювати.
За результатами розгляду повідомляємо, що від 09.10.2000 наказ Міністерства охорони здоров’я України від 20.10.95 N 190 "Про проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи щодо розробки, виробництва і застосування продукції, яка може негативно впливати на здоров'я людини" на який Ви посилаєтесь, втратив чинність.
Також хочемо зазначити, що Законом України не заборонено проведення санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання що пропонується встановлювати. З метою створення безпечних умов користування дитячими майданчиками Замовник має право вимагати від Учасника конкурсних торгів відповідний висновок щодо якості запропонованого ним обладнання.
У зв’язку з вищевикладеним КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» просить Вас дотримуватись встановлених вимог стосовно надання тендерної документації відповідно до кваліфікаційних критеріїв та інших вимог до учасників.
Задовільнена:
Ні
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на кваліфікаційні критерії та вимоги до Учасників в тендерній документації.
Номер:
215f4676e00849cf93590a4ad5d64b88
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-06-002030-b.b1
Назва:
Скарга на кваліфікаційні критерії та вимоги до Учасників в тендерній документації.
Скарга:
В тендерній документації серед кваліфікаційних вимог є пункт де Замовник вимагає надати копію висновку експертизи Держгірпромнагляду щодо відповідності обладнання вимогам нормативно-правових актів з охорони праці, на обладнання, що пропонується встановлювати.
В постанові Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року за №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» наведено перелік видів робіт підвищеної небезпеки, та перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відносно яких вимагається отримання відповідного дозволу (висновку експертизи). Серед такого переліку відсутній пункт обладнання для ігрових (дитячих) майданчиків. На підставі вище викладеного вимагаємо привести тендерну документацію відповідно до чинного законодавства України і вилучити з кваліфікаційних критеріїв та вимог до Учасників в тендерній документації пункт вимоги про надання копії висновку експертизи Держгірпромнагляду щодо відповідності обладнання вимогам нормативно-правових актів з охорони праці, на обладнання, що пропонується встановлювати.
Пов'язані документи:
reviewers
- Рішення по скарзіUA-2017-04-06-002030-b.b1.pdf 13.05.2017 16:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.04.2017 07:03
Вирішення:
В КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва було розглянуто Вашу вимогу від 12.04.2017 стосовно вилучення з кваліфікаційних критеріїв та вимог до Учасників в тендерній документації пункт вимоги про надання копії висновку експертизи Держгірпромнагляду щодо відповідності обладнання вимогам нормативно-правових актів з охорони праці, на обладнання, що пропонується встановлювати.
За результатами розгляду повідомляємо, що відповідно до пп.1.2 п.1 Наказу Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 01.03.2006 № 110 «Про затвердження Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки» в переліку типів атракціонів зазначені: обладнання дитячих ігрових майданчиків, у тому числі каруселі, гойдалки, качалки, гірки тощо.
Також згідно п.21, розділу про перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, додатку № 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» визначено: атракціони підвищеної небезпеки стаціонарні, пересувні та
мобільні.
Враховуючи вищевикладене КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» просить Вас дотримуватись встановлених вимог стосовно надання тендерної документації відповідно до кваліфікаційних критеріїв та інших вимог до учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.05.2017 16:23
Дата виконання рішення Замовником:
14.04.2017 14:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
В КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва було розглянуто Вашу вимогу від 12.04.2017 стосовно вилучення з кваліфікаційних критеріїв та вимог до Учасників в тендерній документації пункт вимоги про надання копії висновку експертизи Держгірпромнагляду щодо відповідності обладнання вимогам нормативно-правових актів з охорони праці, на обладнання, що пропонується встановлювати.
За результатами розгляду повідомляємо, що відповідно до пп.1.2 п.1 Наказу Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 01.03.2006 № 110 «Про затвердження Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки» в переліку типів атракціонів зазначені: обладнання дитячих ігрових майданчиків, у тому числі каруселі, гойдалки, качалки, гірки тощо.
Також згідно п.21, розділу про перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, додатку № 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» визначено: атракціони підвищеної небезпеки стаціонарні, пересувні та
мобільні.
Враховуючи вищевикладене КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» просить Вас дотримуватись встановлених вимог стосовно надання тендерної документації відповідно до кваліфікаційних критеріїв та інших вимог до учасників.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга на кваліфікаційні критерії та вимоги до Учасників в тендерній документації.
Номер:
3dccb4ecd9904e02a22d6ed15872bc21
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-06-002030-b.b2
Назва:
Скарга на кваліфікаційні критерії та вимоги до Учасників в тендерній документації.
Вимога:
В тендерній документації серед кваліфікаційних вимог є пункт де Замовник вимагає надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на обладнання, що пропонується встановлювати.
В наказі Міністерства охорони здоров'я України вiд 20 жовтня 1995 року N 190 «ПРО ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ САНIТАРНО-ГIГIЄНIЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ЩОДО РОЗРОБКИ, ВИРОБНИЦТВА I ЗАСТОСУВАННЯ ПРОДУКЦIЇ, ЯКА МОЖЕ НЕГАТИВНО ВПЛИВАТИ НА ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ» надано перелік продукції, нормативна документація на яку або імпорт якої підлягає обов'язковому розгляду в органах, установах та закладах державної санiтарно-епiдемiологiчної служби.
Серед такого переліку відсутній пункт обладнання для ігрових (дитячих) майданчиків.
На підставі вище викладеного вимагаємо привести тендерну документацію відповідно до чинного законодавства України і вилучити з кваліфікаційних критеріїв та вимог до Учасників в тендерній документації пункт вимоги про надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на обладнання, що пропонується встановлювати.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.04.2017 08:32
Вирішення:
В КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» було розглянуто Вашу вимогу стосовно вилучення з кваліфікаційних критеріїв та вимог до Учасників в тендерній документації пункт вимоги про надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на обладнання, що пропонується встановлювати.
За результатами розгляду повідомляємо, що від 09.10.2000 наказ Міністерства охорони здоров’я України від 20.10.95 N 190 "Про проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи щодо розробки, виробництва і застосування продукції, яка може негативно впливати на здоров'я людини" на який Ви посилаєтесь, втратив чинність.
Також хочемо зазначити, що Законом України не заборонено проведення санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання що пропонується встановлювати. З метою створення безпечних умов користування дитячими майданчиками Замовник має право вимагати від Учасника конкурсних торгів відповідний висновок щодо якості запропонованого ним обладнання.
У зв’язку з вищевикладеним КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» просить Вас дотримуватись встановлених вимог стосовно надання тендерної документації відповідно до кваліфікаційних критеріїв та інших вимог до учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
13.04.2017 17:16
Підтвердження вирішення:
В КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» було розглянуто Вашу вимогу стосовно вилучення з кваліфікаційних критеріїв та вимог до Учасників в тендерній документації пункт вимоги про надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на обладнання, що пропонується встановлювати.
За результатами розгляду повідомляємо, що від 09.10.2000 наказ Міністерства охорони здоров’я України від 20.10.95 N 190 "Про проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи щодо розробки, виробництва і застосування продукції, яка може негативно впливати на здоров'я людини" на який Ви посилаєтесь, втратив чинність.
Також хочемо зазначити, що Законом України не заборонено проведення санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання що пропонується встановлювати. З метою створення безпечних умов користування дитячими майданчиками Замовник має право вимагати від Учасника конкурсних торгів відповідний висновок щодо якості запропонованого ним обладнання.
У зв’язку з вищевикладеним КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» просить Вас дотримуватись встановлених вимог стосовно надання тендерної документації відповідно до кваліфікаційних критеріїв та інших вимог до учасників.