• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

поточний ремонт, обслуговування принтерів, сканерів та БФП, і заправка картриджів до принтерів та БФП

50323000-5, Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження: 17.02.2021 16:57 - 01.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження щодо визначення пропозиції Учасника ФО-П Муха В.А. переможцем процедури закупівлі

Номер: 6011b11d6cc8487baa2a14b83ee37d4d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-17-012595-a.a1
Назва: Оскарження щодо визначення пропозиції Учасника ФО-П Муха В.А. переможцем процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! 25.02.2021 рішенням тендерного комітету виконавчого комітету Криворізької міської ради затверджено зміни до тендерної документації (далі – Зміни до тендерної документації), зокрема, на закупівлю за номером UA-2021-02-17-012595-a «Поточний ремонт, обслуговування принтерів, сканерів та БФП, і заправка картриджів до принтерів та БФП». Учасником ФО-П Мухою В.А., всупереч затвердженим вищевказаним змінам не були дотримані наступні вимоги: 1). Згідно тендерної документації: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 7 Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) згідно якого, учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місце знаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. Учасник ФОП Муха В.А., всупереч вищезазначеним вимогам Змін до тендерної документації, не надав у складі тендерної пропозиції жодної інформації щодо залучення субпідрядника/співвиконавця або лист-роз’яснення в довільній формі щодо відсутності субпідрядника/співвиконавця, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 2). Згідно Додатку 3 тендерної документації: В разі надання Учасником копії документу, то кожна сторінка має містити напис «Згідно з оригіналом», посаду, підпис уповноваженої особи Учасника, її ініціали та прізвище, дату засвідчення копії (не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю) та відбиток печатки Учасника (за бажанням Учасника (відповідно до ДСТУ 4163-2003 "Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів"). На нотаріально завірених документах таке завірення не вимагається. Учасником ФОП Мухою В.А. надані кольорові копії Документів (про що свідчить штамп «Згідно з оригіналом»), а саме:  Договір оренди нежитлового приміщення.  Аналогічні договори за предметом закупівлі.  Сертифікати.  Довідка з ДФС України.  Витяг та Виписка з ЄДР юридичних осіб, ФОП та громадських формувань.  Витяг з реєстру платників єдиного податку.  Паспорт та ІПН. Вищевказані копії наданих ФОП Мухою В.А. Документів (про що свідчить штамп «Згідно з оригіналом»), мають лише напис «Згідно з оригіналом», відбиток печатки та підпис, але, всупереч вимогам ДСТУ 4163-2003 "Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів"не містять інформації щодо посади уповноваженої особи, її прізвища та ініціалів, а також дати засвідчення копії документа. Отже дані документи не можуть вважатися належним чином завіреними копіями документів та підтверджувати обставини та факти, обов’язкові для надання Учасником у складі тендерної пропозиції при проведенні відкритих торгів, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 3). Згідно тендерної документації: Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції, пункт 2 Інша інформація встановлює обов’язок для учасників відповідати за зміст своїх тендерних пропозицій, та обов’язок дотримання норм чинного законодавства України. Згідно Додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в учасника станції очистки картриджів (технічний паспорт виданий учаснику / діючий договір оренди станції). Звертаю Вашу увагу на відсутність належного документального підтвердження у ФОП Мухи В.А. станції очистки картриджів та використання останнім документів, що порушують авторські права третіх осіб на товар/винахід – станцію очистки картриджів R1. АСЦ «ГАРАНТ-СЕРВІС» повідомляє, що у 2017 р. для ФОП Мухи В.А. було зібрано (тобто виготовлено) станцію очистки картриджів за прикладом станції очистки картриджів R1 та виданий технічний паспорт на дане устаткування. Згідно з нормами та вимогами чинного Законодавства, Технічний паспорт устаткування (обладнання) – це один з експлуатаційних документів, який має відповідати нормам чинного Законодавства щодо експлуатаційних документів, а саме вимогам ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 «Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи», затверджений наказом №373 від 26.12.2006 р. Державним Комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики. Наданий Учасником ФОП Мухою В.А. технічний паспорт на станцію очистки картриджів не відповідає ДСТУ ГОСТ 2.601:2006, ЗУ «Про охорону праці» та іншим нормам чинного Законодавства України, а тому суперечить вимогам тендерної документації щодо дотримання норм чинного Законодавства України. До того ж, вимоги до виготовлення виробничого обладнання встановлені стандартами на даний вид обладнання, галузевими правилами охорони праці та іншими нормативно-правовими актами з охорони праці. Закон України «Про охорону праці» встановлює, що машини, механізми, устаткування, що вводяться в дію після виготовлення, реконструкції чи капітального ремонту повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів з охорони праці. Цим же Законом установлено, що обладнання, механізми, устаткування повинні виготовлятись згідно з проектом, який пройшов відповідну експертизу, відповідати вимогам галузевих правил охорони праці та стандартів на конкретний вид обладнання, мати технічний паспорт та інструкцію з експлуатації підприємства-виробника. Нормативними актами з охорони праці забороняється експлуатація обладнання, машин, устаткування (в тому числі заводського виготовлення) без технічного паспорта та інструкції з експлуатації підприємства-виробника. Окрім цього, виробництво станції очистки картриджів або власність торгової марки повинно підтверджуватись копією атестата виробництва або копією сертифікатів відповідності УкрСЕПРО або копією документу на власність торгової марки/знаку. Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, АСЦ «ГАРАНТ-СЕРВІС» (м. Криви Ріг, вул. Соборності, 35/17) не було зареєстровано як юридичну особу, яка здійснює діяльність з розробки, проектування та виготовлення станцій з очистки картриджів чи іншого устаткування. Інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є загально відомою та у вільному доступі для осіб/громодян, тому не вимагає документального підтвердження згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», а тому я звільнений від обов’язку доводити дані обставини. Отже, немає жодного документального достовірного підтвердження того факту, що АСЦ «ГАРАНТ-СЕРВІС» дотримався вимог чинного законодавства стосовно: - наявності ліцензії та/або дозволу у АСЦ «ГАРАНТ-СЕРВІС» щодо виготовлення даного устаткування; - наявності ліцензії та/або дозволу у АСЦ «ГАРАНТ-СЕРВІС» на копіювання виробу від виробника станції очистки картриджів R1, що порушує авторські права первісного виробника; - відповідності зібраної станції АСЦ «ГАРАНТ-СЕРВІС» технічним умовам та технічним вимогам щодо станції очистки картриджів, нормам охорони праці та ін.., встановленим на законодавчому рівні; - сертифікації, зібраної станції очистки картриджів АСЦ «ГАРАНТ-СЕРВІС», та дозволу на використання. Враховуючи той факт, що ФОП Мухою В.А. були використані документи та прилади, надані АСЦ «ГАРАНТ-СЕРВІС», з порушення норм чинного законодавства та прав третіх осіб, а також недоведеністю фактичного безпечного існування станції очистки картриджів, в розумінні вимог чинного законодавства, в т.ч. і тендерної документації, даний Учасник не може вважатися таким, що виконав всі вимоги до тендерної документації, та відповідно, і не може вважатися Переможцем відкритих торгів. Враховуючи той факт, що тендерний комітет виконкому Криворізької міської ради не є органом перевірки відповідності «саморобної» станції очистки картриджів технічним вимогам до об’єкту, наданий технічний паспорт учасником ФОП Мухою В.А. не може вважатися документом, який відповідає вимогам чинного законодавства України, а тому, учасником, ФОП Муха В.А., не доведено наявності саме станції очистки картриджів в розумінні вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». 4). Згідно тендерної документації: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 1 Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Розділ 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, пункт 4 У випадку перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі, переможець до укладення договору надає Замовнику відповідний перерахунок. Переможецем, ФО-П Муха В.А, не надано оновленої пропозиції (перерахунку), шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель, що порушує вимоги тендерної документації. 5). Згідно тендерної документації: Розділ 1. Загальні положення, пункт 7 Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 1: Всі документи тендерної пропозиції повинні бути чинні на момент розкриття тендерних пропозицій. Учасником – переможцем ФО-П Муха В.А. наданий сертифікат від «Canon» з терміном дії до 31.12.2020р., строк дії якого на момент проведення закупівлі сплинув та наданий документ від «НР», який не має автентичного перекладу на українську мову, що порушує вимоги Замовника щодо тендерної пропозиції. У разі ненадання учасником та/або переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог тендерної документації - Замовник розглядає наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». З урахуванням вищевикладених порушень ФОП Мухою В.А. вимогам тендерної документації, в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», останній не може вважатися переможцем процедури закупівлі через невідповідність наданих документів тендерній документації та зазначення у тендерній пропозиції ФОП Мухою В.А. недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. У зв’язку з чим я прошу відхилити тендерну пропозицію Учасника ФОП Мухи В.А.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне. П.1 Відповідно до вимог тендерної документації інформація про субпідрядника/співвиконавця надається учасником лише у разі залучення такого для надання послуг. Якщо учасник виконуватиме зобов'язання власними силами, надання такої довідки не потрібне. П.2 Документи, що вимагалися тендерною документацією учасник надав у вигляді оригіналів документів. П.3 Вимогами тендерної документації передбачено підтвердження наявності станції очистки картриджів. Замовник не перевіряє її походження. П.4 Переможцем процедури закупівлі до укладення договору завантажено до системи електронних закупівель оновлену тендерну пропозицію відповідно до вимог розділу ІІІ тендерної документації. П.5 25.02.2021 замовником внесено зміни до тендерної документації, де виключено вимогу про надання листа та/або сертифікату та/або копії партнерського договору від компаній-виробників HP, Canon, таким чином замовник не зобов'язаний розглядати документи, що не вимагалися тендерною документацією.
Статус вимоги: Не задоволено