• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Штормовий одяг (Костюми)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-12-005591-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Костюми». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Торги не відбулися

68 037.60 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 680.38 UAH
Період оскарження: 17.02.2021 11:38 - 23.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Не обгрунтована дискваліфікація ФОП Єремчук О.Ю.

Номер: 8835156d3b634366b4ca1695b2790423
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-17-001082-c.b1
Назва: Не обгрунтована дискваліфікація ФОП Єремчук О.Ю.
Вимога:
Текст у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уважно розглянувши вимоги про усунення порушення (номер вимоги: UA-2021-02-17-001082-c.b1), подані Фізичною особою-підприємцем Єремчук Ольгою Юріївною, РНОКПП 3308615443 (далі – Скаржник), АТ «Укртрансгаз» (далі – Замовник) в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» не погоджується з викладеною позицією надаючи свої заперечення та додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі «Штормовий одяг (Костюми)» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 18220000-7 (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-17-001082-c). Отже, у порядку послідовності спростовуючи викладені Скаржником твердження, враховується слідуюче, а саме: 1. Керуючись положеннями законодавства, що регулюють діяльність у цій сфері, відповідно до пункту 1 Додатку І до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема але не виключно у колонці 5 Замовником встановлені технічні вимоги до товару – чоловічого костюму, а у колонці 6 відповідно учасник повинен запропонувати свої характеристики Товару із врахуванням приміток: «* - зазначити: який Товар Учасник зобов’язаний передати (поставити) Замовнику, вказавши: найменування (співвідношення за сортами, групами, підгрупами, видами, марками, типами, розмірами, кольорами або іншими ознаками (асортимент, номенклатура) згідно вимог, встановлених Замовником); технічні та/або інші характеристики запропонованого Товару в повному обсязі, що підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника». Зокрема але не виключно було встановлено вимогу: «Склад тканини: вовна не менше 60%», оскільки чіткий/обмежений критерій потенційно зменшує коло осіб/учасників ринку, які можуть брати участь у публічній закупівлі. Таким чином, встановлюючи критерій «не менше» замовник керувався нормами ч. 5 ст.14 та дотримуючись основних принципів ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тобто: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Незважаючи на це у пропозицію учасника ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА, РНОКПП 3308615443 попросту скопійовано установлені вимоги з оголошення та запропонувавши їх як «Склад тканини: вовна не менше 60%». Тому Замовнику не зрозуміло, який все ж таки склад тканини запропоновується скаржником – «вовна 60%, 65% ....100% чи інше», що унеможливлює на домислах здійснити об’єктивний та неупереджений вибір якісної продукцї. 2. Разом з цим, відповідно до пункту 4 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів» виробник - суб'єкт господарювання, який: виробляє товар або заявляє про себе як про виробника товару чи про виготовлення такого товару на замовлення, розміщуючи на товарі та/або на упаковці чи супровідних документах, що разом з товаром передаються споживачеві, своє найменування (ім'я), торговельну марку або інший елемент, який ідентифікує такого суб'єкта господарювання; або імпортує товар. Таким чином, з метою підтвердження вимоги замовника про виробника, скаржником у своїй пропозиції повинно було буи зазначено саме суб'єкта господарювання, а не країну реєстрації такого суб'єкта господарювання. 3. Відповідно до пункту 3 Додатку І до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на вироби повинні бути надані позитивні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або технічний паспорт на виріб та/або декларація про відповідність вимогам технічних регламентів, тобто, один із перелічених документів на підставі чого Замовник міг би пересвідчитися щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальній економії, ефективності та пропорційності здійснюючи об’єктивний та неупереджений вибір якісної продукції серед учасників публічної закупівлі. У своїй вимозі ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА щодо підтвердження надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 22.04.2019 № 602-123—20-1/8634 вибірково зазначає, що «Даний висновок визначає що об’єктом експертизи є: … костюми чоловічі. Що в нашому випадку і є предметом закупівлі». Скаржник трактує зміст не по суті наведеного висновку та поза контекстом повного розуміння речення «білизна в комплектах та окремо: кальсони, фуфайки, костюми чоловічі». Звертаємо увагу, що предметом закупівлі відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі є саме офісні чоловічі костюми, які не є білизною в комплектах та окремо. Вищезазначений висновок виготовлений у відповідності із ДСТУ ГОСТ 31408:2014 «Вироби трикотажні білизняні для чоловіків та хлопчиків. Загальні технічні умови». Об’єкт експертизи згідно із висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 22.04.2019 № 602-123—20-1/8634 є одяг чоловічий трикотажний та комплекти одягу в асортименті: теніски, майки, натільні фуфайки трикотажні, кальсони, труси чоловічі, сорочки нічні, піжами чоловічі, сорочки чоловічі, штани, бриджі, шорти, комбінезони; білизна в комплектах та окремо: кальсони, фуфайки, костюми чоловічі. Будь яких інших документальних підтверджень у складі пропозиції Скаржника в ході проведення закупівлі в електронній системі закупівель не зареєстровано на підставі яких можна було б ідентифікувати запропоновану продукцію. 4. Водночас, варто зазначити, що відповідно до частини сьомої ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Однак під час періоду уточнення інформації, станом на 23 лютого 2021 00:00 (кінцевий строк Звернення за роз’ясненнями) від жодної фізичної чи юридичної особи, ні звернень за роз’ясненнями до Замовника щодо умов оголошення та вимог даної спрощеної закупівлі, ні вимог до Замовника щодо усунення порушення в ході проведення закупівлі в електронній системі закупівель не зареєстровано. Тобто, на момент прийняття участі (подання пропозицій) в цій закупівлі всі її учасники/потенційні учасники мали змогу ознайомитися зі змістом та вимогами Замовника в повному обсязі та при цьому жоден з них не скористався правом на отримання роз’яснень чи усунення необґрунтованих та/або таких, які не відповідають чинному законодавству вимог (на їхню думку). 25 лютого 2021 об 11:22 Учасник: ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА, РНОКПП 3308615443 подано свою пропозицію для участі в закупівлі, підтвердивши свою згоду з вимогами Замовника, викладеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Із чого слідує, що умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі були цілком зрозумілі та не потребували роз’яснень їх змісту. Відтак зважаємо, що оскарження, які стосуються умов та/чи вимог закупівлі, можуть розглядатися з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної публічної закупівлі, але не пізніше установленого періоду для уточнення інформації. Натомість, Скаржник лише 16.03.2021 р. висловлює особисту суб’єктивну думку про опосередкованість документів щодо вимог спрощеної закупівлі, що як наслідок і призвело до цілком правомірного відхилення з огляду на невідповідність умовам публічної закупівлі, а також розцінене, як не надання необхідного підтвердження пропозиції у зазначений спосіб. Зважаючи на вищевикладене, Замовником в повній мірі виконанні всі вимоги положень чинного законодавства щодо оголошення, проведення та розміщення інформації про відхилення пропозиції учасника ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА, РНОКПП 3308615443, а тому враховуючи всі обставини по суті справи, твердження скаржника є безпідставними, в зв’язку з чим, його Скарга не підлягає задоволенню, як така, що не відповідає нормам чинного законодавства (відсутній факт порушення(порушень) законодавства у сфері публічних закупівель), чим порушено права та законні інтереси Замовника щодо здійснення ним відповідних(-ої) закупівель(-і) необхідної для забезпечення виробничих потреб АТ «Укртрансгаз».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.03.2021 12:05