• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Дивани для приймального відділення)

Завершена

76 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 762.00 UAH
Період оскарження: 17.02.2021 15:54 - 23.02.2021 12:00
Вимога
Вирішена

2 вимога. Замовник акцептував учасника який не відповідає вимогам до Оголошення. Вимагаємо зняти акцепт та діяти виключно в рамках Закону!

Номер: 395003382a1246d4b8fa7ff71f629658
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-17-003444-b.b3
Назва: 2 вимога. Замовник акцептував учасника який не відповідає вимогам до Оголошення. Вимагаємо зняти акцепт та діяти виключно в рамках Закону!
Вимога:
Оголошенням про проведення спрощенної закупівлі вимагається: Скановані документи повинні бути достатньо чіткими та розбірливими для читання. Документи, що складаються безпосередньо учасником та необхідність у складенні яких випливає зі змісту даного оголошення про проведення спрощеної закупівлі (довідки, листи тощо), повинні оформлюватись на фірмовому бланку учасника за його наявності, бути адресовані замовнику, мати вихідний номер, ідентифікатор та назву даної спрощеної закупівлі згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, дату складення документу. Учасник не виконав цю вимогу, а тому не може бути акцептований згідно Закону України про Публічні Закупівлі та пропозиція якого має бути відхилена, як така, що не відповідає вимогам до спрощенної закупівлі, а саме: Подані учасником документи не є адресовані замовнику, не мають вихідного номер, не мають ідентифікатора та назву даної спрощеної закупівлі згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу та не містять дату складення документів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, Замовник діє виключно в рамках Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Залишаемо ще 2 вимоги для громадського моніторингу. Замовник діє всупереч Закону України Про Публічні Закупівлі. Більш того, не може надати аргументовану відповідь на чітку вимогу.

Номер: e978e95cfb534b00b1a6375c9b2dbf31
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-17-003444-b.b2
Назва: Залишаемо ще 2 вимоги для громадського моніторингу. Замовник діє всупереч Закону України Про Публічні Закупівлі. Більш того, не може надати аргументовану відповідь на чітку вимогу.
Вимога:
Залишаемо ще 2 вимоги для громадського моніторингу. Замовник діє всупереч Закону України Про Публічні Закупівлі. Більш того, не може надати аргументовану відповідь на чітку вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, Замовник діє відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ На опублікованний протокол відхилення пояснюю: Пункт №1: Що вимагалось замовником? Цитую: "Довідка про виконання аналогічного договору (за наявністю) (Додаток 2) з наданням копії договору з додатками в одному з форматів *.pdf, *.jpg, *.jpeg, *.png.". Тобто, Замовник вимагав, підкреслюю, ЗА НАЯВНОСТІ аналогічного договору надати його до складу пропозиції (ОДИН) для забезпечення підтвердження, що Постачальник в змозі та має необхідний досвід для виконання договору за закупівлею. Ми як Постачальник надали у складі декілька довідок з дюжиною аналогічних договорів та позитивних листів-відгуків, що більш ніж необхідно підтверджує нашу спроможність. Але Замовник так не рахує, на його думку зміст вимоги має відображати не саму суть підтвердження досвіду а особисті передбачення відповідальної особи, що захотіла знайти будь-які "ФОРМАЛЬНІ" помилки, що у процедурах та згідно Закону України у чесних тендерах не враховують. Та навіть таку дискридаційну функцію вони не змогли виконати. У протоколі щодо відхилення пропозиції №37 від 10 березня 2021року вони вказують, що у довідці від 02.03.2021року учасником не вказані назва предмету закупівлі та обсяг договорів, хоча у довідці чітко прописані дані значення. (Додаємо у окремому файлі з виділенням!!). По-друге Замовник у протоколі указує на те, що ми гарантійним листом підтвердили відповідність товару ДСТУ 22046:2004 хоча вимагалось відповідність ДСТУ 16371:2016 і що це не відповідає вимогам до закупівлі. Не шановний Замовнику, зверніть увагу на те, що іноді компанії надають додаткові документи у складі пропозиції для підтвердження більш високих стандартів ніж вимагають Замовники. Відповідність ДСТУ 16371:2016 підтверджена: Сертифікатами якості згідно цих ДСТУ та Додатком №1 за підписом уповноваженої особи Постачальника що Є У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ. Те саме відноситься до пунктів 3-4 протоколу відхилення. Це додаткові документи, що не вимагались оголошенням до закупівлі, а отже не можуть бути підставою для відхилення!!!! Відповідальні усоби Замовника просто спотворюють систему закупівель в цілому!!! А по факту, мы живем в стране которую заслуживаем. Когда каждый ответственный человек на местах принимает не взвешенные решения, и я даже более чем уверен, осознанные решения, которые несут в себе субъективную оценку и личные интересы саботируя систему в целом и дискредитируя все законодательные процессы в стране. Я понимаю, что на зарплату в 10 тысяч в городе Гадяч вряд ли можно найти толковых специалистов, но поступать не по совести и не по справедливости это мерзко. Прошу уполномоченную исполнительную власть обратить на это внимание и принять дополнительные меры, а также организовать проверку областного предприятия на предмет коррупции и преследование личных интересов в проведении государственных закупок!

Номер: 63869ac9426f46c19c1e004bea183dca
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-17-003444-b.b1
Назва: НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ На опублікованний протокол відхилення пояснюю: Пункт №1: Що вимагалось замовником? Цитую: "Довідка про виконання аналогічного договору (за наявністю) (Додаток 2) з наданням копії договору з додатками в одному з форматів *.pdf, *.jpg, *.jpeg, *.png.". Тобто, Замовник вимагав, підкреслюю, ЗА НАЯВНОСТІ аналогічного договору надати його до складу пропозиції (ОДИН) для забезпечення підтвердження, що Постачальник в змозі та має необхідний досвід для виконання договору за закупівлею. Ми як Постачальник надали у складі декілька довідок з дюжиною аналогічних договорів та позитивних листів-відгуків, що більш ніж необхідно підтверджує нашу спроможність. Але Замовник так не рахує, на його думку зміст вимоги має відображати не саму суть підтвердження досвіду а особисті передбачення відповідальної особи, що захотіла знайти будь-які "ФОРМАЛЬНІ" помилки, що у процедурах та згідно Закону України у чесних тендерах не враховують. Та навіть таку дискридаційну функцію вони не змогли виконати. У протоколі щодо відхилення пропозиції №37 від 10 березня 2021року вони вказують, що у довідці від 02.03.2021року учасником не вказані назва предмету закупівлі та обсяг договорів, хоча у довідці чітко прописані дані значення. (Додаємо у окремому файлі з виділенням!!). По-друге Замовник у протоколі указує на те, що ми гарантійним листом підтвердили відповідність товару ДСТУ 22046:2004 хоча вимагалось відповідність ДСТУ 16371:2016 і що це не відповідає вимогам до закупівлі. Не шановний Замовнику, зверніть увагу на те, що іноді компанії надають додаткові документи у складі пропозиції для підтвердження більш високих стандартів ніж вимагають Замовники. Відповідність ДСТУ 16371:2016 підтверджена: Сертифікатами якості згідно цих ДСТУ та Додатком №1 за підписом уповноваженої особи Постачальника що Є У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ. Те саме відноситься до пунктів 3-4 протоколу відхилення. Це додаткові документи, що не вимагались оголошенням до закупівлі, а отже не можуть бути підставою для відхилення!!!! Відповідальні усоби Замовника просто спотворюють систему закупівель в цілому!!! А по факту, мы живем в стране которую заслуживаем. Когда каждый ответственный человек на местах принимает не взвешенные решения, и я даже более чем уверен, осознанные решения, которые несут в себе субъективную оценку и личные интересы саботируя систему в целом и дискредитируя все законодательные процессы в стране. Я понимаю, что на зарплату в 10 тысяч в городе Гадяч вряд ли можно найти толковых специалистов, но поступать не по совести и не по справедливости это мерзко. Прошу уполномоченную исполнительную власть обратить на это внимание и принять дополнительные меры, а также организовать проверку областного предприятия на предмет коррупции и преследование личных интересов в проведении государственных закупок!
Вимога:
НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ На опублікованний протокол відхилення пояснюю: Пункт №1: Що вимагалось замовником? Цитую: "Довідка про виконання аналогічного договору (за наявністю) (Додаток 2) з наданням копії договору з додатками в одному з форматів *.pdf, *.jpg, *.jpeg, *.png.". Тобто, Замовник вимагав, підкреслюю, ЗА НАЯВНОСТІ аналогічного договору надати його до складу пропозиції (ОДИН) для забезпечення підтвердження, що Постачальник в змозі та має необхідний досвід для виконання договору за закупівлею. Ми як Постачальник надали у складі декілька довідок з дюжиною аналогічних договорів та позитивних листів-відгуків, що більш ніж необхідно підтверджує нашу спроможність. Але Замовник так не рахує, на його думку зміст вимоги має відображати не саму суть підтвердження досвіду а особисті передбачення відповідальної особи, що захотіла знайти будь-які "ФОРМАЛЬНІ" помилки, що у процедурах та згідно Закону України у чесних тендерах не враховують. Та навіть таку дискридаційну функцію вони не змогли виконати. У протоколі щодо відхилення пропозиції №37 від 10 березня 2021року вони вказують, що у довідці від 02.03.2021року учасником не вказані назва предмету закупівлі та обсяг договорів, хоча у довідці чітко прописані дані значення. (Додаємо у окремому файлі з виділенням!!). По-друге Замовник у протоколі указує на те, що ми гарантійним листом підтвердили відповідність товару ДСТУ 22046:2004 хоча вимагалось відповідність ДСТУ 16371:2016 і що це не відповідає вимогам до закупівлі. Не шановний Замовнику, зверніть увагу на те, що іноді компанії надають додаткові документи у складі пропозиції для підтвердження більш високих стандартів ніж вимагають Замовники. Відповідність ДСТУ 16371:2016 підтверджена: Сертифікатами якості згідно цих ДСТУ та Додатком №1 за підписом уповноваженої особи Постачальника що Є У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ. Те саме відноситься до пунктів 3-4 протоколу відхилення. Це додаткові документи, що не вимагались оголошенням до закупівлі, а отже не можуть бути підставою для відхилення!!!! Відповідальні усоби Замовника просто спотворюють систему закупівель в цілому!!! А по факту, мы живем в стране которую заслуживаем. Когда каждый ответственный человек на местах принимает не взвешенные решения, и я даже более чем уверен, осознанные решения, которые несут в себе субъективную оценку и личные интересы саботируя систему в целом и дискредитируя все законодательные процессы в стране. Я понимаю, что на зарплату в 10 тысяч в городе Гадяч вряд ли можно найти толковых специалистов, но поступать не по совести и не по справедливости это мерзко. Прошу уполномоченную исполнительную власть обратить на это внимание и принять дополнительные меры, а также организовать проверку областного предприятия на предмет коррупции и преследование личных интересов в проведении государственных закупок!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник, Замовник діє відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та дії Замовника ніяким чином не суперечать діючому законодавству у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні