-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
контейнер сітчастий для збору ПЕТ-тари
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
06.04.2017 10:34 - 21.04.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції
Номер:
4c7a4af5ac734dc2a037afceaed867af
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-06-000264-a.b1
Назва:
Щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Уважно вивчивши «Протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.05.20170» та Тендерну Документацію (ТД) по закупівлі UA-2017-04-06-000264-a хочем привести свої аргументи в на неправомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АБІТЕК-ІНЖИНІРИНГ», а саме
1. Наша тендерна пропозиція була відхилена не за змістом наданої інформації, а формою викладення, але зміст наданої інформації від цього не постраждав та не був спотворений;
2. Вимоги в ТД були в тому щоб надати довідку в довільній формі, але не сказано що це повинна буди окрема довідка, або окремий документ, або різні файли, зокрема в ТД є така фраза «Кожен документ, який подається учасником, повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника, сканований в окремий файл у форматі PDF», таким чином з даної фрази зрозуміло що кожен документ потрібно виділити в окремий файл. Цієї вимоги ми дотримались повністю;
3. Також хочемо зауважити що в ТД сказано що «єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (з ПДВ), таким чином ні які формальні критерії не можуть впливати на рішення тендерного комітету;
4. В «Протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.05.20170» сказано таке: «8. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі": п. 4 ч. 1 – тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації», таким чином якщо формально підходити до розгляду документів, а не по суті, такий документ не може буди правомірним, тому що не зрозуміло все ж таки відповідає чи ні наша тендерна пропозиція.
5. Таким чином нами була надана довідка на усім позиціям які вимагала від нас ТД, а саме в розділі «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством», в одній довідці, тому що в цьому розділі немає не нумерації ні інших ознак того, що це повинена бути окрема довідка чи документ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.05.2017 11:28
Вирішення:
10.05.2017 року, не погодившись з рішенням тендерного комітету департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради про відхиленні тендерної пропозиції ТОВ «АБІТЕК – ІНЖИНІРИНГ», учасник звернувся з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
У вказаній вимозі учасник зазначає про, начебто, неправомірність відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АБІТЕК – ІНЖИНІРИНГ», аргументуючи це наступним:
по-перше, учасник зазначив, що вимогами тендерної документації передбачене подання довідки в довільній формі але не вказано, що це має бути окрема довідка, або окремий документ, або різні файли;
по-друге, на думку учасника, оскільки в тендерній документації вказано, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, то ніякі формальні критерії не можуть впливати на рішення тендерного комітету;
і по-третє, учасник вказує на те, що в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 04.05.2017 року вказано: «п. 4 ч. 1 - тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації», з чого стає незрозумілим чи відповідає тендерна пропозиція ТОВ «АБІТЕК – ІНЖИНІРИНГ» умовам тендерної документації, чи ні.
Уважно вивчивши наведені ТОВ «АБІТЕК – ІНЖИНІРИНГ» аргументи, тендерний комітет департаменту житлово-комунального господарства ММР приходить до висновку щодо необґрунтованості вказаної вимоги виходячи з нижчевикладеного.
Розділом тендерної документації «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством», передбачено подання учасниками окремих довідок щодо відсутності кожної з підстав визначених ст. 17 Закону.
Згідно з вказаним розділом замовник вимагає подання учасником у складі тендерної пропозиції наступних окремих довідок:
- довідки у довільній формі про те, що учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
- документу, що визначений відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що відомості про юридичну особу – учасника не внесено Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. У разі якщо на день подання тендерних пропозиції такі акти законодавства України не прийняті (не набрали чинності, не введені в дію), учасник у якості документа, передбаченого даним підпунктом, подає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі про те, що до учасника – юридичної особи не застосовувалися заходи юридичного характеру у зв'язку з вчиненням корупційного правопорушення та інформацію про учасника - юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення;
- довідки в довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- довідки в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- довідки в довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до Закону України "Про запобігання корупції";
- довідки у довільній формі про те, що учасник не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
Крім того, слід звернути увагу на те, що ТОВ «АБІТЕК – ІНЖИНІРИНГ» не скористалось правом звернення до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації в порядку визначеному ч. 1 ст. 23 Закону, для унеможливлення невірного трактування вимог тендерної документації.
Щодо висновку учасника про те, що «єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (з ПДВ), таким чином ніякі формальні критерії не можуть впливати на рішення тендерного комітету», то такий висновок суперечить приписам Закону.
Так, відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Щодо наявності в протоколі від 04.05.2017 інформації про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «АБІТЕК – ІНЖИНІРИНГ» вимогам тендерної документації, то вказане формулювання є наслідком технічної помилки, яка була виправлена протоколом засідання тендерного комітету від 04.05.2017.
Статус вимоги:
Не задоволено