-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Підгузники
Завершена
343 955.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 432.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 432.00 UAH
Період оскарження:
17.02.2021 12:38 - 01.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення Замовником вимог законодавства
Номер:
b8a4fdefacb54113ba6482ec4d0c8a4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-17-006734-a.c4
Назва:
Порушення Замовником вимог законодавства
Вимога:
10 березня 2021 року за результатом розгляду нашу тендерну пропозицію на закупівлю Дитячих підгузок (номер Оголошення у Prozorro UA-2021-02-17-006734-a) було дискваліфіковано рішенням у вигляді Протоколу №23, на який був накладений кваліфікований та удосконалений електронний підпис на Незахищеному типу носія особистого ключа.
У Постанові № 749 КМУ сказано, що для інформаційного обміну державні органи і підприємства державної форми власності повинні використовувати ключі лише на захищених носіях. Постанова набула чинності з 07.11.2018. Отже, саме з цієї дати Замовник був зобов'язаний зберігати ключі на захищеному носії.
З огляду на вищезазначене та зазначене також у ВИМОЗІ від 10.03.2021 №1, прийняте рішення Замовника оприлюднене з порушеннями Законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА 2.pdf 10.03.2021 21:00
Дата подачі:
10.03.2021 21:00
Вирішення:
виникла технічна помилка при підписанні
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
неправомірне відхилення
Номер:
b07efb9b977b425a965a11774949e4a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-17-006734-a.c3
Назва:
неправомірне відхилення
Вимога:
У Протокольному рішенні уповноваженої особи від 10.03.2021 № 23 (далі – «Протокол») про відхилення пропозиції ТОВ «БРІЗЗО» не зазначено:
- місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію,
- унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
- перелік тендерних пропозицій
- найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників.
Що є порушенням, яке визначає Стаття 44. Відповідальність за порушення вимог цього Закону Розділу IX ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Підстави для відхилення, визначені у Протоколі розгляду не відповідають вимогам ані Тендерної документації ані Закону України "Про публічні закупівлі"
Також, відповідно до п.2 частини 1 статті 32 Закону Замовник повинен відмінити тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 10.03.2021 20:41
Дата подачі:
10.03.2021 20:41
Вирішення:
1. Законом не передбачена форма протокольного рішення, тому замовник на свій розсуд складає протокол. Частина 12 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» говорить про те що: Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Відповідно до частини 3 статті 10 Закону Оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
для товарів і послуг - 133 тисячам євро;
для робіт - 5 150 тисячам євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного ця вимога не стосується закупівлі відкритих торгів, яку проводило наше підприємство.
2. Учасник торгів ТОВ «БРІЗЗО» надав підгузки для дітей об’єднавши першу та другу позицію. Тим паче запропоновані учасником торгів ТОВ «БРІЗЗО» підгузки для дітей є значно більшими за об’ємами (по кілограмам) ніж вимагалось умовами тендерної документації. Учасником торгів ТОВ «БРІЗЗО» були запропоновані підгузки для дітей BREZZO maxi (7-18кг.)
На обліку у нашому КНП знаходяться діти з інвалідністю з тяжкою патологією, для яких дуже важливо забезпечити належний догляд з використанням якісних засобів гігієни. На протязі кількох років були закуплені підгузки різних торгових марок з різними технічними характеристиками для цієї категорії населення. У тісній взаємодії з батьками чи опікунами цих дітей були підібрані підгузки з такими параметрами, які максимально задовольняють потреби дітей з інвалідністю у належному догляді, а також на якість яких не було скарг (технічні характеристики відображені в оголошенні). Також потрібно враховувати, що відповідно до Постанови КМУ від 03.12.2009 р. № 1301 "Про порядок забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами", Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» № 2961, Положення про індивідуальну програму реабілітації особи з інвалідністю №757 та з урахуванням потреб згідно форми індивідуальної програми реабілітації інваліда, що видається медико-соціальними комісіями Затвердженої Наказом МОЗ 08.10.2007 №623, нами були прописані дані вимоги. Тендерна документація Замовника містить вираз «або еквівалент», який повинен бути не гірше заявленого. Таким чином, на підставі вищенаведеного та керуючись ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” наше підприємство жодним чином не порушує вимоги Закону, а працює виключно в його межах, в інтересах важкохворих пацієнтів, для яких зайві незручності можуть спричинити дискомфорт. Отже, Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель, оскільки предмет закупівлі не містить умов, які могли б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі.
Більшість по кілограмах не може відноситись до виразу еквіваленту, тому що у додатку 4 технічні вимоги враховувалась потреба (прохання) батьків чи опікунів дітей з інвалідністю та даних ІПР. Тому ми не можемо прийняти такий великий розмах у розмірах памперсів.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
не правомірне відхилення пропозиції
Номер:
0cbee8773e9d4a439a0b37ff1001e75b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-17-006734-a.c2
Назва:
не правомірне відхилення пропозиції
Скарга:
У Протокольному рішенні уповноваженої особи від 10.03.2021 № 23 (далі – «Протокол») про відхилення пропозиції ТОВ «БРІЗЗО» не зазначено:
- місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію,
- унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
- перелік тендерних пропозицій
- найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників.
Що є порушенням, яке визначає Стаття 44. Відповідальність за порушення вимог цього Закону Розділу IX ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Крім того, зазначені Замовником підстави для відхилення не відповідають ані вимогам Тендерної документації ані Закону.
Також, відповідно до п.2 частини 1 статті 32 Закону Замовник повинен відмінити тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 10.03.2021 20:37
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
21.03.2021 00:02
Вимога
Вирішена
вимоги під конкретного виробника (постачальника)
Номер:
21909d5421854708a7f3d6068a0c34ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-17-006734-a.a1
Назва:
вимоги під конкретного виробника (постачальника)
Вимога:
Доброго дня!
Ми можемо запропонувати підгузки для дорослих відповідного розміру S (50-90см), M (80-125см), L (115-155см) та XL (120-170см)? Відповідно підгузки-труси для дорослих розміру M (80-125см)?
Ці показники розміру відповідають міжнародним загальноприйнятим стандартам і придатні для використання людьми даної розмірної лінійки!
Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L та XL
Вимагаємо відповісти, чи можемо ми брати участь в Вашій закупівлі з розмірами S (50-90см), M (80-125см), L (115-155см) та XL (120-170см), підгузки-труси для дорослих розміру M (80-125см)?
Якщо ні - вимагаємо убрати з Вашої документації на закупівлю дискримінаційні для нас вимоги.
Залишити стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L та XL
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2021 20:02
Вирішення:
Шановний Учаснику! У відповідь на питання щодо внесення змін до Тендерної документації в частині зазначення в Тендерній документації обхвату талії, оскільки зазначені в Тендерній документації розміри підгузок «притаманні виключно 1 виробнику – а це вже дисримінаційний пункт», повідомляємо наступне. Технічні умови та характеристики підгузок для дорослих розроблені Замовником для забезпечення догляду за особами із середнім і важким нетриманням сечі, для малорухомих і лежачих пацієнтів. Розміри підгузок визначалися під конкретних пацієнтів та є необхідними для забезпечення потреб людей з інвалідністю, які підлягають під індивідуальну програму реабілітації та медичних висновків ЛКК. Разом з тим в ТД Замовник конкретизував Медико-технічні характеристики предмета закупівлі, зазначивши мінімальні та максимальні показники розмірів, в межах яких Учасники можуть надавати тендерні пропозиції. Відповідно Ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі", «У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Тендерна документація Замовника містить вираз «або еквівалент», який повинен бути не гірше заявленого. Таким чином на підставі вищенаведеного та керуючись ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” медичний заклад жодними чином не порушує вимоги Закону, а працює виключно в його межах, в інтересах важкохворих пацієнтів для яких зайві незручності можуть спричинити дискомфорт. Крім того, розміри підгузок для дорослих, зазначені в Додатку №3 до Тендерної документації, притаманні щонайменше трьом виробникам даного товару на ринку України. Отже, Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель, оскільки предмет закупівлі не містить умов, які могли б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так