• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів комунальної власності м.Лубни)

Завершена

430 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 150.00 UAH
Період оскарження: 17.02.2021 16:20 - 01.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо неправомірного визнання переможця

Номер: 924939e3415d415babee356984ad1ea9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-17-004102-b.b3
Назва: Скарга щодо неправомірного визнання переможця
Скарга:
Скарга щодо неправомірного визнання переможця
Дата розгляду скарги: 14.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.04.2021 17:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.04.2021 16:11
Дата виконання рішення Замовником: 30.04.2021 10:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Антимонопольного комітету України тендерний комітет скасував рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Лапко О.Г.
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩЕРБАК ВІКТОРІЯ ВІТАЛІЇВНА, ВІКТОРІЯ ЩЕРБАК 380994637100 v.sherbak90@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Не відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації

Номер: 67448841320b4f538ac83141d9660d11
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-17-004102-b.a2
Назва: Не відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику. 25 березня 2021 року Вами опубліковано повідомлення про намір укласти договір та визначено переможцем ФОП Лапко Олексій Григорович. ФОП Лапко Олексієм Григоровичем порушено трудове та податкове законодавство. У відповідності до Додатку 3 «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Технічні вимоги пунктом 2 встановлено, що Охорона має здійснюватися у робочі, святкові, вихідні дні шляхом візуального обстеження (обхід, об’їзд), зовнішнього патрулювання та забезпечення охорони прилеглої до об’єктів території. Пунктом 6 Додатку 3 Обов’язково здійснює обхід та/або об’їзд об’єктів не рідше одного разу на дві години.. Таким чином, для забезпечення охорони потрібно залучити 1 цілодобовий пост. Листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 12.08.2020р №3501-06/2019 розраховано норми тривалості робочого часу на 2021рік. Замовником визначено строк надання послуг із 01 квітня по 31 грудня 2021 року., 275 календарних днів., тобто 6600 годин (275 календарних днів *24 години). Для забезпечення одного цілодобового поста потрібно залучити 4,38 чоловік. ФОП ЛАПКО Олексій Григорович. у розрахунку, який до речі завантажив Замовник, а не Учасник, планує залучати 2 чоловік для забезпечення охорони. Також учасник невірно розрахував вартість послуг у частині заробітної плати, оскільки Законом про державний бюджет встановлено із 01січня 2021року по 30.11.2021 розмір мінімальної заробітної плати 6000,00 грн та 36,11 за годину, із 01.12. по 31.12.2021р 6500,00 грн та 39,12 за годину. Середня заробітна плата становить 6058,00 грн за місяць, а за 1 годину становить : 37,61 грн. В розрахунок вартості послуг не входить нарахування відпускних. Відповідно до розділу 1 Тендерної документації пункту 6.3 «Ціна має врахувати всі витрати, пов'язані з виконанням зобов'язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору, в тому числі страхування, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) в країні Учасника та Замовника.» ФОП Лапко Олексієм Григоровичем порушено трудове та податкове законодавство. Водночас ФОП ЛАПКО ОЛЕКСІЯ ГРИГОРОВИЧА визнано переможцем закупівлі із вартістю 170 000,00 без ПДВ (зменшення складає близько 40 %). Таким чином, ФОП ЛАПКО ОЛЕКСІЙ ГРИГОРОВИЧ" буде ухилятися від сплати податків. Сума тендерної пропозиції не відповідає вимогам Тендерної документації, та призводить до несплати належних податків та зборів. Відповідно до Тендерної документації розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Для проведення розгляду тендерних пропозицій учасник, який понижував ціну пропозиції під час аукціону, і пропозицію якого визначено як найбільш економічно вигідною, повинен протягом 1 (одного) робочого дня з дня її визначення найбільш економічно вигідною (тобто до 24:00 год. наступного робочого дня), дозавантажити до своєї пропозиції оновлені форми «тендерна пропозиція» (додаток 5). Пунктом 2 Тендерної документації розділу 5» Аномально низька ціна та усунення невідповідностей» встановлено, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник ФОП Лапко Олексій Григорович, не завантажив через електронну систему закупівель оновлену тендерну пропозицію згідно додатку 5 за результатами аукціону, і не завантажив згідно вимоги про обґрунтування аномально низької ціни, обґрунтування щодо аномально низької ціни, проте дані документи замість нього завантажив Замовник разом із протоколом про засідання тендерного комітету щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 25.03.2021р №21 оновлену тендерну пропозицію, довідку щодо аномально низької ціни пропозиції і розрахунок вартості послуг охорони об’єкта , що свідчить про змову між учасником і Замовником. Відповідно до Ч. 4 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 5 вище зазначеного Закону встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вищевказаного, прошу скасувати Ваше рішення про визначення Переможця ФОП ЛАПКО ОЛЕКСІЙ ГРИГОРОВИЧ та продовжити процедуру закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу до тендерної документації по предмету закупівлі Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів комунальної власності м. Лубни) за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 Шановний запитувач! На Вашу вимогу, відповідно до п.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що Замовник, розглянувши пропозицію ФОП Лапко О.Г. з вартістю 170000 грн. було встановлено, що пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та у Замовника відсутні підстави відповідно до ст. 17 цього закону у відмові участі у процедурі закупівлі. Також Учасником було підтверджено ціну пропозиції у розмірі 170 000,00 грн. та надано відповідний розрахунок вартості послуг з охорони. Згідно ч. 15 ст. 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з вимогами Закону. Щодо ухиляння ФОП Лапко О.Г. від сплати податків повідомляємо, що замовник не втручається в господарську діяльність суб’єктів господарювання. Станом на даний час заборгованість ФОП Лапко О.Г, по податках відсутня згідно довідки ДФС України. Щодо незавантаження учасником згідно вимоги про обґрунтування аномально низької ціни, обґрунтування щодо аномально низької ціни в електронну систему повідомляємо, що відповідно до п. 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Тобто дана стаття не передбачає обов’язку учасника саме завантажувати в електронну систему обґрунтування щодо аномально низької ціни, а лише надати її замовнику. В зв’язку з чим ФОП Лапко О.Г. надав 18.03.2021 року в письмовому вигляді оригінал цінової пропозиції № 29/21, яка визначена за результатами аукціону та довідку щодо обґрунтування аномально низької ціни пропозиції № 30/21 з розрахунком вартості послуг охорони об’єктів, а замовником дані документи були завантажені в електронну систему. Замовник не вбачає, що в тендерній документації з даного предмету закупівлі встановлені будь які вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає підстав щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП Лапко О.Г. та продовження процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

оригінал довідки, виданої компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), датованою не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців), а також надати оригінал довідки з обслуговуючого банку (банків) про відсутність заборгованості за відкритим (відкритими) рахунками (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців),

Номер: e4455e81305849f9b5c1d7996501d875
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-17-004102-b.b1
Назва: оригінал довідки, виданої компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), датованою не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців), а також надати оригінал довідки з обслуговуючого банку (банків) про відсутність заборгованості за відкритим (відкритими) рахунками (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців),
Вимога:
Рахунок відкриває банк, відповідно він і може надати інформацію про рахунки, про який державний орган Ви говорите?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний запитувач! На Вашу вимогу, відповідно до п.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що Замовник, оголошуючи дану процедуру закупівлі у п.п 1.2 п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» дійсно зазначив, що учасник має надати у складі тендерної документації: «- оригінал довідки, виданої компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), датованою не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців), а також надати оригінал довідки з обслуговуючого банку (банків) про відсутність заборгованості за відкритим (відкритими) рахунками (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців)». Пояснюємо, що надання відповідної довідки компетентним державним органом надається учасником лише в тому випадку, якщо у учасника рахунки відкриті у Державній казначейській службі України. Якщо у учасника рахунки відкриті лише у банку, тоді учасник надає лише оригінал довідку з обслуговуючого банку (банків) про відсутність заборгованості за відкритим (відкритими) рахунками (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги: Задоволено