Код за Єдиним закупівельним словником та назва відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
09210000-4 – Мастильні засоби (код згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. №1749).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська та/або російська (відповідно до вимог до тендерної документації).
Вид забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: надається одночасно з поданням тендерної пропозиції через електронну систему закупівель.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.
Завершена
3 522 600.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 226.00 UAH
Період оскарження:17.02.2021 13:45 - 01.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
дискримінаційні умови
Номер:56820be1ce8648698ff015aa9291f3c4
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-02-17-008337-a.a1
Назва:дискримінаційні умови
Вимога:
В умовах закупівлі є дискримінаційні складові- "надати Додаткові документи, які повинен надати учасник,
у разі пропозиції на відкриті торги еквіваленту предмету закупівлі", а саме висновки про можливість змішування запрпонованого продукта з тим, що вказано у предметі закупівлі.
По-перше, сфера використання трансформаторних олив у енергетиці України регулюється СОУ-Н ЕЕ 43.101:2009 "Приёмка, применение и эксплуатация трансформаторных масел." Тут докладно розписано які оливи можливо використовувати, з чим змішувати та інше. Тому якщо учасник пропонуватиме оливу, яка вже випробована і допущена до змішування, то не треба видумувати свої власні правила, і вимагати якісь додаткові докази про можливість змішування, просто почитайте документ, не робіть вигляд, що не знаєте про нього.
По-друге, замовник перестрахувався на випадок, якщо хтось додатково все-таки проведе випробування змішування, тому, намагаючись максимально ускладнити можливість пропонування аналогів, додатково прописав "під копірку" дискримінаційн,ікорупційні умови з інших тендерів (Тернопільобенерго, Житомиробленерго, Волиньоблєнергно) про змішування 2020 року. Поясніть, якщо є документ про можливість змішування, датований 2019 роком, то нвіщо це робити щороку??
Зважаючи на вищенаведене, вимагаємо змінити корупційні, дискримінаційні умови закупівлі. Ще раз просимо, прочитайте СОУ-Н ЕЕ 43.101:2009 "Приёмка, применение и эксплуатация трансформаторных масел.", там люди витратили купу часу та сил, щоб полегшити вам роботу!
Вирішення:Доброго дня, шановний заявнику,
СОУ-Н ЕЕ 43-101:2009 «Приймання, застосування та експлуатація трансформаторних масел. Норми оцінювання якості» містить перелік з 14 трансформаторних олив. Саме для цього переліку докладно розписано, які оливи можливо використовувати, з чим змішувати та інше.
Перелік, зазначений в СОУ-Н ЕЕ 43-101:2009 «Приймання, застосування та експлуатація трансформаторних масел. Норми оцінювання якості» навряд чи є вичерпним переліком всіх трансформаторних олив, які виробляються в світі. Якщо учасник запропонує оливу, яка відсутня в переліку СОУ-Н ЕЕ 43-101:2009, то технічні спеціалісти не зможуть скористатися цим прекрасним документом, на який люди витратили купу часу та сил, щоб полегшити нам роботу, та виключно на підставі технічних паспортів визначити чи підходить ця олива для доливання в обладнання. Тому, якщо учасник пропонуватиме оливу, яка відсутня в переліку, то додаткові вимоги допоможуть зберегти високовартісне обладнання Замовника та запобігти проблемам, які виникнуть при виході з ладу обладнання. Окрім того, документ, на який ви посилаєтесь був актуальним станом на 2018 рік, тому є сумніви щодо актуальності наведеної в ньому інформації станом на 2021 рік.
Вимоги до технічних параметрів визначені як мінімально необхідні. Учасники процедури закупівлі повинні запропонувати продукцію будь-якої марки від будь-якого виробника за умови, що технічні характеристики будуть не гіршими ніж наведено в технічному завданні Додатку №4 тендерної документації.
Наостанок пропонуємо Вам ознайомитись з листом МЕРТУ № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель» та Настановою щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях:
«Фактори, що впливають на мінімізацію конфліктності між суб’єктами сфери публічних закупівель - Дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, недопущення словесних образ, погроз та залякувань.
У разі проведення замовниками консультацій з учасниками/потенційними учасниками, суб’єкти господарювання не можуть чинити тиск на замовників під час розробки технічної специфікації;», але слід зазначити, що у даному випадку ми не потребували ваших консультацій.
Учасникам рекомендується аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель.