• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 24450000-3 (Агрохімічна продукція) (Дезінфікуючи засоби, для закладів освіти Оболонського району)

Джерело фінансування – місцевий бюджет Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації. Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія, більш детальна інформація зазначена в п.2 розділу ІІІ Тендерної документації.

Торги не відбулися

12 706 296.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 63 532.00 UAH
Період оскарження: 17.02.2021 17:04 - 22.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 347935698eb242ce984fabd77ac16283
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-17-012652-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга по суті викладена у файлі: "Скарга УО Оболонь.pdf"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.03.2021 18:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.04.2021 17:25
Дата виконання рішення Замовником: 16.04.2021 17:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Управлінням освіти Оболоської районної в місті Києві державної адміністрації були внесені зміни до тендерної документації відповідно до рішення № 7587-р/пк-пз від 12.04.2021 р. АМКУ
Автор: ТОВ “МІКОНТ”, Виговська Наталія 380949253709, 406534@ukr.net
Вимога
Відхилено

your answer

Номер: 6369d1cac1004f3ca46f7077451b9d6e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-17-012652-a.c2
Назва: your answer
Вимога:
Dear Buyer, You are very complicated to work with. We have over 50 tenders where yours is one of smallest. So we prefer not to dispute, but to resign. For info only please find attached contract, which raise no questions and amendment of the same tricky term, made within 2 days by other buer. So, Dumaj... te. Sincerely, ------------------ Шановний покупце, З вами дуже складно працювати. У нас понад 50 тендерів, де ваш один із найменших. Тому ми воліємо не сперечатися, а кинути цей тендер. Лише для інформації, будь ласка, знайдіть доданий контракт, який не викликає жодних запитань та поправок до того самого хитромудрового терміну, укладеного протягом двох днів іншим покупцем. Отже, Думай ... те. З повагою,
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Згідно з пунктом 12 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетні установи – органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими. Відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу. Згідно з частиною другою статті 49 Бюджетного кодексу України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснює платежі за дорученнями розпорядників бюджетних коштів у разі: - наявності відповідного бюджетного зобов'язання для платежу у бухгалтерському обліку виконання бюджету; - наявності затвердженого в установленому порядку паспорта бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі); - наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. З урахуванням вищезазначеного спроможність нашої установи виконувати свої грошові зобов'язання залежить від бюджетного фінансування, а отже п.4.6 договору не суперечить чинному законодавству.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Contract

Номер: 612e6f0ca9b34dc28e323afb7f368174
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-17-012652-a.a1
Назва: Contract
Вимога:
Dear Buyers, You are serious people there. Teachers. Why do you try to cheat naive sellers? Such sellers do not exist anymore. Or maybe you do not understand that it looks as an attempt to defraud? Please exclude words “4.6. У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок.” from the contract. It makes the deal un-secure and fully out of seller's control. Only mentally unhealthy seller may accept such term. Or maybe seller, who controls your financing... It seems that you understand Sec. 23.1 of Ukraine Budget Codex wrong. It says: "1. Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення." It means that you should not commit yourself unless you have budget. But in your contract, it means that you firstly take goods, then maybe pay, but maybe not, if you will have no budget. Can Seller control your budget? Of course not. I understand that some clever-ass lawyer drafted this section of contract to protect maximally the buyer and expecting that sellers are mentally ill. But if you have no money - you should not take goods. It is a fraud. So, you must firstly secure financing and then place order. Yes, it may happen that you will get no money. But whose problem it should be? Buyer's or Seller's? "No money - no honey". No money - take a loan until you get budget financing. Or ask your bank to open guarantee. If even your bank will not provide a loan, that means your bank do not trust you - who then shall trust? Pledge your building to bank as temporary collateral... Some Ukrainian banks as PBS or similar are offering guarantees even without collateral. Or ask your Minister to secure funds for you. It is not so big amount. We have over 50 tenders for Ukraine state buyers. In 6 is present such formula. 3 of 6 are just changed on our demand such idiotic term to adequate one. 3 are still keeping it. I want to see who will deliver goods to them. Respectfully, ------------------------------------------------- Шановні покупці, Ви там серйозні люди. Вчителі. Чому ви намагаєтеся обдурити наївних продавців? Таких продавців вже не існує. А може, ви не розумієте, що це виглядає як спроба обману? Будь ласка, виключіть слова “4.6. У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок." з договору. Це робить угоду незахищеною і повністю виходить з-під контролю продавця. Лише психічно нездоровий продавець може прийняти такий термін. А може продавець, який контролює ваше фінансування ... Здається, ви розумієте розділ. 23.1 Бюджетного кодексу України неправильно. У ньому сказано: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету забезпечуються лише за умови відповідного бюджетного призначення". Це означає, що ви не повинні брати на себе зобов'язання, якщо у вас немає бюджету. Але у вашому контракті це означає, що ви спочатку берете товар, потім можете платити, але, можливо, ні, якщо у вас не буде бюджету. Чи може продавець контролювати ваш бюджет? Звичайно, ні. Я розумію, що якийсь розумний адвокат склав цей розділ контракту, щоб максимально захистити покупця та очікуючи, що продавці психічно хворі. Але якщо у вас немає грошей - ви не повинні брати товар. Це шахрайство. Отже, спочатку потрібно забезпечити фінансування, а потім оформити замовлення. Так, може трапитися так, що грошей ви не отримаєте. Але чия проблема має бути? Покупця чи продавця? "Немає грошей - немає меду". Немає грошей - візьміть позику, поки не отримаєте бюджетне фінансування. Або попросіть свій банк відкрити гарантію. Якщо навіть ваш банк не надасть позику, це означає, що ваш банк вам не довіряє - хто тоді повинен довіряти? Здайте свою будівлю в банк як тимчасове забезпечення ... Деякі українські банки, такі як PBS або подібні, пропонують гарантії навіть без забезпечення. Або попросіть свого міністра забезпечити для вас кошти. Це не така велика сума. У нас понад 50 тендерів для державних покупців в Україні. У 6 присутня така формула. 3 з 6 просто змінили на наш запит такий ідіотський термін на адекватний. 3 все ще зберігають його. Я хочу подивитися, хто їм буде доставляти товари. З повагою, -------------------------------------------------
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Згідно з частиною першою статті 41 Закону “Про публічні закупівлі” договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 638 Цивільного кодексу України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Частиною першою статті 692 Цивільного кодексу України передбачено, що покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару. Згідно з пунктом 12 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетні установи – органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими. Відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу. Згідно з частиною другою статті 49 Бюджетного кодексу України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснює платежі за дорученнями розпорядників бюджетних коштів у разі: - наявності відповідного бюджетного зобов'язання для платежу у бухгалтерському обліку виконання бюджету; - наявності затвердженого в установленому порядку паспорта бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі); - наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. З урахуванням вищезазначеного спроможність нашої установи виконувати свої грошові зобов'язання залежить від бюджетного фінансування, а отже п.4.6 договору не суперечить чинному законодавству. За аналогічних обставин АМКУ у п.3 рішення №152-р/пк-ск від 16.02.2015 (https://amcu.gov.ua/storage/app/sites/1/imported_content/5d69140c78f9f.pdf) зазначив, що скаржник не довів, яким чином наведені вище дії Замовника порушують його права та законні інтереси та перешкоджають подати свою пропозицію конкурсних торгів. Аналогічна позиція викладена у п.3 рішення АМКУ № 717-р/пк-ск від 19.05.2015 (http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=112185&schema=main). Крім того, враховуючи вищезазначену практику профільне видання у сфері публічних закупівель “Радник у сфері публічних закупівель” (https://radnuk.com.ua/hrupy_zakupivel/koly-mozhna-zakupovuvaty-likarski-zasoby-shcho-ne-uviishly-do-natspereliku-ta-iak-tse-praktychno-realizuietsia/) зазначає: “Варто пам’ятати, що може бути ризик недоотримання фінансування повною мірою, тобто на суму, визначену кошторисом. Зважаючи на це, доцільно включати в розділ договору, який стосується порядку здійснення оплати, положення на кшталт: «У разі затримки бюджетного фінансування оплата за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання замовником відповідного бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадкові до замовника не застосовуються
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 7b31477285f544f690c44dc1077bf2b9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-17-012652-a.c5
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга по суті викладена у файлі: "Скарга Оболонь дезінфекція.pdf"
Дата розгляду скарги: 19.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.05.2021 18:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.06.2021 21:31
Дата виконання рішення Замовником: 10.06.2021 16:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12234-р/пк-пз від 01.06.2021 року зобов’язало Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про допущення до аукціону тендерні пропозиції ТОВ "Фартунат" та ТОВ "ДЕЗМЕДЕКСПЕРТ"
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ “МІКОНТ”, Виговська Наталія 380949253709, 406534@ukr.net
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: a740920359024783a46035b901a8b617
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-17-012652-a.b4
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 05.05.2021 00:01
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET