• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Лампа електрична світлодіодна PAR 40W PA LP-40M E27-E40 4000 (марки ELECTRUM)

Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету. Мова пропозицій- українська

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 17.02.2021 13:30 - 24.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо безпідставності дискваліфікації

Номер: 0f93f1dabe644a688eede85bf817679e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-17-007962-a.a2
Назва: Щодо безпідставності дискваліфікації
Вимога:
Попередньою вимогою Ми Вам довели, що заміна механічно пошкодженого при доставці товару проводиться автоматично (згідно підписаного договору) при умові складання Вами відповідної претензії до перевізника, який згідно Інкотермс 2020 несе за це відповідальність. Покладати на нас відповідальність за якість транспортування (це зобов'язання перевізника) та складання претензії при отриманні (це зобов'язання отримувача) є не законним. Всі інші (не видимі) пошкодження, які призвели до неробочого стану товару, після отримання і підписання видаткових підлягають заміні по гарантійному листу про гарантії. Таким чином Замовник ні в якому разі не несе відповідальність за неробочий товар і вимоги Замовника виконуються в повному обсязі. Враховуючи вище наведене вважаємо нашу дискваліфікацію безпідставною, так як всі гарантії (передбачені законодавством) від Постачальника були отримані.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний, учаснику! Повідомляємо, повторно, що згідно абз. 1 ч.7 ст. 14 ЗУ « Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/ або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Термін звернення за роз’ясненнями було визначено системою до 24 лютого 2021 року до 00:00. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог в оголошенні з боку учасників процедури закупівлі означає, що учасник процедури закупівлі, що бере участь в даній процедурі закупівлі, повністю усвідомлює зміст цього оголошення, вимоги та умови, викладені Замовником. Згідно наших вимог в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі , учасник повинен був надати гарантійний лист довільної форми про те, що товар, пошкоджений під час поставки підлягає заміні за рахунок Учасника-переможця, Вами такого гарантійного листа надано не було, як і не надходило запитань або уточнень в період роз»яснень стосовно змісту та викладення вимог в оголошенні, тому, повторюємося, це означає, що учасник процедури закупівлі, що бере участь в даній процедурі закупівлі, повністю усвідомлює зміст цього оголошення, вимоги та умови, викладені Замовником, тому Ваша пропозиція не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Вашу вимогу вважаємо безпідставною!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо безпідставності дискваліфікації

Номер: 746340feaab44dd9a94a54a1dae0f7a0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-17-007962-a.b1
Назва: Щодо безпідставності дискваліфікації
Вимога:
Щодо заміни в гарантійний термін товару з моменту отримання його Замовником нами було надано відповідний лист (поз 7 в списку наданих документів), який називається." Гарантійний лист по гарантії" . Тому якщо при доставці були якісь внутрішні пошкодження і товар не запрацює, то згідно саме цього листа і будуть проведені роботи щодо заміни. Доставку товару проводить кур'єрська служба ( в нашому випадку Нова пошта) і , згідно Інкотермс 2020, якщо при доставці перевізник втратив або пошкодив товар, то повинен компенсувати його вартість Постачальнику (Постачальник не має нести за це відповідальність, згідно чинного законодавства, а Замовник не може вимагати порушувати законодавство в цьому випадку). Це робиться на підставі претензії складеної Замовником при отриманні товару. Таким чином пошкоджений товар, вважається не поставленим і ми, згідно вимог договору, з метою його повного виконання, зобов'язані поставити недостающий товар. Таким чином, згідно чинного законодавства та згідно вимог Замовника ми надали всі можливі гарантії, щодо заміни пошкодженого товару. Враховуючи вище вказане вважаємо дискваліфікацію нашої (більш економічно вигідної) пропозиції безпідставною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний, учаснику! Згідно абз. 1 ч.7 ст. 14 ЗУ « Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/ або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Термін звернення за роз’ясненнями було визначено системою до 24 лютого 2021 року до 00:00. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог в оголошенні з боку учасників процедури закупівлі означає, що учасник процедури закупівлі, що бере участь в даній процедурі закупівлі, повністю усвідомлює зміст цього оголошення, вимоги та умови, викладені Замовником. Крім того, згідно зазначеного Вами у вимозі «гарантійного листа по гарантії» Ви надаєте гарантійний термін протягом 24 місяців саме після передачі товару Замовнику. Враховуючи вищевикладене, Вашу вимогу вважаємо безпідставною!
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні