• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проектно-кошторисної документації "Реконструкція напірної каналізаційної мережі по кв. Миру, 10-б, вул. Незалежності (Пролетарської), 44-а смт. Новоайдар"

Розробка проекту

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження: 03.04.2017 14:40 - 19.04.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Перегляд результату. Уточнення та пояснення по протоколу №112 від 15.05.2017р.

Номер: ada0a59ec3a8458a9133e4a83d9226e1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-03-001333-b.a2
Назва: Перегляд результату. Уточнення та пояснення по протоколу №112 від 15.05.2017р.
Вимога:
Шановна Комісія! Розглянувши пояснення до вимоги ТОВ “Луганськводпроект” від 12.05.2017 року щодо усунення порушень при здійсненні закупівлі “Розробка проектно-кошторисної докуменації «Реконструкція напірної каналізаційної мережі по кв. Миру, 10-б, вул. Незалежності (Пролетарської), 44-а смт. Новоайдар» зазначених в протоколі №112 від 15.05.2017р. спеціалісти нашого підприємства вимушені відхилити частину пояснень, а саме: 1. Кошторис №3. У разделі 2 невірно визначена вартість камеральних робіт. Пояснення див.протокол №112 від 15.05.2017р. В Збірнику цін на вишукувальні роботи в капітальному будівництві в “ОБЩИЕ УКАЗАНИЯ» п.3 зазначено «Цены на изыскательские работы даны в рублях и приведены в виде ДРОБИ: над чертой - цена полевых работ, под чертой - цена камеральных работ. В ОСТАЛЬНЫХ случаях цены предусмотрены отдельно для полевых и камеральных работ». В таблиці 403, на яку посилається Переможець, відсутний ДРІБ, в звязку з чим ця розцінка застосовується тільки в одному розділі, в данному випадку для польових робіт. Що було проігноровано в Кошторисі №3. В цьому же Збірнику в частині VII главі 26 пункті “Состав работ по комплексу инженерно-геодезических изысканий на застроенных территориях» зазначен склад робіт врахованих в цій розцінці: “Полевые работы...” далі йде перелік практично всіх потрібніх польових робіт ... “Камеральные работы. Составление плана подземных коммуникаций. Корректура плана. Окончательная сводка по рамкам. Изготовление копий планов. Корректура копий. Вычерчивание схемы планово-высотной съемочной сети. Заполнение формуляра ”. Тобто в комплексній розцінці по табл.403 враховані як ПОЛЬОВІ так і КАМЕРАЛЬНІ роботи. В Кошторисі переможця в Розділі №1 (польові роботи) враховано виконання комплексних вишукувань на 9,5га з обгрунтуванням ЗЦВР ч.7, табл.7-403 п.1-3 на сумму 13961,2грн. В цьому же Кошторисі в Розділі №2 (камеральні роботи) враховано виконання тих самих комплексних вишукувань на 9,5га з таким самим обгрунтуванням на таку саму сумму 13961,2грн. Але ж вони вже враховані польових роботах. Тобто одний й тиж самі роботи враховани ДВІЧІ(як польові так і камеральні), до того ж в невірному розділі. Це неймовірна помилка, яка показує що спеціаліст, ПІБ і підпису якого немає в кошторисі, зовсім не розуміє процесу виконання цих робіт та немає досвіду складання кошторисів на для геодезичних вишукувань. Враховуючи наведене вишче кошторисну вартість значно завищено. Кошторис не відповідає ДСТУ Б Д.1.1-7-2013. 2. Кошторис №4. Відсутнє жодне обґрунтування виконаних розрахунків. Пояснення див.протокол №112 від 15.05.2017р. Малося на увазі що в кошторисі в обгрунтуванні відсутні посилання на документи по вартості ТУ, наприклад, в аналогічних проектах та не обгрунтована необхідність технічних умов на електропостачання(іменно постачання). В цьомі проекті відсутні елекроспоживачі, тому й потрібно серйозне обгрунтування необхідності ТУ на енергопостачання. На нашу думку, іменно такі ТУ просто не потрібні в цьому проекті. Тобто кошторисну вартість завищено. Кошторис не відповідає ДСТУ Б Д.1.1-7-2013. 3. Кошторис №5. В напірної каналізації відсутні будівлі одноповерхові об'ємом 600м.куб, тобто значно завищений об'єм по обстеженню споруд. Пояснення див.протокол №112 від 15.05.2017р. Малося на увазі що саме “600м.куб” викликає сумнів. По вимогам Тендерної документації, учасник повинен був провести обстежити трасу колектора, тож йому не важко було прорахувати сумарний будівельний об'єм споруд. Є сумнів саме в цьому об'ємі, який вочевидь значно завищений. Навіть приблизний але коректний розрахунок, який підтверджує об'єм, відкинув би це питання. 4. Кошторис №7. При визначені вартості експертизи прийняті невідповідні коефіцієнти (див. додаток Е). Пояснення див.протокол №112 від 15.05.2017р. В розділі 28 Завдання вказано що необхідна експертиза кошторисної частини проекту. В поясненні до Вимоги це прямо визнано. Ні де в Тендерній документації не вказано інше, також ні де не допускається можливість розширення експертизи, чи друге тлумачення Завдання. На площадці для торгів не публікувались зміни до Тендерної документації. Тобто Замовник не виявив потреби і бажання проводити експертизу у повному, чи якомусь іншому обсязі окрім зазначеного в розд.28 Завдання, чи про це невідомо іншим учасникам торгів. Учасник не має нав'язувати свої забаганки Замовнику і включати в кошторис непотрібні для виконання завдання або надлишкові роботи. Тобто Кошторис не відповідає Тендерній документації, а саме СВІДОМО не застосовані понижуючи коефіцієнти, що прямо визнано в пояснені до Вимоги викладеному в протоколі №112 від 15.05.2017р.. При такому Завданні, навіть при великому бажанні Замовника або Учасника, отримати позитивний висновок експертизи по всім напрямкам було б неможливо, бо не розробляються розділи ОВНС(згідно розділу 18 Завдання) та інженерно-технічних заходів цивільного захисту (згідно розділу 22 Завдання), а вартість цих напрямів експертизи врахована в Кошторисі. Тобто в Кошторисі СВІДОМО вказана вартість робіт які неможливо виконати якщо роботи виконувати згідно Завдання. Тобто кошторисну вартість значно завищено. Кошторис не відповідає ДСТУ Б Д.1.1-7-2013 та Тендерній документації. Ми свідомо не вказуємо на інші помилки та неточності, та закриваємо очі на несуттєві, їх багато навіть при поверхневому розгляді, виключенням є кошторис №2 на інженерно-геологічні вишукування. Але не можемо не зауважити що в усіх представлених кошторисах відсутні підпис та ПІБ виконавця, склавшого його, що порушує форми 2-П та 3-П надані в додатках Б і В ДСТУ Б Д.1.1-7-2013 і просто не дає змоги встановити кто безпосередньо відповідальний за складання кошторисів. Враховуючи наведене вище, тендерна пропозиція Переможця має підлягати відхиленню згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі”. В зв'язку з цим вимагаємо від Замовника розглянути нашу вимогу з обгрунтуваннями та уточненнями та: - переглянути результати кваліфікації цього тендеру - при підтверженні помилок розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розгляд вимоги яка надійшла від 17.05.2017
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Перегляд результату

Номер: 1972ae1e256b452d9ab4794f880c7810
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-03-001333-b.a1
Назва: Перегляд результату
Вимога:
Шановний Замовнику! Не підддаючи сумніву компетентність або неупередженість Комісії та бачачи як ретельно готувалися до цього тендеру співробітники ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» спеціалісти нашого підприємства здивовані низькою якістю кошторисної документації Переможця, як на первісному етапі так і на етапі кваліфікації. Адже кошторисна документація Переможця, навіть при поверхневому погляді, на нашу думку, містить багато помилок, наприклад: Кошторис №1. На заробітну плату виконавців відсутні жодні нарахування: податки, витрати підприємства, то що. (див. ДСТУ БД.1.1-7-2013 дод. Д.) Кошторис №2. У кошторисі відсутні необхідні накладні витрати (внутрішній і зовнішній транспорт, метрологія, організація та ліквідація робіт, тощо). Кошторис №3. У кошторисі невірно визначена вартість камеральних робіт по таблиці 403, яка використовується суто для польових робіт. В камеральних роботах складання програми робіт та звіту, не включені в наданий кошторис. В кошторисі відсутні жодні необхідні накладні витрати (внутрішній і зовнішній транспорт, метрологія, організація та ліквідація робіт, тощо). Кошторис №4. Відсутнє жодне обґрунтування виконаних розрахунків. Кошторис №5. В напірної каналізації відсутні будівлі одноповерхові об'ємом 600м.куб, тобто значно завищений об'єм по обстеженню споруд. Кошторис №6. В п.2 принята розцінка з витратою води від 300м3/год до 1000м3/год, а по Завданню - витрата води колектора 55м3/добу, в зв'язки з чим розрахунок вартості по п.2 (колектор довжиною 1км) виконано невірно. Кошторис №7. При визначені вартості експертизи прийняті невідповідні коефіцієнти (див. додаток Е). По завданню необхідна експертиза лише кошторисної частини проекту, тобто в пропозиції значно завищена вартість. Отже, тендерна пропозиція Переможця мала би підлягати відхиленню згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі”. В зв'язку з цим вимагаємо від Замовника: - переглянути результати кваліфікації цього тендеру, виявивши таку ж уважність і принциповість як, наприклад, в протоколі №99 від 10.05.2017р. - при підтверженні помилок розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, як це Комісія робила неодноразово.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу від 12.05.2017
Статус вимоги: Відхилено